Hm okquote:Op woensdag 2 september 2009 10:13 schreef Californium het volgende:
[..]
nee... zit op de daalseweg, en nee daar is het niet goed te doen en nee.. het is niet overal druk op elke dag... ligt aan eraan wat jouw beredenatie van druk is
Wat is daarmee?quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
goed nieuws: verzekering tegenpartij gaat betalen! Krijg alles (2200 euro!) vergoed
Ietsje beter, mijn stem klinkt ook normaler, kan alleen niet zo hard pratenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:25 schreef morgane het volgende:
Das mooi meegenomenik kreeg ook pas nog salaris van AH terwijl ik al een paar maanden weg ben, leuke verassing.
Hoe is het met je verkoudheid?
Reservering van wat?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat zijn dan waarschijnlijk reserveringen, die na 6 weken automatisch uitgekeerd worden
wat heb je gedaan/heeft iemand bij jou gedaan dan? heb dnek ik iets gemistquote:Op woensdag 2 september 2009 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neem het anders even serieus ofzogoed nieuws: verzekering tegenpartij gaat betalen! Krijg alles (2200 euro!) vergoed
Wat cali zegt. Het is meer een buurt-café waar altijd dezelfde paupers hangen die een vaste plek hebben. Maar ik vind het wel tof daar.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:09 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zit die in het centrum op dat pleintje bij al die cafe`s?
Daar is het ook goed te doen geloof ikhelemaal doordeweeks moet je wel ff kijken waar het leuk is, maar in Nijmegen zal het overal, elke dag wel druk zijn
mits goed weer.
Ik moet es ff kijken ernaarmja wel die kater altijd heah..
ach ja is ook wel te doen
paardenverhaal van tijdje geledenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat heb je gedaan/heeft iemand bij jou gedaan dan? heb dnek ik iets gemist
Toch typisch dat niemand daar iets over gezegd heeft behalve meneer shoarmaboerquote:Op woensdag 2 september 2009 18:10 schreef swarmahoer het volgende:
toen was ik er niet denk ik, heb je een samenvatting?
ik zal de flauwe ''ben je uitgescheurd door het paard'' grapjes even achterwege laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |