abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72365614
Ymme en lijnloos... wat een klotezooi!
pi_72365759
@lijnloos en Ymme, wat naar die onzekerheid van inkomen, juist in deze periode zit je daar helemaaaaal niet op te wachten....

@Octo; fijn dat je ook weer door de keuring bent gekomen en het hartje horen is inderdaad bijzonder...

en babyshoppen is idd zoooo leuk! en ik merk dat ons lijstje steeds completer wordt...
het volgende project is de accentkleur voor de babykamer kiezen; en daar dan een klamboe, en lakentje en dergelijke voor uit te zoeken...
echt leuk om te doen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72365858
Bleh Ymme en Lijnloos, wat vervelend op dit moment!

Oeh BJ, veel plezier met shoppen dan
pi_72365979
Kleur voor het kamertje vind ik ook best lastig... er zijn zoveel kleuren die ik leuk vind. Nou hebben we de meubeltjes al wel besteld, maar die passen volgens mij echt overal wel bij (behalve zwart misschien, maar da's geen kleur )... Ik neig richting lekker fris, maar welke fris dan... binnenkort maar es de gamma/praxis/karwei instappen en behangideeen op doen.
pi_72366061
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:08 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb een goodmoodkid pakje als eerste pakje en ik wilde daar persé een mutjes en sokjes bij van goodmoodkid, maar mijn kleur is al tijden uitverkocht en wordt pas in september of oktober aangevuld..
Ja, irritant is dat, ik wou ook een geheel bijpassend setje maar ben uiteindelijk voor een shirtje met zn naam erop gegaan en een broekje.

Wat een k..zooi Lijnloos en Ymme, die financiele onzekerheid in deze periode kun je eigenlijk echt niet gebruiken

BJ aan de shop jaaaa, echt heerlijk he?! Veel plezier!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72366115
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:34 schreef Lijnloos het volgende:
Kleur voor het kamertje vind ik ook best lastig... er zijn zoveel kleuren die ik leuk vind. Nou hebben we de meubeltjes al wel besteld, maar die passen volgens mij echt overal wel bij (behalve zwart misschien, maar da's geen kleur )... Ik neig richting lekker fris, maar welke fris dan... binnenkort maar es de gamma/praxis/karwei instappen en behangideeen op doen.
ow maar behang enzo hebben we al klaarstaan hoor... en gordijntjes al besteld..
maar we zoeken dus nog een accentkleurtje...
denk dat het of oranje of turkoise wordt....
pi_72366209
Oranje is zo'n toffe kleur.... Mijn moeder vind het alleen echt helemaal 3x niks. Zo ging ze al gillen toen ik vertelde dat ik een oranje mutsje had besteld... oranje is geen kleur voor een baby volgens haar.
Deste meer reden om dat dus juist te doen
pi_72366994
hihi Lijnloos, mama pesten he....!

Verder balen van je baan zeg, en ook voor de man van Ymme. daar zit je nu even helemaal niet op te wachten.

Ik dacht vannacht even dat er iets ging beginnen....
harde buiken, om de 10 min en ze hielden een sec of 20 aan steeds
na een uurtje was het weer over.
Nu alles weer rustig.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 2 september 2009 @ 12:22:50 #159
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72367187
Spannend karin! Duimerdeduim hier.....
  woensdag 2 september 2009 @ 12:40:28 #160
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72367691
Oeoeoeh Karin spannend hoor!!!

Lijnloos en Ymme wat een klotezooi , wat een rotmededelingen

Enne... over het hele wat-mag-wel-en-wat-mag-niet-verhaal: Het klinkt plastisch, maar je kunt je kind niet overal voor beschermen. Vele 'experts' spreken elkaar tegen en willen door ouders angst in te boezemen hun gelijk halen. En wat werkt het beste bij nieuwe ouders? Juist, angstpraatjes. Angstpraatjes over controle hebben. Gebruik-ons-product-niet-en-je-bent-een-waardeloze-moeder. Gebruik-dit-product-en-je-kind-zal-gevaar-lopen-dankzij-jou. Ik word er ontzettend moe van soms.
Ook over opvoeding in het algemeen bestaan tegenstrijdigheden. Je kind moet een eigen kamer hebben, anders leer je het niet alleen slapen. Nee, je kind moet zich gebonden voelen en dus de eerste maanden bij jou op de kamer slapen. Nee, ..... etc. Inbakeren wel / niet, etc.

[ Bericht 1% gewijzigd door Takkembah op 02-09-2009 12:45:53 ]
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 2 september 2009 @ 13:02:57 #161
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72368223
Lijnloos en Ymme, wat een rotsituatie zo. Maar de pap wordt meestal niet zo heet gegeten als 'ie wordt opgediend. Met dit soort situaties heb je vaak al wel weer een oplossing die mee blijkt te vallen of zelfs de situatie verbetert. Althans, dat is mijn ervaring en hoor ik ook regelmatig van anderen. Als je een goede baan had zijn je perspectieven op goed werk tamelijk hoog.

Ik heb trouwens als het goed is een nieuwe tas!! De verkoopster is akkoord gegaan met mijn bod , ben zo blij, hij is zo gaaf!!! Ik wilde eerst geen luiertas, maar een gewone tas, maar deze is zo leuk, zit ook een bijpassend matje bij Wil 'm ook gewoon gebruiken in huis omdat wij geen commode hebben zal ik gewoon op de bank of op een aankleedkussen in de keuken verschonen. Dan is een tas met spulletjes wel erg handig!! Dit is 'm trouwens
pi_72368291
leuke tas Tan!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72368727
Ymme en lijnloos wat vervelend zeg. Helaas voor mij ook een herkenbare situatie... Mocht je zelf ontslagen worden en je bent al zichtbaar zwanger, dan moeten ze je in ieder geval uit blijven betalen tot 6 weken na je zwangerschapsverlof Geeft misschien nu toch even een wat fijner gevoel als je weet dat je nog even de tijd hebt
pi_72369254
ooo Tan, die luiertas is ook erg leuk!!

ik heb ff mijn haar bijgekleurd en straks even naar de kapper...
(zon en chloor is niet goed voor je haar)
pi_72369307
Hmm de werkster belde vanmorgen af omdat ze griep heeft en nu wil ze anders morgen wel komen Alsof griep in 1 dagje weg is... Nou ik zie d'r volgende week wel ergens... Begin zelf ook keelpijn te krijgen. Dus die bevalling mag van mij nog wel even wachten...

Ons meisje is vandaag trouwens echt idioot druk van binnen...
pi_72369374
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:45 schreef Stiemie het volgende:

Ons meisje is vandaag trouwens echt idioot druk van binnen...
D'r tasje aan het inpakken

Ik dacht vanmorgen (of vannacht...rond 5u iig) dat m'n vliezen gebroken waren Werd wakker en het was allemaal al een beetje nat en klam door de hitte (het is hier 32 graden ) en toen ging ik naar de wc en toen bleef het een beetje druppen. Dat kon zei de vk, omdat het meiske ingedaald ligt, dus met dr koppie het vruchtwater tegenhoudt. En ook later in bed had ik af en toe het gevoel dat er nog iets liep..maar nu nergens meer last van, beebie beweegt nog gewoon goed en ook geen krampen ofzo, dus wat het nou wel was...
Lotte!
Noah!
  woensdag 2 september 2009 @ 13:53:28 #167
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72369523
Tan, wat een geweldig leuke tas!! Oh, en wauw, Lipfish is inderdaad geweldig zeg, die giraffe! En dat schaap!! Oh my, dat gaat mis met mij, haha!

En Ymme en Lijnloos, bah, wat een nare berichten zo opeens zeg, daar zit je nooit op te wachten, maar dit is wel een héél wrang moment.. Succes ermee, hopelijk valt het allemaal mee en komen jullie er beter vanaf als waar je in eerste instantie misschien bang voor bent (bijv. met een betere baan én een mooi pakje geld mee voor op de spaar)

Zwemmen was echt even lekker weer, maar zo pijnloos als vorige week is het niet. Nouja, de afgelopen tijd heb ik toch al een hoop verschil met de weken ervoor, dus whatever Nouja, hoef vandaag lekker niet meer de deur uit, heel fijn Zo maar eens met een boekje liggen ofzo..
3!
  woensdag 2 september 2009 @ 13:53:49 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_72369537
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:22 schreef Stiemie het volgende:
Ymme en lijnloos wat vervelend zeg. Helaas voor mij ook een herkenbare situatie... Mocht je zelf ontslagen worden en je bent al zichtbaar zwanger, dan moeten ze je in ieder geval uit blijven betalen tot 6 weken na je zwangerschapsverlof Geeft misschien nu toch even een wat fijner gevoel als je weet dat je nog even de tijd hebt
Ow, geldt dat ook voor tijdelijke contracten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 2 september 2009 @ 13:56:54 #169
95408 Incantrix
pi_72369622
Lindaaaa, wooow!! Spannend! Heb je wat van het vocht op kunnen vangen misschien? *slaat meteen door een stuitermodus* Zou het??
3!
pi_72369774
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:56 schreef Incantrix het volgende:
Lindaaaa, wooow!! Spannend! Heb je wat van het vocht op kunnen vangen misschien? *slaat meteen door een stuitermodus* Zou het??
Nee, het zou niet

Denk ik....en nee, want het waren echt een paar druppels, maar wel nadat ik goed uitgeplast had...en nu is het weer rustig. Heb nog ff m'n bed betast toen ik terugkwam maar dat was inderdaad gewoon slaapklam, niet een overdreven natte plek ergens.. Zolang ik geen krampen en/of harde buiken krijg zal ik wel gewoon incontinent aan het worden zijn ofzo
Lotte!
Noah!
pi_72369825
oehh spannend Linda... zouwet??

venster te lang open...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 2 september 2009 @ 14:07:33 #172
95408 Incantrix
pi_72369849
Sowwy

Ben nog een beetje getriggered door de babyshower ( ) van pasgeleden.. Doe nog maar even de benen over elkaar dan
3!
pi_72369859
Oeh Linda spannend hoor... zou jij dan toch de eerste-na-Ca.ra-17-september-mama met beeb worden?
pi_72369864
Nee....het zou niet... nou heb ik spijt dat ik het gezegd heb Ik kan nog helemaal niet bevallen...ik weet niet hoe dat moet enzo... *kop in zand steekt*
Lotte!
Noah!
pi_72369878
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:07 schreef Linda2205 het volgende:
Nee....het zou niet... nou heb ik spijt dat ik het gezegd heb Ik kan nog helemaal niet bevallen...ik weet niet hoe dat moet enzo... *kop in zand steekt*
daar kom je vanzelf achter
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')