Omg

bij ons groeien komkommers in de tuin, heeft de hond serieus een komkommer gejat om er mee te spelen
@ SLP, kwam vandaag een bekende tegen van de Super, Jeroen liep vandaag bij mij mee
@ Pietjepuk

het late antwoord...
Ik wil zeer zeker wel door studeren

Werken is en blijft, zonder diploma, lang niet uitdagend genoeg. Zoals je misschien nog weet ben ik destijds doorverwezen naar het kenniscentrum chronische vermoeidheid van het Radboud. Hier heb ik vorige week het laatste van 4 intakegesprekken gehad. Verschillende testen zijn er gedaan, waaruit nu 1 ding zeker is. De klachten die ik heb passen niet genoeg daarbij. Fysiek en neurologisch gezien scoorde ik regelmatig bovengemiddeld, dat past dus zeker niet bij CVS.
Moet zeggen dat het met mij, sinds een week of 4 stukken beter gaat. Minder moe, futloos, pijn in min gewrichten enz heb ik nog wel regelmatig. Wat ik nu mankeer weet ik dus nog steeds niet, maar CVS is het dus ook niet.
Wat betreft het studeren, ik wil nog steeds een technische studie op HBO niveau gaan doen, of dit nou Industriel Ontwerper/WTB/technisch bedrijfskunde is ben ik nog niet over uit. Wat wel zeker is is dat ik mijn wiskunde bij moet spijkeren wil ik aan zon opleiding kunnen beginnen. Dat kan bij Avans, vanaf maart is daar een voorbereidende cursus, gratis, te volgen. Heb ter voorbereiding een basisboek wiskunde gekocht, zodat ik mijn achterstand bij
kan werken.
En daar zit hem nou het probleem. Ik kan het overzicht gewoon niet houden alleen, niet lang althans. Chaotisch word het op een gegeven moment, ik wil zoveel doen, maar in plaats van dat ik 1 ding goed doe begin ik aan van alles, maar maak het niet af. Nou zal dat ongetwijfeld ook aan mijn karakter liggen, of hoe je het wilt noemen, maar daar wil ik me niet door laten beinvloeden

Het is namelijk best wel vervelend
Liefst ga ik ook op kamers, thuis word ik alleen maar gek. Zeker nou mijn moeder behoorlijk ziek is, het voelt alsof ik alles tegelijk moet doen. Niet dat ik alleen woon, maar haar er nog bij heb als "last", een van de velen. 1 ding is in ieder geval min of meer vastgesteld, dat is een inkomen voor komend half jaar. Waarvan ik ook prima een kamer zou kunnen bekostigen.
Terug naar het Radboud, de behandelaar overlegt nog met mijn huisarts, en met Avans, in hoeverre het mogelijk is om een begeleidend persoon te krijgen. Iemand die met mij het overzicht kan houden, aangezien dat mij alleen niet helemaal lukt. Wat toekomst/school betreft heb ik weer wat hoop

Eerste stap naar verbetering in concentratie/geheugen is gezet, door mijzelf. Duidelijk een verbetering als je kijkt naar 4 maanden terug.
Waardoor ik dus de overige pijnklachten van heb is nog een mysterie, ik probeer er op dit moment maar mee te leven en dat gaat redelijk.