Adel op hyves Vorig topicquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:10 schreef standaard_broodrooster het volgende:
ALERT ALERT
we zijn ontdekt!
Kan u een geheim bewaren? Ik heb dit laten vertalen in het Nederlands. Ik heb vernomen dat u een afspraak heeft op zaterdag in Alkmaar. Ga niet op in want ze willen u in de val laten lopen. Zij zijn van FOK. Die profiel waarmee u een afspraak heeft bestaat niet en heeft nooit bestaan. Doe geen rode blous aan en ga geen bloemen in uw hand houden. Het zijn grappenmakers die iets willen doen. Een iemand praat met u en de rest wacht op. Doe het niet in uw eigen belang. Onze agenten zitten er boven op en hebben een schokkende ontdekking gedaan. Kijk even op de site van Mik de Jong mits hij niet afgescherm is maar die gasten zitten op topic nep adel op FOK. Namen van hun zijn Standaard_Broodrooster en 91 Vos. TB14 is de moderator van deze topic. Kijk daar even naar en ga dan naar nep adel en lees alles over u voor het lapje wordt gehouden. Dit is echt triest voor woorden. von der Atlantis familie heeft hiermee niks te doen maar zij betrekken de familie wel erbij en de familie heeft al maatregelen getroffen. De site is www.Fok.nl wilde eerst niet geloven maar ben zelf op onderzoek gegaan en bij deze kwam ik ook het geval van u tegen. Rest nog een ding klik op niet okee bij marylou en haar nazi vrienden want zij zijn de boel aan het verzieken. Wij hebben een tegenaanval ingepland maar de voorbereiding is in volle gang. Oke spijt me als u hiermede overdonderd bent maar alles beter dan slachtoffer van iets worden.
we hebben een verrader in ons midden...
Natuurlijk bestaat dat nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:11 schreef GSMboy het volgende:
Whaha, een vervolg...
Geweldig topic
Kunnen we niet gewoon uitzoeken of er echt een stamboom 'von der Atlantis' bestaat on Oostenrijk?
![]()
Misschien heeft ze je profiel gebloktquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:17 schreef postmortum het volgende:
ik kan de krabbels van Sandra heul niet lezen
wacht wel op een screenshotquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:18 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Misschien heeft ze je profiel geblokt?
Probeer een andere?
Omdat je niet van adel bent, paupertijgerquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:17 schreef postmortum het volgende:
ik kan de krabbels van Sandra heul niet lezen
Maar ze denken zelf nog van welquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Trouwens, die shit stelt tegenwoordig 0,0 meer voor toch?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Superwereldgame is een groot bordspel dat bedacht is door Johan van der Wielen en verder uitgewerkt door Johan van der Wielen, Quincy Arts, Walter Bloemers, Roel Eefting en Andre van der Wielen
johan van der wielen beheerder van de hyves. : http://universumpauwjohan-i.hyves.nl/
http://johanvanderwielen.hyves.nl/?ref=sr
http://www.stamboomforum.nl/profiel/33052
http://www.stamboomforum.nl/wiezoektwie.php?q=Wielen%2C+van+der
Quincy spreekt over bier koud zetten in Amsterdam. Er is maar een Johan van der wielen in Amsterdam. (http://johanvanderwielen.hyves.nl/?ref=sr) (niet zeker)
Quincy ook beheerder: http://quincy666.hyves.nl/ (100% zeker)
Sandra Stumpers: http://sandrastumpers.hyves.nl/ http://sandra-atlantis.hyves.nl/?ref=sr (Niet zeker)
Andre van der Wielen : http://wizardart.hyves.nl/?ref=sr (100% zeker)
http://www.wizardart.eu/Wizardart/Andre.html
Roel Eefting: http://route66sociaal.hyves.nl/?ref=sr (Niet zeker, wel enige roel eefting)
Ik verveel me wel eens.
ik ben een internethooliequote:Op maandag 31 augustus 2009 19:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat je niet van adel bent, paupertijger
Idd, heb het vorige topic helaas niet gevolgd en ben te lui om hem door te lezenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:19 schreef wakajawaka het volgende:
Iemand samenvatting ben te dom/lui om in te lezen.
Jort Kelderquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar ze denken zelf nog van wel
Bron: Zo'n programma van Jort Kelder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu alles op slot is zijn we maar gewoon aan het trollen geslagen. Posten van goatse op hyves zoals die van zac efron waar domme vmbo-ers en oude tokkies zitten. Een Fok!er heeft met een nep acc. (marly) een of andere lee bijna zo ver gekregen dat die naar het station kwam met een roos (ofzo) maar toen kwamen die nep adel tokkies en die verlinkte ons.
Our story so far..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels 1400 x bekekem
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:00 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Owja en ze zitten te bitchen dat ze de politie hebben ingeschakeld etc.
Mijn hyves. Tubgirl en goatse alert:Je hebt wel ruige vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels 1400 x bekekem
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
wat denk je waar Himmler en Marly mee bezig zijn!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:14 schreef postmortum het volgende:
hulde voor de geweldige topickaap om ze uit hun adelstand te ontheffen![]()
Maar waarom maken julle geen piratenaccounts en veroveren jullie de stad atlantis
wtf ik maak wel een nep accout aanquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:21 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
wat denk je waar Himmler en Marly mee bezig zijn!![]()
http://www.hyves.nl/hyves/10177029/Atlantis/
kom ons helpen dan postmortum
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:00 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Owja en ze zitten te bitchen dat ze de politie hebben ingeschakeld etc.
Mijn hyves. Tubgirl en goatse alert:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels 1400 x bekekem
![]()
![]()
![]()
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
De panda weet ik niet, maar ik was de leeuwquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:44 schreef standaard_broodrooster het volgende:
Die panda en die leeuw!![]()
![]()
van wie is die?
Neger, alsjeblieft. Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:07 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Andere topic is gesloten hoe dat zo????? Nu zie ik dat we hier verder kunnen gaan. Heb Atlantis hyves gezien leuk bedacht maar hoe zit het met die verovering? Zie er niks van terug. Atlantis familie accepteren geen nieuwe vrienden meer. Heb geprobeerd maar ze weigeren steeds en zit nu plots heel de hyves vol met Atlantis families???????????? Dan is het diep heel diep. Trouwens die http://johanvanderwielen.hyves.nl niet bekend dus die kunnen we vergeten. Trouwens ook die andre van der Wielen. Quincy Arts en Roel Eefting hebben niks met die familie te maken blijk het. Zij zijn gewoon vrienden heb hun krabbels gelezen. Wie is die Jimmy von der Atlantis uit Wenen waarover zij maar steeds hebben en hem steeds afvallen? Helaas die site is ook gesloten. Ken iemand toevallig Daantje-peters? (Zit hij in het complot) Zij hebben wel opvallend veel krabbels bij hem gezet. Misschien is hij de boosdoener van dit alles. Hij was al een keer geblokt van internet. Nou dan kunnen we zeggen BEET.
Doe jij het de volgende keer maar danquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:34 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Zoals ik het zeg. Jullie hadden mooi kunnen maken maar moesten zonodig verknallen met die nazi profielen. Amateurs. Ik had het anders gedaan maar ja nu hoef het niet meer de lol is er af en ze hebben jullie door stelletje idioten. Ongeloofwaardig alles in een uur verknald met die Hhimmler, Dietriech ene Bradwoesrt????????? Had mee willen doen maar ja jullie he.
Nee, wij zijn niet zo goed in trollen, wij zouden het toch maar verpesten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:58 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Oke willen jullie dan met me meedoen dan? Heb wel zin in een verzetje.
Nee, nu hebben wij geen zin meer. Maak jij het maar af.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:43 schreef Hoofdrubbel het volgende:
O nee hoor. Als je maar goed opzet. Alleen waren jullie niet profensioneel bezig. Kijk als je een soap opzet of ergens inhaak moet je eerst even goed naar de krabbels kijken en je inleven in hun leven.
Maar ja dat doe je niet met ongeloofwaardige figuren.
Zoals rulenburg of Bradwurst.
Bij de Atlantissen had je zo in kunnen rollen en had je met hun mee trollen. Maar ja dan komt er iemand met ik ben de voorzitter van de familieraad.
Welk familieraad?????? Die was opgeheven.
Goed lezen mensen.
Wie die Atlantissen zijn????????????????
Onbekent.![]()
Maar ja trollen die dachten dat kunnen we wel doen maar ja jammer echt jammer.
Goed ik geef jullie een kans.
Donder toch op sukkel. Je ziet alles nu pas. Ik als hhimmler en de anderen hadden ze toch een aardig tijd aan het denken hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:34 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Zoals ik het zeg. Jullie hadden mooi kunnen maken maar moesten zonodig verknallen met die nazi profielen. Amateurs. Ik had het anders gedaan maar ja nu hoef het niet meer de lol is er af en ze hebben jullie door stelletje idioten. Ongeloofwaardig alles in een uur verknald met die Hhimmler, Dietriech ene Bradwoesrt????????? Had mee willen doen maar ja jullie he.
Oke, ga je gang. Laat ons eens zien hoe het moetquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:11 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Ach man je raaskalt. Maar goed dan ga ik het afmaken en ga jullie over berichten. Maar kom dan niet janken van owee wij willen weer meedoen want dan is het te laat. Het is nu of nooit.
Veel succes.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:11 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Ach man je raaskalt. Maar goed dan ga ik het afmaken en ga jullie over berichten. Maar kom dan niet janken van owee wij willen weer meedoen want dan is het te laat. Het is nu of nooit.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:44 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Dit gaat fout. Een nieuwe crisis wordt geboren. Koopkracht achteruit. Hoge lasten die de burgers niet meer kunnen opbrengen. Armoede die yijn weerga niet kent. Lange werkdagen voor een karig loon die al voor 6/8 deel opgaat aan zware lasten. Ineenstorting van de economie. Huizen die voor een appel en een ei opgekocht gaat worden door de grottgoed handelaars. Verrijking van het graaicultuur en afbraak sociale voorzineingen. Kortom Nederland wordt zoiets als Albanie en cooruptie zal hoogtij vieren want mensen willen toch een beter leven. Door de heren bankiers en hun bellegers mogen nu de belasting betaler ervoor opdraaien om hun gewin en verlies nog verder te compenseren. Nou luister maar naar de Bilderberg groep want die hebben bij het rechte eind en dat is precies wat het kabinet doet. Mensen in de afgrond duwen zodat een handje vol overblijf en die kunnen ze dan gemakelijk in de hand houden. Ik doe een ander voorstel. Adel weer terug op de posten en schaf die hele democratische onzin af want je wordt besodemieterd waar je bij staat. Dan gaan we gewoon weer terug naar de autocratische tijd toen alles nog heel gewoon was en ja de burgers hebben het zelf verspest. En laat de mensen geen kredieten meer opnemen dus schuldenvrij maken. Geen geld? Jammer dan dan moet je eerst maar sparen dat deed men vroeger ook. Alles weer in particulieren handen en als je niet kan betalen dan heb je gewoon pech. Dat was vroeger ook maar toen hielpen mensen mekaar nu zie je ze meer en meer hebberig worden. Wat je als overheid afstoot hoef je ook geen verantwoording te dragen en geef niet meer uit dan er binnen komt want dat is onder de PVDA altijd wel geweest. Nee geef mij maar de VVD.![]()
quote:
Donder toch op sukkel. Je ziet alles nu pas. Ik als hhimmler en de anderen hadden ze toch een aardig tijd aan het denken hoor.quote:
WHEHEHE GENIAALLquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:18 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
[..]
Donder toch op sukkel. Je ziet alles nu pas. Ik als hhimmler en de anderen hadden ze toch een aardig tijd aan het denken hoor.
Het is deze sukkel itroll en nog zo'n aap die wat blerde toen ze opeens het doorhadden.
Jullie bleren zelf stelletjes losers. Tuurlijk lieten zij jullie heen doen. Sukkels, zij hebben bewijzen en wij niet. Waarom dacht je dat Hhimmler plotseling verdwenen is? Denk toch als een profie en niet als een amateur. Trollen laat me niet lachen. Oke ik ga proberen. Wat dachten jullie van deze acount; Jessica Kottier 30 jaar wil verkering met ..... . vul maar in als jullie die familie kennen.
Achterliggende informatie is altijd belangrijk. Mensen met een IQ van 80 zijn niet vaak goede trolls.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:21 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Penisbaard wat wil je daarmee zeggen? Heeft niks met deze discussie te maken. Is gewoon een reactie van mij op een stelling nou en?
Dat is een trol. Subtiel verschil. Schrijf het bij in je vocabulaire.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik troll, maar ik ben geen troll.
quote:Hebben jullie dan? Oke maar wel op een voorwaarde. Dat ik de lijnen uitzet en jullie niet verknallen met een of andere idiote profiel. En dat ik de namen goedkeur als jullie ideeen hebben. Akkoord?![]()
Nee, je doet het maar alleen, laat maar zien hoe goed je bent. Heb je de nieuwe topic in het geheime forum al gezien trouwens?quote:
quote:
Hij is de meestertroll, de messias. Hij komt hier om ons het vak van het trollen te lerenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:27 schreef Skylark. het volgende:
Okay jongens, nu is het leuk geweest.
Wie is dit stuk ongeluk die denkt even binnen te komen vallen en ons onder zijn gezag te scharen? Dit getuigt echt van ongekende brutaliteit.
Ik ben nu overtuigd. En ik ben bereid mij onder zijn hoedende vaardigheden te scharen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hij is de meestertroll, de messias. Hij komt hier om ons het vak van het trollen te leren
Om de nieuwe trollkoning te worden moet je de huidige koning uitdagen voor een trollduel, degene die wint is de nieuwe trollkoning.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:47 schreef Yozzz het volgende:
Tevens wil ik graag mijzelf ook verkiesbaar stellen voor de functie van Trollkoning aan wie iedereen verantwoording moet afleggen!
Nu wel leer snel. Dus allereest wat ik jullie adviseer verwijdert al jullie trollen acounts van Hyves want de Hyvers hebben jullie nu toch al door en het is te opvallend. Want dat is niks die accounts. Wacht even met nieuwe aanmaken. Ga een paar verzinnen moet wel geloofwaardig overkomen. Oke dat is het voor nu. Ga even wat gegevens verzamelen om die acounts aan te maken. Waar ze wonen wat ze doen en wat belangrijk is hoe ze heten. Wil beginnen zometeen eerst bij daantje-peters want dat is de figuur die we moeten hebben om bij de rest binnen te komen. Hij is de eenige die de site nog open heeft. Maar verknald het nu niet en ik geef pas het sein als het oke is. Niet te snel want dan valt het teveel op.quote:Hehehehe, Hoofdrubbel kan niet eens quoten
Of moet ik eerst voorhuidrimpel uitdagen omdat hij ook de Koning uitdaagt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Om de nieuwe trollkoning te worden moet je de huidige koning uitdagen voor een trollduel, degene die wint is de nieuwe trollkoning.
Die heb ik. Jessica Kottier. Is eenvoudig is een vrouw van 30 jaar en woont in Oss. Zij bestaat echt maar we veranderen haar persoonlijkheid een beetje. Zij doet eenvoudig werk en is niet opvallend. Ik denk dat je daarmee wel mee uit de voeten kunt.quote:Ik kan me ook wel dienend opstellen. Heb je nog een onbelangrijk karakter liggen dat ik eventueel onder mijn hoede kan nemen? Gewoon een paar berichtjes, totdat ik het trollen een beetje onder de knie heb.
quote:Bij deze ben je nu vice koning sucses. We doen het samen. Alleen blijf ik de eind verantwoordelijke omdat ik jullie goed wil leren.
Hehe dat is niet de bedoeling. Als het zo is dan niet. Willen jullie nog trollen of niet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:19 schreef Penisbaard het volgende:
Hoofdrubbel die echt denkt dat hij iets voor het zeggen heeft
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:13 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Nu wel leer snel. Dus allereest wat ik jullie adviseer verwijdert al jullie trollen acounts van Hyves want de Hyvers hebben jullie nu toch al door en het is te opvallend. Want dat is niks die accounts. Wacht even met nieuwe aanmaken. Ga een paar verzinnen moet wel geloofwaardig overkomen. Oke dat is het voor nu. Ga even wat gegevens verzamelen om die acounts aan te maken. Waar ze wonen wat ze doen en wat belangrijk is hoe ze heten. Wil beginnen zometeen eerst bij daantje-peters want dat is de figuur die we moeten hebben om bij de rest binnen te komen. Hij is de eenige die de site nog open heeft. Maar verknald het nu niet en ik geef pas het sein als het oke is. Niet te snel want dan valt het teveel op.![]()
Wacht even met maken van nieuwe hyves acounts. Ik geef jullie wel ideeen. Dan kunnen we echt lachen.
Beste. Troll. Ooit. Kun je me wat tips PM'en?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:13 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Nu wel leer snel. Dus allereest wat ik jullie adviseer verwijdert al jullie trollen acounts van Hyves want de Hyvers hebben jullie nu toch al door en het is te opvallend. Want dat is niks die accounts. Wacht even met nieuwe aanmaken. Ga een paar verzinnen moet wel geloofwaardig overkomen. Oke dat is het voor nu. Ga even wat gegevens verzamelen om die acounts aan te maken. Waar ze wonen wat ze doen en wat belangrijk is hoe ze heten. Wil beginnen zometeen eerst bij daantje-peters want dat is de figuur die we moeten hebben om bij de rest binnen te komen. Hij is de eenige die de site nog open heeft. Maar verknald het nu niet en ik geef pas het sein als het oke is. Niet te snel want dan valt het teveel op.![]()
Wacht even met maken van nieuwe hyves acounts. Ik geef jullie wel ideeen. Dan kunnen we echt lachen.
quote:Is niet zo slim wat je nu doet. Je begeeft op glad ijs en je overtreed ook de wetgeving omdat op deze manier het Duitsland van Hitler wordt verheerlijkt. Als je met verhaal wil mee spelen prima en dat je toevallig deze personen heb uitgekozen ja daar hebben een hele hoop mensen problemen mee en de echte familie die ook meedoen hebben al klachten ingediend dus ik zou maar die profielen veranderen. Ik stuur je vannacht wel voorstellen en dan kan je het verhaal een beetje opleuken maar pas op speel niet met de geschiedenis want dat lig bij mij en andere deelnemers nogal gevoelig. Kan nu nog mensen in gareel houden maar dit gaat niet lang lukken geloof me.
Meester.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:13 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Vooral deze zin dan, geniaal dat moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:13 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Nu wel leer snel. Dus allereest wat ik jullie adviseer verwijdert al jullie trollen acounts van Hyves want de Hyvers hebben jullie nu toch al door en het is te opvallend. Want dat is niks die accounts. Wacht even met nieuwe aanmaken.
Dat jij er niet tegen kan dat anderen ergens plezier aan beleven, nerd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:51 schreef NoelGallagher het volgende:
grutten nog aan toe, dat jullie er zoveel plezier aan beleven. Nerds
Ik ben net thuisgekomen van een chille dag, kijk even op fok, kijk in dit topic omdat de titel veelbelovend was, kijk ik naar de inhoud, is het totaal niet grappigquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat jij er niet tegen kan dat anderen ergens plezier aan beleven, nerd.
Mensen die gelijk hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben net thuisgekomen van een chille dag, kijk even op fok, kijk in dit topic omdat de titel veelbelovend was, kijk ik naar de inhoud, is het totaal niet grappig![]()
Dat jullie hier zoveel plezier en moeite in stoppen
Op een internetforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |