moeilijk uit te leggen , je voelt een aanwezigheid in de lucht .quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:36 schreef Dragorius het volgende:
Wat voor soort gevoel was het? Een prikkeling, een tinteling, een kriebel? Op de huid/onder de huid?
Ah ok. Hmm ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit zo'n soort gevoel heb gehad (wellicht vrouw-eigen?) dus ik kan er niks over zeggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:56 schreef Summers het volgende:
[..]
moeilijk uit te leggen , je voelt een aanwezigheid in de lucht .
zoiets als ogen in je rug voelen branden
maar dan een object (ogen) en in de lucht ( rug ) .
geen lichamelijke sensaties .
het was zo bewolkt de hele dag dat je de lucht niet kon zien , het gevoel heeft zeker 3 uur aangehouden , ik weet niet of het plotseling weg was of geleidelijk , later voelde ik het niet meer .quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ah ok. Hmm ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit zo'n soort gevoel heb gehad (wellicht vrouw-eigen?) dus ik kan er niks over zeggen.
Bedankt voor je antwoord.
Oh trouwens, toen je keek...zag je toen ook wat? Of alleen nog dat gevoel? En was het ineens weg of geleidelijk of...?
Doe niet zo flauw IQM, dat dioe je maar in KLBquote:
kan je er iets meer over vertellen ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Herkenbaar, ik voel ook wel eens een ufo.
Ik geloof best dat je het kan voelen, want iedereen heeft volgens mij wel een 'gave'. Ook toevallig dat je zusje het ook voelde, maar ik vraag me af hoe je (in jouw beleving dan hequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:17 schreef Summers het volgende:
[..]
kan je er iets meer over vertellen ?
Ik voelde een onbekend object in de lucht , dat word toevallig ufo genoemd , ik heb totaal geen voorstelling van hoe het er uit zou zien .quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je het kan voelen, want iedereen heeft volgens mij wel een 'gave'. Ook toevallig dat je zusje het ook voelde, maar ik vraag me af hoe je (in jouw beleving dan he) het kan weten dat het een ufo is. Ik geloof niet dat het zo'n ufo kan zijn als uit tig films natuurlijk waar Marsmannetjes uit komen draven, maar ik denk dat je mijn vraag wel snapt
Ja. Unindentified Flying Object.. ooh zo bedoel je dat dusquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik voelde een onbekend object in de lucht , dat word toevallig ufo genoemd , ik heb totaal geen voorstelling van hoe het er uit zou zien .
Het kan van alles zijn , het was niet veel informatie maar het is altijd leuk om een nieuwe ervaring te hebben , die zijn altijd welkom .quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:27 schreef Ticker het volgende:
Heb hier ook weleens over na gedacht.
Ik kom zelf op 2 dingen uit, danwel technologie.. die zich zodanig afstemt op... ? (DNA?) frequentie... van iets in ons, en ons daarom roept te kijken. Ofwel een bewuste test om te zien wie er oplet.
Of mentaal, dus mentaal contact gemaakt.
geen idee welke vormquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:38 schreef Buschetta het volgende:
Had die ufo een conische vorm ?
Hey, jij begon!quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef Summers het volgende:
* onzin en psychologische of medische verklaringen hoef ik niet in dit topic ,![]()
je voelt wat je voelt en simpeler dan dat word het niet
je bedoeld tot zover gaat je voorstellingsvermogen , en je hebt een magische grens die niemand ziet in een beperkt denkpatroon , geeft niet hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Hey, jij begon!![]()
Enfin, je wil het wel niet horen, maar het is vast psychologisch of medisch verklaarbaar.
You're taking the words right out of my mouth.quote:
Wat fijn voor je dat je weet wat mogelijk is en wat niet in dit leven ,quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:38 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
You're taking the words right out of my mouth.
Een voorstellingsvermogen is leuk, maar overdrijven is ook een vak.
hoe weet je dat ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef Summers het volgende:
Het was iets van anderhalf jaar geleden dat ik op een zondagmiddag thuis was
en een groot object in de lucht voelde hangen .
Dat gevoel was zo irritant aanwezig dat ik telkens naar het raam liep
om te kijken of ik niet wat zag , helaas was het urenlang bewolkt en kon niks zien .
Dat gevoel heeft iig urenlang aangehouden .
Maar goed , zoiets had ik nog nooit gevoeld en kon er verder niks mee .
4 dagen later spreek ik mijn zusje en ik vertelde haar van die zondag en ze vertelde me
dat ze die zondag precies hetzelfde gevoel had![]()
dat er iets letterlijk in de lucht hing en dat ze ook steeds naar boven keek . (100km verderop)
verder nooit dat gevoel gehad en zij ook nooit .
Ik heb twee keer eerder gehoord van mensen dat ze een ufo hebben gevoeld en vroeg me af
of iemand dat ook eens heeft gevoeld en misschien nog wel meer ...
* onzin en psychologische of medische verklaringen hoef ik niet in dit topic ,![]()
je voelt wat je voelt en simpeler dan dat word het niet
afstand tussen haar en mijn woonplaats .quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |