abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72331959
ik heb zo'n zin om af te vallen

ben overigens ook overgestapt van koffie naar groene thee op 't werk, is wel iets gezonder dacht ik zo
Ja doei.
pi_72331965
Belana, stoppen met roken ging hier ook van pomtiedom, maar met eten is het een heel ander verhaal! Volgens mij omdat roken is gewoon toch vies blijft, terwijl eten zalig is

Mij helpt het om iedere dag een half uurtje te sporten: hardlopen of op de crosstrainer, die zet je gewoon voor de tv met een lekker dom programma. Ook in hele drukke tijden probeer ik juist dat halve uurtje toch te nemen. En sta jezelf rustig wat lekkers toe, geniet daarbij van gezonde dingen, dan gaat het al snel de goede kant op. Stressperiodes zijn inderdaad riskant, maar als je dan juist zo goed mogelijk op je voeding let, scheelt het extra frustratie!
  dinsdag 1 september 2009 @ 08:48:44 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72332019
Hai
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72332086
Belana; stoppen met roken ging hier ook redelijk makkelijk, het lijnen gaat na het stoppen wel een stuk minder makkelijk, mijn vroegere rookmomenten op het werk vervang ik met snoep, ik neem me steeds voor om daar mee te stoppen maar dat lukt me ook (nog) niet. Ik denk dat het wel belangrijk is om te kijken naar wat je al WEL bereikt hebt, (niet meer roken, gezonder eten)
pi_72332154
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zo'n zin om af te vallen

ben overigens ook overgestapt van koffie naar groene thee op 't werk, is wel iets gezonder dacht ik zo
Ach, ik geloof niet dat het veel uitmaakt. Groene thee is overschat, vind ik

Mogge! Tijd geleden dat ik als eerste op kantoor was. Mijn planning voor vandaag:

O: ongeveer een halve liter volle yoghurt
T: brownie
S: 60 baantjes zwemmen
L; restje salade met geroosterde groenten, kikkererwten en hummus
T: nectarine, peer
D: bruschetta's en crostini's, met o.a. tomaten, olijven, aubergine, spinazie, rauwe ham, buffelmozzarella. niet allemaal tegelijk
S: pilatesles (uur)
T: paar handjes popcorn, glas amarula

Die laatste T heb ik gisteren vervangen door een bakje yoghurt, maar vandaag ga ik echt popcorn maken
pi_72332187
de hoeveelheden koffie/espresso die ik op een ochtend naar binnenwerkte kunnen niet gezond zijn, dus is groene thee een stuk gezonder..
Ja doei.
pi_72332500
Goedemorgen.

Wat een verhaal Laureline.
Gelukkig gaat het nu weer goed met je moeder.

Belana.
Geen makkelijke tijd; sterkte.

Fijn dat de operatie gelukt is Uniekhoorn.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: twee gekookt ei
L: salade van tomaten, zwarte olijven en mozarella
T: smoothie van yoghurt en frambozen
D: nog onbekend stoofpotje van kikkererwten, spinazie en tomaat, drie plakjes ciabatta
T: stukje extrapure chocolade

Planning voor vandaag:
O: salade van stronk witlof en twee gekookt ei
L: salade van tomaten, zwarte olijven, basilicum en mozarella
T: paprika met turkse geitenkaas en gemalen chili
D: nog onbekend
pi_72332698
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
de hoeveelheden koffie/espresso die ik op een ochtend naar binnenwerkte kunnen niet gezond zijn, dus is groene thee een stuk gezonder..
Zo erg? Ik drink altijd alleen maar thee op m'n werk, de koffie vind ik vies
pi_72332716
Ik heb een productieve dag Moet vaker vroeg opstaan (riiiiight). Boodschappen gedaan, was 1 is over 30 min. klaar en dan nog was 2.

Het is echt vies klef warm buiten maar zo te zien komt er een enorme onweersbui aan. Die hopelijk over is als ik moet werken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72332796
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zo erg? Ik drink altijd alleen maar thee op m'n werk, de koffie vind ik vies
Gemiddeld heb ik voor 11 uur 6 grote mokken espresso extra sterk op om wakker te worden/blijven
De koffie is hier alleen te zuipen als ik 'm zo sterk neem
Ja doei.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:36:41 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72332834
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gemiddeld heb ik voor 11 uur 6 grote mokken espresso extra sterk op om wakker te worden/blijven
De koffie is hier alleen te zuipen als ik 'm zo sterk neem
Dat is wel veel zeg! Ik zit op 2 koppen rond 10:00 en soms komt er dan 's middags en 's avonds nog een kopje bij. Na de eerste pauze stap ik meestal over op thee.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72332869
ja, daarom vond ik 't wel 's tijd om over te gaan op thee en we hebben hier groene thee met citroen die's lekker
Ja doei.
pi_72332946
Die van Pickwick?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jeetje wat een boel espresso joh Ik drink 3 of 4 grote mokken thee op een normale werkdag. Ik heb een heule leuke maxi-beker van een russische Starbucks-variant
pi_72332970
Meen je dat cf?

Ik vind die groene thee van pickwick echt heerlijk, ze hebben zo'n doosje met vier varianten - die vind ik allemaal lekker . Vooral groene thee lemongrass en de pure.
pi_72332993
PPP, ik ben wel een echte thee-snob, hoor Maar die groene thee van Pickwick smaakt uberhaupt niet naar enig soort groene thee.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:47:45 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72333032
Ik heb in Sverige een älg-mok gekocht

dinsdag 1 september 2009 @ 09:50:24 #117
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72333086
ik vind pickwick groene thee ook niet zo lekker, die van de lidl daarentegen
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_72333513
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:45 schreef ColdFeet het volgende:
PPP, ik ben wel een echte thee-snob, hoor Maar die groene thee van Pickwick smaakt uberhaupt niet naar enig soort groene thee.
Haha, ik vergeef het je hoor . Ik ben op het moment erg van de 'echte' thee, zoals earl grey en darjeeling (laatste is duur, maar lekkerrr!). Verder hou ik ook van smaakjes (vooral citroen, blackcurrant en perzik) en groene thee en rooibos.

Ben ook een echte theeverslaafde, drink in de zomer zo'n 5 koppen per dag, maar in de winter gaat het hard naar 10-15.
pi_72333600
verder drink ik eigenlijk geen andere thee dan de Marks & Spencer thee uit de UK maar op 't werk kan ik moeilijk m'n duikertjes meenemen en deze vind ik gewoon wel lekker, groene thee of niet
Ja doei.
pi_72333610
Ik neem altijd thee mee als souvenir van een stedentripje. Zo heb ik dus grapefruitthee uit Edinburgh, rooibos uit Madrid, groene thee uit St. Petersburg en chocoladethee uit Barcelona
pi_72333613
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Haha, ik vergeef het je hoor . Ik ben op het moment erg van de 'echte' thee, zoals earl grey en darjeeling (laatste is duur, maar lekkerrr!). Verder hou ik ook van smaakjes (vooral citroen, blackcurrant en perzik) en groene thee en rooibos.

Ben ook een echte theeverslaafde, drink in de zomer zo'n 5 koppen per dag, maar in de winter gaat het hard naar 10-15.
thuis drink ik er naast de koffie op 't werk ook al minimaal 10 per dag er gaan 3 potten thee doorheen als we thuis zijn
Ja doei.
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:16:32 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72333643
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik neem altijd thee mee als souvenir van een stedentripje. Zo heb ik dus grapefruitthee uit Edinburgh, rooibos uit Madrid, groene thee uit St. Petersburg en chocoladethee uit Barcelona
Moet ik je een keer wat opsturen van de Pelikaan?
pi_72333699
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
verder drink ik eigenlijk geen andere thee dan de Marks & Spencer thee uit de UK maar op 't werk kan ik moeilijk m'n duikertjes meenemen en deze vind ik gewoon wel lekker, groene thee of niet
Ik neem wel m'n eigen thee mee naar het werk, ze hebben nl alleen maar Pickwick Ceylon en soms hibiscus. Saaaaai en flauw, daar kom ik echt de dag niet op door Ik heb op m'n werk wel zakjesthee trouwens. Er zijn prima voorverpakte theesoorten te koop (rituals, revolution, sommige smaken twinings) en ik drink veel 'tisanes': kamille, brandnetel, zoethout, venkel, etc.
pi_72333719
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Moet ik je een keer wat opsturen van de Pelikaan?
De Pelikaan Daar ben ik als kind eens geweest, toen ik nog lang geen koffie dronk, maar ik werd helemaal high van de lucht daar
pi_72333722
Thuis hebben we dus alleen die Engelse duikertjes, alleen geschikt voor een pot, dan zou ik ook een theepot voor op 't werk moeten kopen en voor die 2 halve dagen dat ik er ben vind ik dat wat zonde
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')