Om het een en ander meteen te beantwoorden vanuit Deel 2, Ik gebruik tot nu toe alles hetzelfde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Was zeker niet de bedoeling het helemaal uit te sluiten. Mijn ervaring zegt me dat diaree nogal verschillende stadia heeft, waar mijn katten ook wel iets minder vaste ontlasting hebben met bv. dit weer (veel water drinken), ze gaan ook altijd vol in de zon bv.Gewoon goed in de gaten houden, zorgen dat ze genoeg vocht binnen krijgt en experimenteren met ander eten kan altijd. Maar als het te lang door blijft gaan toch even een controle door de arts lijkt me dan.
Gebruik je eigenlijk hetzelfde grint als dat de vorige eigenaar gebruikte, Freshy?
Blikopenaarschap?? Welk blik?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:43 schreef nokwanda het volgende:
TVPoes. Wil Freshy's lessen in het blikopenaarsschap blijven volgen
Jij bent Kumba's persoonlijke koninklijke pate-blikopenerquote:
Veel te veel werk. Gewoon lipje terug trekkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij bent Kumba's persoonlijke koninklijke pate-blikopener
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:27 schreef nokwanda het volgende:
aaaawwwwww, dat is een teken van voorzichtige echte poezenliefde
Wat een heerlijke blije poesquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:17 schreef freshy98 het volgende:
Aangezien er nog geen foto's van Koemba in dit deel staan, bij deze de volgende twee.
De stoel die Koemba zich eigen gemaakt heeft, en het liefst ook op slaapt;
[ afbeelding ]
En Koemba als tochstrip...
[ afbeelding ]
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:29 schreef freshy98 het volgende:
Ja, nu ze de stoel ontdekt heeft lijkt ze weer losser te komen
Als ik maar langs loop dan kroelt ze helemaal. Poten uitgetrekt en maar geaait willen worden (denk ik dan).
Welk paar? Er staat 6 paar op een rij...quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:35 schreef Laura 2000 het volgende:
Je hebt je schoenen andersom gezet op de tweede foto
Hmm, ff een groot zwart vierkant in editten merk ik al wel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |