Mijn ouders wonen in Zutphen, dus ik kan zo wat voor je meenemenquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De PelikaanDaar ben ik als kind eens geweest, toen ik nog lang geen koffie dronk, maar ik werd helemaal high van de lucht daar
Ik wil best geloven dat ze er ook de heerlijkste theesoorten hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in Zutphen, dus ik kan zo wat voor je meenemen.
Geen idee, ben getogen Geldersequote:Op dinsdag 1 september 2009 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat ze er ook de heerlijkste theesoorten hebben
Ik dacht trouwens dat jij meer uit Zuidelijke regionen kwamHoe ik daar nou bij kom
Oh, wat leuk! Dat ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik neem altijd thee mee als souvenir van een stedentripje. Zo heb ik dus grapefruitthee uit Edinburgh, rooibos uit Madrid, groene thee uit St. Petersburg en chocoladethee uit Barcelona
ja! Die is zoooooooooooooooo lekkerquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:41 schreef Totziens het volgende:
Ik ben verslaafd aan de orange and cinnamon thee van twinings
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:41 schreef Totziens het volgende:
Van die thee waar als je het zakje in laat zakken zo'n chemische wolk uit ontsnapt PPP?
Ik ben verslaafd aan de orange and cinnamon thee van twinings
Valt ook wel mee hoor, ik ben niet plots moddervet of zo. Maar ik had met mezelf afgesproken dat als ik meer dan een kilo boven de 57,5 zou komen, dat ik dan zou moeten lowcarben. En hoe graag ik ook met mezelf onderhandel over al gemaakte afspraken, ik ga me er toch maar aan houden........quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:22 schreef ColdFeet het volgende:
Die orange&cinnamon is lekker, ja(ook fijn: mandarin spice oid, van Celestial Seasonings
Bijna pepernoot-achtig!).
Cootje, 58,7 valt toch wel mee? Ongeveer 2 kilo erbij?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien moet ik ook gaan lowcarben, al lijkt me dat helemaal niet leuk. Het schiet hier voor geen meter op. Ben ook nog steeds niet ongesteld, gek genoeg.
Ja klopt, en ik ben nog steeds niet regelmatig ongesteld. Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm......over dat laatste: jij was toch gestopt met de pil????
Wat noem je grootverpakking? Ik kocht altijd kilozakken bij de Turk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
weet iemand hier trouwens of je bij de toko ook couscous kunt krijgen in grootverpakking?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja klopt, en ik ben nog steeds niet regelmatig ongesteld. Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben.. Het gekke is alleen dat ik vorige week álle 'symptomen' had, en er niets van is gekomen tot nu toe.
nou ja, iig niet die 350 grams pakjes van Honing, dat tikt aanquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat noem je grootverpakking? Ik kocht altijd kilozakken bij de Turk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |