Programmerenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:49 schreef Puala het volgende:
Wat moet je normaal dan doen?
programmeer dan even een chick voor mequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Programmerenbeetje de nerd uithangen
Oh, moet ik ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Programmerenbeetje de nerd uithangen
Krijg ik een beetje dit idee mee:quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
programmeer dan even een chick voor me
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Krijg ik een beetje dit idee mee:
[ afbeelding ]
Wat dan?quote:
had je het vast verdiendquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
StageSC dood in de vakantie? Gek man. Ik heb iig wel iets beters te doen dan op Fok! posten in m'n vakantie
. Het helpt natuurlijk ook niet dat ik vrijwel niet thuis ben geweest deze vakantie
.
Ging net de motor uit 't hok halen (vanavond stukje rijden, werd tijd), zit er gewoon een koolmeesje in 't hok
. Like wtf, deur is meer dan een maand niet open geweest (of iemand moet stiekem op m'n motor gereden hebben terwijl ik er niet was, en dat lijkt me sterk
). Hoe de fuck kwam dat beest binnen
. En hij had ook een dikke vette welkom-thuis-Isdatzo op m'n tank achtergelaten
.
je moet ook altijd ervoor zorgen dat je huisdieren naar buiten kunnenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
StageSC dood in de vakantie? Gek man. Ik heb iig wel iets beters te doen dan op Fok! posten in m'n vakantie
. Het helpt natuurlijk ook niet dat ik vrijwel niet thuis ben geweest deze vakantie
.
Ging net de motor uit 't hok halen (vanavond stukje rijden, werd tijd), zit er gewoon een koolmeesje in 't hok
. Like wtf, deur is meer dan een maand niet open geweest (of iemand moet stiekem op m'n motor gereden hebben terwijl ik er niet was, en dat lijkt me sterk
). Hoe de fuck kwam dat beest binnen
. En hij had ook een dikke vette welkom-thuis-Isdatzo op m'n tank achtergelaten
.
Waar loop je stage dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:55 schreef Puala het volgende:
[..]
php programmeren tussen het helpdesk gedoe door
Bij een bedrijf dat IPTV-applicaties maaktquote:
Oké. Kende ik nog niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij een bedrijf dat IPTV-applicaties maaktBeetje moeilijk uit te leggen maar hier staat het wel goed uitgelegd.
Is dat helpdesken niet saai?
Zitten daar niet alleen maar van die saaie ambtenaars?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké. Kende ik nog niet.
Geen idee, eerste dagje vandaag. Daarnaast is er weinig te doen, dus is het vooral programmeren op het moment.
MBO Ict Beheerder, jij?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zitten daar niet alleen maar van die saaie ambtenaars?Welke opleiding doe je dan?
Technische informaticaquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:05 schreef Puala het volgende:
[..]
MBO Ict Beheerder, jij?![]()
Neuh. gezellige afdeling hier. Wat nerdig, maar dat zijn geloof ik alle IT-ers
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jij bent toch niet nerdig?
Zeg dat danquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik had het eigenlijk tegen Paula.
toen ik het typte was zij als laatste die iets getypt had, dat jullie intussen alweer zo snel ertussen komen...quote:
Het is ook maar net wat je onder nerdig verstaat denk ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Technische informatica
Valt hier reuze mee, iedereen is hier tussen de 20 en 25 jaar en kan niet zeggen dat er nerderige types tussen zitten.. Die had ik wel in mijn klas
Dan typ je niet snel genoegquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
toen ik het typte was zij als laatste die iets getypt had, dat jullie intussen alweer zo snel ertussen komen...
Ahwquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
Gut, ik maak eens een keer een typo.
2 is wel humor. voor de rest....quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:18 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/615091/6c89c862/bijrijders.html.
2 is wel herkenbaar though. En 5 is
![]()
.
dan kom ik niet...quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Why not? En ik vind er juist dit jaar weinig leuks bij staan
Niemand ide ik ken gaat en als ik het dan voorstel moet ik nog de bob zijn ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Why not? En ik vind er juist dit jaar weinig leuks bij staan
Kom je er uit de buurt dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niemand ide ik ken gaat en als ik het dan voorstel moet ik nog de bob zijn ook
Dorpje bij Oss in de buurt, is ongeveer 45min rijden dan..quote:
Ik nog 1 uur, die ambtenaars ook altijd.....quote:
Dat is redelijk dicht bij mijquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dorpje bij Oss in de buurt, is ongeveer 45min rijden dan..
Morgen mag ik weer om half 8 beginnen hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik nog 1 uur, die ambtenaars ook altijd.....
als een vrouw misschien zegt, gebeurt het niet. dus dan hoef ik niet te komen. Ik weet ook niet eens waar en wanner het plaatsvind.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga misschien achter de schermen meehelpen. Kom je dan wel?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als een vrouw misschien zegt, gebeurt het niet. dus dan hoef ik niet te komen. Ik weet ook niet eens waar en wanner het plaatsvind.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik nog 1 uur, die ambtenaars ook altijd.....
quote:
dan kom ik foto's van jou maken.quote:Ik heb de keuze uit achter de schermen omgaan met artiesten of foto's maken. Een van beide zal het wel worden dus
Kom maar een keer langs dan als je wiltquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
[..]
dan kom ik foto's van jou maken.
Moet voor mijn volgende vakantie namelijk nog flink oefenen.
Waarom kom je vandaan dan?quote:
Gemeente Neder-Betuwequote:
Pff, dat wil ik ookquote:Dat scheelt, ik moet morgen pas weer om 9 uur beginnen
Mja maar ik moet wel een uurtje rijden dus moet toch vroeg opquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Gemeente Neder-Betuwe![]()
Half uurtje bij je vandaan.
[..]
Pff, dat wil ik ookMaar ik hoef maar 4 dagen in de week
Ik 10 minutenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja maar ik moet wel een uurtje rijden dus moet toch vroeg op
Nog nooit van gehoord trouwens
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Kom maar een keer langs dan als je wilt
Ja ik moet via 2 snelwegen die 's ochtends echt een ramp zijnquote:
ga dan niet zo ver van je werk wonen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik moet via 2 snelwegen die 's ochtends echt een ramp zijn
Heb even gegoogled en is dus bij Druten in de buurt ;P
Dat heb je jezelf aangedaanquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik moet via 2 snelwegen die 's ochtends echt een ramp zijn
Heb even gegoogled en is dus bij Druten in de buurt ;P
Zeg, zo ver woon ik niet weg hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom heb ik vaak contact met mensen uit Friesland en Groningen. En nooit eens met mensen uit de buurt?
ik zeg toch vaak. Daarnaast heb jij toch al een vriend, dus dat telt niet.quote:
Oh, maar ik wist niet dat dat je insteek was hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik zeg toch vaak. Daarnaadt heb jij toch al een vriend, dus dat telt niet.
ik dacht dat dat wel duidelijk was.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, maar ik wist niet dat dat je insteek was hoor
Zet het anders even in de OP?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik dacht dat dat wel duidelijk was.
Dat je op zoek bent naar een leuke dame en dat die zich dan even bij jou moet meldenquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat je op zoek bent naar een leuke dame en dat die zich dan even bij jou moet melden
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik ben helemaal niet op zoek... ik ben aan het vinden...
zoals ik ze nu heb aangepast. Dus vanaf het volgende topic.quote:
quote:regeltjes
Lapo? Zet een linkje naar het nieuwe topic in je lapo!
NSFW-foto's? Met een spoiler moet het kunnen!
Smiley-posts? Maak het niet te gek, dan komt het wel goed!
We willen het topic gezellig houden... Dus geen MBO / HBO / WO bashing... Iedereen is welkom!
Ben je nieuw: stel je even netjes voor met foto of hyves.
Ben je een leuke single meid, meld je dan bij Luctor.et.Emergo.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zoals ik ze nu heb aangepast. Dus vanaf het volgende topic.
[..]
Wat staat er op het menu?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:16 schreef Puala het volgende:
Mijn conclusie (na even met mijn maag te hebben gesproken) is dat ik gewoon nu eten ga koken
Daphquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:17 schreef Daph_ het volgende:
Paula is terugHai!
Lekgeprikte meldt zich
Luctorquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daph
hoezo lekgeprikte?Heb ik iets gemist?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Luctor
Vanochtend bloed laten prikken, vandaar lekgeprikte.
Nah, is nog verder rijden dan naar huis vanaf hier.. Maar ik ga afsluiten en op weg naar huisquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
was je van plan langs te gaan?
gelijk heb je, het is half 6quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nah, is nog verder rijden dan naar huis vanaf hier.. Maar ik ga afsluiten en op weg naar huis
Eindhovenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:43 schreef DjRex89 het volgende:
Tsja een andere optie was Eindhoven.. Dat is 's ochtends ook een ramp dus dat probleem blijf ik toch houden
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
Luctor, het is UIT. Hoor je me? UIT.
PSVquote:Eindhoven.
Frietquote:
Daph!quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:17 schreef Daph_ het volgende:
Paula is terugHai!
Lekgeprikte meldt zich
Goed, goed!quote:
nu pas? je deed er weer lang over.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed, goed!
Beetje recalcitrant vandaag maar ach
MOet kunnen toch, het is maandag
Ga morgen weer naar school, vrijdag intakegesprek NLS, dus goeie week.
Mwah, toen ik thuis kwam stond het eten al op tafel dus kon meteen aanschuivenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nu pas? je deed er weer lang over.![]()
[..]
dat is wel zo prettig. Heb ik ook altijd als ik na een dag werken thuis kom. Is wel zo fijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mwah, toen ik thuis kwam stond het eten al op tafel dus kon meteen aanschuiven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:46 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb dat niet
Ik moet eigen prakkie maken maar geen zin.
Komt wel een keer
Niks geen gezeik, moeders blij, want ik hoef niet meer te zeggen: godverdomme moeders, dat vret ik toch niet!grootspraak weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op FOK! ook wel bekend als: internet-held.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:53 schreef eer-ik het volgende:
Oh, oeps haha. Maar nee hoor, mijn lieve moedertje maakt fantastisch voer, ik schrans het altijd zo naar binnen
pff vrouwen... Sterkte dan maar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:28 schreef DjRex89 het volgende:
Zo weer hardlopenEcht geen zin in.
Morgen ook een afspraak met wat mijn toekomstige vriendin zou moeten worden, ze gaat me uitleggen waarom zij het niet meer ziet zittenLekker vooruitzicht..
Veoliaquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:20 schreef PieterBas het volgende:
Veolia
Airco stuk in de bus... en die rijden pas sinds gisteren
fotoquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:28 schreef DjRex89 het volgende:
Zo weer hardlopenEcht geen zin in.
Morgen ook een afspraak met wat mijn toekomstige vriendin zou moeten worden, ze gaat me uitleggen waarom zij het niet meer ziet zittenLekker vooruitzicht..
toen ik vrijdag met de trein ging, had ik nul vertragingen.quote:
Ze durven het aan niet de dienstregeling aan te passen... Ik vermoed dat ze dan al 10.000 boze brieven hadden ontvangen.quote:
Dat kan ik niet hebben, dan word ik jaloersquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
fotoJe mag haar na goedkeuring wel doorsturen
![]()
Je woont in Hengelo?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
toen ik vrijdag met de trein ging, had ik nul vertragingen.Ik moest van Hengelo naar huis.
Iets gecompliceerder dan datquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:36 schreef eer-ik het volgende:
Een vrouw overhalen om een relatie aan te gaan, begrijp ik dat nou goed?
Ik vraag me sowieso af... wat doet een Zeeuw buiten zijn landsgrenzen...quote:
Heb dr al een maand niet meer gezien dus hoop dat ze door mijn aanwezigheid toch begint te twijfelen aan dr beslissing die ze tijdens de vakantie genomen heeft.. Een nee heb je, een ja kun je altijd nog krijgen hequote:Op maandag 31 augustus 2009 19:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk al, "Aint gonna happen bro!".
Desalniettemin succes
Als ik vanaf morgenavond niks meer post weet je genoegquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:41 schreef PieterBas het volgende:
en zo niet.. kidnap haar.. en sluit haar op ... schijnt goed te werken in Oostenrijk en Amerika
Dat is wel mooi ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:46 schreef PieterBas het volgende:
Ik zou er graag naar toe willen gaan... Liefst naar Alabama of Texas.. en net doen als Top Gear
Dan zal ik dat morgen ook wel te horen krijgenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:46 schreef eer-ik het volgende:
Zal je net zien dat ze stiekem ook Fokt. En dit allemaal gelezen heeft.
In zo'n Red state zou ik gek worden..quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is wel mooi ja.
Het is ook best een leuk land hoor, zolang je maar met een zwik expats zit en je distantieert van de gemiddelde Amerikaan.
ik was verdwaald.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af... wat doet een Zeeuw buiten zijn landsgrenzen...
Die was gewoon te makkelijk
Dan lieg jequote:
Ik ook. Zat in Arie's Oma, maar wát een strontvolk daar zeg ongelooflijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In zo'n Red state zou ik gek worden..
Hello I'm from Holland..
Bill O'Reilly said...
Good day sir..
Maar dan met een D.quote:
quote:
quote:Nee, het schijnt best goed te gaan met de punctualiteit van NS.
Vorige maand 90+% gescoord.
uhm.... ja.. inderdaad, heb het aangepast.quote:Maar dan met een D.
of reageren met, John Stewart saidquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook. Zat in Arie's Oma, maar wát een strontvolk daar zeg ongelooflijk.
Op de 8e moet ik naar school en de 9e start ik volgens de lesrooster.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb mijn telefoon 2 maand geleden naar zo'n service point gebracht, nou blijkt dat ie nooit opgestuurd is naar nokia
Tyfustent.
Ik ga ze even aansprakelijk stellen en eisen dat ik binnen 2 weken een telefoon wil.
Relaxed. Weinigs gedaan though. Mijn beste vriendin kwam langs. Gekaart, geshopt en even computeren samen en toen ging ik naar de kerk..De tijd gaat best snel zeg. ^^quote:
Ja hoor, 's avonds kan je ook gaan naar de kerk.quote:
Maar dat doe ik normaal gesproken altijd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:12 schreef eer-ik het volgende:
Je gaat toch niet teruglezen...
Da's verboden
Echt?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar dat doe ik normaal gesproken altijd.
met mij gaat het goed.... En van mij mag je teruglezen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Relaxed. Weinigs gedaan though. Mijn beste vriendin kwam langs. Gekaart, geshopt en even computeren samen en toen ging ik naar de kerk..De tijd gaat best snel zeg. ^^
Hoe zit het met jou? Of moet ik gaan inlezen?
Ik denk dat ik al... pak hem beet.... 10 jaar niet meer een kerk binnen ben geweest... en dat was voor uit toeristisch oogpuntquote:
Hij heeft last van zijn hormonenquote:
Ik denk dat ik al zo'n 24 jaar niet in een kerk geweest ben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al... pak hem beet.... 10 jaar niet meer een kerk binnen ben geweest... en dat was voor uit toeristisch oogpunt
Haha, het blijktquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij heeft last van zijn hormonen
Dat is een leugenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al zo'n 24 jaar niet in een kerk geweest ben.
De topicpolitie kan wel langskomen als het knappe mannen in uniform zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt?
Dan krijg je een boete van de topicpolitie.
Joh.. ze is een jaar jonger dan mij + ze is bezet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
met mij gaat het goed.... En van mij mag je teruglezen.![]()
oh ja... foto van je beste vriendin.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:18 schreef L.no het volgende:
[..]
De topicpolitie kan wel langskomen als het knappe mannen in uniform zijn.![]()
[..]
Joh.. ze is een jaar jonger dan mij + ze is bezet.
ALLES KAN KAPOT!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:18 schreef L.no het volgende:
Mannen in pilotenpak ook goed?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:18 schreef L.no het volgende:
[..]
De topicpolitie kan wel langskomen als het knappe mannen in uniform zijn.![]()
[..]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ALLES KAN KAPOT!!
en zolang het zestien is.. en je hebt toestemming van haar ouders of verzorgers... dan kan het gewoon
Ik zou niet weten wat ik daar zou moeten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:19 schreef L.no het volgende:
Vroeger ging ik iedere week naar de kerk.. wtf..
Mensen van tegenwoordig.
Hier om dusquote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:46 schreef PieterBas het volgende:
Laatst stond er ook een man in de mediamarkt te neuzen in budgetdvd pak vol met "natuurfilms voor volwassen".
Had eigenlijk moeten zeggen.. Nee, ik kan deze u niet aanraden.. ik zou voor deze gaan
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier
Zijn jullie vandaag trouwens ook zo lui?
Dat weet ik, anders zou ik niet met bootje een relatie hebben gehad.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ALLES KAN KAPOT!!
en zolang het zestien is.. en je hebt toestemming van haar ouders of verzorgers... dan kan het gewoon
Jahoor, beter zelfs. Ik wil stewardess worden.quote:
Mile High Clubquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat weet ik, anders zou ik niet met bootje een relatie hebben gehad.
Maaruh..afblijven van mijn beste vriendin.![]()
[..]
Jahoor, beter zelfs. Ik wil stewardess worden.
Hmm.. bidden.. een gratis stuk lichaam van jezus eten...quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik daar zou moeten.
ze heeft vast wel hyves.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zie je al staan in het blauw KLM pakje en met je Limburgs accent.. de evacuatieprocedure uitleggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:22 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Jahoor, beter zelfs. Ik wil stewardess worden.
Heb genoeg voer en bidden kan ik niet. Althans, ik weet niet waarom ik dat zou moeten doen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmm.. bidden.. een gratis stuk lichaam van jezus eten...
KLMquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zie je al staan in het blauw KLM pakje en met je Limburgs accent.. de evacuatieprocedure uitleggen.
Jup, zoek maar in mijn hyves.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze heeft vast wel hyves.
Leuk toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zie je al staan in het blauw KLM pakje en met je Limburgs accent.. de evacuatieprocedure uitleggen.
qui?quote:
kannibalismequote:een gratis stuk lichaam van jezus eten...
alsof ik kan zien wie je beste vriendin is.quote:
Doe eens link?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alsof ik kan zien wie je beste vriendin is.
Ach, dat kan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb genoeg voer en bidden kan ik niet. Althans, ik weet niet waarom ik dat zou moeten doen.
Joh.quote:
I know.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alsof ik kan zien wie je beste vriendin is.
Dat is even schrikken inderdaad.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ik moest alleen wel even met mijn ogen knipperen hoor.. Zo lang geleden
de zon is nog niet onder hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:43 schreef L.no het volgende:
Ik ga maar eens eten.. vanavond nog niet gegeten.
wel zo gezelligquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ik moest alleen wel even met mijn ogen knipperen hoor.. Zo lang geleden
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:48 schreef eer-ik het volgende:
Sommige mensen hebben ook echt geen fatsoen.
Komt een of andere kerel aanrijden in de straat hier, zet superhard muziek aan en stapt uit om een peuk te roken. Zeg ik vanuit m'n raam: Gast, doe eens normaal man, zet die muziek eens een flink end zachter.
Roept ie: Tyfusaso, wie denk je dat je bent?
Wie is er nou aso...
* pakt zandkoekjequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk
*gaat rond met trommel zelfgebakken zandkoekjes*
* pakt nog een koekje en bedankt Daphquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*houdt Luctor trommel koekjes onder zijn neus*
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* pakt nog een koekje en bedankt Daph
nog gefeliciteerdquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:10 schreef The_Dean het volgende:
Zo, morgen eens voor het eerst op de fiets naar de nieuwe baas
trustequote:Op maandag 31 augustus 2009 21:11 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga trouwens wel slapen nu.. Ben écht moe
Fijne avond!
Heb die baas al een week of 7 hoor, alleen nu voor het eerst op de fiets heenquote:
oh... ik dacht dat je intussen van baas geswitcht was.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb die baas al een week of 7 hoor, alleen nu voor het eerst op de fiets heen
nog steeds niet.quote:Dat van die andere sollicitatie heb ik nog niks van gehoord
lekker handig allemaal.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef The_Dean het volgende:
Nee, zonet maar eens de detacheerder via wie ik zou werken gemailed...
Kreeg laatst een belletje van Randstad dat ze van hun contactpersoon hadden gehoord dat ik al daar werkte, alleen dat was nog een sollicitatie. Zei ie: "Ja, ik dacht al, dat kan eigenlijk niet, want er is een soort afspraak bij *baas* dat als er flexwerkers via ons werken dat die detacheerder ze dan niet 'over mag nemen'". En verder vertelde hij me dat ze bezig waren met een contract voor bij *baas* omdat ik anderhalf jaar voor ze werk, dan moeten/mogen ze me een contract aanbieden..,
Allemaal leuk en aardig, maar ik ben nu van de hele zaak even het overzicht kwijt... wellicht hebben die detacheerder en Randstad onderling gepraat en hebben ze iets besproken zonder dat mij te vertellen...
Maarja, ze hebben ook niet gebeld of ik nou wel of niet aangenomen ben...
Het moet natuurlijk wel spannend blijvenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, eerste ritje in tijden was wel lekker.. ware 't niet dat ze niet zoveel troep op die dijkjes moeten pleuren.. 2 keer bijna de voet van dichtbij mogen inspecteren door een uitbrekend achterwiel
.
Tuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel spannend blijven
quote:
Keer op 't circuit in de regen gereden. Tijdens m'n sessie begon 't ineens keihard te regenen. Na 10 sec gleed er al 1 voor m'n neus de grindbak in.. zelf voelde ik 'm ook een paar keer zoeken. Toen maar de pits in gereden en die sessie voor gezien gehoudenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:45 schreef DjRex89 het volgende:
Ik hoop trouwens dat je er ook regenbanden bij hebt gekregen, gezien het voorspelde weer de rest van de week
Stoepranden ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:52 schreef eer-ik het volgende:
die dingen zijn op de fiets al gevaarlijk, laat staan op een motor.
't Is geen fietsband hè, die je er zo ff af sloopt. Band op de velg leggen kan je zelf niet, moet je zo'n chique apparaat voor hebben. En dan moet 'ie ook nog eens gebalanceerd worden. Dus wil je snel tussen regen/gewone banden kunnen wisselen zal je die regenbanden op een set velgen gemonteerd moeten hebben. Dan hoef je alleen de wielen (band + velg + nog wat klein grut) te verwisselen. Ben je binnen 10 minuten klaar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:52 schreef eer-ik het volgende:
Je hoeft toch ook niet snel te wisselen? 't is niet dat je dat tijdens het rijden moet doen ofzo
Aso.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar bijna-highsiders zijn altijd net iets té spannend
. Zeker op dijkjes
. Dan weet je zeker dat 't heel veel pijn gaat doen
![]()
![]()
.
Valt wel meequote:
Niks aso. Was geen hond te bekennenquote:
Whehe, liever schade aan m,'n velg of band dan aan m'n ballen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Valt wel mee. Op de motor een keer uit moeten wijken en toen zo'n verhoogde middenberm op gereden, ging best prima eigenlijk
. Geen deuk in m'n velg, geen schade aan de band. Wel aan m'n ballen
.
Als ik rechtdoor was gereden was ik op een bakwagen geklapt, denk dat dat wel meer dan een stel pijnlijk ballen op had geleverdquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, liever schade aan m,'n velg of band dan aan m'n ballen.
quote:
Heb ooit last gehad van een overstekende stoeprand toen ik er in enigszins beschonken toestand langs fietstequote:Op maandag 31 augustus 2009 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Valt wel mee. Op de motor een keer uit moeten wijken en toen zo'n verhoogde middenberm op gereden, ging best prima eigenlijk
. Geen deuk in m'n velg, geen schade aan de band. Wel aan m'n ballen
.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:49 schreef DjRex89 het volgende:
Wow
Ik sta voor het eerst in een bericht op fokHierzo, ik dacht dat ik het deze week verneukt had
Ik was het voor de vakantie vergeten en had in de vakantie geen internet.. Dus heb die van Duitsland niet in kunnen vullenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik was vergeten in te vullen, maar komt ook, omdat ik pas vrijdagavond thuis kwam.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb ooit last gehad van een overstekende stoeprand toen ik er in enigszins beschonken toestand langs fietsteKwam mijn gezicht toch iets minder goed vanaf..
Zo had ik ooit last van een niet voorrang verlenende sloot (ik kwam van rechts jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb ooit last gehad van een overstekende stoeprand toen ik er in enigszins beschonken toestand langs fietsteKwam mijn gezicht toch iets minder goed vanaf..
Zo reageerde mn pa de volgende ochtend ook. Alleen kon ik niet lachen want had tand door mn boven en onderlip, gat in mn kin, schram op mijn neus, blauw oog en achteraf blijkbaar ook een gebroken neusquote:
Dan was je niet verkleed als smurf! Dan krijg je volgens de reclame ook geen voorrang..quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo had ik ooit last van een niet voorrang verlenende sloot (ik kwam van rechts ja) op de fiets
(jaja, een sloot op de fiets, mental image
). Stond gelukkig geen water in en m'n fiets deed 't ook nog.
Mja, dan is het misschien wel een soort van verstandig geweest.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik rechtdoor was gereden was ik op een bakwagen geklapt, denk dat dat wel meer dan een stel pijnlijk ballen op had geleverd. Maar 't viel mee hoor, ze doen het nog
.
[..]![]()
.
ik zou niet weten hoeveelste ik nu sta. Heb Australië ook gemist. Verder geloof ik geen, maar genoeg waar ik slecht gescoord hebquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik was het voor de vakantie vergeten en had in de vakantie geen internet.. Dus heb die van Duitsland niet in kunnen vullenOok de eerste 2 races heb ik niet ingevuld en toch sta ik 35e algemeen
Hopelijk haal ik de top 15 nog in 5 races
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nog even dit topic vol maken en dan naar bed.
Kan in Nederland ook wel hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, dan is het misschien wel een soort van verstandig geweest.
Binnenkort weer op vakantie, dan kan ik pas weer doorrijden
Nederland is niet zo'n fijn land om door te rijden, maar zodra je de grens tussen belgie en frankrijk over bent kan je gewoon fatsoenlijk 200 rijden.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ja dit blijft natuurlijk een geweldige clip
dat helpt niet natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet niets te lullen, dus ik kijk wel.
Hehe, zoals die Till Lindemans [zanger] heb ik mijn haar ook een poosje gehad. Zou het eigenlijk weer eens moeten doen, kijken wat de baas zegtquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ja dit blijft natuurlijk een geweldige clip
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, zoals die Till Lindemans [zanger] heb ik mijn haar ook een poosje gehad. Zou het eigenlijk weer eens moeten doen, kijken wat de baas zegt
Pff.. stressgevend hoor. Als ik eindelijk weet waar ik over wil praten, dan is het topic al vol.quote:
Nohhh?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:15 schreef eer-ik het volgende:
Naar de Eifel? Ken enkelt een toren die zo heet, verder niks.
Zijn maar weinig wegen waar je de 200 niet kan halen hoorquote:A1 ken ik wel though, enige straat in NL waar je nog een beetje je voet in een fatsoenlijke positie op het gaspedaal kan houden én in z'n 5 kan rijden
Ach, daar is het volgende deeltje toch weer voorquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Pff.. stressgevend hoor. Als ik eindelijk weet waar ik over wil praten, dan is het topic al vol.
Ah, ik ben niet de enige die zo dacht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:15 schreef eer-ik het volgende:
Naar de Eifel? Ken enkelt een toren die zo heet, verder niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |