Ach, ik geloof niet dat het veel uitmaakt. Groene thee is overschat, vind ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zo'n zin om af te vallen
ben overigens ook overgestapt van koffie naar groene thee op 't werk, is wel iets gezonder dacht ik zo
Zo erg?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
de hoeveelheden koffie/espresso die ik op een ochtend naar binnenwerkte kunnen niet gezond zijn, dus is groene thee een stuk gezonder..
Gemiddeld heb ik voor 11 uur 6 grote mokken espresso extra sterk opquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo erg?Ik drink altijd alleen maar thee op m'n werk, de koffie vind ik vies
Dat is wel veel zeg!quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gemiddeld heb ik voor 11 uur 6 grote mokken espresso extra sterk opom wakker te worden/blijven
De koffie is hier alleen te zuipen als ik 'm zo sterk neem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jeetje wat een boel espresso johIk drink 3 of 4 grote mokken thee op een normale werkdag. Ik heb een heule leuke maxi-beker van een russische Starbucks-variant
![]()
Haha, ik vergeef het je hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:45 schreef ColdFeet het volgende:
PPP, ik ben wel een echte thee-snob, hoorMaar die groene thee van Pickwick smaakt uberhaupt niet naar enig soort groene thee.
thuis drink ik er naast de koffie op 't werk ook al minimaal 10 per dagquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha, ik vergeef het je hoor. Ik ben op het moment erg van de 'echte' thee, zoals earl grey en darjeeling (laatste is duur, maar lekkerrr!). Verder hou ik ook van smaakjes (vooral citroen, blackcurrant en perzik) en groene thee en rooibos.
Ben ook een echte theeverslaafde, drink in de zomer zo'n 5 koppen per dag, maar in de winter gaat het hard naar 10-15.
Moet ik je een keer wat opsturen van de Pelikaan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik neem altijd thee mee als souvenir van een stedentripje. Zo heb ik dus grapefruitthee uit Edinburgh, rooibos uit Madrid, groene thee uit St. Petersburg en chocoladethee uit Barcelona
Ik neem wel m'n eigen thee mee naar het werk, ze hebben nl alleen maar Pickwick Ceylon en soms hibiscus. Saaaaai en flauw, daar kom ik echt de dag niet op doorquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
verder drink ik eigenlijk geen andere thee dan de Marks & Spencer thee uit de UKmaar op 't werk kan ik moeilijk m'n duikertjes meenemen
en deze vind ik gewoon wel lekker, groene thee of niet
De Pelikaanquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet ik je een keer wat opsturen van de Pelikaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |