Groentjequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:45 schreef Dqod het volgende:
Sta ik er nog niet tussen bij kwaliteitsusers
Niet!quote:
Stuur een naaktfoto van jezelf naar BobbyB en je komt er tussenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet!
Ik was er al eens eerder..
Maar ok, toen een tijdje niet
kwaliteitsusers hebben hun tieten gepost of de tietjes van hun zusje of hun wijffiequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:45 schreef Dqod het volgende:
Als je een foto van je tietjes post mag je erin, dat is de toelatings-testquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet!
Ik was er al eens eerder..
Maar ok, toen een tijdje niet
dan w8 ik het geduldig afquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
Bij mij duurde het ook een paar weken. Boeiend.
Jongeuhhh.. Dan ga je toch ff fappen..quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef gers het volgende:
owja en lesbos![]()
BEETJE MIJ EEN STIJVE FALLUS GEVEN
Zou ik best een keer heen willen, schijnt best leuk te zijn daar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef gers het volgende:
owja en lesbos![]()
BEETJE MIJ EEN STIJVE FALLUS GEVEN
midden in de stad voor een kroeg dat durf ik nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jongeuhhh.. Dan ga je toch ff fappen..
Potverdorie nu zie ik het ookquote:
quote:
Naar een stijve fallus ? Daar kan het leuk zijn jah voor een vrouwquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zou ik best een keer heen willen, schijnt best leuk te zijn daar.
Dat was Dqod in actiequote:
Dat heeft idd een hoogquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die tijdens hun eerste schoolweek op vakantie zijn
quote:
Precies.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Naar een stijve fallus ? Daar kan het leuk zijn jah voor een vrouw
Botergeil.quote:
GEFELICITEERD JE BENT NU EEN KWALITEITSUSERquote:
was ze alquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:55 schreef gers het volgende:
[..]
GEFELICITEERD JE BENT NU EEN KWALITEITSUSER
Nee.. Kegelen.. Dat dan weer welquote:
Yay!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:55 schreef gers het volgende:
[..]
GEFELICITEERD JE BENT NU EEN KWALITEITSUSER
Vast welquote:
we kunnen ook gaan curlenquote:
Whaha whooot!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:59 schreef Zotheid het volgende:
Ik hoorde vandaag iemand praten over "pittige mouwen".![]()
kegelenquote:
quote:
Eerst ga ik kegelen met Goofisch!quote:
Ik zag gelijk kortgeknipte, roodgeverfde mouwen voor me.quote:
en hier, vlotte rijdersquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:59 schreef Zotheid het volgende:
Ik hoorde vandaag iemand praten over "pittige mouwen".![]()
Laten we gaan fierljeppenquote:
Ja, dat vraag ik me ook af, want we hadden al vakantie eind mei.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heeft idd een hoog-gehalte ja..
Hebben ze niet lang genoeg kunnen chillen
Wil je nou gewoon gaan kegelen met mijquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eerst ga ik kegelen met Goofisch!
Daarna zien we wel verder
Drommels, ja!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Laten we gaan fierljeppen
[ afbeelding ]
Na het zien van die titel moest ik er ook weer aan denken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en hier, vlotte rijders![]()
"Vlotte rijders" op de linker rijstrook
Wat een nicht. Een heul klein slootje, je stok halverwege vastpakken ipv de top. Je kan wel zien dat dit amateurs zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar 2 Marokkanen wel! Bwhehehe!quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af, want we hadden al vakantie eind mei.
Maar goed van de 12 mensen in mijn klas waren er 3 niet op komen dagen.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die linker is wel extreem kontloos zeg.
En als jullie je afvragen hoe Zotheid dat toch weet, ik ben er 1 van.quote:
Faalhazen, over die sloot kan je makkelijk springen met een kleine aanloopquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tfoeeeequote:
Ik jou, als ik een man was!quote:
eeuhm bedankt?quote:
Zwollahquote:
Wholla?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En als jullie je afvragen hoe Zotheid dat toch weet, ik ben er 1 van.
Graag gedaanquote:
Heuy, dat wou ik eerst ook zeggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Faalhazen, over die sloot kan je makkelijk springen met een kleine aanloop
Die gast vanaf 1:21. Volgens mij is dat echt zo'n elfjarige.quote:
*Gniffel.quote:
maar ben je niet stiekem bi zonder dat je het weet:@quote:
Ik ben die ene die je wilt schieten met je klikklak piepa.quote:
JE FAALT KNEITERHARD.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:10 schreef gers het volgende:
[..]
maar ben je niet stiekem bi zonder dat je het weet:@
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy, dat wou ik eerst ook zeggen.
ik mag toch dromenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:12 schreef Dqod het volgende:
Die gast van 1.21? Ik volg t ff niet Zotheid
En nja gers.. Het woord is al voor me gedaan,
dus een extra reactie hoeft niet..
Wil ik je ego ook niet aan doen
En koffie maakt alles goedquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
Pfoe, net een lang gesprek gehad over het instorten van de economie. BOEIEND. Onder het genot van een kop koffie, dat dan weer wel!
Geil vertel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
Pfoe, net een lang gesprek gehad over het instorten van de economie. BOEIEND. Onder het genot van een kop koffie, dat dan weer wel!
Welke? Puck?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe is 't met jouw vriendinnetje trouwens, ZH?
Hihi, linkje vergeten:quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:12 schreef Dqod het volgende:
Die gast van 1.21? Ik volg t ff niet Zotheid
En nja gers.. Het woord is al voor me gedaan,
dus een extra reactie hoeft niet..
Wil ik je ego ook niet aan doen
Wat vind je van die keer dat ik handelingen deed op de fiets?quote:
quote:
quote:
Lol.. Iddquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
Puck..... wat bezielt een ouder om zijn kind, dochter nogwel, zo te noemenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welke? Puck?
Dat is toch niet geworden wat het moest zijn.
Laura? Die zit in Hongarije.
Maartje? Daar heb ik vrijdag een date mee.
........
........
........
Wat vind je van die keer dat ik handelingen deed op de fiets?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lol.. Idd
En gers.. Dromen mag, maar onthoud..
De meeste dromen zijn bedrog! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:20 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben nog niet eens ontgroent vrijdag pas
Daarom moet je ook niet teveel nadenken over de negatieve kant van deze wereldquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Samenvatting: Als je na gaat denken over dingen lijkt alles kut.
Wat intressantquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Koploper, Intercitymaterieel (ICM) of Plan Z is een treinstel van NS Reizigers dat voornamelijk gebruikt wordt in Intercitytreindiensten. De eerste treinstellen kwamen in 1978 in dienst. De treinen rijden dagelijks over het Nederlandse spoorwegnet.
In 1977 zijn de 4001-4007 als protoserie gebouwd door Talbot te Aken. Destijds werden ze aangeduid als IC3 en later als ICM-0 om ze te kunnen onderscheiden van de seriebouw. Ze werden allereerst ingezet tussen Eindhoven en Venlo en later tussen Amsterdam en Nijmegen. Vanaf 1983 stroomde de vervolgserie 4011-4097 in. Bij deze stellen werden diverse zaken anders uitgevoerd dan bij de protoserie. Onder meer de indeling van de ramen, vormgeving van bagagerekken (met luchtdouches), de binnendeuren, de banken en de doorloopkoppen. De doorloopkoppen van de protoserie werden later zodanig aangepast dat ze koppelbaar waren met die van de seriebouw (door de aanwezigheid van Scharfenbergkoppelingen kunnen / konden alle ICM-varianten met elkaar in treinschakeling rijden, maar niet met andere materieeltypen). Desondanks bleven de verschillen groot en mede daardoor werd ICM-0 door NS Reizigers te duur bevonden in het onderhoud. In 2003 zijn deze zeven Koplopers terzijde gesteld. Enkele treinstellen zijn vervolgens gesloopt door sloperij Dotremont in Maastricht. Nog geheel aanwezig zijn treinstel 4001, dat op een Arnhems raccordement staat, treinstel 4004, dat als oefenobject in Ossendrecht in gebruik is, en treinstel 4005, waarvan de AB voor het Nederlands Spoorwegmuseum is en de kopbakken als oefenobjecten bij Stator in Utrecht staan. Verder is de AB 4007 verbouwd tot AB 4044 ter vervanging van een uitgebrande AB.
De rijtuigen van het type ICR zijn voor een groot deel gebaseerd op het middenrijtuig van ICM-0.
of wou je dat niet weten?
Jij komt in het treinentopic?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Koploper, Intercitymaterieel (ICM) of Plan Z is een treinstel van NS Reizigers dat voornamelijk gebruikt wordt in Intercitytreindiensten. De eerste treinstellen kwamen in 1978 in dienst. De treinen rijden dagelijks over het Nederlandse spoorwegnet.
In 1977 zijn de 4001-4007 als protoserie gebouwd door Talbot te Aken. Destijds werden ze aangeduid als IC3 en later als ICM-0 om ze te kunnen onderscheiden van de seriebouw. Ze werden allereerst ingezet tussen Eindhoven en Venlo en later tussen Amsterdam en Nijmegen. Vanaf 1983 stroomde de vervolgserie 4011-4097 in. Bij deze stellen werden diverse zaken anders uitgevoerd dan bij de protoserie. Onder meer de indeling van de ramen, vormgeving van bagagerekken (met luchtdouches), de binnendeuren, de banken en de doorloopkoppen. De doorloopkoppen van de protoserie werden later zodanig aangepast dat ze koppelbaar waren met die van de seriebouw (door de aanwezigheid van Scharfenbergkoppelingen kunnen / konden alle ICM-varianten met elkaar in treinschakeling rijden, maar niet met andere materieeltypen). Desondanks bleven de verschillen groot en mede daardoor werd ICM-0 door NS Reizigers te duur bevonden in het onderhoud. In 2003 zijn deze zeven Koplopers terzijde gesteld. Enkele treinstellen zijn vervolgens gesloopt door sloperij Dotremont in Maastricht. Nog geheel aanwezig zijn treinstel 4001, dat op een Arnhems raccordement staat, treinstel 4004, dat als oefenobject in Ossendrecht in gebruik is, en treinstel 4005, waarvan de AB voor het Nederlands Spoorwegmuseum is en de kopbakken als oefenobjecten bij Stator in Utrecht staan. Verder is de AB 4007 verbouwd tot AB 4044 ter vervanging van een uitgebrande AB.
De rijtuigen van het type ICR zijn voor een groot deel gebaseerd op het middenrijtuig van ICM-0.
Ik vraag me af hoe je er in godsnaam bij komt zulke slechte "muziek" te maken, laat staan te luisteren.quote:
Ach, zolang het geen Desteniej is is het allemaal niet zo erg. Of je kind Girl noemen als het een meisje is en Boy als het een jongen is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Puck..... wat bezielt een ouder om zijn kind, dochter nogwel, zo te noemen!!
Niou ik vond het mega-geil toen je zo aan de versnelling draaide
Toch geen seks he?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:20 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben nog niet eens ontgroent vrijdag pas
NSquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HOE ORIGINEEL.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
NS![]()
70 jaar geleden hadden ze pas treinen, altijd plaats en nooit te laat![]()
[ afbeelding ]
Ik kom echt steeds terug bij haar..quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:22 schreef Goofisch het volgende:
Trouwens. ik zit hier te F5en voor meer mooie vrouwen pics maar dat valt weer tegen
nee studentenverenigingquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch geen seks he?
Gers zou geen Gers meer zijn als hij niet zo wanhopig is.
ik zou echt hard doenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom echt steeds terug bij haar..
Maar kom op![]()
[ afbeelding ]
Al die negerinnen-namen als Shanisha of Lashawnaquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:23 schreef Zotheid het volgende:
Ach, zolang het geen Desteniej is is het allemaal niet zo erg. Of je kind Girl noemen als het een meisje is en Boy als het een jongen is.
Omgekeerd is het dan weer wel grappig.
Ik bedoelde die keer met dat haar vriendinnen iets voor ons reden.
quote:
Die zou ik niet durven te versierenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom echt steeds terug bij haar..
Maar kom op![]()
[ afbeelding ]
Hoezo niet..quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:30 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die zou ik niet durven te versieren
Dat snap ik.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Al die negerinnen-namen als Shanisha of Lashawna![]()
Een meisje dat Boy heet of een jongen genaamd Girl.. dat zou wel erg triest zijn![]()
Ow toen jij zat te fappen op de fiets
HATEN IST VERLATENquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Hoewel, Gers bij een studentenvereniging.
[..]
Toen ik werd gefapt op de fiets.
Reageer eens normaal.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Hoewel, Gers bij een studentenvereniging.
[..]
Toen ik werd gefapt op de fiets.
PANDA.quote:
Met 1 hand fietsend.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat filmpje![]()
Dat moet lastig zijn tijdens het rijden
Wait, whut? Doe 's meer uitleg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
Oke, help me.
Ik kwam gisteren zo'n heel leuk plaatje tegen van iemand die zo raar keek en opeens keek iedereen zo raar. In KLB. Gaarne uw hulp.
Neequote:
Ben jij geen vrouw?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoezo niet..
Je zou meer kans maken dan mij denk ik
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
Oke, help me.
Ik kwam gisteren zo'n heel leuk plaatje tegen van iemand die zo raar keek en opeens keek iedereen zo raar. In KLB. Gaarne uw hulp.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Reageer eens normaal.Niemand vindt dit grappig.
Zo'n foto in een honkbalstadion oid. 1 man kijkt vreemd en dan zie je zo een aantal foto's waarop zijn gezicht wordt ingezoomd en opeens kijkt iedereen zo vreemd.quote:
Eh.. Ik volg je ff nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:43 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ben jij geen vrouw?![]()
Of een lesbienne?
zoiets?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo'n foto in een honkbalstadion oid. 1 man kijkt vreemd en dan zie je zo een aantal foto's waarop zijn gezicht wordt ingezoomd en opeens kijkt iedereen zo vreemd.
Ik moet alweer lachen als ik eraan denk.![]()
Ja die ken ik wel, weet alleen niet hoe ik die op moet zoekenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo'n foto in een honkbalstadion oid. 1 man kijkt vreemd en dan zie je zo een aantal foto's waarop zijn gezicht wordt ingezoomd en opeens kijkt iedereen zo vreemd.
Ik moet alweer lachen als ik eraan denk.![]()
Nee het is zo een waarin op de eerste foto één man raar kijkt en dan wordt die foto telkens herhaald maar dan zijn de ogen van die man op andere mensen geshoptquote:
Oja sorryquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eh.. Ik volg je ff niet
Maar jij zou meer kans bij die vrouw maken
aangezien ze -voor zover ik weet- hetero is
En loop nie zo te kwijlen
Ja die is geweldigquote:
Gast.quote:
Jaaa!quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee het is zo een waarin op de eerste foto één man raar kijkt en dan wordt die foto telkens herhaald maar dan zijn de ogen van die man op andere mensen geshopt
Ja die is ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja die is geweldig
Of deze:
[ afbeelding ]
Wat een mooie trap.quote:
Goddomme, wat een stomme vraag, tuurlijk nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:45 schreef Dqod het volgende:
Beetje late reactie ehquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goddomme, wat een stomme vraag, tuurlijk niet
Hee, ben jij diegene van die band, die er niet meer inzit?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goddomme, wat een stomme vraag, tuurlijk niet
Ik ben er pas net.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje late reactie eh![]()
En er bestaan geen domme vragen.. Alleen domme antwoorden
En wat een rotvogel op dat plaatje
LOLquote:
Zowel een gezellig gesprek als met m gedouchet?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi net een gezellig gesprek met huisgenoot nummer 2en even gedouched, en vanavond naar een 'Social' op m'n studievereniging.
Dan zie ik t voor 1 x door de vingersquote:
Daar dacht ik ook al aanquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zowel een gezellig gesprek als met m gedouchet?
Als dat geen neuken wordt
Hoe kom je daarbij?quote:
Studentenvereniging.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi net een gezellig gesprek met huisgenoot nummer 2en even gedouched, en vanavond naar een 'Social' op m'n studievereniging.
Uit de waterkraan, waterkraan.quote:
Nee, srsly, ik dacht dat jij een pinda was.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit de waterkraan, waterkraan.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
Ik wacht nog steeds op een PM van Lamon/Sanne92.
Uit de kut van tante sjaan!quote:
Deze was een chickquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zowel een gezellig gesprek als met m gedouchet?
Als dat geen neuken wordt
S-T-U-D-I-E-vereniging.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:59 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Studentenvereniging.
Zelf nooit aangesloten geweest. wel op feestjes geweest van minerva en augistinus in leiden.
Allemaal echt !!!!
Ik mocht niet zoenen met een meisje daar. werd ik ondergegooit met bier![]()
Lesboseksquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deze was een chicken ik douchte in m'n eentje
(Waarom reageer ik hierop
!)
Je kan best met haar douchenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deze was een chicken ik douchte in m'n eentje
(Waarom reageer ik hierop
!)
Oh. ik dacht dat je dat bedoeldequote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lesboseks
Je zinsopbouw was verwarrend
Ik had best met d'r willen douchen hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je kan best met haar douchen
Wat is er dan precies? Ik heb nooit een "social" daarvan gehad.quote:
Ze was te verlegen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ik had best met d'r willen douchen hoormaarja ze bood niet aan om mee te gaan, watcha gonna do!
Bt maakte een typo. Ze bedoelde een "facial".quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er dan precies? Ik heb nooit een "social" daarvan gehad.
Je bent zelf een halve pinda.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, srsly, ik dacht dat jij een pinda was.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt maakte een typo. Ze bedoelde een "facial".
Je moeder ook.quote:
Ja, maar daar gaat het niet om. Jij bent er toch ook een?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een halve pinda.
Nee, ik niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het niet om. Jij bent er toch ook een?Ben je het of ben je het niet?
Inderdaad dat vraag ik me ook al tijden af.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het niet om. Jij bent er toch ook een?Ben je het of ben je het niet?
TS valt buiten de boot.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:59 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Studentenvereniging.
Zelf nooit aangesloten geweest. wel op feestjes geweest van minerva en augistinus in leiden.
Allemaal echt !!!!
Ik mocht niet zoenen met een meisje daar. werd ik ondergegooit met bier![]()
Nee, leden van studentenverenigingen zijn paupers.quote:
Oeh ik zie Florian misschien morgen in het echt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad dat vraag ik me ook al tijden af.![]()
Oeh ik zie Smart_ass misschien morgen in het echt.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, leden van studentenverenigingen zijn paupers.
Ja mijne, maar die wil ze niet.quote:
De mijne nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:12 schreef IQM het volgende:
[..]
En hop, m'n reactie is alweer weg.
Gelukkig leeft 'ie -momenteel- nog voort in jouw quote.
HEUYquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, leden van studentenverenigingen zijn paupers.
Oeh als je 'm ziet moet je me alles erover vertellen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oeh ik zie Florian misschien morgen in het echt.
Je kan eindelijk die rotsblok optillen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:12 schreef IQM het volgende:
Ik zie morgen de bomen en de zon misschien voor het eerst.
Papa is opgepakt?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:12 schreef IQM het volgende:
Ik zie morgen de bomen en de zon misschien voor het eerst. Vind het wel spannend, hoor, zo'n grote oranje bol in de lucht. [ afbeelding ]
Jij was toch een helequote:
Oke. Zal ik doen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh als je 'm ziet moet je me alles erover vertellen.
Ik vind Fergie's kont lekkerquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:12 schreef IQM het volgende:
Ik zie morgen de bomen en de zon misschien voor het eerst. Vind het wel spannend, hoor, zo'n grote oranje bol in de lucht. [ afbeelding ]
snap ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja mijne, maar die wil ze niet.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oppaskonijn.
Wat een droog beest.
Konijnen zijn heul niet zo taai.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oppaskonijn.
Wat een droog beest.
wtf heb jij voor lelijke vloerbedekking of wat het ook isquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oppaskonijn.
Wat een droog beest.
Niet zeikenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf heb jij voor lelijke vloerbedekking of wat het ook is
kanker zeg![]()
Mja, hij komt hier toch haast niet meer, dus ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke. Zal ik doen.
En wat moet hij doen als hij mij ziet?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:16 schreef gers het volgende:
[..]
snap ik![]()
jouw hospita heeft de stasi nog lesgegeven
JOAH WANT OP HET MBO HEB JE GEEN STUDENTEN DUS OOK HEUL GEEN STUDENTENVERENIGINGEN.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ik doe ook even mee:
studentenverenigingen_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
owokequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mja, hij komt hier toch haast niet meer, dus ja.![]()
[..]Ze is best oké hoor, maar die regels zijn wel kankerirritant, ik heb meer vrijheid thuis.
Het komt door den verdomde studentenvereniging van hem!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mja, hij komt hier toch haast niet meer, dus ja.![]()
nog een half jaar vervelen, half jaar stage en dan mag ik ook naar het HBO, jajajaja, echt waarquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JOAH WANT OP HET MBO HEB JE GEEN STUDENTEN DUS OOK HEUL GEEN STUDENTENVERENIGINGEN.
Daarnaast hoef ik mij nergens voor te schamen. (M.u.v. haargrens (hebben we die ook weer gehad))
Gelukkig niet zeg, bahquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet zeikenJij hoeft er toch niet op te lopen?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oppaskonijn.
Wat een droog beest.
Dat is het poep/ pis kleed, dus dat hoeft ook niet mooi te zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kanker zeg![]()
Gezellig, met demente bejaarden wonenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is het poep/ pis kleed, dus dat hoeft ook niet mooi te zijn.
Groot gelijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is het poep/ pis kleed, dus dat hoeft ook niet mooi te zijn.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kanker zeg![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gezellig, met demente bejaarden wonen
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind mijn kont lekkerder dan Fergie's hoofd.
Ook hoiquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
Well that was a fucking good Nazi-killing movie.
Ik weet wat een stoma isquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Misschien is het nog niet tot Putten doorgedrongen, maar er zijn wat nieuwe uitvindingen op de markt:
- Stoma's
- Incontinentie luiers
Doe er je voordeel mee
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nog een half jaar vervelen, half jaar stage en dan mag ik ook naar het HBO, jajajaja, echt waar
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gezellig, met demente bejaarden wonen
veel doden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
Well that was a fucking good Nazi-killing movie.
beetje driehoekig toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, echt. Dat hoofd van haar. Ik kan er niet tegen.Het klopt van geen kanten.
Jummiequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet wat een stoma isdat woord staat zelfs in m'n hyvesnaam
quote:Dislo, Cated, Purple, Stoma! [6x]
Dislocated Purple Stoma
Let me sniff your
Dislocated Purple Stoma
Let me taste your
Dislocated Purple Stoma
Let me squeeze your
Dislocated Purple Stoma
Let me lick your
Dislo-Cated, stinking purple stoma
Dislo-Cated stinking bag of shiiiiit !!!
Woowoowoow!
Sucking your bag!
Woowoowoow!
Gargle on your juuuuuuiiiiice!
Slit the sack, Swallow Paarse pek, Between my teeth, I lick, Remains of,
Liquid shit
Slit the sack, Swallow Paarse pek, Between my teeth, I lick, Remains of,
Liquid shit!
Thanx for your! Dislo-Cated-Purple-Stomaaaah !!!
Jij geilt op stoma's?quote:
INGLOURIOUS BASTERDS, verdommme!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was talking about Inglorious Bastards
Dat vind ik dan wel weer een toffe serie.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:29 schreef IQM het volgende:
En nu is het Oz-tijd. Nog één aflevering van seizoen 2 en daarna over naar 3 (wat al gedownload was.)
Ahquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was talking about Inglorious Bastards
Veel, heel veel doden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
veel doden?
grof?
geweldadig?
vertel?
Moest jij geen bejaarden wassen?quote:
Ja ik weet het ook niet hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er dan precies? Ik heb nooit een "social" daarvan gehad.
Hahaha, zo ben ik nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze was te verlegen?
En what to do about it: Gewoon er bij onder jumpen
Of haar er gewoon bij onder sleuren
De eerste heb ik gemist omdat ik aan het wachten was op m'n boekenquote:
Niet echtquote:
Dat lijkt mij echt niksquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest jij geen bejaarden wassen?
nicequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Veel, heel veel doden.
Grof, check.
Geweldadig maar grappig.
Brad Pitt is een baas.
Ahh oke.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
CE waarschijnlijk.
Windesheim of hogeschool groningen.
Ik ook niet eigenlijkquote:
Wil jij ook een hakenkruis op je voorhoofd? Nee? Bek dicht over mijn typefout.quote:
Nee, dat was mijn zusje.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest jij geen bejaarden wassen?
Typefout je moeder, ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil jij ook een hakenkruis op je voorhoofd? Nee? Bek dicht over mijn typefout.
Oeeh wat ben je weer lekker rebelsquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil jij ook een hakenkruis op je voorhoofd? Nee? Bek dicht over mijn typefout.
wat een faalgeneraalquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh oke.
Ik heb ook zo'n kennis die ook na het mbo zo naar het hbo wou gaan, heeft hij zich nog niet ingeschreven. Hoe lui kan je zijn.
Maar goed, even douchen en daarna HIMYM kijken.
Je moest sommigen de kost eens gevenquote:
Wij, van WC eendquote:
Je oom en je vader zijn dezelfde persoon.quote:
wattes?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je moest sommigen de kost eens geven
Je kent die uitdrukking niet?quote:
Hij wou eerst naar Leiden gaan zodat hij "gezellig" bij mij op school zou zitten. Toen werd het toch maar de Haagse en nou hij zich toch nog niet ingeschreven heeft (het kon de 27e nog) gaat hij toch maar gewoon werken.quote:
quote:
Oké.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet hoorje hoort nog wel wat het was!
je vader is een she-male.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je oom en je vader zijn dezelfde persoon.
Eens goed achter de orenquote:
wat een kankerdebielquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij wou eerst naar Leiden gaan zodat hij "gezellig" bij mij op school zou zitten. Toen werd het toch maar de Haagse en nou hij zich toch nog niet ingeschreven heeft (het kon de 27e nog) gaat hij toch maar gewoon werken.
Die gaat dus nooit meer terug naar school toe.
Ik zie mijn zusje er nog wel voor aan een vrouwelijke pedo te worden.quote:
Je hebt het nooit de kans gegeven.quote:
quote:
Anders wa sjij er nietquote:
Ik wil nietquote:
Goed zo!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat een kankerdebiel
Ik denk tenminste nog aan mijn toekomst
Probeer het. Je moeite zal beloond worden.quote:
Snel?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:42 schreef Ploertendoder het volgende:
De kenker... dit topic is ook snel vol zeg... wat lullen jullie veel zeg
Wij zijn wc-e ..quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:42 schreef Ploertendoder het volgende:
De kenker... dit topic is ook snel vol zeg... wat lullen jullie veel zeg
Als mbo-er is het ook het verstandigst om door te leren. Wat heb je in godsnaam tegenwoordig nou aan een mbo-diploma? Wat is dat waard? Helemaal geen donderquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goed zo!
Er stond in de NRC-Next een stuk dat er tegenwoordig steeds meer mbo-ers en hbo-ers er voor kiezen om door te stromen in plaats van te werken. De financiële crisis is dus goed voor het kennisniveau.
Ja, maar de meesten halen het toch niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goed zo!
Er stond in de NRC-Next een stuk dat er tegenwoordig steeds meer mbo-ers en hbo-ers er voor kiezen om door te stromen in plaats van te werken. De financiële crisis is dus goed voor het kennisniveau.
Ik kan het niet langer dan 5 min. uitkijkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Probeer het. Je moeite zal beloond worden.
[..]
Jaaaaa, vroeger (een jaar terug) ging het als een sneltrein.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Probeer het. Je moeite zal beloond worden.
[..]
Snel?
Vroeger, toen ging het snel.
Kun je het weer niet laten om er denigrerend over te zijn? kankerpotquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar de meesten halen het toch niet.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
Dit is mijn 10.000ste post. Feliciteer me.
Je hebt er niet veel moeite in gestokenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
Ik hoop dat de helft van mijn klas zakt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar de meesten halen het toch niet.
Borrelzequote:
boh gefeliciteerdquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
We blijven niet bezigquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
Feliciteer me ook voor post 10.001.
Heb ik al gedaan mutsquote:
Do it again or I'm gonna give you a little somethin' you can't take off.quote:
Vertelquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Do it again or I'm gonna give you a little somethin' you can't take off.
Het is de waarheid .quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kun je het weer niet laten om er denigrerend over te zijn? kankerpot
Je hebt ook cavia's in die uitvoering.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |