Kutkloonquote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:35 schreef TNA het volgende:
IBTL: Terechte klacht.
quote:Op 28-08-2009 13:32 schreef Skylark.
WOW.
Ik ken iemand die 100% op die rechtse op de bovenste foto lijkt. WTF. Het is dat je in Ede woont, anders had ik echt gedacht dat zij dat was.
Informeer haar dan hierover.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:36 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken dat meisje waar hij het van heeft gejat. Trieste stakker dat het is.
[..]
Doe maar nietquote:
Ik ben nog een tactiek aan het verzinnen zodat ik haar wel kan polsen maar niet mijn FoK!-identiteit hoef te onthullen.quote:
Ik heb jouw nichtjes ook wel eens gebruiktquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:38 schreef Goofisch het volgende:
Echt als hij 1 van mijn nichtjes had gebruikt had ik hem opgezocht.
je miste niet veelquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:35 schreef TNA het volgende:
IBTL: Terechte klacht.
Dora koekjes FTWquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:42 schreef Goofisch het volgende:
Ik ben gewoon van gekkigheid Bumba cakereepjes gaan eten![]()
[ afbeelding ]
Wel erg lekker trouwens.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb jouw nichtjes ook wel eens misbruikt
is t zeker weten die gast die Sanne speelt? Zoja is dat best wel sneuquote:Wegens genoeg onderzoek hoe internet in elkaar steekt voorgoed van dit forum verdwenen.
Na vele doodverwensingen, gezamelijk volspammen van een mailbox, posten van foto's en bewerkte filmpjes, msn-nen over mensen die je enkel van internet kent en hoe je ze gaat "pakken" hoef ik er geen verdere info over. Mensen die op internet leven zijn psychisch gestoord.
En FOK! spant de kroon.
U mag het geld voor de meet houden, ik wil absoluut geen mensen ontmoeten die niet in deze samenleving passen, ik hou het wel bij ontwikkelde mensen en mensen die normaal wenselijk sociaal gedrag vertonen.
(Er is een handjevol uitzonderingen, maar mijn God, wat worden ze overschreeuwd door de gestoorden.. )
Bye, bye. Lamon
Wij ruzie ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef Tamashii het volgende:
Goofisch, ik dacht bij het zien van de naam aan een eerbetoon aan iemand, maar gelukkig is dat het niet anders hadden wij ruzie!
Ja wel opletten hequote:
Ja hij heeft toegegeven in feedback.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:43 schreef Dibble het volgende:
[..]
is t zeker weten die gast die Sanne speelt? Zoja is dat best wel sneu
Wat een leuk berichtje, heb ik iets gemist?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:43 schreef Dibble het volgende:
[..]
is t zeker weten die gast die Sanne speelt? Zoja is dat best wel sneu
Die had ik gister opquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja hij heeft toegegeven in feedback.
kutkneus
Dan moet je wel heul goed zijnquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb jouw nichtjes ook wel eens gebruikt
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Yup, maar dan met de hele rataplan erbij, inclusief hyves, en andere dingen, als het lukt.
Maar dan gewoon iets serieus en niet doorzichtigs..
En het is geen kinderachtig gedrag, want sinds die hype van mensen opzoeken, en foto's plaatsen en afkraken, kun je ECHT een keer de verkeerde te pakken hebben en dat kan hele nare gevolgen hebben.
Ik wil wel eens weten, als het er echt op aan komt, of die mensen een geweten hebben of echt geen interesse hebben in wat er met andere mensen gebeurt, als het maar op internet is, en ze zich niet verantwoordelijk voelen....
Episch, zelf doen waar je anderen van beschuldigd. Aan de andere kant, sneuheid kent geen grenzen, blijkbaar. Al moet ik bekennen dat ik het niet doorhadquote:
"Ik vond laatst je foto toen ik googlede op *zoekwoord*, en toen zag ik dat iemand anders zich voordeed als jou!"quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben nog een tactiek aan het verzinnen zodat ik haar wel kan polsen maar niet mijn FoK!-identiteit hoef te onthullen.
quote:
Ik ben zo dom geweest om hier te posten dat ik haar ken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:54 schreef Biels het volgende:
[..]
"Ik vond laatst je foto toen ik googlede op *zoekwoord*, en toen zag ik dat iemand anders zich voordeed als jou!"
Ik heb dat hele Sanne-gedoe niet eens echt gevolgd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Episch, zelf doen waar je anderen van beschuldigd. Aan de andere kant, sneuheid kent geen grenzen, blijkbaar. Al moet ik bekennen dat ik het niet doorhad.
Er is toch niks naars gebeurd? Heeft Lamon dus überhaupt een punt kunnen maken?quote:kun je ECHT een keer de verkeerde te pakken hebben en dat kan hele nare gevolgen hebben.
Ik wil wel eens weten, als het er echt op aan komt, of die mensen een geweten hebben of echt geen interesse hebben in wat er met andere mensen gebeurt, als het maar op internet is, en ze zich niet verantwoordelijk voelen....
Jawel, maar ik ken die grappen/topics. Straks schiet er weer een Hyves, adres, piemellengte en een burgerlijke staat voorbij.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:53 schreef Skylark. het volgende:
Bio, even serieus, dit is nog een terechte klacht ook. Iedereen ergert zich kapot aan die gast.
Alsof ze alle topics doorleest die hiermee te maken hebben. Link gewoon naar het fotoboekprofiel, aangezien Lamon nog niet in dit topic gepost heeft.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben zo dom geweest om hier te posten dat ik haar ken.Ik vind wel een manier.
Dat ie een gigantische retard is. Maar dat was al wel bekend.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Er is toch niks naars gebeurd? Heeft Lamon dus überhaupt een punt kunnen maken?
Whehe, geeft Skylark het straks door aan dat meisje, heeft Lamon zelf de verkeerde te pakken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb dat hele Sanne-gedoe niet eens echt gevolgd.
Vraag me af of er iets terecht is gekomen van:
[..]
Er is toch niks naars gebeurd? Heeft Lamon dus überhaupt een punt kunnen maken?
Eens hoor. Deze topics zijn nog slechter dan mijne.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ken die grappen/topics. Straks schiet er weer een Hyves, adres, piemellengte en een burgerlijke staat voorbij.
Onverwachte dubbelkloon!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eens hoor. Deze topics zijn nog slechter dan mijne.
Dat is inderdaad niks nieuws onder de zon.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:56 schreef PP. het volgende:
[..]
Dat ie een gigantische retard is. Maar dat was al wel bekend.
Je gezag wordt publiekelijk ondermijnt. Ik zie een rel aankomen. Ik steun je bij een eventuele coup! Uiteraard gaan er wel koppen rollen. Je krijgt een hoge functie, en mag aan mijn zijde zitten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ken die grappen/topics. Straks schiet er weer een Hyves, adres, piemellengte en een burgerlijke staat voorbij.
Als iemand mij kloont heeft ie een probleem. (A)quote:
Hij gelooft nog steeds die conspiracy-theorie dat een groepje FOK!kers over hem roddelt en manieren bedenkt om hem te kunnen pakken?quote:Wegens genoeg onderzoek hoe internet in elkaar steekt voorgoed van dit forum verdwenen.
Na vele doodverwensingen, gezamelijk volspammen van een mailbox, posten van foto's en bewerkte filmpjes, msn-nen over mensen die je enkel van internet kent en hoe je ze gaat "pakken" hoef ik er geen verdere info over. Mensen die op internet leven zijn psychisch gestoord.
En FOK! spant de kroon.
U mag het geld voor de meet houden, ik wil absoluut geen mensen ontmoeten die niet in deze samenleving passen, ik hou het wel bij ontwikkelde mensen en mensen die normaal wenselijk sociaal gedrag vertonen.
(Er is een handjevol uitzonderingen, maar mijn God, wat worden ze overschreeuwd door de gestoorden..)
Bye, bye.![]()
Doe je hem nou weer open..quote:
Fok TE serieus nemenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:59 schreef IQM het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Lamon
[..]
Hij gelooft nog steeds die conspiracy-theorie dat een groepje FOK!kers over hem roddelt en manieren bedenkt om hem te kunnen pakken?Alsof hij daar interessant genoeg voor is.
Hoe lang zal het duren voordat hij terugkomt?
Je vergeet nog het achteraf zeiken op die groep internetters. Waarvan hij zelf deel uitmaakt...quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:04 schreef TC03 het volgende:
Lamon is echt zo'n kneus. Die gast is 30+ en verdoet zijn tijd met vetes uitvechten op internet. Hoe triest kan je zijn zeg.
Nu vraag je er om uh??quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als iemand mij kloont heeft ie een probleem. (A)
Inderdaad, het kneuzige van het internet is juist in hem te vinden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Je vergeet nog het achteraf zeiken op die groep internetters. Waarvan hij zelf deel uitmaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |