abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:20:49 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72333761
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De Pelikaan Daar ben ik als kind eens geweest, toen ik nog lang geen koffie dronk, maar ik werd helemaal high van de lucht daar
Mijn ouders wonen in Zutphen, dus ik kan zo wat voor je meenemen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72333832
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mijn ouders wonen in Zutphen, dus ik kan zo wat voor je meenemen .
Ik wil best geloven dat ze er ook de heerlijkste theesoorten hebben

Ik dacht trouwens dat jij meer uit Zuidelijke regionen kwam Hoe ik daar nou bij kom
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:24:29 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72333869
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik wil best geloven dat ze er ook de heerlijkste theesoorten hebben

Ik dacht trouwens dat jij meer uit Zuidelijke regionen kwam Hoe ik daar nou bij kom
Geen idee, ben getogen Gelderse . Naja, hoor het wel! Geldt voor een ieder trouwens!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72333896
Gelderland
Ja doei.
pi_72334168
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik neem altijd thee mee als souvenir van een stedentripje. Zo heb ik dus grapefruitthee uit Edinburgh, rooibos uit Madrid, groene thee uit St. Petersburg en chocoladethee uit Barcelona
Oh, wat leuk! Dat ga ik ook doen.

Ik neem wel altijd voor de zekerheid thee mee op vakantie. Ik was een keer twee weken op vakantie in Italie, daar is dus geen normale thee te krijgen - zowel in het hotel als in de supermarkt niet. Verlangde toen zó naar een echte goede kop thee, dus sindsdien neem ik altijd een doosje mee.
pi_72334309
Van die thee waar als je het zakje in laat zakken zo'n chemische wolk uit ontsnapt PPP?
Ik ben verslaafd aan de orange and cinnamon thee van twinings
pi_72334345
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:41 schreef Totziens het volgende:
ja! Die is zoooooooooooooooo lekker
Ja doei.
pi_72334525
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:41 schreef Totziens het volgende:
Van die thee waar als je het zakje in laat zakken zo'n chemische wolk uit ontsnapt PPP?
Tis me nog nooit opgevallen .

Maar darjeeling is de 'champagne onder de thee'.
pi_72335223
Ik heb een blik losse Earl Grey, dat vind ik de lekkerste thee. Verder vind ik koffie nóg lekkerder. Van thee drink ik zo'n 3 koppen per dag, van koffie zo'n 5. Zo, nu jullie dit geheim van mij kennen, moet ik over op iets ernstigers:

ik moet aan de lowcarb. Heb me vanochtend gewogen en de strakkerwordende jeans loog niet.(Do they éver??) 58,7. Slik. Ik ga updaten en baal behoorlijk, want vanavond komt er iemand eten en ik had heul geen lowcarb op het menu staan.
pi_72335400
Die orange&cinnamon is lekker, ja (ook fijn: mandarin spice oid, van Celestial Seasonings Bijna pepernoot-achtig!).

Cootje, 58,7 valt toch wel mee? Ongeveer 2 kilo erbij?
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:25:47 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72335511
Hooi!

*kan Co de hand schudden* de roti en het uit eten van afgelopen weekend hebben erin gehakt Gelukkig wil mn zus vanavond 'iets gezonds' eten, dat scheelt Ik moet alleen nog even bedenken wat

Thee Ik zit sinds ik zonder suiker drink aan de sinaasappelthee, nom en mn zus heeft kaneel/kruidnagelthee en mate de coca meegenomen van vakantie
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72335554
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:22 schreef ColdFeet het volgende:
Die orange&cinnamon is lekker, ja (ook fijn: mandarin spice oid, van Celestial Seasonings Bijna pepernoot-achtig!).

Cootje, 58,7 valt toch wel mee? Ongeveer 2 kilo erbij?
Valt ook wel mee hoor, ik ben niet plots moddervet of zo. Maar ik had met mezelf afgesproken dat als ik meer dan een kilo boven de 57,5 zou komen, dat ik dan zou moeten lowcarben. En hoe graag ik ook met mezelf onderhandel over al gemaakte afspraken, ik ga me er toch maar aan houden........

O en vroeger hadden ze mandarijntjes thee van Celestial, zonder de spice en die vond ik lekkerder, heel fris, maar die zie ik nooit meer ergens.
pi_72335585
goeie, ik ga lijst weer eens updaten

70,5 was het startgewicht maandag. ben benieuwd waar ik volgende week maandag op zit. Ga nog maar eens in de week wegen: op maandagochtend
Ja doei.
pi_72335707
Die mandarijnenthee ken ik ook nog, ja

Mo, ik heb me juist voorgenomen om netjes iedere dag m'n gewicht bij te houden vanaf nu. Om wat meer inzicht te krijgen in de forse schommelingen Excelletje
pi_72335752
ik kijk te obsessief naar dat ding en word er niet vrolijker van dus ga maar eens kijken of het met wekelijks wegen wat florisanter wordt
Ja doei.
pi_72335790
Tijdens de lowcarb ga ik ook weer dagelijks op de weegschaal. Dan weet ik tenminste wanneer ik er weer mee op mag houden.
pi_72335871
Da's dan ook wel verstandig Mootje

Ik zit nu op een gewicht dat ik dacht nooit te zullen halen, toen ik nog BMI >30 had. Op zich mag er nog best wel wat af, maar ik raak niet meer in paniek van schommelingen. En wil ik het schommeleffect en de dalende lijn (hopefully ) goed in kaart kunnen brengen, dan zal ik toch echt vaker dan eens per week moeten wegen
pi_72335941
Misschien moet ik ook gaan lowcarben, al lijkt me dat helemaal niet leuk. Het schiet hier voor geen meter op. Ben ook nog steeds niet ongesteld, gek genoeg.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72335980
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien moet ik ook gaan lowcarben, al lijkt me dat helemaal niet leuk. Het schiet hier voor geen meter op. Ben ook nog steeds niet ongesteld, gek genoeg.

Uhm......over dat laatste: jij was toch gestopt met de pil????
pi_72335995
Ik ga niet meer wegen.. Dan denk ik iedere keer.. Ooo ik weeg nog geen 70, prima!

En kleding past ook, (logisch als je alleen je nieuwe kleding aandoet), het is meer de huid die last heeft van te weinig sporten. Zo slap, en dat was het vorig jaar niet!!

Dus pas als dat (weer) weg is, dan ben ik "af"...
pi_72335996
weet iemand hier trouwens of je bij de toko ook couscous kunt krijgen in grootverpakking?
Ja doei.
pi_72336062
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Uhm......over dat laatste: jij was toch gestopt met de pil????
Ja klopt, en ik ben nog steeds niet regelmatig ongesteld. Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben. . Het gekke is alleen dat ik vorige week álle 'symptomen' had, en er niets van is gekomen tot nu toe.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72336092
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
weet iemand hier trouwens of je bij de toko ook couscous kunt krijgen in grootverpakking?
Wat noem je grootverpakking? Ik kocht altijd kilozakken bij de Turk.
pi_72336163
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja klopt, en ik ben nog steeds niet regelmatig ongesteld. Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben. . Het gekke is alleen dat ik vorige week álle 'symptomen' had, en er niets van is gekomen tot nu toe.

Ik zou als ik jou was dan maar even een testje doen......want bepaalde symptomen komen nogal overeen volgens mij!!! Zou je het leuk vinden???
pi_72336216
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat noem je grootverpakking? Ik kocht altijd kilozakken bij de Turk.
nou ja, iig niet die 350 grams pakjes van Honing, dat tikt aan we eten het nu met regelmaat enzo
Turk, goeie, vandeweek even halen
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')