abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72307992
De geruchten gaan dat hij zich aansluit bij de PVV en lijsttrekker wordt bij de gemeenteraadsverkiezingen in Den Haag volgend jaar.
quote:
Joost Eerdmans komt terug naar Den Haag
Posted by Jakob On augustus - 31 - 2009

Het voormalig LPF-Kamerlid Joost Eerdmans keert terug naar Den Haag. Maar wat hij gaat doen wil hij niet zeggen. Dat wordt gissen dus.

Dhr Eerdmans geeft vandaag een persconferentie om zijn terugkeer naar Den Haag toe te lichten. Dit is vanuit meerdere berichten duidelijk gemaakt, tijdstip en locatie zijn bekend.

Datum: Maandag 31 augustus 2009
Aanvang: 14.00 uur

Met vriendelijke groet,
Joost Eerdmans
Bron: De Thuisjournalist
Nog een paar minuutjes. Als het waar is dan lijkt Eerdmans me een goeie gedegen aanwinst voor de PVV. Of de degelijke Eerdmans zal in staat zijn het "projectiel" Wilders een beetje af te remmen is de vraag maar dat zou een goede zaak zijn.
NAP + 0,12
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:45:10 #2
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_72308024
De politieke zombies staan om het duistere leger van Wilders te vergroten.
pi_72308043
Past wel bij de PVV. Zou een goede zet zijn van Geert.
Niet dat ik er ooit ook maar over na zou denken om op te stemmen.
pi_72308054
Jeej, nog zo'n engerd.
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:47:01 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72308069
Oh ja, de man die tanks woonwijken in wilde sturen. Past uitstekend bij de PVV
pi_72308114
Eerdmans solliciteerde imo openlijk naar een functie binnen pvv vorige week in Revu. Ik kijk er dus niet zo van op....
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 31 augustus 2009 @ 13:49:27 #7
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72308147
Waarom is dit in godsnaam Breaking news
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_72308201
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:49 schreef Netsplitter het volgende:
Omdat hij de toekomstige vice minister president van Nederland is leek het wel belangrijk genoeg.
NAP + 0,12
pi_72308229
quote:
Omdat elke PVV scheet tegenwoordig nieuws waardiger geacht wordt als normaal nieuws waar normale mensen op zitten te wachten.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 31 augustus 2009 @ 13:52:18 #11
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72308250
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:50 schreef OvulatiePeilStation het volgende:

[..]

Omdat hij de toekomstige vice minister president van Nederland is leek het wel belangrijk genoeg.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:53:38 #12
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_72308299
Stopt ie dan ook met Peptalk?

Daar gaat me middag programma!

Verder niet heel bijzonder nieuws dit, nee.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_72308333
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:50 schreef OvulatiePeilStation het volgende:

[..]

Je denkt waarschijnlijk ook dat Wilders dan MP wordt? Ten eerste gaat dat niet gebeuren, en ten tweede wordt dan nooit iemand van de zelfde partij Vice MP. En als de PVV dus een Vice MP mag leveren, wat ook zeer onwaarschijnlijk is, zal dat Wilders zijn.
pi_72308371
Nou gut wat een Breaking News, eerst iedereen LPF, toen Verdonk, nu Wilders.

Dit soort figuren blijven van splinterpartijtje naar splinterpartijtje huppelen
pi_72308457
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:47 schreef TNA het volgende:
Oh ja, de man die tanks woonwijken in wilde sturen. Past uitstekend bij de PVV
Meen je niet.
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:00:04 #16
116015 SicSicSics
pi_72308458
Hij begon inderdaad in dat ene splinterpatij'tje... Euhm... Iets met DA!?! C, ja... CDA volgens mij!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:03:16 #17
39631 GoeRoe86
pi_72308534
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:00 schreef SicSicSics het volgende:
Hij begon inderdaad in dat ene splinterpatij'tje... Euhm... Iets met DA!?! C, ja... CDA volgens mij!

Your point being?
pi_72308616
Volgens twitter zijn de geruchten niet waar en sluit Eermans zich (nog) niet aan bij de PVV.
NAP + 0,12
pi_72308633
Wel een partijhoer: CDA, LPF, EenNL, en nu misschien PVV.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:10:29 #20
116015 SicSicSics
pi_72308708
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
Your point being?
Dat het een zinloos denegerende opmerking was.

Fine, fuck you then!
pi_72308738
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:07 schreef Loohcs het volgende:
Macht/aandacht geil..
pi_72308755
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:07 schreef Loohcs het volgende:
Mwa, mensen die van de ene naar de andere partij huppelen tewijl ze in de Kamer zitten vind ik kwalijker.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:13:21 #23
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_72308775
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
De politieke zombies staan om het duistere leger van Wilders te vergroten.

Typisch dat dezelfde mensen die betrokken waren bij alle voorgaande politieke 'successen' nu weer in de rij staan om mee te doen met de PVV. Nog even en Hendrik Koekoek wordt opgegraven en postuum op de lijst gezet.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_72308799
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:11 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Macht/aandacht geil..
Ik denk eerder dat ie aan het einde van zijn wachtgeld zit, hij moet weer gaan werken.
pi_72308848
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:11 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Macht/aandacht geil..
En, niet te vergeten, wachtgeld geil, natuurlijk.
pi_72309008
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:13 schreef Ryon het volgende:

Typisch dat dezelfde mensen die betrokken waren bij alle voorgaande politieke 'successen' nu weer in de rij staan om mee te doen met de PVV. Nog even en Hendrik Koekoek wordt opgegraven en postuum op de lijst gezet.
De PVV is de phoenix die is herrezen uit de as van de LPF. Het valt te verwachten dat de paradijsvogels van rechts die zich niet laten intimideren en wat steviger in hun schoenen staan vanzelf weer terugkomen op het honk. Eerdmans sluit zich nu nog niet aan bij de PVV maar het zal me niks verbazen als hij een lijntje heeft uitgeworpen.
NAP + 0,12
pi_72309011
-
NAP + 0,12
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:23:28 #28
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_72309036
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:14 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ie aan het einde van zijn wachtgeld zit, hij moet weer gaan werken.
Eerdmans is allang weer aan de slag, hij is sinds een half jaar wethouder in Capelle a/d IJssel, en daarvoor heeft ie anderhalf jaar voor Deloitte gewerkt.
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:30:19 #29
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_72309223
quote:
Eerdmans richt comité op voor slachtoffers delict
Gepubliceerd: 31 augustus 2009 13:49 | Gewijzigd: 31 augustus 2009 13:49
Door onze correspondent
Den Haag, 31 aug. Voormalig LPF-Kamerlid Joost Eerdmans richt een burgerinitiatief op voor slachtoffers en nabestaanden van geweldsdelicten.

Volgens het ‘Burgercomité tegen Onrecht’ is er in Nederland veel te weinig aandacht voor slachtoffers van geweldsdelicten en te veel voor de daders. Het burgerinitiatief wijst erop dat er in Nederland acht keer zoveel wordt uitgegeven aan dader- als aan slachtofferhulp.

Eerdmans en de zijnen pleiten onder meer voor minimumstraffen voor levensdelicten, het afschaffen van verjaring op alle gewelds- en zedendelicten en het verlagen van de leeftijdsgrens van het volwassenenstrafrecht naar 14 jaar.

Ook moeten slachtoffers een formele positie in het strafrecht krijgen, vindt het burgerinitiatief.

Bron: NRC Handelsblad
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:38:45 #30
39631 GoeRoe86
pi_72309471
Geen slecht initiatief van Eerdmans. Zou meneer in de tussentijd verstandig zijn geworden?
pi_72310198
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:22 schreef OvulatiePeilStation het volgende:

[..]

De PVV is de phoenix die is herrezen uit de as van de LPF.
Welnee, het fortuynisme is dood. Wilders is weliswaar ook rechts en ook 'kritisch' over immigratie, maar hij is geen Fortuyn. Zijn gedachtegoed is radicaler en minder doordacht en hij is lang niet zo welbespraakt als Fortuyn. Fortuyn kon kalm, sympathiek overkomend, beargumenteerd zijn standpunt uitleggen. Wilders is vooral goed in roepen dat alle problemen de schuld zijn van moslims (zelfs het fileprobleem) , wat blijkens zijn resultaten in verkiezingen en peilingen veel mensen aanspreekt, en tieren dat andere politici "knettergek" of "oerdomme ganzen" zijn.

Daartegenover staat echter dat Wilders een slimme strateeg is die bekwame mensen om zich heen verzamelt en niet meedoet aan de gemeenteraadsverkiezingen om ervoor te zorgen dat niet elke gemeentelijke misstap wordt teruggezien in het landelijke verkiezingsresultaat. Het kneuzenclubje dat Fortuyn op zijn lijst had staan is minder capabel gebleken.

Nee, de PVV is geen LPF. Afgezien van oppervlakkige overeenkomsten in ideologie hebben de partijen niets met elkaar te maken.
pi_72310368
Eerdmans en de zijnen pleiten onder meer voor minimumstraffen voor levensdelicten, het afschaffen van verjaring op alle gewelds- en zedendelicten en het verlagen van de leeftijdsgrens van het volwassenenstrafrecht naar 14 jaar.

Ik dacht dat hij zich wilde richten op de slachtoffers, nu heeft ie alleen maar ideeen voor de daders !
pi_72310627
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:03 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

Nee, de PVV is geen LPF. Afgezien van oppervlakkige overeenkomsten in ideologie hebben de partijen niets met elkaar te maken.
Kennelijk werkt het geheugen in bepaalde situaties niet altijd optimaal. Ter opfrissing:

NAP + 0,12
pi_72311893
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:17 schreef OvulatiePeilStation het volgende:

[..]

Kennelijk werkt het geheugen in bepaalde situaties niet altijd optimaal. Ter opfrissing:

En hoe is dat meer dan een oppervlakkige overeenkomst in ideologie? Dus, ze vinden allebei dat Nederland 'islamiseert'. Maakt dat Wilders een fortuynist? Nah.

Fortuyn toont zich in het fragment bovendien redelijker dan ik Wilders ooit heb gezien. Heb je Wilders al eens "het eerste wat ik doe is de hand in eigen boezem steken" horen zeggen, of horen voorstellen dat we met moslims in discussie moeten gaan? Voor Wilders is het al duidelijk wie de schuldigen zijn en hij zou ze het liefst met pek en veren het land uitjagen.
pi_72312817
Kunnen we Mat Herben dan ook bij de PVV verwachten? Kunnen we dan weer om de haverklap "Pim zou het zo gewild hebben" op de buis verwachten???
pi_72312833
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:27 schreef attila_de_hun het volgende:
Kunnen we Mat Herben dan ook bij de PVV verwachten? Kunnen we dan weer om de haverklap "Pim zou het zo gewild hebben" op de buis verwachten???
Die is druk met vliegtuigjes spotten
pi_72313137
Ik vind Eerdmans altijd wel leuk. Ik luister altijd naar Peptalk.
pi_72313321
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die is druk met vliegtuigjes spotten
Mat H. zou zo bij de PVV passen, een ruggegraatloze slijmbal/kwijlebal van het zuiverste soort die alleen maar de "meester" kan napraten. Perfect dus voor Geert W.
pi_72313524
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:44 schreef attila_de_hun het volgende:
Mat H. zou zo bij de PVV passen, een ruggegraatloze slijmbal/kwijlebal van het zuiverste soort die alleen maar de "meester" kan napraten. Perfect dus voor Geert W.
Alleen al het feit dat je als mens tegen de stroom in je politieke idealen wilt uitdragen bij een partij als de PVV bewijst dat je wél ruggegraat hebt. Het lijkt me in ieder geval niet gezellig om net als wilders continue ondergedoken te zetten.

De echte ruggegraatlozen zitten eerder bij de gemakzuchtig links.
NAP + 0,12
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:53:30 #40
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_72313588
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:44 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

Ik vond Mat Herben altijd de sympathiekste LPF'er. Die past helemaal niet bij de PVV, daar is ie veel te aimabel voor.
pi_72313691
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:53 schreef freako het volgende:

Ik vond Mat Herben altijd de sympathiekste LPF'er.
Mwah, toen hij zijn snor nog had staan wel ja.
NAP + 0,12
pi_72314132
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:59 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

En hoe is dat meer dan een oppervlakkige overeenkomst in ideologie? Dus, ze vinden allebei dat Nederland 'islamiseert'. Maakt dat Wilders een fortuynist? Nah.

Fortuyn toont zich in het fragment bovendien redelijker dan ik Wilders ooit heb gezien. Heb je Wilders al eens "het eerste wat ik doe is de hand in eigen boezem steken" horen zeggen, of horen voorstellen dat we met moslims in discussie moeten gaan? Voor Wilders is het al duidelijk wie de schuldigen zijn en hij zou ze het liefst met pek en veren het land uitjagen.
Ja, dat heb ik Wilders wel in dezelfde context horen roepen in zijn speeches. Namelijk dat Nederland zélf zijn kernwaarden niet meer zou kennen en onder het mom van cultuurrelativisme alles is toegestaan. Fortuyn zei, en schreef in ieder geval in zijn boekjes, ik heb ze thuis liggen, dat de Nederlanders zelf weer hun bronnen moeten kennen en de rijen moeten sluiten. Volgens hem is Nederland anders kwetsbaar. Bovendien geeft Fortuyn ruiterlijk toe, en dat is een verschil met Wilders, dat het creeëren van een vijandsbeeld kan helpen om de rijen te sluiten en een herbronning door te voeren. Vandaar dat hij sprak over een 'Koude Oorlog tegen de Islam'.

Ander verschilletje is natuurlijk ook dat Wilders die Koude Oorlog graag warm wil laten worden. Context is hetzelfde, invulling iets anders.

En nog iets: datgene wat Van Dam in dat fragment beweerde, dat Fortuyn gezegd zou hebben 'één land, één volk, één natie' is gewoon waar. Maar ik ben dan ook een Van Dam fan.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72319658
Eerdmans had een mooie, weldoordachte set voorstellen.

Daar kan Geert nog wat van leren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_72323968
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef El_Matador het volgende:
Eerdmans had een mooie, weldoordachte set voorstellen.

Daar kan Geert nog wat van leren.
Tis wel een goeie zet geweest van hem deze persconferentie. De media snakkend naar wat Wilders-nieuws was massaal aanwezig bij de persconferentie.
NAP + 0,12
pi_72324205
quote:
Gewoon, omdat het kan.
pi_72324248
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:03 schreef OvulatiePeilStation het volgende:

[..]

Tis wel een goeie zet geweest van hem deze persconferentie. De media snakkend naar wat Wilders-nieuws was massaal aanwezig bij de persconferentie.
Ja, alleen Wilders komt niet met doordachte voorstellen. Eerdmans is er een van het klasje Fortuyn. Dat zit wel snor. Wilders komt met kleding- en boekverboden.

Wat een mongool.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_72324288
Eerdmans is natuurlijk niet het grootste licht wat op deze aardbol rondloopt, en dat maakt mogelijk dat hij enkele van zijn standpunten hoog houdt, maar het is wel een redelijke vent. In die zin dat hij wel voor rede vatbaar is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_72324351
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:09 schreef El_Matador het volgende:

Wilders komt met kleding- en boekverboden.

Wat een mongool.
kleding- en boekgeboden zijn ook zwaar mongoloïde. Je hebt gewoon een figuur zoals Wilders nodig om het al die softies aan hun verstand te brengen.
NAP + 0,12
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:05:11 #49
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_72326721
Eerdmans is een van de grootste topper in politiek bestuurlijk Nederland. Hij is echter te gematigd voor de PVV m.i. en zat prima op zn plaats bij Pastors.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:06:45 #50
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_72326801
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:09 schreef El_Matador het volgende:
Wilders komt met kleding- en boekverboden.
Euh, waren Mein kampf en SS uniformen ook niet verboden? Of is het ene extreme sprookjesboek het andere niet?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_72326854
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef Napalm het volgende:

[..]

Euh, waren Mein kampf en SS uniformen ook niet verboden? Of is het ene extreme sprookjesboek het andere niet?
Dat was al verboden volgens een oude wet. Is nog iets anders of je dan een of andere NIEUWE wet wil maken om kleding en boeken te VERBIEDEN. En je dan Partij voor de VRIJHEID noemen, Ranzige aap.

pi_72326925
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef Napalm het volgende:

[..]

De Koran kun je idd niet op één lijn stellen met Mein Kampf, bovendien zijn er dan nog oneindig veel titels te verzinnen.
Dat Mein Kampf verboden is, heeft een historische oorzaak. Het ligt gewoon gevoelig. En ach, als je wilt kun je er toch wel aankomen dus geen reden om er om te huilen. De Koran verbieden zou echter veel te veel onrust zaaien en is alleen daarom al een belachelijk idee.
Bekritiseren is natuurlijk een ander verhaal.
pi_72327109
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:09 schreef sneakypete het volgende:

[..]

De Koran kun je idd niet op één lijn stellen met Mein Kampf, bovendien zijn er dan nog oneindig veel titels te verzinnen.
Dat Mein Kampf verboden is, heeft een historische oorzaak. Het ligt gewoon gevoelig. En ach, als je wilt kun je er toch wel aankomen dus geen reden om er om te huilen. De Koran verbieden zou echter veel te veel onrust zaaien en is alleen daarom al een belachelijk idee.
Bekritiseren is natuurlijk een ander verhaal.
Het verbieden van een boek is belachelijk. Het is ook debiel dat Mein Kampf verboden zou moeten zijn. We zijn toch godverdomme de RK kerk niet?

Iedereen lekker zelf weten wat je leest.
Iedereen lekker zelf weten wat je draagt.

maandag 31 augustus 2009 @ 23:41:08 #54
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_72328047
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:09 schreef sneakypete het volgende:
De Koran kun je idd niet op één lijn stellen met Mein Kampf,
....
Dat Mein Kampf verboden is, heeft een historische oorzaak. Het ligt gewoon gevoelig.
In naam van Allah (en ook God, Jaweh, en alle anderen) zijn wel meer mensen gestorven dus waarom niet verbieden?
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:43:07 #55
116015 SicSicSics
pi_72332949
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:41 schreef Napalm het volgende:
In naam van Allah (en ook God, Jaweh, en alle anderen) zijn wel meer mensen gestorven dus waarom niet verbieden?
Omdat je dan ook de bijbel moet verbieden!

Good luck!
Fine, fuck you then!
pi_72349704
quote:

[..]

Hoe wou je dat bewerkstelligen, Sherlock?

Bovendien; verbieden... dan ben je geen haar beter dan achterlijke culturen.

dinsdag 1 september 2009 @ 20:25:34 #57
116015 SicSicSics
pi_72351979
Precies, niet verbieden. Maar blootleggen voor wat het is... Rubbish!
Fine, fuck you then!
  dinsdag 1 september 2009 @ 20:31:35 #58
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_72352207
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:16 schreef El_Matador het volgende:
Hoe wou je dat bewerkstelligen, Sherlock?

Bovendien; verbieden... dan ben je geen haar beter dan achterlijke culturen.
Dat gaat toch niet anders dan het verbod van Mein Kampf? Aanzetten tot haat& geweld -> verbod.
pi_72352295
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:31 schreef Napalm het volgende:

[..]

Dat gaat toch niet anders dan het verbod van Mein Kampf? Aanzetten tot haat& geweld -> verbod.
Mein Kampf is helemaal niet verboden. De copyrights liggen echter bij de overheid en die bepaalt dus of het boek uitkomt of niet.

En ook dat verbod is volledig uit de tijd.

Daarbij is aanzetten tot haat de meest debiele formulering ooit. Hoe kan iets nou aanzetten tot een persoonlijke, door individuen gevoelde emotie?

dinsdag 1 september 2009 @ 23:19:33 #60
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72358133
Ze verdienen elkaar, Eerdmans is een idioot.
pi_72362750
quote:

[..]

Waar was jij dan van plan om op te houden met verbieden? Ook maar gelijk alle computerspelletjes verbieden?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')