moeilijk uit te leggen , je voelt een aanwezigheid in de lucht .quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:36 schreef Dragorius het volgende:
Wat voor soort gevoel was het? Een prikkeling, een tinteling, een kriebel? Op de huid/onder de huid?
Ah ok. Hmm ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit zo'n soort gevoel heb gehad (wellicht vrouw-eigen?) dus ik kan er niks over zeggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:56 schreef Summers het volgende:
[..]
moeilijk uit te leggen , je voelt een aanwezigheid in de lucht .
zoiets als ogen in je rug voelen branden
maar dan een object (ogen) en in de lucht ( rug ) .
geen lichamelijke sensaties .
het was zo bewolkt de hele dag dat je de lucht niet kon zien , het gevoel heeft zeker 3 uur aangehouden , ik weet niet of het plotseling weg was of geleidelijk , later voelde ik het niet meer .quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ah ok. Hmm ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit zo'n soort gevoel heb gehad (wellicht vrouw-eigen?) dus ik kan er niks over zeggen.
Bedankt voor je antwoord.
Oh trouwens, toen je keek...zag je toen ook wat? Of alleen nog dat gevoel? En was het ineens weg of geleidelijk of...?
Doe niet zo flauw IQM, dat dioe je maar in KLBquote:
kan je er iets meer over vertellen ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Herkenbaar, ik voel ook wel eens een ufo.
Ik geloof best dat je het kan voelen, want iedereen heeft volgens mij wel een 'gave'. Ook toevallig dat je zusje het ook voelde, maar ik vraag me af hoe je (in jouw beleving dan hequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:17 schreef Summers het volgende:
[..]
kan je er iets meer over vertellen ?
Ik voelde een onbekend object in de lucht , dat word toevallig ufo genoemd , ik heb totaal geen voorstelling van hoe het er uit zou zien .quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je het kan voelen, want iedereen heeft volgens mij wel een 'gave'. Ook toevallig dat je zusje het ook voelde, maar ik vraag me af hoe je (in jouw beleving dan he) het kan weten dat het een ufo is. Ik geloof niet dat het zo'n ufo kan zijn als uit tig films natuurlijk waar Marsmannetjes uit komen draven, maar ik denk dat je mijn vraag wel snapt
Ja. Unindentified Flying Object.. ooh zo bedoel je dat dusquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik voelde een onbekend object in de lucht , dat word toevallig ufo genoemd , ik heb totaal geen voorstelling van hoe het er uit zou zien .
Het kan van alles zijn , het was niet veel informatie maar het is altijd leuk om een nieuwe ervaring te hebben , die zijn altijd welkom .quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:27 schreef Ticker het volgende:
Heb hier ook weleens over na gedacht.
Ik kom zelf op 2 dingen uit, danwel technologie.. die zich zodanig afstemt op... ? (DNA?) frequentie... van iets in ons, en ons daarom roept te kijken. Ofwel een bewuste test om te zien wie er oplet.
Of mentaal, dus mentaal contact gemaakt.
geen idee welke vormquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:38 schreef Buschetta het volgende:
Had die ufo een conische vorm ?
Hey, jij begon!quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef Summers het volgende:
* onzin en psychologische of medische verklaringen hoef ik niet in dit topic ,![]()
je voelt wat je voelt en simpeler dan dat word het niet
je bedoeld tot zover gaat je voorstellingsvermogen , en je hebt een magische grens die niemand ziet in een beperkt denkpatroon , geeft niet hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Hey, jij begon!![]()
Enfin, je wil het wel niet horen, maar het is vast psychologisch of medisch verklaarbaar.
You're taking the words right out of my mouth.quote:
Wat fijn voor je dat je weet wat mogelijk is en wat niet in dit leven ,quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:38 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
You're taking the words right out of my mouth.
Een voorstellingsvermogen is leuk, maar overdrijven is ook een vak.
hoe weet je dat ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef Summers het volgende:
Het was iets van anderhalf jaar geleden dat ik op een zondagmiddag thuis was
en een groot object in de lucht voelde hangen .
Dat gevoel was zo irritant aanwezig dat ik telkens naar het raam liep
om te kijken of ik niet wat zag , helaas was het urenlang bewolkt en kon niks zien .
Dat gevoel heeft iig urenlang aangehouden .
Maar goed , zoiets had ik nog nooit gevoeld en kon er verder niks mee .
4 dagen later spreek ik mijn zusje en ik vertelde haar van die zondag en ze vertelde me
dat ze die zondag precies hetzelfde gevoel had![]()
dat er iets letterlijk in de lucht hing en dat ze ook steeds naar boven keek . (100km verderop)
verder nooit dat gevoel gehad en zij ook nooit .
Ik heb twee keer eerder gehoord van mensen dat ze een ufo hebben gevoeld en vroeg me af
of iemand dat ook eens heeft gevoeld en misschien nog wel meer ...
* onzin en psychologische of medische verklaringen hoef ik niet in dit topic ,![]()
je voelt wat je voelt en simpeler dan dat word het niet
afstand tussen haar en mijn woonplaats .quote:
helemaal met je eens en kijk naar dieren , die voelen van alles aankomen , hun baas krijgt een epileptische aanval, tsunami's , aarbevingen enz en wij mensjes kunnen niks meer dan blij en verdrietig voelen ? dieren hebben het geavanceerde pakket en wij zijn blijven steken bij de basis .quote:Op dinsdag 1 september 2009 03:06 schreef mediaconsument het volgende:
Leuk topic!
Mijn idee hierover is dat dit volgens mij met geluid, licht en eventueel magnetisme oftewel energie te maken heeft. Je kunt dit in mindere maten al merken als je voor een grote box gaat staan en harde muziek draait met veel bass bijvoorbeeld. Je voelt de muziek dan als het ware als energie.
Dit idee is volgens mij door te trekken naar licht. Je voelt het op een of andere manier als er licht op je geschenen word. Dit komt volgens mij omdat licht ook energie is, die gelijk aan energie ook een lading kan meenemen. Hoe groter de lamp, en hoe meer vermogen deze gebruikt, hoe warmer de straling. Dit is ook goed te merken aan bijvoorbeeld ledlampen. Deze gebruiken beduidend minder vermogen, en hebben dus een heel wat minder warme straal, oftewel deze voel je ook minder. Een laser aan de andere kant, gebruikt zeer veel vermogen, en produceert dus een zeer warme straal.
Als ik ufo's in films of series zie, maken deze dan ook altijd een hoog zoevend geluid. Op de bekende youtube filmpjes zie je regelmatig bollen licht die in bepaalde formaties of routes vliegen. Oftewel de energie die deze objecten uitstraalt zou je in deze logica moeten kunnen voelen.
Ik ben er van overtuigd dat sommige mensen meer voelen dan anderen. Wellicht een soort van oer-instinct dat de meesten onder ons kwijt zijn. Hoe tijdens de tsunami jaren geleden alle dieren de heuvels in vluchtten, zo zullen er ongetwijfeld ook mensen het gevoel hebben gehad dat er iets niet klopt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:40 schreef Summers het volgende:
...wij mensjes kunnen niks meer dan blij en verdrietig voelen?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met iets dient zich aan en vandaaruit kijken we verder ....
Sinds wanneer gaan we dingen vantevoren uitsluiten omdat het raar klinkt ?
Wie heeft bepaald waar de grens is en dat er uberhaubt een grens is ?
waarom zou ik wel een vliegtuig kunnen horen maar geen object kunnen voelen ?
Is er een regel die zegt dat alleen bepaalde zintuigen gebruikt mogen worden bij objecten in de lucht en de andere zintuigen mogen niet meedoen ?
Dus een ufo mag ik nog net zien bij een groep mensen maar voelen is verboden![]()
wat jij zegt vind ik nog raarder klinken dan een ufo voelen eerlijk gezegt .
Vind je het echt logisch om van een afstand maar te bepalen voor een medemens wat die wel en niet zou mogen VOELEN ? mag ik bij alles wat jij voelt ook even een schifting maken wat ik wel en niet acceptabel vind ? doe het tevreden gevoel maar even weg want dat klinkt raar in mijn oren en accepteer ik niet .
is het dan weg ? helpt mijn mening ? gaat het nu niet meer voorkomen ?
De keren dat je je tevreden voelde bestaan niet meer met terugwerkende kracht want imo is het raar ?
Wat jij zegt is onmogelijk, wat ik zeg niet .
Eigenlijk is het wel een beetje jammer dat dit nu pas wordt gepost, want je herinnering van dat gevoel is nu natuurlijk wat minder "precies" dan anderhalfjaar geleden toen het gebeurde.quote:Het was iets van anderhalf jaar geleden dat ik op een zondagmiddag thuis was
Ik heb 9 januari 2009 om 17.35 in Amsterdam slotervaart voor het eerst een ufo gezienquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel een beetje jammer dat dit nu pas wordt gepost, want je herinnering van dat gevoel is nu natuurlijk wat minder "precies" dan anderhalfjaar geleden toen het gebeurde.
Is dit je enige ufo-sighting (nou ja, feeling eigenlijk) geweest of heb je meerdere ervarigen gehad?
Ok en wat zag je dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb 9 januari 2009 om 17.35 in Amsterdam slotervaart voor het eerst een ufo gezienal die jaren denk je , waarom zie ik niks en andere mensen wel
en dan eindelijk zie je wat
Ik had het al eens gepost in het grote ufonieuws topicquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ok en wat zag je dan?Vorm/lichten/ misschien zelfs geluid? Bewegingspatroon? etc.?
Waren er meer mensen die het zagen?
nieuwsgierig is
Joehoe, Ufo hier ben ik!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:48 schreef Summers het volgende:
[..]
achteraf had ik ze beter kunnen roepen maar ja ...
Dieren hebben dan ook geen last van een overdaad aan nutteloze informatie hehe. Wij houden onszelf veel te veel bezig met dingen waar we eigenlijk helemaal niks mee kunnen zoals media en psychologie, op het moment dat we een keer echt op onszelf moeten overleven, zal dit dan ook voor veel problemen gaan zorgen. Daar hebben wij de kennis niet meer voor, op school word ons dan ook keihard aangeleerd afhankelijk te zijn van informatiebronnen, de oude stijl, zoals ik die gelukkig heb mee mogen maken, was veel meer gericht op onderzoek dan de tweede fase. Het mooie is dan dat wij mensen die wel in het wild kunnen overleven raar aankijken en uitlachen, dit is raar omdat deze mensen eigenlijk diep respect verdienen en ons echt wat aan kunnen leren.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:40 schreef Summers het volgende:
[..]
helemaal met je eens en kijk naar dieren , die voelen van alles aankomen , hun baas krijgt een epileptische aanval, tsunami's , aarbevingen enz en wij mensjes kunnen niks meer dan blij en verdrietig voelen ? dieren hebben het geavanceerde pakket en wij zijn blijven steken bij de basis .
" he ik voel dat ik moet poepen "
Ja het schijnt (met betrekking tot natuurrampen) dat veel diersoorten een bepaalde trilling (van frequentie) kunnen horen waardoor ze "gewaarschuwd" zijn en met hun massahysterie de andere dieren waarschuwen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:40 schreef Summers het volgende:
[..]
helemaal met je eens en kijk naar dieren , die voelen van alles aankomen , hun baas krijgt een epileptische aanval, tsunami's , aarbevingen enz en wij mensjes kunnen niks meer dan blij en verdrietig voelen ? dieren hebben het geavanceerde pakket en wij zijn blijven steken bij de basis .
" he ik voel dat ik moet poepen "
Helemaal met je eens , stel je toch eens voor dat de vos met de egel in discussie gaatquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:19 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dieren hebben dan ook geen last van een overdaad aan nutteloze informatie hehe. Wij houden onszelf veel te veel bezig met dingen waar we eigenlijk helemaal niks mee kunnen zoals media en psychologie, op het moment dat we een keer echt op onszelf moeten overleven, zal dit dan ook voor veel problemen gaan zorgen. Daar hebben wij de kennis niet meer voor, op school word ons dan ook keihard aangeleerd afhankelijk te zijn van informatiebronnen, de oude stijl, zoals ik die gelukkig heb mee mogen maken, was veel meer gericht op onderzoek dan de tweede fase. Het mooie is dan dat wij mensen die wel in het wild kunnen overleven raar aankijken en uitlachen, dit is raar omdat deze mensen eigenlijk diep respect verdienen en ons echt wat aan kunnen leren.
quote:Mijn idee is dan ook simpel, je hebt x energie om te verdelen over je concentratie. Hoe meer dingen je onder controle probeert te houden, hoe minder concentratie je nodig hebt. Oftewel, dieren hebben een erg makkelijk leven en hebben zodoende een goed getrained gevoel.
yep, mensen moeten meer naar hun gevoel luisteren , meestal is alle bull shit eruit gefiltertquote:Op woensdag 2 september 2009 13:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja het schijnt (met betrekking tot natuurrampen) dat veel diersoorten een bepaalde trilling (van frequentie) kunnen horen waardoor ze "gewaarschuwd" zijn en met hun massahysterie de andere dieren waarschuwen.
Ik neem aan dat dit bij jou dus fout gaat, waardoor je ufo's voelt?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:35 schreef Summers het volgende:
yep, mensen moeten meer naar hun gevoel luisteren , meestal is alle bull shit eruit gefiltert
en krijg je door wat je moet weten , de kern.
waarom zou het een fout zijn om een ufo te voelen ?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:36 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit bij jou dus fout gaat, waardoor je ufo's voelt?
Als je morgen wakker word zijn we nog steeds in de 12de eeuw ,quote:Op woensdag 2 september 2009 18:27 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Misschien moet ik dat maar niet, want hoe meer ik er over na denk hoe meer ik denk dat een dwangbuis bij jou wel op z'n plaats is.![]()
Maar succes er mee. Misschien kunnen ze je ophalen wanneer je eens ergens met pech staat ofzo. Altijd handig.
En mensen als jij verbazen me tot die onzichtbare grens waar ze het steeds over hebbenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ja, want ufo's voelen is zo 21ste eeuw.
Maak je niet ongerust, ik maak me niet druk. Mensen als jij verbazen me gewoon tot het oneindige.
Ik heb het nooitquote:Op woensdag 2 september 2009 19:25 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb het wel vaker dat ik een ufo zie... Dan is het vaak windstil en voelt het ook gewoon vaag in mijn hoofd!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, ook nietquote:Op woensdag 2 september 2009 19:32 schreef Flammie het volgende:
Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik kan ook -zonder problemen- UFO's aanvoelen. Laatste keer dat me dit overkwam was ik in Oostenrijk. Ik voelde een rare tinteling en er steeg warmte naar mijn hoofd... geluid vervaagde zowaar en instinctief keek ik naar de heldere lucht en wat me daar afspeelde ging mijn verbazing te boven..
Het was een rode UFO en het leek net een goedkope jaren 50 speelfilm.. maar dit was geen film en speelde zich ook niet in mijn hoofd af.. Het hing een beetje boven in de lucht te hangen en een paar seconde later flitste het de oneindigheid in..
Daarna heb ik het nooit meer meegemaakt maar het schijnt dat ik niet de enige was die zich vreemd voelde. Het allergekste is dat mijn horloge voor 5 minuten stilstond. Heeft iemand dat ook gehad ooit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |