Bagger SC.quote:
Zeik niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:10 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een bagger TT
Ik ga die fag echt geen naamtopic geven.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Had dan iets over Lamon gedaan of zo.
Nou, dát zou geweldig zijn geweest inderdaad!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Had dan iets over Lamon gedaan of zo.
Ruw.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een interessante vraag.
Wat is jullie mening over de textuur van een ananas?
Ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is jullie mening over de textuur van de_ananas?
Ik vind ananas zelf wel lekker, maar die textuur is echt extreem vreemd. Totaal niet vrucht-achtig.quote:
Gaan we dwarsliggen?quote:
Mijn mening over de textuur van een ananas is er een die bescheiden is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou, dát zou geweldig zijn geweest inderdaad!
Ik dacht dat je het over de buitenkant had.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind ananas zelf wel lekker, maar die textuur is echt extreem vreemd. Totaal niet vrucht-achtig.
[..]
Gaan we dwarsliggen?
Kan. We kunnen ook op elkaar liggen.quote:
En wat is jouw bescheiden mening?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Mijn mening over de textuur van een ananas is er een die bescheiden is.
Neequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de buitenkant had.
Eens hiermee, bohhquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
gudver, veel nieuw jong vleesch dit jaar op school
Ben ik vergeten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En wat is jouw bescheiden mening?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kan. We kunnen ook op elkaar liggen.
Je kunt een mening niet vergeten.quote:
Ik kan alles.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:26 schreef Breathtaking het volgende:
Je kunt een mening niet vergeten.
Had ik die maarquote:
KLB ja.quote:
Dat hangt er vanaf, over een penis in welke toestand hebben we het hier? Slap zou ik de textuur omschrijven als gerimpeld, stijf meer als strakgespannen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:29 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb trouwens een interessante vraag, jongens.![]()
Wat is jullie mening over de textuur van een penis?
Ik ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joah, ik ben net een stukje gaan rijden met 't dak naar beneden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Ga in de zon liggen met een goed boek.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ook
Pics van je fiets met het dak erop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
En een halferecte penis dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, over een penis in welke toestand hebben we het hier? Slap zou ik de textuur omschrijven als gerimpeld, stijf meer als strakgespannen.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pics van je fiets met het dak erop.
hejquote:
Ik lig al in de zon met mijn laptop, maar heb geen boek tot mijn beschikking.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga in de zon liggen met een goed boek.
[..]
Ik heb nog twee wekenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:40 schreef reetveter het volgende:
Kanker, geen zin om morgen naar school te gaan
Ach gossie. Echt waar?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:41 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Beetje broeiierig aan het worden
heb je meestal toch niet nodig,quote:
Maar meestal is niet altijd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:43 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
heb je meestal toch niet nodig,
Bol.com FTWquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, bestellen en hopen dat ze deze week binnenkomen.
daarom zeg ik ook meestal en niet altijdquote:
Laat maarquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:45 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook meestal en niet altijd
Klopt. Heb een keer een jaar gehad waarin ik bijna alle boeken als gloednieuw heb kunnen verkopen omdat we ze nooit nodig hebben gehad.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:43 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
heb je meestal toch niet nodig,
Moet ik ook nog doen.quote:
Je moet ze ook nog vergeten te bestellen?quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet ze ook nog vergeten te bestellen?
kan je niet tegenop hequote:
Ik ben ze opzettelijk vergeten, heb nu al 2 jaar zonder enig boek gedaan. Zal je net zien dat ik ze dit jaar nodig heb.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sjongejonge, waar moet het toch heen met de jeugd van tegenwoordig. Wat een instelling zeg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben ze opzettelijk vergeten, heb nu al 2 jaar zonder enig boek gedaan. Zal je net zien dat ik ze dit jaar nodig heb.![]()
Kopieer het dan wel van een ander.
zie je wel, nauwelijks nodigquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
Sjongejonge, waar moet het toch heen met de jeugd van tegenwoordig. Wat een instelling zeg.![]()
Gers is kaal, hij mag dat.quote:
Seriously? Ik heb net 170 euro aan boeken uitgegeven en ik moet morgen nog een boek van 70 euro kopen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben ze opzettelijk vergeten, heb nu al 2 jaar zonder enig boek gedaan. Zal je net zien dat ik ze dit jaar nodig heb.![]()
Kopieer het dan wel van een ander.
En gers wil bij een studentenverenigingquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gers is kaal, hij mag dat.
Als hij niet kaal is vind ik 'm alsnog kaal.
Dat klinkt niet echt geil.quote:
Ach, hij heeft toch een stadionverbod.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gers is kaal, hij mag dat.
Als hij niet kaal is vind ik 'm alsnog kaal.
Ja, daarmee tik ik je zachtjes tegen je gezicht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind je een half erecte penis geil dan?
Nee, ik had gehoopt dat jij er geil over zou praten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind je een half erecte penis geil dan?
Meneer klootzak voor jou.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:16 schreef Ploertendoder het volgende:
Hey stelletje klootzakken, daar ben ik weer
Hola!quote:
Hey jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |