Programmerenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:49 schreef Puala het volgende:
Wat moet je normaal dan doen?
programmeer dan even een chick voor mequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Programmerenbeetje de nerd uithangen
Oh, moet ik ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Programmerenbeetje de nerd uithangen
Krijg ik een beetje dit idee mee:quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
programmeer dan even een chick voor me
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Krijg ik een beetje dit idee mee:
[ afbeelding ]
Wat dan?quote:
had je het vast verdiendquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
StageSC dood in de vakantie? Gek man. Ik heb iig wel iets beters te doen dan op Fok! posten in m'n vakantie
. Het helpt natuurlijk ook niet dat ik vrijwel niet thuis ben geweest deze vakantie
.
Ging net de motor uit 't hok halen (vanavond stukje rijden, werd tijd), zit er gewoon een koolmeesje in 't hok
. Like wtf, deur is meer dan een maand niet open geweest (of iemand moet stiekem op m'n motor gereden hebben terwijl ik er niet was, en dat lijkt me sterk
). Hoe de fuck kwam dat beest binnen
. En hij had ook een dikke vette welkom-thuis-Isdatzo op m'n tank achtergelaten
.
je moet ook altijd ervoor zorgen dat je huisdieren naar buiten kunnenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
StageSC dood in de vakantie? Gek man. Ik heb iig wel iets beters te doen dan op Fok! posten in m'n vakantie
. Het helpt natuurlijk ook niet dat ik vrijwel niet thuis ben geweest deze vakantie
.
Ging net de motor uit 't hok halen (vanavond stukje rijden, werd tijd), zit er gewoon een koolmeesje in 't hok
. Like wtf, deur is meer dan een maand niet open geweest (of iemand moet stiekem op m'n motor gereden hebben terwijl ik er niet was, en dat lijkt me sterk
). Hoe de fuck kwam dat beest binnen
. En hij had ook een dikke vette welkom-thuis-Isdatzo op m'n tank achtergelaten
.
Waar loop je stage dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:55 schreef Puala het volgende:
[..]
php programmeren tussen het helpdesk gedoe door
Bij een bedrijf dat IPTV-applicaties maaktquote:
Oké. Kende ik nog niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij een bedrijf dat IPTV-applicaties maaktBeetje moeilijk uit te leggen maar hier staat het wel goed uitgelegd.
Is dat helpdesken niet saai?
Zitten daar niet alleen maar van die saaie ambtenaars?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké. Kende ik nog niet.
Geen idee, eerste dagje vandaag. Daarnaast is er weinig te doen, dus is het vooral programmeren op het moment.
MBO Ict Beheerder, jij?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zitten daar niet alleen maar van die saaie ambtenaars?Welke opleiding doe je dan?
Technische informaticaquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:05 schreef Puala het volgende:
[..]
MBO Ict Beheerder, jij?![]()
Neuh. gezellige afdeling hier. Wat nerdig, maar dat zijn geloof ik alle IT-ers
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jij bent toch niet nerdig?
Zeg dat danquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik had het eigenlijk tegen Paula.
toen ik het typte was zij als laatste die iets getypt had, dat jullie intussen alweer zo snel ertussen komen...quote:
Het is ook maar net wat je onder nerdig verstaat denk ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Technische informatica
Valt hier reuze mee, iedereen is hier tussen de 20 en 25 jaar en kan niet zeggen dat er nerderige types tussen zitten.. Die had ik wel in mijn klas
Dan typ je niet snel genoegquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
toen ik het typte was zij als laatste die iets getypt had, dat jullie intussen alweer zo snel ertussen komen...
Ahwquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
Gut, ik maak eens een keer een typo.
2 is wel humor. voor de rest....quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:18 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/615091/6c89c862/bijrijders.html.
2 is wel herkenbaar though. En 5 is
![]()
.
dan kom ik niet...quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Why not? En ik vind er juist dit jaar weinig leuks bij staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |