Zit ik een beetje te klikken her en der op hyves, kom ik op deze terecht:
http://sandra-atlantis.hyves.nlVan een zekere Sandra Von der Atlantis Zur Lippe von
Klinkt natuurlijk erg voornaam, maar man o man die krabbels Lees ze voor de grap eens en geniet ervan, want s'nachts is het altijd erg saai.
En het grappige is: haar netwerk houdt zichzelf in stand; al haar vrienden zijn weer verbonden met dezelfde mensen. Wat een fakers.
Klacht: Wannabe-adel
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:10 schreef standaard_broodrooster het volgende:ALERT ALERT
we zijn ontdekt!
Kan u een geheim bewaren? Ik heb dit laten vertalen in het Nederlands. Ik heb vernomen dat u een afspraak heeft op zaterdag in Alkmaar. Ga niet op in want ze willen u in de val laten lopen. Zij zijn van FOK. Die profiel waarmee u een afspraak heeft bestaat niet en heeft nooit bestaan. Doe geen rode blous aan en ga geen bloemen in uw hand houden. Het zijn grappenmakers die iets willen doen. Een iemand praat met u en de rest wacht op. Doe het niet in uw eigen belang. Onze agenten zitten er boven op en hebben een schokkende ontdekking gedaan. Kijk even op de site van Mik de Jong mits hij niet afgescherm is maar die gasten zitten op topic nep adel op FOK. Namen van hun zijn Standaard_Broodrooster en 91 Vos. TB14 is de moderator van deze topic. Kijk daar even naar en ga dan naar nep adel en lees alles over u voor het lapje wordt gehouden. Dit is echt triest voor woorden. von der Atlantis familie heeft hiermee niks te doen maar zij betrekken de familie wel erbij en de familie heeft al maatregelen getroffen. De site is
www.Fok.nl wilde eerst niet geloven maar ben zelf op onderzoek gegaan en bij deze kwam ik ook het geval van u tegen. Rest nog een ding klik op niet okee bij marylou en haar nazi vrienden want zij zijn de boel aan het verzieken. Wij hebben een tegenaanval ingepland maar de voorbereiding is in volle gang. Oke spijt me als u hiermede overdonderd bent maar alles beter dan slachtoffer van iets worden.
we hebben een verrader in ons midden...

Adel op hyves Vorig topic
en hier verder
[ Bericht 1% gewijzigd door standaard_broodrooster op 31-08-2009 20:18:24 ]
Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende::D Eewaa hij is vet vriend. Respect voor jou Pino.
Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende: ^O^ Hulde! ^O^