WTFquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:12 schreef Deamobile het volgende:
Mja, stoken in andermans relatie moet je laten.
Voor je het weet, sta je op FOK!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
*Quote voor het geval dat...*quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:12 schreef Deamobile het volgende:
Mja, stoken in andermans relatie moet je laten.
Voor je het weet, sta je op FOK!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft de vrouw gemaakt, waren nogal bezopenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarom heb je in godsnaam zulke foto's van je 'vriend'?
Is dit nu je ex?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:04 schreef Deamobile het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De enige die ik van ons samen heb...zowaar in de kerk
Zijn ex?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarom heb je in godsnaam zulke foto's van je 'vriend'?
quote:
Twee verdomd goede redenenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:17 schreef Deamobile het volgende:
[..]
Hij omdat hij dronken was, ik omdat ik hem uitkots
Jij bent die naakte?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:18 schreef SuperFucker het volgende:
je hebt wraak en wraak.
gaat wel de grens over
dat dusquote:
Inderdaad, info graag.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:23 schreef Merel het volgende:
Ik snap niet wie nou die foto's gemaakt heeft en hoe TS dan aan die foto's komt en wat die kabouter op de foto de TS heeft aangedaan
Was? 't Was een reactie die vannacht werd gemaakt...quote:
Mijn vrouw heeft de foto's gemaakt, daardoor heb ik dus ook die foto's, en die meneer met die handoek om zijn lul, dacht te kunnen stoken in mijn relatie, waardoor ik bijna de scheiding had doorgezet (kwam hem ten goede).quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:23 schreef Merel het volgende:
Ik snap niet wie nou die foto's gemaakt heeft en hoe TS dan aan die foto's komt en wat die kabouter op de foto de TS heeft aangedaan
Hoe? Waarom?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:25 schreef Deamobile het volgende:
dacht te kunnen stoken in mijn relatie
Hoezo?quote:(kwam hem ten goede).
Maar waarom maakt je vrouw foto's van een kabouter zonder broek aan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:25 schreef Deamobile het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft de foto's gemaakt, daardoor heb ik dus ook die foto's, en die meneer met die handoek om zijn lul, dacht te kunnen stoken in mijn relatie, waardoor ik bijna de scheiding had doorgezet (kwam hem ten goede).
Daarom dus!
Nee, blijf bij de huidige, deze was van daarvoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:22 schreef SuperFucker het volgende:
TS heeft hier gereageerd
Partnerruil...
Weer nieuwe partner TS?
In een goede relatie heeft stoken niet eens zin..quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:25 schreef Deamobile het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft de foto's gemaakt, daardoor heb ik dus ook die foto's, en die meneer met die handoek om zijn lul, dacht te kunnen stoken in mijn relatie, waardoor ik bijna de scheiding had doorgezet (kwam hem ten goede).
Daarom dus!
1) Ow, elke keer een balletje opgooien, ik reageerde daarop, en had ruzie met de vrouw om de reactie die ik gaf.quote:
Ik zou die scheiding toch maar doorzetten als je vrouw zulke pics van andere mannen maaktquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:25 schreef Deamobile het volgende:
[..]
Daarom dus!
de vrouwquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:29 schreef Deamobile het volgende:
[..]
1) Ow, elke keer een balletje opgooien, ik reageerde daarop, en had ruzie met de vrouw om de reactie die ik gaf.
2) Als het uit zou gaan, zou ik bij hem in komen wonen (hij is getrouwd, kind etc, nek vol schulden) en mee betalen aan de vaste lasten, waardoor hij dus sneller van alles af zou zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |