En voor het lapohunten niet te vergeten!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:23 schreef Japsnars het volgende:
Bitch, je zal boeten met een -1 note voor het niet posten van een OP
OHNOES.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:23 schreef Japsnars het volgende:
Bitch, je zal boeten met een -1 note voor het niet posten van een OP
Geef me maar gelijk een week.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:23 schreef IQM het volgende:
[..]
En voor het lapohunten niet te vergeten!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh. Dat had ik al begrepen.
[..]
Ja.
Remlof die zegt dat wij ons wel gedragen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
remlof heeft zelf ooit gezegd dat een OP niet noodzakelijk was, omdat we ons vast wel wisten te gedragen. Hij heeft gezegd.
Gisteren was nog best leuk werken.quote:
Wij weten ons wel te gedragen ja, maar jij..?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
remlof heeft zelf ooit gezegd dat een OP niet noodzakelijk was, omdat we ons vast wel wisten te gedragen. Hij heeft gezegd.
Ging er nog wel een bus terug dan?quote:
Een vaste OP hoeft ook niet wmb. Deze reeks loopt nu al zoveel delen met dezelfde groep users..quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
Het zijn klanttevredenheidsonderzoekenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Derde generatie klanttevredenheidonderzoeken.
Pff, de bus is voor paupers.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ging er nog wel een bus terug dan?
fapfapfapquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pff, de bus is voor paupers.
Ik ben samen met dat meisje in een auto gestapt.
Maar de openingspost moet wel met zorg in elkaar worden gezet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een vaste OP hoeft ook niet wmb. Deze reeks loopt nu al zoveel delen met dezelfde groep users..
Ik ben de braafheid zelve.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wij weten ons wel te gedragen ja, maar jij..?
Juistem.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een vaste OP hoeft ook niet wmb. Deze reeks loopt nu al zoveel delen met dezelfde groep users..
Dan ben je een halve pauper...quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pff, de bus is voor paupers.
Ik ben samen met dat meisje in een auto gestapt.
Dat weet ik.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het zijn klanttevredenheidsonderzoeken
Vanwege de heenreis?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ben je een halve pauper...
Ja.quote:
Koop een taart en ga het vieren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:30 schreef dagdag het volgende:
vanmiddag fey twe in kuip , en ik was der
Ik werd 10 minuten voor tijd gebeld dus ik had geen tijd fatsoenlijk vervoer te regelen.quote:
JAJAJAJAJAJAJAJAJAquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik werd 10 minuten voor tijd gebeld dus ik had geen tijd fatsoenlijk vervoer te regelen.
Op dit tijdstip?quote:
JA.quote:
De AH is nog 25 minuten open.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:30 schreef dagdag het volgende:
vanmiddag fey twe in kuip , en ik was der
koop een taart en ga het vierenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:34 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb trouwens mijn Van Bommels weer terug. Ze hebben er nieuwe zolen onder gezet. Ze lopen weer alsof ik een koning ben.
Wat toevallig, JW loopt ook op Van Bommel. Wat een toeval zeg.
Dat heb ik vanavond ook gedaan.quote:
quote:
Eindelijk, waardering.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:39 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond de vorige albums ook heel leuk
You know me!quote:
Klopt jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Eindelijk, waardering.
Je luisterde vannacht naar Arcade Fire.![]()
"Hallo met 4EBE, ik had wat vraagjes over Zotheid....quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JA.
En als je me niet gelooft, bel dan zelf maar met mijn werk!
Ik weet niet waar dagdag woontquote:
Ik vind Interventions zo ontzettend mooi.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Klopt ja
No Cars Go en Keep the Car Running luister ik graag
Wie niet waagt...quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hallo met 4EBE, ik had wat vraagjes over Zotheid....
Ja u weet wel... "
Tja... Dat nummer is wel ontzettend gaaf.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:42 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het jammer dat er geen Sun Rise Light Flies achtig nummer op dat nieuwe album staat
Dat snap ik wel. Na die tijd wordt het donker en voor je het weet is de AH leeggeroofd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, bij ons is de AH om 18.00 uur dicht.
Met die Dombo-ava? Geen idee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
Waar is die Setzen eigenlijk heen, die Spanjofiel?
En in de winter dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Na die tijd wordt het donker en voor je het weet is de AH leeggeroofd.
Nee, doei.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:08 schreef Wiet het volgende:
Hallo, is het hier gezellig?
Giuilia, wat een kamperverbastering van Julia zegquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
zit mn vader op de bank, komt mijn zusje zo binnen. "Ja en ik ga naar die moeder van Giuila, want ze noemt me kankerhoer" dus mn vader zo "als er 1 iemand in je leven onbelangrijk is is het Giuila wel, zelfs Bill Clinton is belangrijker voor je dan die Gíuliá"
quote:
En Julia was al over the topquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:11 schreef Wiet het volgende:
[..]
Giuilia, wat een kamperverbastering van Julia zeg
Zeg...quote:
Maar dat kan nog, als blanke zijnde, maar Giuliaquote:
Nog lekkerder dan ik al benquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg...
Als ik jou vermeng met browniedeeg en dan in de oven doe.
Word jij dan erg lekker?
Dan maar eens proberen.quote:
Ik zal mn agenda er eens bijpakkenquote:
Je wil graag de oven in?quote:
Kan ik hebbenquote:
Dat drukt de prijs toch wel enigszins mag ik hopen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Pas op hé, ze kan niet scheelkijken.
Dat klinkt fijn!quote:
morgen niet naar schoolquote:
quote:
Give me a brand new fish eye camera and I'm happy.quote:
Degoes!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn vader ging net de degoes drinken geven, liet hij het vallen.. het enige wat hij kon zeggen: "godver kanker tyfus kanker godverdomme pleuris kanker beesten"
Ja maar...quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:35 schreef Fascination het volgende:
Dat gejank altijd dat vrouwen geen humor hebben.Hoezo ik generaliseer.
Degoes zijn lievvvquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn vader ging net de degoes drinken geven, liet hij het vallen.. het enige wat hij kon zeggen: "godver kanker tyfus kanker godverdomme pleuris kanker beesten"
Niet allemaal.quote:
Mannen zijn van nature ook verkrachtersquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet allemaal.![]()
Ik ga toch ook niet zeggen: mannen zijn verkrachters.
Was er naar googlen teveel werk ofzo..quote:
Wat een fucking lelijk beest zegquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was er naar googlen teveel werk ofzo..
Nou.. Hier heb je je degoe.. Jeetje..
Als je maar ophoudt met schreeuwen
[ afbeelding ]
Helemaal niet!!quote:
HEY WAT IS EEN CHINCHILLA?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:58 schreef Japsnars het volgende:
Vuilnisbakken ras
Chinchilla's zijn veel vetter
Hij ging niet?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Hebben jullie het verschrikkelijke nieuws over de Mexicaanse wandelvis al gehoord?!
Hij heeft zn enkel verstuikt?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Hebben jullie het verschrikkelijke nieuws over de Mexicaanse wandelvis al gehoord?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.White Widow, Thai, Haze, Skunk, Northern Light, Shaman, Orange Bud, Afghaan, Pineapple Express....
Hij is zo aan het uitstervenquote:
Konijnen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind van die gigantische hamsters tof, maar ik weet niet meer hoe ze heten... echt net zo groot als een hond
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:01 schreef Wiet het volgende:
[..]
Hij heeft zn enkel verstuikt?Wie de fuck ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Heeft ie griep?quote:
Wietquote:
Gerbils zijn ook leukquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:58 schreef Japsnars het volgende:
Vuilnisbakken ras
Chinchilla's zijn veel vetter
niets is zo leuk als wasbeertjesquote:
Jaa wasbeertjesquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
niets is zo leuk als wasbeertjes
Alhoewel apen, katachtigen en otters ook wel vet zijn
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet allemaal.![]()
Ik ga toch ook niet zeggen: mannen zijn verkrachters.
Jouw huillach is anders...quote:
Is inderdaad wel heel erg gaaf!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:08 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind dit zo'n lekker nummer. 't is wel donker
Een emoe is ook een dier falertjequote:Op zondag 30 augustus 2009 23:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit is emoe.gif. Voor alsalleen niet genoeg is.
De huillach is inderdaad anders. [ afbeelding ]
JOH!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een emoe is ook een dier falertje
NEE?!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een emoe is ook een dier falertje
quote:
quote:
Dit is de huil-glimlach?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit is emoe.gif. Voor alsalleen niet genoeg is.
De huillach is inderdaad anders. [ afbeelding ]
Hoogstaande?quote:
Want waaruit doe je dat afleiden?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ben al aan het zoeken hoe ie zou kunnen heten
Wel de foto's spiegelen he!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ben al aan het zoeken hoe ie zou kunnen heten
Jij wilt dat pilletje natuurlijk zelf hè!!!1quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn vader en ik hadden het over drugs. Hij wil een keer spacecake eten en nu had hij het ook over een pilletje nemen als hij naar Zuid-Frankrijk moet rijden, never gonna happen.
Whaha whoot?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn vader en ik hadden het over drugs. Hij wil een keer spacecake eten en nu had hij het ook over een pilletje nemen als hij naar Zuid-Frankrijk moet rijden, never gonna happen.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
Hehequote:Op zondag 30 augustus 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
http://xandr31.hyves.nl/
Deze dude heeft me zojuist uitgenodigd als hyves-vriend.Hij heeft 125 contacten, waarvan 118 mannelijk. [ afbeelding ]
Dit is al de tweede keer dat ik door zo'n gaygozer ben uitgenodigd!Ik ken je niet. Tief op, engerd.
Ja I know. Hij zat zo opgewonden eerst tijdens het eten te vertellen dat hij dat wel een keer wil eten en dat ik het maar een keer moest maken.quote:
Nou, dan moe je ook nie klagen IQMquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:35 schreef IQM het volgende:
Ik kan hem overigens geen ongelijk geven. Ik heb gewoon een sexy profielfoto.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
http://xandr31.hyves.nl/
Deze dude heeft me zojuist uitgenodigd als hyves-vriend.Hij heeft 125 contacten, waarvan 118 mannelijk. [ afbeelding ]
Dit is al de tweede keer dat ik door zo'n gaygozer ben uitgenodigd!Ik ken je niet. Tief op, engerd.
Picsquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:35 schreef IQM het volgende:
Ik kan hem overigens geen ongelijk geven. Ik heb gewoon een sexy profielfoto.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hehe![]()
[ afbeelding ]
Vooral die eerste![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
You're really into English today, aren't you?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja I know. Hij zat zo opgewonden eerst tijdens het eten te vertellen dat hij dat wel een keer wil eten en dat ik het maar een keer moest maken.He's like.. totally the dad everyone wants, but no one will get him. I love him so much.
Ik vind t ook wel wat hips hebben idd..quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja I know. Hij zat zo opgewonden eerst tijdens het eten te vertellen dat hij dat wel een keer wil eten en dat ik het maar een keer moest maken.He's like.. totally the dad everyone wants, but no one will get him. I love him so much.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, want dan ga je me uitnodigen. Homo!
Ja, sorry. Ik denk samsam. Nederlands/Engels.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
You're really into English today, aren't you?
Moh, ik vond het wel raar toen ik het hoorde hoor. Hij keek me aan alsof ik zulke dingen al gedaan had, zo'n glans in z'n ogen. Maar ik heb niet meer gedaan dan blowen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind t ook wel wat hips hebben idd..
K zie mijn vader dat niet zeggen
Maar ik weet ook niet of ik dergelijke dingen met m'n eigen vader
zou willen doen..
De vader van n vriendin van mij blowde vroeger wel altijd vrolijk mee..
Dat had wel wat idd
So?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mannen zijn van nature ook verkrachters!
Whahaquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik denk samsam. Nederlands/Engels.![]()
[..]
Moh, ik vond het wel raar toen ik het hoorde hoor. Hij keek me aan alsof ik zulke dingen al gedaan had, zo'n glans in z'n ogen. Maar ik heb niet meer gedaan dan blowen.![]()
Ik keek nog raarder toen hij boos was op het internetkastje wat niet wilde werken. Hij schreeuwde "kankerding" tegen dat geval. En dat terwijl hij tegen mij altijd zei: "Ik wil jou nooit kanker horen zeggen, heb je me begrepen." En nu als hij boos is, ga ik er graag bij staan op een afstandje en wacht tot hij het weer zo grappig zegt.
Whehe, ik heb zo'n niet roken verbod tot mijn 18e en daar hadden we het laatst over omdat er een pakje sigaretten in mijn kamer lag. Maarja, toen eerlijk verteld dat hij van een vriend van mij was en dat ik ook niet echt van plan ben om sigaretten te gaan roken maar wel eens wil blowen en dat vondt hij verder allemaal primaquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik denk samsam. Nederlands/Engels.![]()
[..]
Moh, ik vond het wel raar toen ik het hoorde hoor. Hij keek me aan alsof ik zulke dingen al gedaan had, zo'n glans in z'n ogen. Maar ik heb niet meer gedaan dan blowen.![]()
Ik keek nog raarder toen hij boos was op het internetkastje wat niet wilde werken. Hij schreeuwde "kankerding" tegen dat geval. En dat terwijl hij tegen mij altijd zei: "Ik wil jou nooit kanker horen zeggen, heb je me begrepen." En nu als hij boos is, ga ik er graag bij staan op een afstandje en wacht tot hij het weer zo grappig zegt.
Nederlands, really?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:45 schreef Japsnars het volgende:
en dat vondt hij verder allemaal prima
I think Nederlands/English/Francais
Omelette du fromage, omelette du fromage
Hij is, de tofste vader die iemand kan hebben. M'n beste vriend de krullenbol vindt mijn vader totally awesome. En ja, oké, mijn soort van scharrel/vriendje/ex-iets vond mijn vader wel eng tot op voor kort.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whaha
Ik zou wel een beetje bang voor jouw vader zijn denk ik..
Maar eigenlijk ben ik dat voor alle papa's
Dat had ik ook gezegd toen ik het 'eerlijk' ging vertellen hoe die daar kwamen. Mijn ouders waren wat minder amused en zouden volgens mij het niet echt tof vinden als ik aan de drugs ging. Maar ik hoef ook niet zo nodig te blowen, pakt nooit echt goed uit bij mijquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whehe, ik heb zo'n niet roken verbod tot mijn 18e en daar hadden we het laatst over omdat er een pakje sigaretten in mijn kamer lag. Maarja, toen eerlijk verteld dat hij van een vriend van mij was en dat ik ook niet echt van plan ben om sigaretten te gaan roken maar wel eens wil blowen en dat vondt hij verder allemaal prima
Ik ben koning grammatica, jwzquote:
Mijn moeder zou het ook niet zo tof vinden. En bij mij was het wel eerlijk hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat had ik ook gezegd toen ik het 'eerlijk' ging vertellen hoe die daar kwamen. Mijn ouders waren wat minder amused en zouden volgens mij het niet echt tof vinden als ik aan de drugs ging. Maar ik hoef ook niet zo nodig te blowen, pakt nooit echt goed uit bij mij.
Vraag of hij mee wil doen, dan is het leuker. I'm gonna ask him that tomorrowwww.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whehe, ik heb zo'n niet roken verbod tot mijn 18e en daar hadden we het laatst over omdat er een pakje sigaretten in mijn kamer lag. Maarja, toen eerlijk verteld dat hij van een vriend van mij was en dat ik ook niet echt van plan ben om sigaretten te gaan roken maar wel eens wil blowen en dat vondt hij verder allemaal prima
Hou zo vol!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vooral deze:
[ afbeelding ]
Deze homobasher is ook wel grappig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Is dat Jordy van Loon?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vooral deze:
[ afbeelding ]
Deze homobasher is ook wel grappig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ja, bij mij ook écht hoor!!!1 Maar mijn ouders hebben nooit gerookt en blabla, en dat ik het ooit wou proberen vonden ze dan niet erg maar dat ik dan METEEN rookte was wel schokkend, blabla. Maar ik kan echt stoppen wanneer ik wil en zoveel rook ik nu ook weer niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn moeder zou het ook niet zo tof vinden. En bij mij was het wel eerlijk hoor
Hij lijkt er wel een beetje op, deze ook wel:quote:
Mijn vader zou het niet erg vinden als ik af en toe met vrienden wat zou blowen, dus op avondjes dat we met z'n allen barbecueën of uitgaan of zo. Mijn moeder daarentegen vindt het wat minder allemaal, maar die is bang dat het verkeerd gaat je kent het wel. En van blowen voel ik nou niet echt iets of zo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat had ik ook gezegd toen ik het 'eerlijk' ging vertellen hoe die daar kwamen. Mijn ouders waren wat minder amused en zouden volgens mij het niet echt tof vinden als ik aan de drugs ging. Maar ik hoef ook niet zo nodig te blowen, pakt nooit echt goed uit bij mij.
T is altijd ff wennen met vaders/schoonvaders/andermans vaders idd!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is, de tofste vader die iemand kan hebben. M'n beste vriend de krullenbol vindt mijn vader totally awesome. En ja, oké, mijn soort van scharrel/vriendje/ex-iets vond mijn vader wel eng tot op voor kort.
quote:
JAPSNARS!! Doe s nietquote:
Mja het zal ook wel de combinatie zijn geweest en iets teveel zeg maar. Maar ik voelde me zo gaar altijd, allemaal verschillende gevoelens. Nee blowen is denk ik niks voor mij.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader zou het niet erg vinden als ik af en toe met vrienden wat zou blowen, dus op avondjes dat we met z'n allen barbecueën of uitgaan of zo. Mijn moeder daarentegen vindt het wat minder allemaal, maar die is bang dat het verkeerd gaat je kent het wel. En van blowen voel ik nou niet echt iets of zo.
Zijn dat broers?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog een keer om het af te leren
[ afbeelding ]
Ik vind dit geen knappe homo'squote:Op zondag 30 augustus 2009 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog een keer om het af te leren
[ afbeelding ]
Zou best kunnenquote:
Inderdaad zeg, jezus christus.quote:
Wat is er dan? Toch niet omdat je morgen naar school moet?quote:
Traint hij ook 's avonds voor de spiegel - ja? > Hij is de nieuwe Kevin Spacey. Dutch Beauty.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zelf nog nooit geblowd, maar wel een zakje wiet bij m'n vader in z'n la met cassettebandjes gevonden
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, jezus christus.
Ja hij heeft een bestuurbare auto ineens gekocht en een nieuwe rode sportwagen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Traint hij ook 's avonds voor de spiegel - ja? > Hij is de nieuwe Kevin Spacey. Dutch Beauty.![]()
Wat voor rode sportwagen is het precies?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja hij heeft een bestuurbare auto ineens gekocht en een nieuwe rode sportwagen.
En mijn beste vriendin, die slet, heeft gezegd dat ze hem een lekker ding vind
Whahaha OMGquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja hij heeft een bestuurbare auto ineens gekocht en een nieuwe rode sportwagen.
En mijn beste vriendin, die slet, heeft gezegd dat ze hem een lekker ding vind
Een Pontiac Firebirdquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat voor rode sportwagen is het precies?
Vondt!?!? Mijn god, dat is wel de meeste dramatische die ik de afgelopen tijd ben tegengekomen zeg jezus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou zo graag eens met jou willen blowenquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zelf nog nooit geblowd, maar wel een zakje wiet bij m'n vader in z'n la met cassettebandjes gevonden
Hey, Bt'tje.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vondt!?!? Mijn god, dat is wel de meeste dramatische die ik de afgelopen tijd ben tegengekomen zeg jezus.
Gelukkig was IQM er om je terecht te wijzen.
Too bad. Ik had gehoopt op een Mustang GT390.quote:
Die komt mij vergezellen in het gips.quote:
Nou die heb ik vandaag ook pas 945894 keer gezien. Open been breuk it is!quote:
Tell me baby.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Weet je waar ik gister ben geweest![]()
![]()
![]()
![]()
?
Dan zou je hem ongeveer non stop nadat het gebeurde hebben gekeken, vreemde hobby hou je er op na PK.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou die heb ik vandaag ook pas 945894 keer gezien. Open been breuk it is!
Bavaria Open Airquote:
Je moest eens wetenquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zou je hem ongeveer non stop nadat het gebeurde hebben gekeken, vreemde hobby hou je er op na PK.
quote:Wegens genoeg onderzoek hoe internet in elkaar steekt voorgoed van dit forum verdwenen.
Na vele doodverwensingen, gezamelijk volspammen van een mailbox, posten van foto's en bewerkte filmpjes, msn-nen over mensen die je enkel van internet kent en hoe je ze gaat "pakken" hoef ik er geen verdere info over. Mensen die op internet leven zijn psychisch gestoord.
En FOK! spant de kroon.
U mag het geld voor de meet houden, ik wil absoluut geen mensen ontmoeten die niet in deze samenleving passen, ik hou het wel bij ontwikkelde mensen en mensen die normaal wenselijk sociaal gedrag vertonen.
(Er is een handjevol uitzonderingen, maar mijn God, wat worden ze overschreeuwd door de gestoorden..)
Bye, bye.![]()
Nou.. Ik weet t niet zo goed.. Zo was ik er niet, en zo wel weer..quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oui ouien jij ook weer, of ben je nooit weggeweest
?
Geen kusje? GEEN KUSJE!!1quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:22 schreef Dqod het volgende:
[quote]Op maandag 31 augustus 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oui ouien jij ook weer, of ben je nooit weggeweest
?
[..]
Nou.. Ik weet t niet zo goed.. Zo was ik er niet, en zo wel weer..
En dat dan herhaaldelijk!
Een hartje?!![]()
Ja hij beweerde dus serieus dat ik dat deedquote:
Is wel de bedoeling dat je het quote woordje op het eind laat staan he als je iemand quotequote:Op maandag 31 augustus 2009 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een hartje?!![]()
Ja.. Ook een kusje dan (Omdat Ludo dat wil zien)
![]()
quote:
Die gast ziet spoken en denkt dat hij belangrijk/interessant is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hij beweerde dus serieus dat ik dat deedlike, what the fuck!?
Ja ik snap het ook nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
Dqod, wie ben je? Heb ik iets gemist.
Ja ik weet ook nie wat ik allemaal aan t doen ben!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hij beweerde dus serieus dat ik dat deedlike, what the fuck!?
[..]
Is wel de bedoeling dat je het quote woordje op het eind laat staan he als je iemand quote![]()
en ja ik ben gul met de hartjes vandaag
kusje erop
!
Hihi dank je.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heuj Faswhat's up?
![]()
Een hartje voor jou:
wat liefquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een hartje?!![]()
Ja.. Ook een kusje dan (Omdat Ludo dat wil zien)
![]()
Ze is hier dankzij mij. Kwam ik vandaar weer achter. Dus wees me dankbaar. Of juist niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
Die vraag heb ik al eerder gehad vandaagquote:
Ik hoop toch op dat 1e..quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze is hier dankzij mij. Kwam ik vandaar weer achter. Dus wees me dankbaar. Of juist niet.
Is dit een antwoord?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die vraag heb ik al eerder gehad vandaag
Ja beetje sick & twisted jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Die gast ziet spoken en denkt dat hij belangrijk/interessant is.Alsof mensen daadwerkelijk over hem gaan roddelen en gaan bedenken hoe ze hem kunnen pakken.
!!!
Misschien ben je van nature een beetje van de kaartquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik weet ook nie wat ik allemaal aan t doen ben!!
En ik ben toch ECHT nuchter.. Wat is er met me!!
Dat doet me deugd.. Die hartjes en kusjes
Daar trap ik niet in, wat een KUT pi Fas.quote:
Ik weet t niet.. T is laat!quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:27 schreef IQM het volgende:
Godver, die vrijgevige slet van een Bt zit aan iedereen kusjes en hartjes uit te delen.Nou, ik hoef ze dan niet meer, hoor!
Dat is heel goed mogelijk..quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
Misschien ben je van nature een beetje van de kaartzou zomaar kunnen
!
zij is ook van jouw kantquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
Je bent niet de enigequote:Op maandag 31 augustus 2009 00:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is heel goed mogelijk..
Ik ben een verward typetje!
Ga eens slapen.quote:
Dank je Bt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
Daar trap ik niet in, wat een KUT pi Fas.
En nu gaan zij en haar sexy UI jouw rol als homoseksueel geestelijk leider van de SC overnemen!quote:
Tieft op. Ik blief alleen (opr)echte liefde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
! IQM, je weet toch dat mijn liefde voor jou dieper en intenser is dan de Grand Canyon en Niagara Falls tezamen.
quote:
Oohja, sorry, in dat geval moet je maar iemand anders zoeken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Tieft op. Ik blief alleen (opr)echte liefde. [ afbeelding ] Daar ik ook alleen (opr)echte liefde uitdeel.
Was dat een relpoging?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:26 schreef IQM het volgende:
Hoe is het afgelopen met zijn tamme relpoging om hier in de KLBSC te posten?
Oh wacht, hij werd merendeel van de tijd genegeerd en verliet daarna stilletjes weer de SC.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu is het gewoon ongeloofwaardig.
Ik heb ze ook gemist hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Oké, dan niet.
Wtf, ik ben geeneens zo lang weggeweest, heb ik allerlei rellen gemist.
Prachtig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:34 schreef Maisnon het volgende:
Dit vind ik zo'n toffe scenemaar ook door de muziek
Nou ja, volgens mij wilde hij ons geirriteerd laten raken door geforceerd vrolijk mee te posten.quote:
Done. Kom maar terug als je echte liefde te bieden hebt. Dan krijg je het in return.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja, sorry, in dat geval moet je maar iemand anders zoeken.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gemist hoordon't worry. Wees blij juist, kunnen wij mooi doen alsof we een leven hadden toen deze zgn rellen plaatsvonden!
En dan verlaat je zomaar je liefje voor me?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Done. Kom maar terug als je echte liefde te bieden hebt. Dan krijg je het in return.
quote:
Ik ben niet zo goed in leiding gevenquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En nu gaan zij en haar sexy UI jouw rol als homoseksueel geestelijk leider van de SC overnemen!
De waarheid kan ik moeilijk negeren, hè. Dus als jij de echte One blijkt te zijn...quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan verlaat je zomaar je liefje voor me?
ik las rectumquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Done. Kom maar terug als je echte liefde te bieden hebt. Dan krijg je het in return.
Wauw dan heb ik ook een leven.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gemist hoordon't worry. Wees blij juist, kunnen wij mooi doen alsof we een leven hadden toen deze zgn rellen plaatsvonden!
Dan moeten we het maar aan Fas overlaten, zij is een geboren leiderquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in leiding geven
Ohhhhhquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:39 schreef IQM het volgende:
[..]
De waarheid kan ik moeilijk negeren, hè. Dus als jij de echte One blijkt te zijn...
Ik zou het een misplaatst superioriteitsgevoel willen noemen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
Maar op zich is Lamon niet echt dom, hij heeft alleen een heel vervormd wereldbeeld. Hij is de natte droom van menig psycholoog, vermoed ik.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan moeten we het maar aan Fas overlaten, zij is een geboren leider!
Mijn geestelijk moeder!
Ik heb wel eens wat posts gelezen van Fas en idd, daar lijkt ze mequote:Op maandag 31 augustus 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan moeten we het maar aan Fas overlaten, zij is een geboren leider!
Mijn geestelijk moeder!
Hmm, nee dat is het niet echt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou het een misplaatst superioriteitsgevoel willen noemen.
Echt wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, nee dat is het niet echt.
Trusten en succes morgen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn bed lokt meik ga slapen. Morgen m'n eerste colleges, hihihihii wat spannend
!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:42 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
De ergste is diesmiley, dat is altijd het teken dat iemadn het echt niet meer snapt.
En ook weer grappig dat zo'n topic dezelfde users aanjaagt die dachten dat ze erboven stonden.
IQM en Dartanian zou ik echt wel eens willen zien, zulke trieste stakkers heb ik zelden eerder meegemaakt, vermoed ik, maar misschien verbazen zein hun geweldigheid.
Veel plezier.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn bed lokt meik ga slapen. Morgen m'n eerste colleges, hihihihii wat spannend
!
En dat maakt je een empathisch leider, precies wat deze slowchat in bittere tijden nodig heeft. Een meelevende gevoelige vrouw die af en toe een paar ferme tikken op de bips uitdeelt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
!
Ik ben juist heel slecht in leidinggeven, ik ben niet dominant genoeg.
Jawel hequote:Op maandag 31 augustus 2009 00:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat posts gelezen van Fas en idd, daar lijkt ze me
wel geschikt voor..
Fas: Volgens mij ben je niet op je bekkie gevallen
En ik ben daarentegen juist weer heel erg verlegen
(zolang ik iemand niet ken)
Dus ja: Fas
-Edit- Ik ga m nou niet weer aanpassen hoor Fas, door jouw bovenstaande post
Slaap lekker.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
!
Ja, maar het echte probleem is iets anders, dit is slechts een uiting van dat probleem.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Echt wel.Kijk maar eens hoe vaak hij afgeeft op anderen en zichzelf daarbij automatisch boven die groep mensen (in dit geval FOK!kers) stelt.
Ja?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met m'n colleges? Bedankt
!
Wat is het echte probleem dan volgens jou?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar het echte probleem is iets anders, dit is slechts een uiting van dat probleem.
Ja, dat weet ik dus niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat is het echte probleem dan volgens jou?En dat "misvormde wereldbeeld" is te simpel, daar doe ik het niet voor.
Toen ik vanuit werk naar huis liep (200 meterquote:
Hey, wat leuk, zullen we tofu gaan eten en Melissa Etheridge gaan beluisteren?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:55 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben met het posten van deze post lesbische geworden.
Ik houd niet zo van tofu. En Melissa Etheridge, whoever she may be.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, wat leuk, zullen we tofu gaan eten en Melissa Etheridge gaan beluisteren?
Ja, maar dat is te simpel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Shut the fuck up dan met je "nee, dat is het niet!"
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van tofu. En Melissa Etheridge, whoever she may be.
Als je Melissa Etheridge niet kent, ben je geen goede lesbo hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dat is te simpel.Je ziet zelf toch ook wel dat dat het niet werkelijk is?
[..]
Dit liedje ken je toch wel?
Je beschrijft jezelf vanuit mijn perspectief, da's wel laf.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet.Ik vermoed onzekerheid vermengd met frustratie, waar zijn vervormde wereldbeeld weer uit voortvloeit.
Lame poging tot diss. You can do better. Toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:04 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Je beschrijft jezelf vanuit mijn perspectief, da's wel laf.
quote:(Toen ik hier "genegeerd " werd, heb ik IQM trouwens helemaal niet gezien, waar was die held toen dan?)
Precies.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je Melissa Etheridge niet kent, ben je geen goede lesbo hoor
Fas.. Wil je met mij naar Bikini Kill luisteren en Sylvia Plath lezen?
Dat is zo..quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies.
Wat een kutmuziek.Als jij me voorleest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |