Hm okquote:Op woensdag 2 september 2009 10:13 schreef Californium het volgende:
[..]
nee... zit op de daalseweg, en nee daar is het niet goed te doen en nee.. het is niet overal druk op elke dag... ligt aan eraan wat jouw beredenatie van druk is
Wat is daarmee?quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
goed nieuws: verzekering tegenpartij gaat betalen! Krijg alles (2200 euro!) vergoed
Ietsje beter, mijn stem klinkt ook normaler, kan alleen niet zo hard pratenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:25 schreef morgane het volgende:
Das mooi meegenomenik kreeg ook pas nog salaris van AH terwijl ik al een paar maanden weg ben, leuke verassing.
Hoe is het met je verkoudheid?
Reservering van wat?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat zijn dan waarschijnlijk reserveringen, die na 6 weken automatisch uitgekeerd worden
wat heb je gedaan/heeft iemand bij jou gedaan dan? heb dnek ik iets gemistquote:Op woensdag 2 september 2009 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neem het anders even serieus ofzogoed nieuws: verzekering tegenpartij gaat betalen! Krijg alles (2200 euro!) vergoed
Wat cali zegt. Het is meer een buurt-café waar altijd dezelfde paupers hangen die een vaste plek hebben. Maar ik vind het wel tof daar.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:09 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zit die in het centrum op dat pleintje bij al die cafe`s?
Daar is het ook goed te doen geloof ikhelemaal doordeweeks moet je wel ff kijken waar het leuk is, maar in Nijmegen zal het overal, elke dag wel druk zijn
mits goed weer.
Ik moet es ff kijken ernaarmja wel die kater altijd heah..
ach ja is ook wel te doen
paardenverhaal van tijdje geledenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat heb je gedaan/heeft iemand bij jou gedaan dan? heb dnek ik iets gemist
Toch typisch dat niemand daar iets over gezegd heeft behalve meneer shoarmaboerquote:Op woensdag 2 september 2009 18:10 schreef swarmahoer het volgende:
toen was ik er niet denk ik, heb je een samenvatting?
ik zal de flauwe ''ben je uitgescheurd door het paard'' grapjes even achterwege laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
No way. Krassen blijven zitten zegt ze en een goedkope kuip eronder. Da's veel geld in de zak stekenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:16 schreef swarmahoer het volgende:
dan is t nog mooi afgelopen, ben je dat hele bedrag weer kwijt aan het oplappen van je motor?
Fucking kak... 22 euro voor een retourtjequote:Op woensdag 2 september 2009 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
FOK! Stairwaymeet zaterdag 5 september.
Mikkie? Ik wil absoluut gaan, is gewoon te lopen vanaf CS. 'smiddags gaan en dan 'savonds uurtje of 10 a 11 de trein terug.
dan ben je met de auto maar 3 euro duurder uitquote:Op woensdag 2 september 2009 18:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fucking kak... 22 euro voor een retourtje.
Ik heb echt nog geen flauw idee. Ligt er ook aan, kreeg van de week te horen dat ik misschien nog moet werken van 't weekend. Maw: dat zou een beslissing worden die ik vrijdagavond neem ofzo, mocht ik gaan.
Staat dat niet achterop? Ik betwijfel het eigenlijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mag je eigenlijk 'meereizen' met een kortingskaart (net als 4 personen als je OV hebt)? Ik heb zo'n ding.
En ik heb een voordeelurenkaart.quote:Samenreiskorting
U krijgt Samenreiskorting voor maximaal drie reisgenoten (uzelf dus niet meegerekend) als u een NS-Privilegepas, Voordeelurenabonnement , NS- of OV- Jaarabonnement, Jaartrajectabonnement of OV-studentenkaart hebt. Uw reisgenoten reizen dan in de voordeeluren op hetzelfde traject en in dezelfde klasse met 40% korting met u mee. U bent voor het reizen met korting niet gebonden aan het traject van uw NS Jaartrajectabonnement.
Voordeeluren gelden vanaf 9.00 uur 's ochtends op doordeweekse dagen, in weekend de hele dag, op feestdagen en in de maanden juli en augustus.
LEZEN JULLIE DEZE POST NIETquote:Op woensdag 2 september 2009 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
het hangt er vanaf hoelaat ik bij familieweekend wegga, ik moet om 12 uur in mook zijn voor een dropping, en ik heb de auto.......................................
miss ga ik toch
dan zou het voor 2 uurtjes zijn ofzo, opzich ook prima
Jahwel, maar net als Mikkie klink je retevaagquote:Op woensdag 2 september 2009 18:50 schreef swarmahoer het volgende:
LEZEN JULLIE DEZE POST NIET![]()
of durven jullie allebij niet meer bij mij in de auto te stappen, zo slecht reed ik toch niet
Ik ga wel vanaf Lent he, moet je 500m zwartreizenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:51 schreef Mikkie het volgende:
Ah dat valt alweer mee, is het ineens 14 euro retour naar Nijmegen. Da's te overzien.
Typisch iets voor mij om daar een boete te scorenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga wel vanaf Lent he, moet je 500m zwartreizen.
wij willen wel mee terug als je komt hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 18:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
LEZEN JULLIE DEZE POST NIET![]()
of durven jullie allebij niet meer bij mij in de auto te stappen, zo slecht reed ik toch niet
het liefst wel, maar anders is het ook niet erg, dan is het 'we hebben het kaartje al wel gekocht en terug moeten we toch' zeg maar. Retourtje kost 13,60 met korting, dus dat valt ook best nog wel meequote:Op woensdag 2 september 2009 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
dat kan natuurlijkals ik kom kan je natuurlijk mee terug rijden
ik weet het pas vrijdag denk ik, maarja in principe moet je het pas weten op het moment dat je je treinkaartje koopt denk ik
?
Met de motor, dacht ik net ergens gelezen te hebbenquote:
wij gaan ook,(Waarschijnlijk) dus indirect nijmegenmeetquote:Op woensdag 2 september 2009 20:32 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb echt niets te zoeken op een Fok 10-jaarsmeetIk kom alleen hier, en vind dus een meet van Nijmegen wel leuk, de rest heb ik niet echt iets te melden
Achja, ik kom hier de laatste tijd toch alleen maar om motorplaatjes te posten, dusja, wie moet ik kwalijk nemen?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie negeren CP, arme stakker. Vind 't wel een beetje wazig verhaal, maar 't moraal is geloof ik dat 't wat beter gaat, en dat is positief
. En vast werk hebben is iig top natuurlijk
.
[..]
Met de motor, dacht ik net ergens gelezen te hebben?
Dan maak ik er dus indirect toch nog eens eentje meequote:Op woensdag 2 september 2009 20:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wij gaan ook,(Waarschijnlijk) dus indirect nijmegenmeet
nee in dat geval telt het weer nietquote:Op woensdag 2 september 2009 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan maak ik er dus indirect toch nog eens eentje mee.
Wanneer is die dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee in dat geval telt het weer niet![]()
kom gewoon lekker naar de volgende nijmegenmeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |