okquote:Hoe ik Daniel ga aanpakken.
25 jun, 23:14
wijzigen
verwijder Sandra (18)
vandaag, 23:12
Hahaha dat dacht je slimmerik. Dus je haal mijn krabbel weg omdat je bang bent om af te gaan. Oke jongen je kan het krijgen zoals je wil. Hoera 1-0 voor mij. De eerste slag is gewonnen want dat betekent dat je mij gelijk geeft en je toch niet...
Hehe dat was ook mijn reactiequote:
quote:Johann Herzog von Steiermarken (24)
woensdag, 10:53
Siegfried ik ben niet blij met je maar wil je nu vragen of je Mahesh Kapali kunt benaderen. Ik wil Alex von der Atlantis Zur Lippe von Biesterveldt opsporen met Arthur Trauerlicht en Thomas Siegmeijer. Dus neem even contakt met me op.
http://diederikabc.hyves.nl/quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:01 schreef FB14 het volgende:
Zit ik een beetje te klikken her en der op hyves, kom ik op deze terecht:
http://sandra-atlantis.hyves.nl
Van een zekere Sandra Von der Atlantis Zur Lippe von
Klinkt natuurlijk erg voornaam, maar man o man die krabbelsLees ze voor de grap eens en geniet ervan, want s'nachts is het altijd erg saai.
En het grappige is: haar netwerk houdt zichzelf in stand; al haar vrienden zijn weer verbonden met dezelfde mensen. Wat een fakers.
Klacht: Wannabe-adel
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://diederikabc.hyves.nl/
Die dan, waar gaan die krabbels over, wtf.
quote:Spijt me maar ik kom niet meer naar huis. Heb genoeg van me familie. Nu snap ik wat Jimmy heeft doorgemaakt. Nu begin ik hem te begrijpen. Zijn allemaal vervelend behalve Johan uit Amsterdam. Hij is de eenigste die normaal doet maar de rest.......... ik ga weer snel internet cafe uit want de politie komt eraan en ze mogen me nie vinden doe........
Die lijkt me niet helemaal 100%, wtf iemand opsporen met ook al zo'n vage naam?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:05 schreef FB14 het volgende:
[..]
Hehe dat was ook mijn reactie
Of deze op de hyvesvan 1 van haar vriendjes (http://siegfried-atlantis.hyves.nl/ aka Siegfried Von der Atlantis von Habsburg ):
[..]
Matig. Erg matig. Dat sletje in je fobo met die doek op dr kop heb ik gister nog wel volgeblaftquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:15 schreef Triggershot het volgende:
ts heeft zelfs haar nie kunnen krijgen en zint wraak
Zij is ver uit je league.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:22 schreef FB14 het volgende:
[..]
Matig. Erg matig. Dat sletje in je fobo met die doek op dr kop heb ik gister nog wel volgeblaft
quote:
En nu fijn je pilletjes innemen en weer afsluiten, weten ze uberhaupt wel dat je achter internet bent.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:25 schreef FB14 het volgende:
[..]Zo'n hoofddoekgek krijg je gratis bij een broodje kebab.
quote:Nou ja wat is dit nu. Mijn zoon loop van huis weg en zijn vrienden weten waar hij is en aan mij wordt niks verteld. Jongeman is het normaal dat een jongen van 14 zomaar weg blijf? Alex weet verdomd goed dat wij altijd voor hem klaar staan en hem altijd helpen maar ja als hij weg loop van bepaalde problemen in plaats met ons te praten los het op die manier niks op. Zijn straf zal hij echt niet ontlopen want Alex heeft het zelf naar gemaakt. Wat andere zaken betreft ik weet niet wat hij jou heeft verteld maar daar zijn wij ook klaar mee. Die zaken is iets tussen ons familie leden en ik zou het prettig vinden als buitenstaanders even niet mee bemoeien. Maar ik ga het anders doen. Onze herzog uit Graz heeft een baan bij de overheid in Oostenrijk en werkt bij de grenzschutz polizei dus ga hem vragen actie te ondernemen. Vertel dat maar aan Alex. Of hij komt tot bezinning en kom naar huis of hij wordt gevonden en dan zijn de rapen gaar geloof mij. Sorry dat ik zo reageer maar Alex doet me veel verdriet nu en ik wil niet nog een zoon verliezen. Dan kan ik niet meer verwerken. Zeg maar dat ik van hem hou en hem zal helpen als met iets zit maar dan moet hij me wel de gelegenheid geven. Nou ik hoop dat je hem snel weer krijg te spreken en vraag hem of hij astublief naar huis wil komen want wij allemaal missen hem.:'-(
quote:Nein, Wir sind nicht in Deutschland. Auch nicht in Holland oder Osterreich. Wir sind in de nehe von O! O! darf nicht sagen von Alex. Aber konne hier nicht gut Deutsch schreiben sind fremde zeigens auf den computer.
Mij lijkt het ook niet echt. Maar welke zieke geest maakt een stuk of 10 profielen aan om aan elkaar te krabbelen. En dan niet even, maar gewoon maanden. Erg vaag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:45 schreef NikkelCobalt het volgende:
Zet er mijn vraagtekens bij. Een beetje zelfrespecterend adelborst zet niet z'n priveleven op straat, zeker niet als zoonlief ondergedoken zit omdat z'n homorelatie op de klippen gelopen is. (zoiets begreep ik er ongeveer uit)
Dit moet wel nep zijnquote:ROT OP OMA EERST ZIE JE ME VOORLOPIG NIET MEER EN TEN TWEEDE VAL DOOD MET JE MOOIE PRAATJES EN NEEEEEEEN KOM NIET NAAR NEW YORK.:-( :-(
Zal wel een model zijn ofzo. Valt ook wel op hoe vrijwel al die accounts met weinig vrienden onzichtbaar zijn voor onbekenden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:55 schreef UncleErnie het volgende:
http://jessica-atlantis.hyves.nl/
Zij is wel geil
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:37 schreef The_Voice_Within het volgende:
Dit moet wel iemand zijn met een wel heel erg doelloos leven...
Omdat je denkt hier even een leuk grapje te maken maar daar hopeloos in faalt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:04 schreef AlphaOmega het volgende:
Waarom heb ik toch het idee dat TS één van die zielige mensjes is waar hij het over heeft, en dat TS gewoon schreeuwt om aandacht?
Eh, mensen die hopeloos falen zijn mensen die 'zomaar een beetje op Hyves aan het rondklikken zijn', en daarbij vervolgens ergens op een forum een zeiktopic openen over de vermeende loserigheid van een ander. Dat is iets, dat begint met een 'H', en het eindigt op 'ypocriet'.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat je denkt hier even een leuk grapje te maken maar daar hopeloos in faalt.
De habsburgers waren Oostenrijkse adel.von atlantis is hun favoriete stargate film.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:42 schreef Silaz het volgende:
Von Habsburg... Dat was toch de vroegere keizer van het een groot gedeelte van Europa![]()
Dat is vast een of andere Schizofreen die 10 accounts heeft aangemaakt ofzo
[ afbeelding ]
Gewoon teveel bij ons in de pc gekekenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:45 schreef zout-droppie het volgende:
Iemand van echte adel zou toch ook niet zulke taal fouten maken. Klinkt meer als iemand met MPS...
Faalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:45 schreef zout-droppie het volgende:
Iemand van echte adel zou toch ook niet zulke taal fouten maken. Klinkt meer als iemand met MPS...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:27 schreef Penisbaard het volgende:
http://van-der-atlantis.hyves.nl/
De hele familie
Die 'Atlantis' zegt al dat het nep isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
"Onze titelhouder Jimmy van der Altlantis Lippe von Bisterveld Da Soussa de Parma Habsburg".
Dus hij komt uit 6 bekende adellijke families die, zonder dat iemand het wist, met elkaar zijn getrouwd en een kind hebben verwekt?
Wie mag lid worden: Na beantwoorden van de geheime vraag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:27 schreef Penisbaard het volgende:
http://van-der-atlantis.hyves.nl/
De hele familie
quote:Oke ik laat de familie vete even voor wat het is. Siegfried lig ook bij mij eruit want ook ik begin genoeg te krijgen van zijn extreme gedachten gang. Goed Alex opsporen. Ja dan heb ik wel Johan uit Amsterdam nodig maar die werkt niet mee. Begrijpelijk is het wel dus ik zal even een en ander moeten charteren. Goed, allereest zijn vrienden na trekken en ik ga toestemming vragen van de autoriteiten om alle internet verkeer na te trekken. Helaas zal ik toch met Siegfried moeten samen werken want hij werkt samen met Mahesh Kapali en die moet ik juist inschakelen om een en ander op te sporen. Zet CIA wel achter. Kom op Sandra zo erg kan het niet zijn en wees maar gerust. Wij vinden Alex wel. Oke je hoort van mij.
Iemand die er plezier aan beleeft door een hele adelijke familie met bijbehorende problemen te verzinnenquote:
Ik ben er vrij zeker van dat die wel echt isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:14 schreef koffiegast het volgende:
Zeg, Sandra. Wat hoor ik nou toch? Hebben jullie een conflict met Graaf Friedrich Henk von Hamburg-Steiermark? Friedrich zei me dat jullie doelbewust zijn landgoed vergalt hebben door er borden met "Heinrich was hier, Friedrich is een liefhebber van het mannelijk geslacht" neer te zetten? Een zwakke actie van jullie, jullie lijken wel normale arbeiders. Ik heb de Japanse keizer, een goede vriend van mij al ingelicht.
Kusjes op je tepel, Kees Franz von Mecklenburg-Schwerin
Dit kan toch niet echt zijn... ts en wat vrienden proberen een epische vriendenkring op hyves samen te stellen?
Moraalridderquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:28 schreef Skylark. het volgende:
Kijk, wat PB daar heeft gepost is leuk, maar ga nu alsjeblieft niet zo stompzinnig een goatse posten. Graag meer subtiele krabbels, dat is veel grappiger.
Hou je bek manquote:
Haha, wie is die gast? Hij krabbelde mij gister ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:14 schreef koffiegast het volgende:
Zeg, Sandra. Wat hoor ik nou toch? Hebben jullie een conflict met Graaf Friedrich Henk von Hamburg-Steiermark? Friedrich zei me dat jullie doelbewust zijn landgoed vergalt hebben door er borden met "Heinrich was hier, Friedrich is een liefhebber van het mannelijk geslacht" neer te zetten? Een zwakke actie van jullie, jullie lijken wel normale arbeiders. Ik heb de Japanse keizer, een goede vriend van mij al ingelicht.
Kusjes op je tepel, Kees Franz von Mecklenburg-Schwerin
Dit kan toch niet echt zijn... ts en wat vrienden proberen een epische vriendenkring op hyves samen te stellen?
PB, wie anders.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:42 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Haha, wie is die gast? Hij krabbelde mij gister ook.![]()
Heb je dan echt niet door dat 't gewoon nep is?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:06 schreef Skylark. het volgende:
Wat een ongelofelijk triest volk.
En dat ze die intriges online zetten![]()
. Al hun kinderen lopen weg, de hele familie ligt met elkaar in de clinch, hun zoon van 14 is homo maar heeft ruzie met z'n vriendje..
![]()
Nog even en dan kan Johan Herzog von Steiermarken de beroemde woorden zeggen: "we got him"quote:Oke ik leg de ruzie wel bij en ben blij dat het verstand nu toch overwin van emotie's. Dat is de laatste tijd wel de overheersende factor geweest. Wat Alex betreft maak u maar geen zorgen. Hij is von der Atlantis en die zijn trots en overleven het wel. Tja weet niet heb niet zo gemerkt hij blijf in mijn ogen een lieve jongen en ach die rommel die hij had gemaakt in huis vorig jaar, hij is jong en heb hem allang vergeven. Ben daar niet meer boos over en kan nu mee lachen als ik daar aan terug denk. Sorry maar Siegfried is en blijf me broer en ik weet het daarom is hij ook geen familie hoofd geworden maar ik. Siegfried is al heel ver met opsporen van Alex en heb van hem vernomen dat hij al getraceerd is op het internet verkeer tussen jou en hem en Diederik en Johan en anderen. Ik verwacht van hem binnenkort een antwoord dus dan kunnen we actie gaan ondernemen maar dat duurt wel langer omdat we dan de plaatselijke autoriteiten moeten verwichtigen en het lig ook aan in welk land hij bevindt. Als het Hongarije is dan is het geen probleem maar wordt het wel als blijk dat hij in Roemenie zit want daar doen ze wel moeilijk over. Mocht het Bulgarije zijn dan hebben we ook problemen want veel mensen spreken geen Engels en moeten we een tolk aanspreken. Polen is geen probleem want daar ken ik Davy von Meck Stoutenburg von Heutz Krawalsky. Die doet prive opsporingen en is bevoegd om personen ter plekke te arresteren en die personen over te dragen aan andere landen. MAAR! Mocht het zo zijn dat hij buiten Europa is dan houd mijn invloed ook op en dan zijn we echt aangewezen op Siegfried. Hij is al met de inlichtingendienst bezig een en ander na te trekken en Mahesh Kapali gaat voor ons aan de slag wie hij ook mogen wezen. Ken hem niet. Oke Sandra op onze hernieuwde vriendschap dan maar en Johan zal nu wel blij zijn dat we bij gelegd hebben.(h) :-)
Nou, het lijkt me niet heel waarschijnlijk dat het echt isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heb je dan echt niet door dat 't gewoon nep is?
Hehequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:52 schreef Skylark. het volgende:
Aangenaam jongens, mijn naam is Lukasz von Pilschbrauer zu Bradwhoers.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:52 schreef Skylark. het volgende:
Aangenaam jongens, mijn naam is Lukasz von Pilschbrauer zu Bradwhoers.
Dat bedoelde ik dus, maar niet met goatses. Gewoon meepraten en het steeds ongeloofwaardiger maken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Dit vraagt eigenlijk om een grote raid met allemaal van dat soort profielen
Ik moest er wel om lachen hoor, Naam: Adolf Von der Atlantis Von Himmlerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:04 schreef Skylark. het volgende:
*kreun*.
Waarom hebben sommige mensen toch geen gevoel voor subtiliteit en halen ze meteen Hitler er weer bij. Bedankt voor het verpesten, makker.
Ja, maar dat is 3 seconden grappig. De geloofwaardigheid is nu meteen weg, vind ik jammer. Maarja, zoiets met FoK! doen is ook ondoenlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen hoor, Naam: Adolf Von der Atlantis Von Himmler
Die gaat niet weten hoe ze het heeft.quote:Lukasz (1)
vandaag, 16:15
Hallo duifje!
Je ziet er goed uit, kind. Ik zie duidelijk dat je de ogen van je vader hebt. Let je nog een beetje op de kleine Erik?
Zou jij mij daarbij een plezier willen doen, en een groet voor Jan willen overbrengen van mij? Dat zou me deugd doen.
Met vriendelijke groet,
Lukasz von Pilschbrauer zu Bradwhoers.
Ach waarschijnlijk weet familie von atlantis niet eens wie himmler isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar dat is 3 seconden grappig. De geloofwaardigheid is nu meteen weg, vind ik jammer. Maarja, zoiets met FoK! doen is ook ondoenlijk.Pak dan gewoon Adolf met een andere foto, dan is het wel grappig
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |