Laatste aflevering 11.000 Euro voor 2 weken...quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:01 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Toch iedere keer mooi dat die tokkie gezinnen voor 400e pp voor 2 weken enige vorm van kwaliteit verwachten.
35quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:28 schreef Stefan het volgende:
Maar hoeveel cases doet Alberto nu? Stuk of 12 a 14? Kun je nagaan hoeveel andere mensen worden opgelicht of een kutvakantie hebben.
Mensen die naar een 3 of minder ster hotel in Turkije gaan moeten gewoon van niets uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen. Ben ook wel eens voor 400 euro all in 9 dagen in Turkije geweest. En wat kreeg je, een kamer waar je je kont amper kon keren, exact wat ik had verwacht voor dat geld. Is dat erg? nee, ik was er alleen om te slapen. Eten deden we ook ergens anders, voor dat geld moet je echt geen normaal eten verwachten. Je kon er wel lekker continue lokale drank drinkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:28 schreef Stefan het volgende:
Maar hoeveel cases doet Alberto nu? Stuk of 12 a 14? Kun je nagaan hoeveel andere mensen worden opgelicht of een kutvakantie hebben.
Ik heb bij die jongeren minder moeite met accomedaties. Die betalen 300 euro pp voor 14 dagen en komen er alleen om te slapen en douchen. En in te drinken.
Klopt. De meeste mensen die we helpen die in een dergelijke situatie zitten zeggen ook letterlijk: ik snap dat het simpel is en niet luxe, ik verwacht niet anders. Maar wat je wel mag verwachten van een hotel, met welke ster dan ook, is dat het schoon en veilig isquote:Op woensdag 2 september 2009 13:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Mensen die naar een 3 of minder ster hotel in Turkije gaan moeten gewoon van niets uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen. Ben ook wel eens voor 400 euro all in 9 dagen in Turkije geweest. En wat kreeg je, een kamer waar je je kont amper kon keren, exact wat ik had verwacht voor dat geld. Is dat erg? nee, ik was er alleen om te slapen.
Dat stralen de mensen ook wel uit. Ze eisen geen voorkeursbehandelingen, schade, etc maar gewoon een fijne vakantie.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
Maar wat je wel mag verwachten van een hotel, met welke ster dan ook, is dat het schoon en veilig is
Sommigen welquote:Op woensdag 2 september 2009 13:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat stralen de mensen ook wel uit. Ze eisen geen voorkeursbehandelingen, schade, etc maar gewoon een fijne vakantie.
Overigens dat t veel de zelfde soort mensen zijn komt natuurlijk omdat de promo op SBS6 wordt uitgezonden. Maar hebben die mensen dan jullie nummer al voorgeprogrammeerd ofzo?
-laat maar -quote:Op woensdag 2 september 2009 13:58 schreef Stefan het volgende:
Hoe zit t met t domino effect? Neem aan dat als jullie bezig zijn er vele anderen uit t complex ook met dezelfde klachten komen.
In Nederland wel in een land als Turkije niet nee.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
Maar wat je wel mag verwachten van een hotel, met welke ster dan ook, is dat het schoon en veilig is
Dan moet een nederlandse reisorganisatie het niet aanbiedenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:13 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
In Nederland wel in een land als Turkije niet nee.
Nee, het net zoveel niks als de vorige keren.quote:
Ja leuk, een spast vernederen door die voor de camera's op de plee te zetten. Nee, red haar vakantie maar.quote:Op zondag 6 september 2009 21:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit geval met het gehandicapte meisje verdient wel een oplossing, ben benieuwd wat Alberto hier gaat regelen.
Hans Zimmer heeft weer flink wat royalties gekregen voor dit seizoen RMVquote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef Dirkh het volgende:
Wel een mooi muziekje op de achtergrond.... eh.. voorgrond.
quote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef Dirkh het volgende:
Wel een mooi muziekje op de achtergrond.... eh.. voorgrond.
Juistquote:
vind t wel raar dat ze een hotel boeken en dan bij een duurder hotel gebruik kunnen maken van alle faciliteitenquote:Op maandag 7 september 2009 15:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Zoo, even terugkijken maar. Leuk, die ergertelevisie. Ik ben nu bij Wesley die niet in het grote zwembad mag. Wat ook niet zo raar is, aangezien hij in een ander hotel verblijft, maar dat zal wel aan mij liggen...
Oeh, koude gerechten. Gheghe, ze brengen alles zo mooi dramatisch in beeld.
Ja, precies, dat snapte ik ook niet. Maar omdat het bij het boeken vermeld stond, moeten ze het wel krijgen natuurlijk.quote:Op maandag 7 september 2009 23:18 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
vind t wel raar dat ze een hotel boeken en dan bij een duurder hotel gebruik kunnen maken van alle faciliteiten
waarom boeken ze dan niet het hotel waar ze gebruk kunnen maken van de faciliteiten
Met die grauwe tinten waarin het eten gefilmd wordt, ziet het er gelijk uit alsof het zwaar radioactief is.quote:Op maandag 7 september 2009 15:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Oeh, koude gerechten. Gheghe, ze brengen alles zo mooi dramatisch in beeld.
En hoeveel van die 35 worden uiteindelijk uitgezonden?quote:
Mompelt iets over dubbeltje en eerste rang.quote:Op maandag 7 september 2009 23:18 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
vind t wel raar dat ze een hotel boeken en dan bij een duurder hotel gebruik kunnen maken van alle faciliteiten
waarom boeken ze dan niet het hotel waar ze gebruk kunnen maken van de faciliteiten
We draaien alleen cases die levensvatbaar zijn en zenden die uit. Het aantal cases dat binnenkomt is vele malen groter.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:26 schreef k_man het volgende:
[..]
En hoeveel van die 35 worden uiteindelijk uitgezonden?
In principe niet, de researchers zoeken van te voren uit of mensen wel de juiste situatie schetsen etc.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:47 schreef Stefan het volgende:
Wanneer wordt herhaald, heb t gemist.
Komt t ook wel eens voor dat Alberto toch geen gelijk heeft tijdens een case?
Dat vermoedde ik al. Dus daar waar in de praktijk geen sensatie blijkt te zijn, moet kunstmatig sensatie worden gecreërd. Anders is er een item te weinig. Beetje suggestief filmen, spannend muziekje eronder, dramaqueen als voice-over en dan lijkt het nog iets.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:43 schreef Ripley het volgende:
We draaien alleen cases die levensvatbaar zijn en zenden die uit.
SBS heeft een toon die in enkele programma's terugkomt. Dus ook in dit programma. Dat interpreteer jij anders.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. Dus daar waar in de praktijk geen sensatie blijkt te zijn, moet kunstmatig sensatie worden gecreërd. Anders is er een item te weinig. Beetje suggestief filmen, spannend muziekje eronder, dramaqueen als voice-over en dan lijkt het nog iets.
zijn die vorig jaar niet ook al bij red mijn vakantie geweest?quote:Op maandag 7 september 2009 16:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Juist![]()
Dat die eigenaar "Robin Coenen" zegt dat het om een incident ging is echt onzin. Toen wij vorig jaar gingen klagen stond die homeservice helemaal vol met mensen die wat te klagen hadden
Klopt maar dit keer zijn er weer andere mensen die komen klagen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zijn die vorig jaar niet ook al bij red mijn vakantie geweest?
pff,d at die gast daar njiet van leert.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt maar dit keer zijn er weer andere mensen die komen klagen.
Nee joh. Want dan is het misschien in orde en daarmee niet interessant meer. Het doel van die itempjes met Rob Geus is ook helemaal niet om verbetering in de situatie aan te brengen, maar om de mensen thuis lekker te laten huiveren over hoe vies het is. Puur sensatiezucht.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:11 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of hij naderhand nog teruggaat om te kijken of het eten inderdaad beter is geworden?
Is het niet zo dan? Jullie gaan wel terug?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:49 schreef Ripley het volgende:
Het zit je wel hoog he, k-man
Je kunt ook gewoon lekker niet kijken
Nee, maar niet met de reden die jij zegt hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Is het niet zo dan? Jullie gaan wel terug?
Ja, dus?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:01 schreef Ripley het volgende:
Nee, maar niet met de reden die jij zegt hoor
We reizen de hele zomer rond en zijn over het algemeen maar een dag of 2 op dezelfde plek en zijn dan continu aan het draaien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |