Oh die ga ik onthouden voor als het straks heel herfstig is!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:22 schreef ColdFeet het volgende:
Die orange&cinnamon is lekker, ja(ook fijn: mandarin spice oid, van Celestial Seasonings
Bijna pepernoot-achtig!).
Bedankt voor je geruststellende woorden, Co.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was dan maar even een testje doen......want bepaalde symptomen komen nogal overeen volgens mij!!! Zou je het leuk vinden???
ik zou het ook niet overleven gok ik zoquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan me niet tot het lowcarben zetten, vond het zo'n gruwel.
Heb heel wat diëten gedaan, maar dit vond ik echt de ergste evah. Ik probeer nu in ieder geval mn avondeten lowcarb te doen en overdag zie ik dan wel. Vandaag lukt het ook weer niet om lowcarb te lunchen, geen tijd om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou het ook niet overleven gok ik zo
Volgens mij is dat best gezond ja, zeker als het bruine bolletje volkoren is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als je een hamburger maakt van tartaar. En dat op een bruin bolletje doet. En ipv saus avocadoprut met ui neemt. Is dat best gezond toch?![]()
Andere optie is quesadilla's of ...?
Nog gezonder is het brood helemaal weglaten! Maar het klinkt wel goed zo, hoor. Avocado heeft wel veel kcals, gewoon ketchup (of die suikervrije ketchup) ipv mayo-achtige saus is ook al best verantwoord.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als je een hamburger maakt van tartaar. En dat op een bruin bolletje doet. En ipv saus avocadoprut met ui neemt. Is dat best gezond toch?![]()
Andere optie is quesadilla's of ...?
Sorryquote:
Dat en een gerecht voor 4 personen is maar zelden ook geschikt voor 4 personen. Vaak zijn het flinke porties voor 2 of hooguit 3 mensen. Nooit 4. Ik maak altijd meer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:11 schreef Blurred86 het volgende:
Ik vind de slank-aanduiding van de ah maar vaag altijd. Volgens mij kijken ze enkel naar de kcal van 1 portie en dan maken ze gewoon de portie heel klein en dan staat er vaak ook nog bij dat je het nog met andere dingen moet serverenZo kan je alles wel slank noemen natuurlijk
Ik ben vrijwilliger geweest bij een lokale omroep. Daar moesten we ook een zeer zenuwachtige en dus heftig stotterende wannabe presentator aan zijn verstand peuteren dat hij er gewoon niet geschikt voor was. Hij had al een spraakgebrek, en dat werd nog erger als hij zenuwachtig was. Je verstond er niks meer van. Heel sneu.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:18 schreef mazaru het volgende:
Even compleet offtopic, maar ik erger me kapot.
Denk je even naar het journaal te kijken op RTL7.
Zit daar gewoon een sjlissjende omroepster het nieuws te vertellen.
Dat kan toch niet!
Dat ze sjlisjt kan ze ook niet helpen, maar wordt dan in hemelsnaam geen omroepsjter
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben aan het oefenen voor de spraak'test' Engelsen mn uitspraak moet zoveel verbeterd worden
![]()
het is ongelofelijk. Ik ben prima te verstaan, maar het idee is dat je uiteindelijk een soort van RP spreekt, zodat ze denken dat je uit de UK komt, maar niet precies weten waarvandaan.. dat is bij mij nog lang niet zover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |