Ja, irritant is dat, ik wou ook een geheel bijpassend setje maar ben uiteindelijk voor een shirtje met zn naam erop gegaan en een broekje.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:08 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb een goodmoodkid pakje als eerste pakje en ik wilde daar persé een mutjes en sokjes bij van goodmoodkid, maar mijn kleur is al tijden uitverkocht en wordt pas in september of oktober aangevuld..
ow maar behang enzo hebben we al klaarstaan hoor... en gordijntjes al besteld..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:34 schreef Lijnloos het volgende:
Kleur voor het kamertje vind ik ook best lastig... er zijn zoveel kleuren die ik leuk vind. Nou hebben we de meubeltjes al wel besteld, maar die passen volgens mij echt overal wel bij (behalve zwart misschien, maar da's geen kleur)... Ik neig richting lekker fris, maar welke fris dan... binnenkort maar es de gamma/praxis/karwei instappen en behangideeen op doen.
D'r tasje aan het inpakkenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:45 schreef Stiemie het volgende:
Ons meisje is vandaag trouwens echt idioot druk van binnen...
Ow, geldt dat ook voor tijdelijke contracten?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:22 schreef Stiemie het volgende:
Ymme en lijnloos wat vervelend zeg. Helaas voor mij ook een herkenbare situatie... Mocht je zelf ontslagen worden en je bent al zichtbaar zwanger, dan moeten ze je in ieder geval uit blijven betalen tot 6 weken na je zwangerschapsverlof Geeft misschien nu toch even een wat fijner gevoel als je weet dat je nog even de tijd hebt
Nee, het zou nietquote:Op woensdag 2 september 2009 13:56 schreef Incantrix het volgende:
Lindaaaa, wooow!! Spannend! Heb je wat van het vocht op kunnen vangen misschien? *slaat meteen door een stuitermodus* Zou het??
daar kom je vanzelf achterquote:Op woensdag 2 september 2009 14:07 schreef Linda2205 het volgende:
Nee....het zou niet... nou heb ik spijt dat ik het gezegd hebIk kan nog helemaal niet bevallen...ik weet niet hoe dat moet enzo... *kop in zand steekt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |