quote:Tostrams: ”Zomerrally zet door”
door DICK HUSSAARTS
AMSTERDAM - Technisch analist Royce Tostrams denkt dat de krachtige zomerrally in ieder geval door zal zetten tot de herfst. Donderdag 3 september zal hij tijdens het DFT-seminar ’De diepte in met opties’ strategieën uitleggen waarmee je optimaal kunt profiteren van deze gunstige marktomstandigheden.
Tostrams denkt dat de Amsterdamse beurs zich beweegt in een opwaartse trend nadat de beurs de afgelopen maand een bodempatroon opwaarts heeft afgerond. „Dat zien we terug in de grafieken, die forse koersstijgingen laten zien, die af en toe door maar kleine correcties worden onderbroken. Een bodempatroon komt vaak voor in de overgang van een dalende naar een stijgende trend. Met de doorbraak van de oude weerstand van 272 punten is een lange termijn koopsignaal afgegeven. De beurs kan nu verder stijgen tot een eerste koersdoel van rond 344 punten en in tweede instantie zelfs tot 374 punten,” stelt de analist.
Tijdens het online seminar, dat donderdagavond om 8 uur begint, zal hij verder uitleggen op grond waarvan hij zijn conclusies heeft getrokken.
echt fantastisch foto gesjopt!!!! (andersgezegd: een paar lijntjes gepaint)quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:24 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn technische analyse zegt dat in 2009Q4 Royce Tostrams zichzelf moet gaan verkopen achter het Centraal Station.
LOLquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:24 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn technische analyse zegt dat in 2009Q4 Royce Tostrams zichzelf moet gaan verkopen achter het Centraal Station.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:24 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal wel interessant worden vanavondquote:Tijdens het online seminar, dat donderdagavond om 8 uur begint, zal hij verder uitleggen op grond waarvan hij zijn conclusies heeft getrokken.
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook topquote:Op zondag 6 september 2009 20:55 schreef Bankfurt het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om die Tostrams en dat plaatje van eleusis . Wat een kunstwerk.![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:33 schreef Bankfurt het volgende:
Schopje en .... Het plaatje van eleusis blijft leuk.
Tostrams had weer wat te melden vandaag: De TURBO-Tostram
http://www.telegraaf.nl/d(...)urbo_s__.html?p=60,1
Dit is toch bullshit? Bij shorts worden stoplosses en financieringsniveau's ook aangepast TEN NADELE van de belegger, niet ten voordele.quote:Turbo Short: Een Turbo Short werkt tegenovergesteld. Als u een Turbo Short koopt, is het alsof RBS de onderliggende waarde voor u verkoopt. Dit noemen we 'short gaan'. In het algemeen genereert de opbrengst rente die ten goede komt aan het financieringsniveau. In dat geval ontvangt u bij een Turbo Short renteopbrengsten over zowel uw inleg als de verkoopopbrengst van de onderliggende waarde. Bij een dividenduitkering wordt het financieringsniveau verlaagd.
Dit bedrag is zelfs zo nietig dat ik niet denk dat er ook maar iemand rekening mee houdt behalve de issuer. Of je moet zo gek zijn om bijv. 100.000 turbo's aan te schaffen...quote:Op maandag 2 november 2009 13:14 schreef Fenech het volgende:
Dit klopt wel hoor. Als je een turbo short hebt en de koers blijft gelijk, dan wordt je turbo meer waard. Al is dit niet veel natuurlijk.
TURBO TURBO!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:33 schreef Bankfurt het volgende:
Schopje en .... Het plaatje van eleusis blijft leuk.
Tostrams had weer wat te melden vandaag: De TURBO-Tostram
http://www.telegraaf.nl/d(...)urbo_s__.html?p=60,1
ZIjn beste tip is dat het jaar 2010 turbulent zal starten, maar ook volatiel en beweeglijk zal worden, daar kan je lekker alle kanten mee uit.quote:do 26 nov 2009, 12:17 De Gouden tips voor 2010 van Tostrams en Tehupuring
AMSTERDAM - Op 27 en 28 november a.s. wordt in de RAI in Amsterdams de 31e Dag van de Belegger georganiseerd. Op uitnodiging van de Financiële Telegraaf geven Royce Tostrams van de Tostrams Groep en Jim Tehupuring, van Alex Vermogensbank, een aantal korte presentaties onder de titel 'De gouden tips voor 2010'.
Zij gaan vooral in op de vooruitzichten voor 2010 en zoals het er naar uitziet, moeten de stoelriemen worden vastgezet. De grafieken van Tostrams geven aan dat 2010 turbulent zal beginnen, maar ook dat het een volatiel jaar zal worden.
Op zich is een voorspelling dat het volatiel gaat worden even waardevol als een voorspelling dat het gaat dalen of stijgen. Je kunt er geld uitslaan door zowel puts als calls te kopen.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:36 schreef Deprater het volgende:
De Gouden tips voor 2010, koop dat boek van Royce![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)puring__.html?p=25,1
[..]
ZIjn beste tip is dat het jaar 2010 turbulent zal starten, maar ook volatiel en beweeglijk zal worden, daar kan je lekker alle kanten mee uit.
Mooi zo een gouden tip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:vr 11 dec 2009, 09:36
DFT-seminar: Met het oog op 2010
Fors herstel voor dollar verwacht
door DICK HUSSAARTS
AMSTERDAM - Dé verrassing voor 2010 wordt de comeback van de dollar. Dat stelt Royce Tostrams vooruitlopend op het online DFT-seminar ’Met het oog op 2010’, dat aanstaande dinsdag wordt gepresenteerd. Voor aandelenbeleggingen is hij tamelijk somber gestemd.
De technisch analist is al langer weinig enthousiast over aandelen.![]()
„
De trend is al sinds september zijwaarts.
De beurs kwakkelt een beetje tussen 296,50 en 328,50. Dat is al een veeg teken.
Wat echter vooral opvalt zijn de twee lagere toppen in november en december.
Die wijzen op verkoopdruk.
Om de opwaartse trend te hervatten moet de AEX met hoge omzetten overtuigend boven de weerstand van 328,50 uitbreken.
Het potentieel is echter beperkt tot 345.
Aan de andere kant acht ik het technisch niet uitgesloten dat de index door de steun op 300 punten zakt en dan kan de AEX zomaar naar 250 punten zakken”
quote:ma 22 mrt 2010, 11:46
Kortlopende obligaties als veilige schuilplaats
AMSTERDAM - Er is nog hoop, tenminste als het om staatsobligaties gaat. Op het komende Online seminar op woensdag 24 maart zal ik, samen met Jim (beleggingscoach van Alex) hoe beleggers hierop kunnen inspelen.
Ja, het is een soort 'meme' geworden. Je kunt geen TA-er of TA-grafiek meer zien zonder daar aan te denken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef Isdatzo het volgende:
De epische paint met bijschrift van eleusis verdient gewoon een schopje.
Iedere keer als ik de naam tostrams hoor vallen moet ik weer aan denken.
me tooquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef Isdatzo het volgende:
De epische paint met bijschrift van eleusis verdient gewoon een schopje.
Iedere keer als ik de naam tostrams hoor vallen moet ik weer aan denken.
quote:Ook technisch analist Royce Tostrams was positief: "Wat mij betreft 2011: het jaar van de aandelenmarkt."
[..]
Tostrams was heel enthousiast over chipmachinefabrikant ASMI (-15 procent). "Kans op 40 procent koersstijging en de weg naar boven is helemaal vrij", zei Tostrams vorig jaar over ASMI
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |