abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72351206
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:01 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

Toch iedere keer mooi dat die tokkie gezinnen voor 400e pp voor 2 weken enige vorm van kwaliteit verwachten.
Laatste aflevering 11.000 Euro voor 2 weken...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72368887
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:28 schreef Stefan het volgende:
Maar hoeveel cases doet Alberto nu? Stuk of 12 a 14? Kun je nagaan hoeveel andere mensen worden opgelicht of een kutvakantie hebben.

35
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_72368919
tvp
pi_72369277
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:28 schreef Stefan het volgende:
Maar hoeveel cases doet Alberto nu? Stuk of 12 a 14? Kun je nagaan hoeveel andere mensen worden opgelicht of een kutvakantie hebben.

Ik heb bij die jongeren minder moeite met accomedaties. Die betalen 300 euro pp voor 14 dagen en komen er alleen om te slapen en douchen. En in te drinken.
Mensen die naar een 3 of minder ster hotel in Turkije gaan moeten gewoon van niets uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen. Ben ook wel eens voor 400 euro all in 9 dagen in Turkije geweest. En wat kreeg je, een kamer waar je je kont amper kon keren, exact wat ik had verwacht voor dat geld. Is dat erg? nee, ik was er alleen om te slapen. Eten deden we ook ergens anders, voor dat geld moet je echt geen normaal eten verwachten. Je kon er wel lekker continue lokale drank drinken
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:47:04 #55
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72369342
Sowieso, als je voor 300 p/w ook nog een all u can eat buffet krijgt weet je dat het en zout en vet is. En goedkoop vlees. Soms ga ik naar een restaurant met onbeperkt vis en vlees en dan weet ik dat t mindere kwaliteit vlees en vis is dan dat ik naar een restaurant ga waar 1 stuk vlees 30 euro kost.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_72369424
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:43 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Mensen die naar een 3 of minder ster hotel in Turkije gaan moeten gewoon van niets uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen. Ben ook wel eens voor 400 euro all in 9 dagen in Turkije geweest. En wat kreeg je, een kamer waar je je kont amper kon keren, exact wat ik had verwacht voor dat geld. Is dat erg? nee, ik was er alleen om te slapen.
Klopt. De meeste mensen die we helpen die in een dergelijke situatie zitten zeggen ook letterlijk: ik snap dat het simpel is en niet luxe, ik verwacht niet anders. Maar wat je wel mag verwachten van een hotel, met welke ster dan ook, is dat het schoon en veilig is

Verder helpen we ook geen mensen die het eten niet lekker vinden. Rob kijkt niet zozeer naar smaak, maar test vooral de hygiene en dat is toch ook wel iets wat je zou moeten kunnen verwachten.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:52:44 #57
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72369502
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:

Maar wat je wel mag verwachten van een hotel, met welke ster dan ook, is dat het schoon en veilig is

Dat stralen de mensen ook wel uit. Ze eisen geen voorkeursbehandelingen, schade, etc maar gewoon een fijne vakantie.

Overigens dat t veel de zelfde soort mensen zijn komt natuurlijk omdat de promo op SBS6 wordt uitgezonden. Maar hebben die mensen dan jullie nummer al voorgeprogrammeerd ofzo?
pi_72369598
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:52 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat stralen de mensen ook wel uit. Ze eisen geen voorkeursbehandelingen, schade, etc maar gewoon een fijne vakantie.

Overigens dat t veel de zelfde soort mensen zijn komt natuurlijk omdat de promo op SBS6 wordt uitgezonden. Maar hebben die mensen dan jullie nummer al voorgeprogrammeerd ofzo?
Sommigen wel

anderen bellen met familie in Nederland. Verder hangen onze researcher posters op en praten met heel veel nederlanders ter plekke zodat mensen die een probleem hebben ter plekke weten dat ze eventueel bij ons terecht kunnen.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:58:03 #59
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72369646
Hoe zit t met t domino effect? Neem aan dat als jullie bezig zijn er vele anderen uit t complex ook met dezelfde klachten komen.
pi_72369734
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:58 schreef Stefan het volgende:
Hoe zit t met t domino effect? Neem aan dat als jullie bezig zijn er vele anderen uit t complex ook met dezelfde klachten komen.
-laat maar -
pi_72375720
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
Maar wat je wel mag verwachten van een hotel, met welke ster dan ook, is dat het schoon en veilig is
In Nederland wel in een land als Turkije niet nee.
Live out of your imagination, not your history.
pi_72375779
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:13 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

In Nederland wel in een land als Turkije niet nee.
Dan moet een nederlandse reisorganisatie het niet aanbieden
  zondag 6 september 2009 @ 21:34:38 #63
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_72500307
Mijn god, Alberto redt de vakantie weer hoor

Wesley mocht geen gebruik maken van het grote zwembad, dus hij belt Alberto
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_72500661
Foet is bad is kolt, is not koet.
Zo, heeft hij even de waarheid verteld.
  zondag 6 september 2009 @ 21:50:08 #65
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_72501075
Is het wat vanavond?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_72501334
quote:
Op zondag 6 september 2009 21:50 schreef Sanne het volgende:
Is het wat vanavond?
Nee, het net zoveel niks als de vorige keren.
Er is ingebroken (kuch kuch) en men dient aangifte te doen, en dit te melden bij de reisleider en let... jawel bij de hoteleigenaar. Als je dat hebt gedaan dan wordt het in behandeling genomen door de verzekering.
En bedankt! Mijn vakantie is gered. Wat een nul-advies.
  zondag 6 september 2009 @ 21:58:00 #67
27454 InTrePidIvity
pi_72501475
Dit geval met het gehandicapte meisje verdient wel een oplossing, ben benieuwd wat Alberto hier gaat regelen.
pi_72501560
quote:
Op zondag 6 september 2009 21:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit geval met het gehandicapte meisje verdient wel een oplossing, ben benieuwd wat Alberto hier gaat regelen.
Ja leuk, een spast vernederen door die voor de camera's op de plee te zetten. Nee, red haar vakantie maar.
pi_72501749
Doe je ogen dicht en hij staat met Tony Montana te praten
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_72502127
Ik zie een nieuw concept, schop die dingus-Berto er uit, en stuur Pieter Storms naar het hotel, vervolgens zet je in Nederland Felix Meurders in een auto op weg naar de reisorganisaties. Dan kunnen we dit slappe gelul achter ons laten.
pi_72502258
Atraveo Wat een schande hoe ze die familie met gehandicapt kind behandelen.
  zondag 6 september 2009 @ 22:21:58 #72
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72502590
Alberto wat een dramaqueen met zijn Solution..
pi_72502613
Wel een mooi muziekje op de achtergrond.... eh.. voorgrond.
  zondag 6 september 2009 @ 22:27:35 #74
27454 InTrePidIvity
pi_72502900
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef Dirkh het volgende:
Hans Zimmer heeft weer flink wat royalties gekregen voor dit seizoen RMV
  zondag 6 september 2009 @ 22:27:57 #75
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72502918
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef Dirkh het volgende:

die soundtrack lijkt wel Saving Private Ryan..
  maandag 7 september 2009 @ 15:39:12 #76
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72520404
Zoo, even terugkijken maar. Leuk, die ergertelevisie. Ik ben nu bij Wesley die niet in het grote zwembad mag. Wat ook niet zo raar is, aangezien hij in een ander hotel verblijft, maar dat zal wel aan mij liggen...

Oeh, koude gerechten. Gheghe, ze brengen alles zo mooi dramatisch in beeld.
pi_72520798
Ah, volgende week weer met Club Villamar in het programma. Wat een oplichters zijn dat zeg. Ik heb vorig jaar ook een week in een "villa" van ze gezeten. Dat was toen ook zo'n puinhoop. Bij aankomst was er niet eens schoon gemaakt.
pi_72521264
Die met die "puinbak"
pi_72521375
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Die met die "puinbak"
Juist

Dat die eigenaar "Robin Coenen" zegt dat het om een incident ging is echt onzin. Toen wij vorig jaar gingen klagen stond die homeservice helemaal vol met mensen die wat te klagen hadden
pi_72538162
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Zoo, even terugkijken maar. Leuk, die ergertelevisie. Ik ben nu bij Wesley die niet in het grote zwembad mag. Wat ook niet zo raar is, aangezien hij in een ander hotel verblijft, maar dat zal wel aan mij liggen...

vind t wel raar dat ze een hotel boeken en dan bij een duurder hotel gebruik kunnen maken van alle faciliteiten
waarom boeken ze dan niet het hotel waar ze gebruk kunnen maken van de faciliteiten
  maandag 7 september 2009 @ 23:56:42 #81
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72539569
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:18 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

vind t wel raar dat ze een hotel boeken en dan bij een duurder hotel gebruik kunnen maken van alle faciliteiten
waarom boeken ze dan niet het hotel waar ze gebruk kunnen maken van de faciliteiten
Ja, precies, dat snapte ik ook niet. Maar omdat het bij het boeken vermeld stond, moeten ze het wel krijgen natuurlijk.
pi_72545820
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Met die grauwe tinten waarin het eten gefilmd wordt, ziet het er gelijk uit alsof het zwaar radioactief is.

Ze kunnen dat zo mooi in elkaar zetten bij SBS6. Zie ook 'De Smaakpolitie', waar gelijk een spookachtig muziekje klinkt als er een minuscuul vliegje gesignaleerd wordt in de keuken.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2009 11:24:02 ]
pi_72545948
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:28 schreef Ripley het volgende:
35
En hoeveel van die 35 worden uiteindelijk uitgezonden?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2009 11:26:52 ]
pi_72546029
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:18 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

Mompelt iets over dubbeltje en eerste rang.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_72546387
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:26 schreef k_man het volgende:

[..]

En hoeveel van die 35 worden uiteindelijk uitgezonden?
We draaien alleen cases die levensvatbaar zijn en zenden die uit. Het aantal cases dat binnenkomt is vele malen groter.
  dinsdag 8 september 2009 @ 11:47:49 #86
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72546489
Wanneer wordt herhaald, heb t gemist.

Komt t ook wel eens voor dat Alberto toch geen gelijk heeft tijdens een case?
pi_72546567
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:47 schreef Stefan het volgende:
Wanneer wordt herhaald, heb t gemist.

Komt t ook wel eens voor dat Alberto toch geen gelijk heeft tijdens een case?
In principe niet, de researchers zoeken van te voren uit of mensen wel de juiste situatie schetsen etc.
pi_72546910
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:43 schreef Ripley het volgende:

We draaien alleen cases die levensvatbaar zijn en zenden die uit.
Dat vermoedde ik al. Dus daar waar in de praktijk geen sensatie blijkt te zijn, moet kunstmatig sensatie worden gecreërd. Anders is er een item te weinig. Beetje suggestief filmen, spannend muziekje eronder, dramaqueen als voice-over en dan lijkt het nog iets.
pi_72546981
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:05 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat vermoedde ik al. Dus daar waar in de praktijk geen sensatie blijkt te zijn, moet kunstmatig sensatie worden gecreërd. Anders is er een item te weinig. Beetje suggestief filmen, spannend muziekje eronder, dramaqueen als voice-over en dan lijkt het nog iets.
SBS heeft een toon die in enkele programma's terugkomt. Dus ook in dit programma. Dat interpreteer jij anders.

Geeft niks, jij mag het nog steeds stom vinden hoor.
pi_72547026
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Juist

Dat die eigenaar "Robin Coenen" zegt dat het om een incident ging is echt onzin. Toen wij vorig jaar gingen klagen stond die homeservice helemaal vol met mensen die wat te klagen hadden
zijn die vorig jaar niet ook al bij red mijn vakantie geweest?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72547045
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:10 schreef Mirjam het volgende:

[..]

zijn die vorig jaar niet ook al bij red mijn vakantie geweest?
Klopt maar dit keer zijn er weer andere mensen die komen klagen.
pi_72547052
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Klopt maar dit keer zijn er weer andere mensen die komen klagen.
pff,d at die gast daar njiet van leert.
de preview kwam me al zo bekedn voor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator dinsdag 8 september 2009 @ 12:11:50 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_72547057
Het item met dat gehandicapte meisje heb ik echt met plaatsvervangende schaamte zitten kijken. Natuurlijk moesten die mensen een ander appartement krijgen, maar de manier waarop dat gefilmd was, vreselijk, moet dat nou (ja waarschijnlijk, anders is het niet interessant).

En meneer Geus moet een keertje een cursus Engels nemen, want dat is echt niet om aan te horen

Ik vraag me af of hij naderhand nog teruggaat om te kijken of het eten inderdaad beter is geworden?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_72547956
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:11 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of hij naderhand nog teruggaat om te kijken of het eten inderdaad beter is geworden?
Nee joh. Want dan is het misschien in orde en daarmee niet interessant meer. Het doel van die itempjes met Rob Geus is ook helemaal niet om verbetering in de situatie aan te brengen, maar om de mensen thuis lekker te laten huiveren over hoe vies het is. Puur sensatiezucht.
pi_72547984
Het zit je wel hoog he, k-man

Je kunt ook gewoon lekker niet kijken
pi_72548026
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:49 schreef Ripley het volgende:
Het zit je wel hoog he, k-man

Je kunt ook gewoon lekker niet kijken
Is het niet zo dan? Jullie gaan wel terug?
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:53:38 #97
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72548072
Ik vind ook wel dat die stukjes met Geus wat beter kunnen. Hij lost niets op, hij klooit alleen wat met een staafje en zegt dan tegen de gasten dat ze moeten klagen over de smerigheid van het appartement.
pi_72548261
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Is het niet zo dan? Jullie gaan wel terug?
Nee, maar niet met de reden die jij zegt hoor

We reizen de hele zomer rond en zijn over het algemeen maar een dag of 2 op dezelfde plek en zijn dan continu aan het draaien
pi_72550488
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:01 schreef Ripley het volgende:
Nee, maar niet met de reden die jij zegt hoor

We reizen de hele zomer rond en zijn over het algemeen maar een dag of 2 op dezelfde plek en zijn dan continu aan het draaien
Ja, dus?

Feit is dat er alleen dingen worden uitgezonden die niet (schijnen te) deugen. Je zult Rob nooit horen zeggen dat de aangetroffen situatie prima is. Alberto zal mensen nooit vertellen dat ze zich aanstellen. Er moet altijd iets mis zijn. Dat is het hele idee van het programma, toch?

Het belang van SBS is in eerste instantie om ervoor te zorgen dat veel mensen kijken, niet om de mensen uit de shit te helpen. Ga maar na: als er wel mensen geholpen zouden worden, maar er zou niemand kijken, dan zenden ze het niet uit. Er moeten advertentieblokken verkocht worden, want daarvan bestaat de zender. En hoe zorgen we dat er veel mensen kijken? Dat doen ze op SBS6 vooral door populisme, sensatiezucht en borrelpraatjes.

Waarom denk je dat mensen kijken? Dat zal grotendeels zijn om zich te verbazen over / huiveren bij de aanblik van zoveel smerigheid, onrecht, machteloosheid, etc. en zich gelukkig te prijzen dat het niet hunzelf betreft. Als alles in orde zou zijn kijkt er geen hond.
  dinsdag 8 september 2009 @ 14:52:41 #100
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72551140
Doh, natuurlijk kijkt er niemand als Alberto gewoon bij mensen langs zou gaan waar alles goed is. Maar dat neemt niet weg dat er bij sommigen op vakantie echt wat fout gaat wat niet goed opgelost wordt door reisleiding o.i.d. Zelf heb ik wel eens gehad dat een appartement overboekt was, maar gelukkig loste de hostess dat toen goed op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')