Groentjequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:45 schreef Dqod het volgende:
Sta ik er nog niet tussen bij kwaliteitsusers
Niet!quote:
Stuur een naaktfoto van jezelf naar BobbyB en je komt er tussenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet!
Ik was er al eens eerder..
Maar ok, toen een tijdje niet
kwaliteitsusers hebben hun tieten gepost of de tietjes van hun zusje of hun wijffiequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:45 schreef Dqod het volgende:
Sta ik er nog niet tussen bij kwaliteitsusers
Als je een foto van je tietjes post mag je erin, dat is de toelatings-testquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet!
Ik was er al eens eerder..
Maar ok, toen een tijdje niet
dan w8 ik het geduldig afquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
Bij mij duurde het ook een paar weken. Boeiend.
Jongeuhhh.. Dan ga je toch ff fappen..quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef gers het volgende:
owja en lesbos![]()
BEETJE MIJ EEN STIJVE FALLUS GEVEN
Zou ik best een keer heen willen, schijnt best leuk te zijn daar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef gers het volgende:
owja en lesbos![]()
BEETJE MIJ EEN STIJVE FALLUS GEVEN
midden in de stad voor een kroeg dat durf ik nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jongeuhhh.. Dan ga je toch ff fappen..
Potverdorie nu zie ik het ookquote:
quote:
Naar een stijve fallus ? Daar kan het leuk zijn jah voor een vrouwquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zou ik best een keer heen willen, schijnt best leuk te zijn daar.
Dat was Dqod in actiequote:
Dat heeft idd een hoogquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die tijdens hun eerste schoolweek op vakantie zijn
quote:
Precies.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Naar een stijve fallus ? Daar kan het leuk zijn jah voor een vrouw
Botergeil.quote:
GEFELICITEERD JE BENT NU EEN KWALITEITSUSERquote:
was ze alquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:55 schreef gers het volgende:
[..]
GEFELICITEERD JE BENT NU EEN KWALITEITSUSER
Nee.. Kegelen.. Dat dan weer welquote:
Yay!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:55 schreef gers het volgende:
[..]
GEFELICITEERD JE BENT NU EEN KWALITEITSUSER
Vast welquote:
we kunnen ook gaan curlenquote:
Whaha whooot!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:59 schreef Zotheid het volgende:
Ik hoorde vandaag iemand praten over "pittige mouwen".![]()
kegelenquote:
quote:
Eerst ga ik kegelen met Goofisch!quote:
Ik zag gelijk kortgeknipte, roodgeverfde mouwen voor me.quote:
en hier, vlotte rijdersquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:59 schreef Zotheid het volgende:
Ik hoorde vandaag iemand praten over "pittige mouwen".![]()
Laten we gaan fierljeppenquote:
Ja, dat vraag ik me ook af, want we hadden al vakantie eind mei.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heeft idd een hoog-gehalte ja..
Hebben ze niet lang genoeg kunnen chillen
Wil je nou gewoon gaan kegelen met mijquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eerst ga ik kegelen met Goofisch!
Daarna zien we wel verder
Drommels, ja!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Laten we gaan fierljeppen
[ afbeelding ]
Na het zien van die titel moest ik er ook weer aan denken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en hier, vlotte rijders![]()
"Vlotte rijders" op de linker rijstrook
Wat een nicht. Een heul klein slootje, je stok halverwege vastpakken ipv de top. Je kan wel zien dat dit amateurs zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar 2 Marokkanen wel! Bwhehehe!quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af, want we hadden al vakantie eind mei.
Maar goed van de 12 mensen in mijn klas waren er 3 niet op komen dagen.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die linker is wel extreem kontloos zeg.
En als jullie je afvragen hoe Zotheid dat toch weet, ik ben er 1 van.quote:
Faalhazen, over die sloot kan je makkelijk springen met een kleine aanloopquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tfoeeeequote:
Ik jou, als ik een man was!quote:
eeuhm bedankt?quote:
Zwollahquote:
Wholla?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En als jullie je afvragen hoe Zotheid dat toch weet, ik ben er 1 van.
Graag gedaanquote:
Heuy, dat wou ik eerst ook zeggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Faalhazen, over die sloot kan je makkelijk springen met een kleine aanloop
Die gast vanaf 1:21. Volgens mij is dat echt zo'n elfjarige.quote:
*Gniffel.quote:
maar ben je niet stiekem bi zonder dat je het weet:@quote:
Ik ben die ene die je wilt schieten met je klikklak piepa.quote:
JE FAALT KNEITERHARD.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:10 schreef gers het volgende:
[..]
maar ben je niet stiekem bi zonder dat je het weet:@
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy, dat wou ik eerst ook zeggen.
ik mag toch dromenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:12 schreef Dqod het volgende:
Die gast van 1.21? Ik volg t ff niet Zotheid
En nja gers.. Het woord is al voor me gedaan,
dus een extra reactie hoeft niet..
Wil ik je ego ook niet aan doen
En koffie maakt alles goedquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
Pfoe, net een lang gesprek gehad over het instorten van de economie. BOEIEND. Onder het genot van een kop koffie, dat dan weer wel!
Geil vertel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
Pfoe, net een lang gesprek gehad over het instorten van de economie. BOEIEND. Onder het genot van een kop koffie, dat dan weer wel!
Welke? Puck?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe is 't met jouw vriendinnetje trouwens, ZH?
Hihi, linkje vergeten:quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:12 schreef Dqod het volgende:
Die gast van 1.21? Ik volg t ff niet Zotheid
En nja gers.. Het woord is al voor me gedaan,
dus een extra reactie hoeft niet..
Wil ik je ego ook niet aan doen
Wat vind je van die keer dat ik handelingen deed op de fiets?quote:
quote:
quote:
Lol.. Iddquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
Puck..... wat bezielt een ouder om zijn kind, dochter nogwel, zo te noemenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welke? Puck?
Dat is toch niet geworden wat het moest zijn.
Laura? Die zit in Hongarije.
Maartje? Daar heb ik vrijdag een date mee.
........
........
........
Wat vind je van die keer dat ik handelingen deed op de fiets?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lol.. Idd
En gers.. Dromen mag, maar onthoud..
De meeste dromen zijn bedrog! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:20 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben nog niet eens ontgroent vrijdag pas
Daarom moet je ook niet teveel nadenken over de negatieve kant van deze wereldquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Samenvatting: Als je na gaat denken over dingen lijkt alles kut.
Wat intressantquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Koploper, Intercitymaterieel (ICM) of Plan Z is een treinstel van NS Reizigers dat voornamelijk gebruikt wordt in Intercitytreindiensten. De eerste treinstellen kwamen in 1978 in dienst. De treinen rijden dagelijks over het Nederlandse spoorwegnet.
In 1977 zijn de 4001-4007 als protoserie gebouwd door Talbot te Aken. Destijds werden ze aangeduid als IC3 en later als ICM-0 om ze te kunnen onderscheiden van de seriebouw. Ze werden allereerst ingezet tussen Eindhoven en Venlo en later tussen Amsterdam en Nijmegen. Vanaf 1983 stroomde de vervolgserie 4011-4097 in. Bij deze stellen werden diverse zaken anders uitgevoerd dan bij de protoserie. Onder meer de indeling van de ramen, vormgeving van bagagerekken (met luchtdouches), de binnendeuren, de banken en de doorloopkoppen. De doorloopkoppen van de protoserie werden later zodanig aangepast dat ze koppelbaar waren met die van de seriebouw (door de aanwezigheid van Scharfenbergkoppelingen kunnen / konden alle ICM-varianten met elkaar in treinschakeling rijden, maar niet met andere materieeltypen). Desondanks bleven de verschillen groot en mede daardoor werd ICM-0 door NS Reizigers te duur bevonden in het onderhoud. In 2003 zijn deze zeven Koplopers terzijde gesteld. Enkele treinstellen zijn vervolgens gesloopt door sloperij Dotremont in Maastricht. Nog geheel aanwezig zijn treinstel 4001, dat op een Arnhems raccordement staat, treinstel 4004, dat als oefenobject in Ossendrecht in gebruik is, en treinstel 4005, waarvan de AB voor het Nederlands Spoorwegmuseum is en de kopbakken als oefenobjecten bij Stator in Utrecht staan. Verder is de AB 4007 verbouwd tot AB 4044 ter vervanging van een uitgebrande AB.
De rijtuigen van het type ICR zijn voor een groot deel gebaseerd op het middenrijtuig van ICM-0.
of wou je dat niet weten?
Jij komt in het treinentopic?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Koploper, Intercitymaterieel (ICM) of Plan Z is een treinstel van NS Reizigers dat voornamelijk gebruikt wordt in Intercitytreindiensten. De eerste treinstellen kwamen in 1978 in dienst. De treinen rijden dagelijks over het Nederlandse spoorwegnet.
In 1977 zijn de 4001-4007 als protoserie gebouwd door Talbot te Aken. Destijds werden ze aangeduid als IC3 en later als ICM-0 om ze te kunnen onderscheiden van de seriebouw. Ze werden allereerst ingezet tussen Eindhoven en Venlo en later tussen Amsterdam en Nijmegen. Vanaf 1983 stroomde de vervolgserie 4011-4097 in. Bij deze stellen werden diverse zaken anders uitgevoerd dan bij de protoserie. Onder meer de indeling van de ramen, vormgeving van bagagerekken (met luchtdouches), de binnendeuren, de banken en de doorloopkoppen. De doorloopkoppen van de protoserie werden later zodanig aangepast dat ze koppelbaar waren met die van de seriebouw (door de aanwezigheid van Scharfenbergkoppelingen kunnen / konden alle ICM-varianten met elkaar in treinschakeling rijden, maar niet met andere materieeltypen). Desondanks bleven de verschillen groot en mede daardoor werd ICM-0 door NS Reizigers te duur bevonden in het onderhoud. In 2003 zijn deze zeven Koplopers terzijde gesteld. Enkele treinstellen zijn vervolgens gesloopt door sloperij Dotremont in Maastricht. Nog geheel aanwezig zijn treinstel 4001, dat op een Arnhems raccordement staat, treinstel 4004, dat als oefenobject in Ossendrecht in gebruik is, en treinstel 4005, waarvan de AB voor het Nederlands Spoorwegmuseum is en de kopbakken als oefenobjecten bij Stator in Utrecht staan. Verder is de AB 4007 verbouwd tot AB 4044 ter vervanging van een uitgebrande AB.
De rijtuigen van het type ICR zijn voor een groot deel gebaseerd op het middenrijtuig van ICM-0.
Ik vraag me af hoe je er in godsnaam bij komt zulke slechte "muziek" te maken, laat staan te luisteren.quote:
Ach, zolang het geen Desteniej is is het allemaal niet zo erg. Of je kind Girl noemen als het een meisje is en Boy als het een jongen is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Puck..... wat bezielt een ouder om zijn kind, dochter nogwel, zo te noemen!!
Niou ik vond het mega-geil toen je zo aan de versnelling draaide
Toch geen seks he?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:20 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben nog niet eens ontgroent vrijdag pas
NSquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HOE ORIGINEEL.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
NS![]()
70 jaar geleden hadden ze pas treinen, altijd plaats en nooit te laat![]()
[ afbeelding ]
Ik kom echt steeds terug bij haar..quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:22 schreef Goofisch het volgende:
Trouwens. ik zit hier te F5en voor meer mooie vrouwen pics maar dat valt weer tegen
nee studentenverenigingquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch geen seks he?
Gers zou geen Gers meer zijn als hij niet zo wanhopig is.
ik zou echt hard doenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom echt steeds terug bij haar..
Maar kom op![]()
[ afbeelding ]
Al die negerinnen-namen als Shanisha of Lashawnaquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:23 schreef Zotheid het volgende:
Ach, zolang het geen Desteniej is is het allemaal niet zo erg. Of je kind Girl noemen als het een meisje is en Boy als het een jongen is.
Omgekeerd is het dan weer wel grappig.
Ik bedoelde die keer met dat haar vriendinnen iets voor ons reden.
quote:
Die zou ik niet durven te versierenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom echt steeds terug bij haar..
Maar kom op![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |