okquote:Hoe ik Daniel ga aanpakken.
25 jun, 23:14
wijzigen
verwijder Sandra (18)
vandaag, 23:12
Hahaha dat dacht je slimmerik. Dus je haal mijn krabbel weg omdat je bang bent om af te gaan. Oke jongen je kan het krijgen zoals je wil. Hoera 1-0 voor mij. De eerste slag is gewonnen want dat betekent dat je mij gelijk geeft en je toch niet...
Hehe dat was ook mijn reactiequote:
quote:Johann Herzog von Steiermarken (24)
woensdag, 10:53
Siegfried ik ben niet blij met je maar wil je nu vragen of je Mahesh Kapali kunt benaderen. Ik wil Alex von der Atlantis Zur Lippe von Biesterveldt opsporen met Arthur Trauerlicht en Thomas Siegmeijer. Dus neem even contakt met me op.
http://diederikabc.hyves.nl/quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:01 schreef FB14 het volgende:
Zit ik een beetje te klikken her en der op hyves, kom ik op deze terecht:
http://sandra-atlantis.hyves.nl
Van een zekere Sandra Von der Atlantis Zur Lippe von
Klinkt natuurlijk erg voornaam, maar man o man die krabbelsLees ze voor de grap eens en geniet ervan, want s'nachts is het altijd erg saai.
En het grappige is: haar netwerk houdt zichzelf in stand; al haar vrienden zijn weer verbonden met dezelfde mensen. Wat een fakers.
Klacht: Wannabe-adel
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://diederikabc.hyves.nl/
Die dan, waar gaan die krabbels over, wtf.
quote:Spijt me maar ik kom niet meer naar huis. Heb genoeg van me familie. Nu snap ik wat Jimmy heeft doorgemaakt. Nu begin ik hem te begrijpen. Zijn allemaal vervelend behalve Johan uit Amsterdam. Hij is de eenigste die normaal doet maar de rest.......... ik ga weer snel internet cafe uit want de politie komt eraan en ze mogen me nie vinden doe........
Die lijkt me niet helemaal 100%, wtf iemand opsporen met ook al zo'n vage naam?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:05 schreef FB14 het volgende:
[..]
Hehe dat was ook mijn reactie
Of deze op de hyvesvan 1 van haar vriendjes (http://siegfried-atlantis.hyves.nl/ aka Siegfried Von der Atlantis von Habsburg ):
[..]
Matig. Erg matig. Dat sletje in je fobo met die doek op dr kop heb ik gister nog wel volgeblaftquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:15 schreef Triggershot het volgende:
ts heeft zelfs haar nie kunnen krijgen en zint wraak
Zij is ver uit je league.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:22 schreef FB14 het volgende:
[..]
Matig. Erg matig. Dat sletje in je fobo met die doek op dr kop heb ik gister nog wel volgeblaft
quote:
En nu fijn je pilletjes innemen en weer afsluiten, weten ze uberhaupt wel dat je achter internet bent.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:25 schreef FB14 het volgende:
[..]Zo'n hoofddoekgek krijg je gratis bij een broodje kebab.
quote:Nou ja wat is dit nu. Mijn zoon loop van huis weg en zijn vrienden weten waar hij is en aan mij wordt niks verteld. Jongeman is het normaal dat een jongen van 14 zomaar weg blijf? Alex weet verdomd goed dat wij altijd voor hem klaar staan en hem altijd helpen maar ja als hij weg loop van bepaalde problemen in plaats met ons te praten los het op die manier niks op. Zijn straf zal hij echt niet ontlopen want Alex heeft het zelf naar gemaakt. Wat andere zaken betreft ik weet niet wat hij jou heeft verteld maar daar zijn wij ook klaar mee. Die zaken is iets tussen ons familie leden en ik zou het prettig vinden als buitenstaanders even niet mee bemoeien. Maar ik ga het anders doen. Onze herzog uit Graz heeft een baan bij de overheid in Oostenrijk en werkt bij de grenzschutz polizei dus ga hem vragen actie te ondernemen. Vertel dat maar aan Alex. Of hij komt tot bezinning en kom naar huis of hij wordt gevonden en dan zijn de rapen gaar geloof mij. Sorry dat ik zo reageer maar Alex doet me veel verdriet nu en ik wil niet nog een zoon verliezen. Dan kan ik niet meer verwerken. Zeg maar dat ik van hem hou en hem zal helpen als met iets zit maar dan moet hij me wel de gelegenheid geven. Nou ik hoop dat je hem snel weer krijg te spreken en vraag hem of hij astublief naar huis wil komen want wij allemaal missen hem.:'-(
quote:Nein, Wir sind nicht in Deutschland. Auch nicht in Holland oder Osterreich. Wir sind in de nehe von O! O! darf nicht sagen von Alex. Aber konne hier nicht gut Deutsch schreiben sind fremde zeigens auf den computer.
Mij lijkt het ook niet echt. Maar welke zieke geest maakt een stuk of 10 profielen aan om aan elkaar te krabbelen. En dan niet even, maar gewoon maanden. Erg vaag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:45 schreef NikkelCobalt het volgende:
Zet er mijn vraagtekens bij. Een beetje zelfrespecterend adelborst zet niet z'n priveleven op straat, zeker niet als zoonlief ondergedoken zit omdat z'n homorelatie op de klippen gelopen is. (zoiets begreep ik er ongeveer uit)
Dit moet wel nep zijnquote:ROT OP OMA EERST ZIE JE ME VOORLOPIG NIET MEER EN TEN TWEEDE VAL DOOD MET JE MOOIE PRAATJES EN NEEEEEEEN KOM NIET NAAR NEW YORK.:-( :-(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |