abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72336221
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:22 schreef ColdFeet het volgende:
Die orange&cinnamon is lekker, ja (ook fijn: mandarin spice oid, van Celestial Seasonings Bijna pepernoot-achtig!).
Oh die ga ik onthouden voor als het straks heel herfstig is!

Ik heb gewoon geen weegschaal in huis, aanrader. (eens in de zoveel weken kijk ik even bij mijn ouders)
pi_72336290
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was dan maar even een testje doen......want bepaalde symptomen komen nogal overeen volgens mij!!! Zou je het leuk vinden???
Bedankt voor je geruststellende woorden, Co. . .

En nee, ik zou nu niet zwanger willen zijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72336353
Krijgen jullie ook chlamydiapost? Of is dat alleen iets van Amsterdam? Ik kreeg het bij m'n ouders nooit..
pi_72336367
Over testen gesproken !
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:55:55 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72336458
Zomerse springmuziek!

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72336704
Nou zoiets heb ik in Leeuwarden nog nooit ontvangen PF, zal wel met Amsterdam te maken hebben.
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:07:56 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72336806
Ik kan me niet tot het lowcarben zetten, vond het zo'n gruwel .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72336876
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan me niet tot het lowcarben zetten, vond het zo'n gruwel .
ik zou het ook niet overleven gok ik zo
Ja doei.
pi_72336958
Goeiemiddag!

Eerste college is weer achter de rug, nu heel hard gaan leren voor de herkansingen als ik ooit nog eens mijn P wil halen

Ik ben te lui voor alle lijstjes de afgelopen dagen maar ik kan wel melden dan ik inmiddels weer in een oude broek pas Dus ja ik geloof wel dat het goed gaat. (Wegen doe ik niet, ik heb geen weegschaal en ik ben er echt heel bang voor)

Nu even teruglezen.
pi_72337009
Lijstje gisteren:
O: ananas yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, 4 plakken kaas
L: gekookt ei, croissant
T: komkommer, 5 snoepjes
D: stokbrood kruidenboter, hamburger op geroosterd broodje met veel gebakken groente, anderhalf Afflichem Dubbel
T: cappuccino met slagroom, half ons Mint & Salmiakmix

En ik woog 60,8 vanochtend Dat zou betekenen dat ik met zo'n lijstje van 2000 kcal nu onder mijn onderhoudsniveau zit
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:14:58 #161
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72337010
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik zou het ook niet overleven gok ik zo
Heb heel wat diëten gedaan, maar dit vond ik echt de ergste evah. Ik probeer nu in ieder geval mn avondeten lowcarb te doen en overdag zie ik dan wel. Vandaag lukt het ook weer niet om lowcarb te lunchen, geen tijd om boodschappen te doen.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72337119
ik heb nog nooit een echt dieet gedaan.. toen iedereen zulke goede resultaten hier boekte met het low carben heb ik het even overwogen, maar ik kan 't gewoon niet.. ik wil normaal blijven leven en eten en daar horen pasta, rijst en brood ook bij
Ja doei.
pi_72337128
O echt?? Zo erg is het toch niet?? Ik heb nu een gekookt eitje en 30 gram ham als ontbijt gegeten. Zodirect 2 crackers met filet. A. (ik had er nog niet op gerekend, maar vanaf morgen dus koude kip met rauwkost, of gerookte zalm, of garnaaltjes of ander koud vlees)

Vanavond mag ik het stoofvlees wel hebben en moet ik alleen de aardappelpuree en de rode kool met appeltjes laten staan. Maar ik ga dan witlof met kaassaus erbij maken. Ik vind dat allemaal niet vies.

Ik vind het op den duur wat saai da's het enige, maar goed, volgens mij ben ik er binnen een paar dagen wel weer vanaf en het is voor mij wel een goede manier om éven het koolhydratenmonster een halt toe te roepen.
pi_72337156
Mèèèh Had ik me éindelijk weer serieus voorgenomen om te gaan zwemmen, zie ik nu dat allebei de baden waar ik dat kan doen, deze week dicht zijn voor onderhoud! Nou jaaaa
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:31:04 #165
24188 Belana
kloon van belana
pi_72337451
thanks all!

Mo, kijk, das het goeie werk: gelijkwaardige relatie, woeiii Ik had eigenlijk niet anders verwacht

conleche, das balen weer wat erbij, maar jij kan heel goed lowcarben ik vind dat knap, want ik mis echt brood e.d. en heb dan ook vreselijke honger.

vandaag:

O: yoghurt met muesli
S: 45 minuten spinning en 30 minuten fitness
daarna wandelen in de stad voor de boodschapjes
T: croissantje
L: courgettesoep met 2 boterhammen (olijfbrood )
D: stoofpot van lamsvlees met zoete aardappels, wortels en rode uien en tomaat
T: iets van fruit, moet ik nog halen.

streep je slank is verhelderend
stormy waters...
sailin'
pi_72337585
Ik eet het liefst ei zonder brood, ham zonder brood, geen pasta, geen aardappelen, geen rijst.

Dus ik denk dat ik low carben echt geweldig vind

Hoe lekker is het om een pakje ham leeg te eten
pi_72337595
Of rookvlees
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:42:32 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72337734
Als je een hamburger maakt van tartaar. En dat op een bruin bolletje doet. En ipv saus avocadoprut met ui neemt. Is dat best gezond toch?

Andere optie is quesadilla's of ...?
pi_72337767
Of salami !!
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:47:41 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_72337895
PF hou je in
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:47:44 #171
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72337899
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als je een hamburger maakt van tartaar. En dat op een bruin bolletje doet. En ipv saus avocadoprut met ui neemt. Is dat best gezond toch?

Volgens mij is dat best gezond ja, zeker als het bruine bolletje volkoren is.
Quesedilla's zijn volgens mij een stuk minder gezond..

ik zou trouwens echt niet kunnen lowcarben, ik hou te veel van brood
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_72337983
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

Nog gezonder is het brood helemaal weglaten! Maar het klinkt wel goed zo, hoor. Avocado heeft wel veel kcals, gewoon ketchup (of die suikervrije ketchup) ipv mayo-achtige saus is ook al best verantwoord.
Ik ben dol op zelfgemaakte hamburgers Dan moet je voortaan echt kokhalzen als je aan de Mac denkt, die burgers van zaagsel met kartonsmaak.
Ook lekker: een lading gebakken uienringen eroverheen
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:59:19 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72338287
Brood is heerlijk, dan juist met weinig beleg

Lijst:
O: kom magere yoghurt met kiwi
T: boterham kipfilet
S: 2 uur flink doorwandelen
L: 2 boterhammen kipfilet, 4 rauwe wortels
T: appel
T: blokje choco
D: Zelfgemaakte oosterse kippensoep met pasoi, soja, ketjap, koriander e.d.
Koude wraps met roomkaas, bieslook, sla en gerookte zalm
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:00:24 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72338329
Versgebakken brood Chips, patat, e.d. kan ik echt gemakkelijk weerstaan. Maar brood? Nee Té lekker.
pi_72338388
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:47 schreef Belana het volgende:
PF hou je in
Sorry

Als ik te lang solidair ben met vriendje (vega) dan moet ik echt pakjes vleeswaren naar binnen werken Maar dat weet hij niet

Wel dat ik soms vlees eet en soms niet. Maar niet dat ik soms los ga op een chicken chilli wrap van de mac ge-wel-dig.

Maar dat moet ik hier eigenlijk ook niet posten !
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:03:18 #176
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_72338429
Ik heb heerlijk burrito's gegeten. Het zal wel niet goed zijn voor de lijn, maar ik geniet van elke hap
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_72338480
genieten moet ook kunnen
Ja doei.
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:06:59 #178
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72338548
Danks voor de input allebei! Ik had één of ander quesadilla recept van de Appie, maar ik vroeg me al af waarom er 'slank' bij stond, want er waren nauwelijks veggies involved

Ik wou de avocado er ook bij voor de veggie-factor! En het is gewoon erg lekker
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:11:02 #179
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72338678
Ik vind de slank-aanduiding van de ah maar vaag altijd. Volgens mij kijken ze enkel naar de kcal van 1 portie en dan maken ze gewoon de portie heel klein en dan staat er vaak ook nog bij dat je het nog met andere dingen moet serveren Zo kan je alles wel slank noemen natuurlijk
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:12:11 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72338711
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:11 schreef Blurred86 het volgende:
Ik vind de slank-aanduiding van de ah maar vaag altijd. Volgens mij kijken ze enkel naar de kcal van 1 portie en dan maken ze gewoon de portie heel klein en dan staat er vaak ook nog bij dat je het nog met andere dingen moet serveren Zo kan je alles wel slank noemen natuurlijk
Dat en een gerecht voor 4 personen is maar zelden ook geschikt voor 4 personen. Vaak zijn het flinke porties voor 2 of hooguit 3 mensen. Nooit 4. Ik maak altijd meer.

Maar misschien zijn Duvel en ik wel vreetzakken .
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:17:09 #181
24188 Belana
kloon van belana
pi_72338864
maria, ik ga dat toch ook eens maken die hamburger met avocadoprut dat klinkt zo lekker

Ik moet altijd vreselijk vooruit denken met eten vanwege werk en laat thuis en kinderen die toch op tijd naar bed moeten. het is een heel geregel, maar op zich went het wel al. in het weekend bereid ik altijd al dingen voor en doe ze in de vriezer

ow PF, dan kan ik me je behoefte wel voorstellen
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:18:24 #182
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_72338902
Even compleet offtopic, maar ik erger me kapot.
Denk je even naar het journaal te kijken op RTL7.
Zit daar gewoon een sjlissjende omroepster het nieuws te vertellen.
Dat kan toch niet!
Dat ze sjlisjt kan ze ook niet helpen, maar wordt dan in hemelsnaam geen omroepsjter
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:21:08 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72338981
Klopt Blurred en XM! Dat heb ik ook altijd Porties voor 4 eten vriend en ik vaak met zn tweetjes

Het is ook lekker, Belana! Ik dacht alleen vet trots dat ik dat bedacht had, vertelt zuslief dat dat een vrij normale manier van hamburgers eten is in Chili "Je bent dus een echte intuïtieve Chileen! " Barroo, denk je origineel te zijn

Ik maak trouwens vaak weekmenu's, als ik al van tevoren weet wanneer ik moet werken enzo! Is wel handig Simpel eten op werkdagen, uitgebreider op vrije dagen en boodschap-momenten inplannen
pi_72339009
Belana: is een weekmenu bedenken dan geen idee?

Weekmenu's #3

Het helpt mij ontzettend om én gezond én goedkoper te eten dan dat ik voorheen deed.
Ja doei.
pi_72339021
gamma
Ja doei.
pi_72339119
Lekkere groentes over een hamburger vind ik: alle kleuren paprikareepjes, rode uien en champignons! Dan heb je zeker met de avocadoprut ook nog veel gezondheid binnen. En dan zou ik zelf gewoon een wit broodje, éventjes geroosterd, erbij nemen Voor die ene keer maakt dat toch niet zoveel uit
pi_72339153
Champignons moet je wel in echte boter bakken. Mmmm, met een gesnipperd sjalotje en wat spekjes...
pi_72339202
Ja, de mini zweert tegenwoordig bij de baconburger
Mèn, nu krijg ik wéér zin. En ik heb al drie keer afgelopen week hamburgers gegeten
Spitskool, spitskool, spitskool....iemand nog een lekker recept daarmee? Ze liggen al een week in de ijskast op inspiratie te wachten. Vanavond moet het gebeuren!
pi_72339226
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:18 schreef mazaru het volgende:
Even compleet offtopic, maar ik erger me kapot.
Denk je even naar het journaal te kijken op RTL7.
Zit daar gewoon een sjlissjende omroepster het nieuws te vertellen.
Dat kan toch niet!
Dat ze sjlisjt kan ze ook niet helpen, maar wordt dan in hemelsnaam geen omroepsjter
Ik ben vrijwilliger geweest bij een lokale omroep. Daar moesten we ook een zeer zenuwachtige en dus heftig stotterende wannabe presentator aan zijn verstand peuteren dat hij er gewoon niet geschikt voor was. Hij had al een spraakgebrek, en dat werd nog erger als hij zenuwachtig was. Je verstond er niks meer van. Heel sneu.

En ik heb 1x een voice-over ingesproken, en die was de dag erna vervangen door een andere stem Hoezo dikke hint Maar goed ook, ik vond het echt vreselijk. Doe mij maar camerawerk & regie Kun je tenminste OH-en onder de uitzending
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:37:19 #190
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72339438
ik heb laatst coleslaw gemaakt met spitskool, was lekker

en syrena, OH-en
pi_72339540
ouwehoeren
Ja doei.
pi_72339559
Spitskool is lekker met sinaasappel en cayennepeper. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72339578
ik ben aan het oefenen voor de spraak'test' Engels en mn uitspraak moet zoveel verbeterd worden

het is ongelofelijk. Ik ben prima te verstaan, maar het idee is dat je uiteindelijk een soort van RP spreekt, zodat ze denken dat je uit de UK komt, maar niet precies weten waarvandaan.. dat is bij mij nog lang niet zover
Ja doei.
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:44:07 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72339665
Mo: ik heb een hekel aan RP leren voor mondelingen had ik steeds 6jes enzo Omdat ik heel fluent sprak met een grote woordenschat enzo, maar echt niet Britsig klonk

Maar ach, ik heb mn BA ook met goeie resultaten behaald, komt sowieso dus wel goed!
pi_72339801
ik wil dat wel echt héél graag, echt brits klinken, en hopelijk ooit een beetje met een noordelijke inslag maar eerst maar eens op naar 'RP', maar dan wel het afgezwakte zoals ze zeiden, want alleen de Queen, Charles en CPB spreken 'RP'
Ja doei.
pi_72339867
MoBlo, trek je veel op met Britten? Sinds ik dat doe, heb ik al van meerdere non-native speakers gehoord dat ik Brits klink.

De Britten zelf trappen er overigens absoluut niet in
pi_72339962
Ik heb helaas geen vrienden/kennissen uit de UK maar we worden verplicht gesteld met elkaar in het Engels te communiceren en zulks.

Ga ook proberen om zoveel mogelijk in het Engels tegen mezelf te OH-en en dat soort dingen..

heb verder wel een beetje het zelfde als jij. Ik 'klink' brits, maar dat is het stiekem niet, en als ik in de UK kom krijg ik altijd wel de complimenten dat ik de taal zo goed beheers, maar de uitspraak verklapt helaas dat ik er niet vandaan kom
Ja doei.
pi_72340062
Nou, duikel ergens een paar leuke Engelse vrienden op
pi_72340111
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben aan het oefenen voor de spraak'test' Engels en mn uitspraak moet zoveel verbeterd worden

het is ongelofelijk. Ik ben prima te verstaan, maar het idee is dat je uiteindelijk een soort van RP spreekt, zodat ze denken dat je uit de UK komt, maar niet precies weten waarvandaan.. dat is bij mij nog lang niet zover
ik vind dat zó leuk! heb het ook gedoceerd als student assistent! welke boekjes gebruiken jullie?? als je ooit hulp nodig hebt met phonology/phonetics/uitspraak/spreekvaardigheid dan help ik graag! slingeren we de skype aan!

Mijn engels is overigens ook niet 100% RP, beetje relaxed estuary, lichte midlands invloeden: kortom, zoals de kennissen uit oxfordshire waar ik als kind al engels van hoorde. bij ons was de regel: gematigd RP is waar je op mikt (maar zeg niet te hard gematigd, want ook gematigd RP klinkt flink bekakt in veel Nederlandse oren) maar als je accent maar consequent is...

oh, was ik maar iets van logopedie ofzo gaan studeren. ik vind de stem zo machtig interessant...
Kwak
pi_72340114
ik zal eens in V&A kijken
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')