abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72362343
Gaan nu de al-mama's de LLM's wakker houden?
Hier vannacht weer prima geslapen en vandaag een vrije dag, maar straks (onbepaald hoe straks) komt er gezellig een club bouwvakkers onze schutting aftuigen en weer opnieuw opzetten. eindelijk....
Zo maar es bellen hoelaat ik ze eigenlijk kan verwachten, anders duik ik straks lekker mijn nestje weer in

Hmm Didydoos, inderdaad hoe voel je je meis? Hou je het allemaal een beejte vol tot het einde van de maand? voor jou en partner!
pi_72362362
quote:
Op woensdag 2 september 2009 06:30 schreef Ca.ra het volgende:

Raar idee joh, als een van jullie nou een dag of zes overtijd gaat dan schelen onze kindjes een maand, terwijl ze op de zelfde dag gebouwd zijn.
Ik had bij L. met een kennis van mij dat we 3 maanden scheelden in uitgerekende datum. Uiteindelijk scheelden we maar 1,5 maand L. 4 weken te vroeg, haar hummel 2 te laat.
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:

Maar goed de kriebels zijn nog niet weg. Ze had speciaal spul gekocht, maar dat heeft niet geholpen. Morgen naar een of andere drogist om daar te kijken wat ze hebben. Nu is het tot huilens toe aan alleen maar ellende
Bleh, balen zeg? Mentholzalf misschien? Of mag dat niet als je zwanger bent?
En duw haar eens om te reggen hier
  woensdag 2 september 2009 @ 08:24:12 #103
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72362617
Goodmornings allemaal Hoop dat jullie lekker hebben geslapen (haha, en wat grappig dat je nog even rond kwam spoken 'for old times sake', Ca.ra )

En Poppejans, ik had je post helemaal gemist joh, sorry! We blijven inderdaad een beetje gelijk opgaan he? Leuk! Dat jij nu dus je kraampakket en een telefoontje over de kraamzorg-intake hebt gekregen vind ik ook ineens wel confronterend, haha! Hoe bevalt de gym jou? Ben wel blij dat ik iets ben gaan doen en volgens mij maakt het uiteindelijk ook niet zo veel uit wat je kiest, als je er maar vertrouwen van krijgt

ik mag nog even soezelen voor ik me in mijn badpak ga hijsen, ik mag zo weer zwemmen En ondertussen lig ik te luisteren naar een eigenwijze kat die probeert een la van onze kledingkast open te maken om in te liggen. Het lukt hem ook nog, de eikel (maar dat is niet verbazingwekkend, de koelkast maakt hij ook open ). Ow, en ik ben zo benieuwd, er zijn allemaal pakjes met baby-gerelateerde spulletjes (waaronder één met Het Eerste Pakje!) onderweg hierheen, hoop zo dat er vandaag wat binnenkomt!

Fijne dag allemaal
3!
  woensdag 2 september 2009 @ 08:28:45 #104
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72362676
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:15 schreef Reintji het volgende:
Dank allen voor de reacties!
Ik had je post helemaal gemist Gefeliciteerd keer twee

@incantrix... leuk is dat hè, babyshoppen op internet Ik heb zelf ook een aantal dingen in besteling staan, waaronder een schattig shirtje van Lipfish En een rol Pip-behang voor het babyhoekje in onze slaapkamer Ik kan niet wachten
pi_72362772
gefeliciteerd aan de papas van de nieuwe zwangere dames, scorpion en rijntje
  woensdag 2 september 2009 @ 08:59:54 #106
95408 Incantrix
pi_72362934
quote:
Op woensdag 2 september 2009 08:28 schreef Tan het volgende:

@incantrix... leuk is dat hè, babyshoppen op internet Ik heb zelf ook een aantal dingen in besteling staan, waaronder een schattig shirtje van Lipfish En een rol Pip-behang voor het babyhoekje in onze slaapkamer Ik kan niet wachten
Oh, echt he? En het leukste is dat je het ook allemaal nódig hebt, dus je hebt gewoon permissie om je volledig koopziek te gedragen en er is niemand die begint te roepen dat je het misschien wat rustiger aan zou moeten doen ofzo Hopelijk komt vandaag onze maxi-cosi voetenzak van Wallaboo, van datzelfde merk krijgen we van mijn ouders ook een wrapper en ik ben zó fan van die spullies, ze zijn zo lekker zacht En onze muurstickers uit Duitsland ben ik ook superbenieuwd naar Ik ken Lipfish overigens niet, ik ga strakjes na het zwemmen even mijn goede vriend google raadplegen
3!
pi_72362985
Hmm... * Lijnloos gaat ook maar eens opzoek naar een to-buy-list... mooie besteding van een vrije dag.
Als lief dan thuis is, kunnen we die mooi es doorlopen en kijken wat we willen om vervolgens in stapjes de zaken aan te schaffen.
pi_72363050
Goedemorgen allemaal!

Ca.ra, da's inderdaad een gek idee zeg. Maar 't zou zo kunnen natuurlijk

Incantrix, daar voelen walvisjes zich toch het best he? In 't water En spannend he, zo'n eerste pakje? Ik heb een goodmoodkid pakje als eerste pakje en ik wilde daar persé een mutjes en sokjes bij van goodmoodkid, maar mijn kleur is al tijden uitverkocht en wordt pas in september of oktober aangevuld.. heb voor de zekerheid dus maar een ander mutsje gekocht. Heb vanochtend nog verliefd naar het setje liggen staren Zo moeilijk voor te stellen dat ons meisje dat straks draagt!

pi_72363067
Er mag trouwens nu niemand meer bevallen hoor, want ik ben nog niet klaar voor de top tien.
  woensdag 2 september 2009 @ 09:17:22 #110
95408 Incantrix
pi_72363170
Lijnloos, wat georganiseerd, goed joh! Zo heb ik het ook gedaan (normaal ben ik veel chaotischer, maar ik kreeg er zo'n onrust van om het allemaal maar een beetje aan te schaffen als kip zonder kop) en ik heb nu echt een keurige waslijst incluis van een boel spullen al wélke we precies willen en de prijzen erbij enzo, dat is ook lekker handig met de planning qua financiën. En fijne bijkomstigheid: toen mijn ouders met het verhaal kwamen dat we zo weinig uit hadden gegeven aan de kinderwagen (die kregen we van hen en hebben we tweedehands aangeschaft) en ze eigenlijk nog wel iets voor de baby wilden kopen heb ik ze die lijst in hun mikjes geschoven. Omdat ook precies merken en types vermeld staan krijgen we nu dus ook nog een luiertas en een wrapper waar we ontzettend fan van zijn, i.p.v. allerlei spullen die onzinnig zijn, of niet onze smaak, of die we al hebben ofzo. Handig!
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:08 schreef Sorbootje het volgende:

Incantrix, daar voelen walvisjes zich toch het best he? In 't water En spannend he, zo'n eerste pakje? Ik heb een goodmoodkid pakje als eerste pakje en ik wilde daar persé een mutjes en sokjes bij van goodmoodkid, maar mijn kleur is al tijden uitverkocht en wordt pas in september of oktober aangevuld.. heb voor de zekerheid dus maar een ander mutsje gekocht. Heb vanochtend nog verliefd naar het setje liggen staren Zo moeilijk voor te stellen dat ons meisje dat straks draagt!

Haha, nou, inderdáád, ik wil er best wonen hoor, het water is ook extra verwarmd, zó fijn.. Normaal zou ik al gaan zweten bij het idee, maar nú.. En oohh, wel jammer dat ze net je kleur al die tijd niet hebben, da's eigenlijk ook raar zeg Gelukkig heb je het pakje tenminste, dat is het belangrijkste Wij hebben er nog wel iets bij nodig, een broekje ofzo, dit is eigenlijk alleen een rompertje.. Maar zó geweldig lief! Raar idee he? Ik ben wel benieuwd naar jouw pakje, en nog veel meer naar het meisje dat het aankrijgt
3!
  woensdag 2 september 2009 @ 09:19:24 #111
95408 Incantrix
pi_72363204
En nu: op naar het zwembad! *pruttelt achter de vaandeldrager en trommelaars aan*
3!
pi_72363237
Nou als ze 't aan heeft zal ik het hier wel showen hoor (ben zelf ook vreselijk nieuwsgierig! Ook naar jouw pakje met inhoud )

Plonsze!!
pi_72363254
zwemze Incantrix!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72363298
Blub!

Maar die goodmoodsite is gevaarlijk zeg... IK WIL ALLES!!!
  woensdag 2 september 2009 @ 09:28:48 #115
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72363352
Heb voor het eerst echt het besef dat de 'bubbeltjes' in mijn buik van beebje afkomt Heerlijk gevoel!
Heb trouwens ook een babysound via mp gekocht, heb het hartje best snel gevonden en heb het ook gelijk opgenomen, GE-WEL-DIG!! Om verliefd op te worden
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_72363357
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:25 schreef Lijnloos het volgende:
Blub!

Maar die goodmoodsite is gevaarlijk zeg... IK WIL ALLES!!!
Herkenbaar!
pi_72363366
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:28 schreef mama_papa het volgende:
Heb voor het eerst echt het besef dat de 'bubbeltjes' in mijn buik van beebje afkomt Heerlijk gevoel!
Heb trouwens ook een babysound via mp gekocht, heb het hartje best snel gevonden en heb het ook gelijk opgenomen, GE-WEL-DIG!! Om verliefd op te worden
Wat heerlijk hè?!
pi_72363517
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:27 schreef mefke79 het volgende:
Xenia, dat van die slaapzakjes lijkt me redelijk onzin. Volgens mij kun je bij oa hema een slaapzak kopen die helemaal van katoen is. En dat van fleece wist ik ook niet...ik heb ergens zo'n foldertje...effe zoeken.Aha ook online gevonden gevonden. Hier staat er weer niks over. Ik vind dat toch zo onhandig, dat zelfs kraamzorginstanties elkaar gaan tegenspreken.
Ik ben er ook wel een beetje door van slag geraakt eigenlijk. Ik heb dat over dat niet steriliseren van flesjes gisteren ook even aangekaart in de yogales en die hadden er allemaal nog nooit van gehoord. Daarna nog met vriend besproken en we hebben besloten dat we toch gewoon gaan steriliseren en de kraamzorg moet daar maar gewoon in meegaan. Het voelt toch fijner.

Over de slaapzakjes moet ik nog eens goed nadenken. Ik heb gewoon die van de prenatal met afritsbare mouwen. Ik dacht juist dat dat veiliger was dan lakentje + dekentje. Verwarrend hoor

Incantrix, veel plezier met zwemmen!
pi_72363564
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:28 schreef mama_papa het volgende:
Oeh heerlijk
Geniet er van!
pi_72363625
Xenia ik ben na een maand of 3 inderdaad met slaapzakjes begonnen. Die eerste drie maanden zijn ze nog niet zo heel erg bewust van dat soort dingen, liggen ze nog vrij stil en maakt het weinig uit, maar dan moeten ze er langzamerhand toch aan wennen
pi_72363727
Wat is er eigenlijk mis met fleece? Niet dat ik fleecedekentjes heb ofzo, maar vroeg het me af..
pi_72363758
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:44 schreef freecell het volgende:
Xenia ik ben na een maand of 3 inderdaad met slaapzakjes begonnen. Die eerste drie maanden zijn ze nog niet zo heel erg bewust van dat soort dingen, liggen ze nog vrij stil en maakt het weinig uit, maar dan moeten ze er langzamerhand toch aan wennen
Ahhh, dus lakentje en dekentje is eigenlijk toch wel gewoon standaard de eerste 3 maanden? Dat verklaart een hoop dan. Thanks!
pi_72363822
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:50 schreef Sorbootje het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met fleece? Niet dat ik fleecedekentjes heb ofzo, maar vroeg het me af..
In echte fleece zit nogal wat kunststof waardoor het kan gaan broeien.

Maar fleece voor baby's is vaak gewoon katoen en dat is geen probleem, even etiketjes lezen
pi_72363836
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:50 schreef Sorbootje het volgende:
Ik geloof dat ze zei dat het niet voldoende ademt. Dat geloof ik ook wel inderdaad. Ik had van iemand een 2e hands fleecedekentje gekregen en die ga ik weg doen.
pi_72363846
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:51 schreef Xenia het volgende:

[..]

Ahhh, dus lakentje en dekentje is eigenlijk toch wel gewoon standaard de eerste 3 maanden? Dat verklaart een hoop dan. Thanks!
Lakentje en dekentje (later dekentje in hoesje) houd ik er sowieso in
Niet alleen een slaapzakje zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')