abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72650617
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:52 schreef LXIV het volgende:
Het is een beetje een loterij zonder nieten voor de projectontwikkelaars. Gaat het heel goed, verdienen ze heel veel en is het "de vrije markt" en de beloning voor het ondernemersrisico.
Gaat het minder, piepen ze meteen om de overheid voor geld.
Juist heel belachelijk, als ze haast krijgen dan haan die dingen acht wel voor iminder de deur uit.

De overheid houd niet van echte vrije marktwerking , ze vindt het woord wel leuk klinken
pi_72650641
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

4,4% dus, maar volgende maand gaan de prijzen hard zakken. Ik weet het zeker
Vind je 4,4% niet genoeg?
pi_72651028
Nee, ik hoop op 50%, alle kenners weten het zeker dus in augustus gaat het gebeuren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72654437
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, ik hoop op 50%, alle kenners weten het zeker dus in augustus gaat het gebeuren
50% in één jaar, waar staat dat? Dit is namelijk voor het eerst dat ik dat lees.
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:56:11 #255
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72654525
Het zakken van de huizenmarkt zal eerder gestaag dan plotsklaps gaan. Deze markt is zeer illiquide. Het duurt zeker drie jaar voordat hij significant gezakt is, zeker in Nederland.
The End Times are wild
pi_72654963
De HRA zal dinsdag geraakt worden en het overall netto zal fors lager worden, ook het bruto gaat over de hele linie omlaag volgend jaar
pi_72655085
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:56 schreef LXIV het volgende:
Het zakken van de huizenmarkt zal eerder gestaag dan plotsklaps gaan. Deze markt is zeer illiquide. Het duurt zeker drie jaar voordat hij significant gezakt is, zeker in Nederland.
Ik verwacht dan ook dat die, na een initiële daling van gemiddeld zo'n 10% vanaf de top, voornamelijk nog verder zal zakken doordat de huizenprijzen de inflatie niet bij kunnen houden. Op die manier blijft de nominale waarde van de meeste huizen redelijk op peil, en dat is ook het beste voor ons allemaal. Zo zullen individuele huizenbezitters bij verkoop niet of nauwelijks met enorme restschulden worden geconfronteerd, maar zullen huizen in de toekomst toch relatief een flink stuk goedkoper worden, voor ons allemaal.

Men zal gewoon de illusie op moeten geven dat een huis een soort geldmachine is, doordat de huizenprijzen "alleen nog maar omhoog kunnen gaan". Maar buiten dat zal de schade in Nederland, als alles een beetje meezit en het gaat zoals ik hier voorspel, zeer beperkt zijn. Enkele DSB-gevallen uitgezonderd natuurlijk, maar dat is sowieso een verhaal apart.

[ Bericht 0% gewijzigd door bwgrainer op 11-09-2009 20:19:07 ]
pi_72655710
quote:

[..]

Maar check de trend in de grafiek, die gaat echt niet plots afvlakken. Voorlopig gaan we nog flink zakken
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_72656874
quote:

[..]

In een half jaar tijd 5% eraf vind ik niet niks hoor. Daarbij zal deze lijn toch zeker zes jaar doorgaan dus komen we als we hem lineair doortrekken op -60% uit. Nu zal die wel afvlakken, maar 50% eraf lijkt me heel reeël.
pi_72658230
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:03 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

In een half jaar tijd 5% eraf vind ik niet niks hoor. Daarbij zal deze lijn toch zeker zes jaar doorgaan dus komen we als we hem lineair doortrekken op -60% uit. Nu zal die wel afvlakken, maar 50% eraf lijkt me heel reeël.
Lijkt mij ook.... Maar het is natuurlijk wel even slikken voor alle selfmade beleggers.
I'll sing you a lullaby.
pi_72660198
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:53 schreef bwgrainer het volgende:

[..]

50% in één jaar, waar staat dat? Dit is namelijk voor het eerst dat ik dat lees.
Lees de draad
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72660255
quote:

[..]

Tel je dan die atoombom die gaat vallen ook mee?
pi_72661409
quote:

[..]

Dit is wel een heel sterk staaltje extrapoleren.
Alleen als die volgende economische tik echt komt zou dat misschien kunnen.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:17:09 #264
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72661552
Volgens een rapport van het IMF van vóór de credietcrisis waren de NL-se huizenprijzen 30% overgewaardeerd. Dat was dus exclusief schaarste en HRA.
The End Times are wild
pi_72662729
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Tel je dan die atoombom die gaat vallen ook mee?
Als die valt is er geen bewoonbaar huis meer over, misschien is dat wel goed voor de 'schaarste'
I'll sing you a lullaby.
pi_72662879
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:56 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Als die valt is er geen bewoonbaar huis meer over, misschien is dat wel goed voor de 'schaarste'
En wat er nog bewoonbaar is, is nog steeds onbetaalbaar voor de overgebleven 100.000 mensen omdat ze nog een staatsschuld moeten afbetalen.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_72663923
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:17 schreef LXIV het volgende:
Volgens een rapport van het IMF van vóór de credietcrisis waren de NL-se huizenprijzen 30% overgewaardeerd. Dat was dus exclusief schaarste en HRA.
En die schaarste en HRA is met de wind weggevlogen?
pi_72664051
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:13 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Dit is wel een heel sterk staaltje extrapoleren.
Alleen als die volgende economische tik echt komt zou dat misschien kunnen.
Uiteraard overdrijf ik Ik verwacht een kleine opleving en de echte klap komt in 2015 wanneer de regering 35 miljard moet bezuinigen.
pi_72666189
quote:
Vraagprijs ¤ 7.500.000 k.k.
Oorspronkelijke vraagprijs ¤ 89.000.000 k.k.
http://www.funda.nl/koop/(...)dseweg-10/kenmerken/

Tja crisis he
pi_72666348
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 06:27 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

http://www.funda.nl/koop/(...)dseweg-10/kenmerken/

Tja crisis he
Marco Borsato's crib?

Voor die prijs krijg je deze hond er zeker ook bij? Nou, thanks but no thanks.

Afijn, zal wel een foutje geweest zijn, die 89 miljoen. Hoop ik tenminste.
pi_72674677
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 08:12 schreef bwgrainer het volgende:

[..]

Marco Borsato's crib?

[ afbeelding ]

Voor die prijs krijg je deze hond er zeker ook bij? Nou, thanks but no thanks.

Afijn, zal wel een foutje geweest zijn, die 89 miljoen. Hoop ik tenminste.
Of zou dit het Nederlandse verblijf zijn van Commisaris Rex?
  maandag 14 september 2009 @ 11:47:41 #272
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72725494
De riante woonboerderij van Antonie Kamerling en Isa Hoes is ondanks hun media-offensief ook nog niet verkocht.

Ze vroegen er eerst 1,85 miljoen voor en zijn daarna gezakt naar 1,6 miljoen. Maar erg veel heeft dat blijkbaar niet geholpen. Ik vraag me af of ze nog kijkers hebben. Wie koopt er in deze tijden nu een huis van 1,6 miljoen, als je niet eens zeker weet of de hypotheek aftrekbaar blijft? Alleen de kosten koper zijn al een rib uit je lijf.
pi_72725855
Huizen boven het miljoen is altijd lastig geweest, crisis of niet.
  maandag 14 september 2009 @ 12:54:22 #274
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72727214
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:01 schreef Fastmatti het volgende:
Huizen boven het miljoen is altijd lastig geweest, crisis of niet.
Uiteraard, maar "normaal" maakt dat niet zoveel uit. Immers, "de huizenprijzen kunnen toch alleen maar omhoog". Nu gaan ze voorlopig alleen nog maar omlaag en slinkt het bedrag dat ze ervoor zullen vangen met de dag. Ik zou niet lekker zitten in elk geval, als ik hun was.
pi_72727405
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:47 schreef JodyBernal het volgende:
De riante woonboerderij van Antonie Kamerling en Isa Hoes is ondanks hun media-offensief ook nog niet verkocht.

Ze vroegen er eerst 1,85 miljoen voor en zijn daarna gezakt naar 1,6 miljoen. Maar erg veel heeft dat blijkbaar niet geholpen. Ik vraag me af of ze nog kijkers hebben. Wie koopt er in deze tijden nu een huis van 1,6 miljoen, als je niet eens zeker weet of de hypotheek aftrekbaar blijft? Alleen de kosten koper zijn al een rib uit je lijf. huis/flatje
1.850.000 euri is ongeveer 185.000 KK. Daar kun je best een huisje voor kopen lijkt mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')