Daarom staan er nu nog sneeuwpoppen enz. op. Pas later komt sinterklaas en piet erop te staanquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:33 schreef Rikketik het volgende:
Gebruikt iemand die gel überhaupt?
En de pepernoten zijn er weer inderdaad. De mooiste sinterklaastraditie van allemaal: klanten die je de kop gek zeuren over dat het daar nog veel te vroeg voor is en zo.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:16 schreef Dylanqx het volgende:
Gel het is toch gewoon zeep met veel alcohol zodat t verdampt
Ik vind hem heerlijk maar we hebben m al heel lang het is gewoon die Med+(Kantine,WC's, Deli/kaas etc)
Dat pompje bij de kassa's is wel nieuw
Ruikt trouwens wel lekker, word je high van
Iddquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:40 schreef monsterd. het volgende:
Gebruik op deli/bakkerij eigenlijk nooit de handzeep maar de gewone roze.
Krijg je uitbetaald en als je dan uren door totaal salaris berekentquote:Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben 16 en ik verdien ¤3,50 bruto (vakkenvullen)
hoe zit het dan met vakantiegeld?
Ik geloof iets van 12 uur max oid.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:04 schreef Dylanqx het volgende:
[..]
Krijg je uitbetaald en als je dan uren door totaal salaris berekent
Dus met alle toeslagen en toestanden er bij heb je iets van 4,50 p uur
Btw. ik neem aan dat je contract lager is dan 20 uur
Ik denk niet dat je wordt aangenomen als 21-jarigequote:Op vrijdag 4 september 2009 15:07 schreef Matr het volgende:
Weet iemand wat het loon van een 21-jarige is? En op welke dagdelen er bijvoorbeeld op zaterdag gewerkt kan worden bij een AH XL?
Moet denk ik maar weer in een supermarkt gaan werken, werk op niveau valt niet meer te combineren doordeweeks met mijn studie.
Iets van ¤9,20 p/u geloof ik...quote:
14 septquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
Wanner is het eigenlijk uitbetaaldag?>
Coordinatieloon geloof ik. Lijkt logisch want dat is het totale bedrag wat je tot dan hebt verdiend.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:44 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Hi, even een vraagje:
op het loonstrookje staan 2 cummulatieven aangegeven : het coordinatieloon en het heffingsloon. Naar welke van de 2 moet je kijken als het gaat om het maximum bedrag dat door de IBG wordt toegestaan aan bijverdiensten? In een oud topic zag ik ietst staan over het coordinatieloon, maar op de site van de IBG staat dat er de afgelopen jaren wijzigingen zijn geweest, dus ik weet nu niet meer naar welke van de 2 ik moet kijken.. Iemand die kan helpen?
Dat valt wel mee ligt eraan welk filiaalquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:13 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je wordt aangenomen als 21-jarige
Hoe bedoel je verdiend extra?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Schijt aan. Verdiend extra. Waar stond je?
Ik moes vakkenvullenquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Schijt aan. Verdiend extra. Waar stond je?
Als je lang werktquote:
dit gaat alleen op als je gepromoveerd bent van vakkenvuller naar verkoper2 (of hoe heet dat nu? verkoper B ofzo)quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als je lang werkt. Maar er is toch zo'n regeling, dat als je na een bepaalde tijd zoveel extra verdiend?
Dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:39 schreef Rikketik het volgende:
Gelukkig gaat mijn AH ook verbouwd worden, waarschijnlijk volgend jaar. 't Is nog even afwachten, want volgens mij wilden ze het vijf jaar geleden al. En er kan nog van alles gebeuren...
oh sorry, ik dacht in jarenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
Wij krijgen gewoon als we langer werken meer betaald want het was in zon map geschreven oid...
Andere schapstickers dus? Niet meer dat huidskleurige/rare bruin kleurige? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die nieuwe dan eruit zien!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:39 schreef Rikketik het volgende:
Gisteren en vandaag meegeholpen in een compleet verbouwd filiaal. Erg mooi hoor, die nieuwe huisstijl.Vooral de productkaartjes blijf ik geweldig vinden, veel duidelijker en makkelijker om mee te werken. Verder is alles natuurlijk enorm slick, van de vloer tot aan de 'deze kassa gaat sluiten'-bordjes.
Gelukkig gaat mijn AH ook verbouwd worden, waarschijnlijk volgend jaar. 't Is nog even afwachten, want volgens mij wilden ze het vijf jaar geleden al. En er kan nog van alles gebeuren...
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:15 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Andere schapstickers dus? Niet meer dat huidskleurige/rare bruin kleurige? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die nieuwe dan eruit zien!![]()
Hier trouwens ook te veel jonkies. Soms lijkt het wel of ik alles alleen moet doen terwijl er dan nog 3 anderen lopen. Gelukkig nog een klein groepje bekende, oudere en wel hard doorwerkende collega's. Werk dan trouwens ook nooit meer 's avonds, aangezien het dan barst van de kiddo's.
Ja maar ze krijgen 3 a 4 "jonkies" voor de prijs van een ouderen, dan is keus snel gemaaktquote:Op woensdag 9 september 2009 16:15 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Andere schapstickers dus? Niet meer dat huidskleurige/rare bruin kleurige? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die nieuwe dan eruit zien!![]()
Hier trouwens ook te veel jonkies. Soms lijkt het wel of ik alles alleen moet doen terwijl er dan nog 3 anderen lopen. Gelukkig nog een klein groepje bekende, oudere en wel hard doorwerkende collega's. Werk dan trouwens ook nooit meer 's avonds, aangezien het dan barst van de kiddo's.
gewoon wit met zwartquote:Andere schapstickers dus? Niet meer dat huidskleurige/rare bruin kleurige? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die nieuwe dan eruit zien!![]()
Hmm ok, beetje cheap of niet? Wel beter te lezen denk ik.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:42 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
gewoon wit met zwart![]()
zo waren tenminste die kaartjes bij filialen die ik 2 jaar geleden heb omgebouwd
ons filiaal staat ook al 5 jaar op de planning .. we staan nu al echt 2 jaar bovenaan
Das een jong teamquote:Op donderdag 10 september 2009 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Hier bij mij zijn alle vakkenvullers 15,16 of 17 misschien 1 of 2 van 18
voorderest teamleiders en baas
Vroeger ging dat automatisch op als een medewerker normaal functioneerde, na een dienstjaar binnen de functie en minimaal 16 was. Vorig jaar is dat terug gedraaid dat er eisen aan medewerker B zitten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:56 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
dit gaat alleen op als je gepromoveerd bent van vakkenvuller naar verkoper2 (of hoe heet dat nu? verkoper B ofzo)
kijk maar in de CAO
Wij gaan zondag ook tellen. Vorig jaar ook al gedaan en het is niet zo erg als het lijkt hoor. Bijna al het personeel moet helpen tellen, dus daar kun je redelijk snel klaar mee zijn. Kut wordt het pas als de restanten aan de beurt zijn. Vorig jaar waren we geloof ik na vier uur met de winkel klaar en zijn we daarna, weliswaar met minder man, nog eens drie uur met de restanten bezig geweest. Was wel zo dat we ons ook niet goed voorbereid hadden. Morgen is de laatste reguliere werkdag restanten nakijken en we gaan er dit keer voor zorgen dat alles zo overzichtelijk mogelijk opgestapeld/ingepakt is.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:02 schreef MikeCitybike het volgende:
ik ben ouder dan 2 van de 3 teamleiders![]()
ons hele filiaal moet zondag werken (we zijn nooit open op zondag)
we gaan integrale telling doen... ALLES tellen .. alles![]()
er begint al een hele groep om 6.45ik moet om 8.00 pffff (wel 200%
)
Kvond het wel stoer, zo met een terminal door de winkel lopenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:28 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Je telt met een handterminal de voorraad in de winkel. Zo tel je verschillen weg. Door de restanten + de voorraad in de winkel te tellen klopt de exacte voorraad in je filiaal weer en krijg je geen rare afwijkingen. Met als goed gevolg meestal minder lege vakken. Snappie?
Ah... de bezuinigingen bij ToGo zijn ook ingedaald?quote:Op zondag 13 september 2009 10:51 schreef Brammie1 het volgende:
vanaf nu nooit meer op zondag werken, ben te duur en heb geen tijd meer. Ben nu van een 12 uur naar een 8 uur contract gegaan, maar de hoeveelheid geld die ik krijg per maand is gehalveerd.
Wij stegen van 2 weken geleden naar vorige week met 180% (scholen begonnen e.d.) en vorige week naar deze week ook weer met 30%+ of zo.quote:Op zondag 13 september 2009 13:09 schreef Brammie1 het volgende:
Oja, gister hoorde ik dat we van het hoofdkantoor dat de omzet met iets van 10% omhoog moet. Volgens mij was 'zie maar hoe je het doet' een beetje de strekking van de boodschap
Wij draaien flink boven het beoogde planquote:Op zondag 13 september 2009 14:30 schreef Brammie1 het volgende:
Tuurlijk, dat was bij ons ook zo. Maar die 10% is bovenop de weekomzet die wij in een gewone week draaien. Omzet die je niet zomaar ergens vandaan tovert.
Dan is jullie plan dus te laag ingezetquote:Op zondag 13 september 2009 17:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij draaien flink boven het beoogde plan
Mijne ookquote:Op maandag 14 september 2009 12:06 schreef MikeCitybike het volgende:
yeah salaris is binnen (@Rabobank)
haha dat is waar, maar in het begin hadden we te weinig auto's van de vervoerders gekregen dan maakt het het niet leuker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:41 schreef ruud_de_vries het volgende:
Joh wees blij dat je in deze tijd nog werk heb! En van hard werken wordt je echt niet slechter hoor!!
Wij ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:50 schreef Dagoduck het volgende:
En wij krijgen veel te weinig actieproducten binnen
Hadden we van die senseo voordeel dozenquote:
De doelstelling is iets anders dan "De omzet moet 10% omhoog" maar de strekking van de boodschap klopt wel ongeveer, ja. Normaal houd ik wel van een beetje vrijheid in beleid, alleen is me deze wel erg kort door de bocht... Wat zijn jullie plannen?quote:Op zondag 13 september 2009 13:09 schreef Brammie1 het volgende:
Oja, gister hoorde ik dat we van het hoofdkantoor dat de omzet met iets van 10% omhoog moet. Volgens mij was 'zie maar hoe je het doet' een beetje de strekking van de boodschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |