En voor het lapohunten niet te vergeten!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:23 schreef Japsnars het volgende:
Bitch, je zal boeten met een -1 note voor het niet posten van een OP
OHNOES.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:23 schreef Japsnars het volgende:
Bitch, je zal boeten met een -1 note voor het niet posten van een OP
Geef me maar gelijk een week.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:23 schreef IQM het volgende:
[..]
En voor het lapohunten niet te vergeten!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh. Dat had ik al begrepen.
[..]
Ja.
Remlof die zegt dat wij ons wel gedragen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
remlof heeft zelf ooit gezegd dat een OP niet noodzakelijk was, omdat we ons vast wel wisten te gedragen. Hij heeft gezegd.
Gisteren was nog best leuk werken.quote:
Wij weten ons wel te gedragen ja, maar jij..?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
remlof heeft zelf ooit gezegd dat een OP niet noodzakelijk was, omdat we ons vast wel wisten te gedragen. Hij heeft gezegd.
Ging er nog wel een bus terug dan?quote:
Een vaste OP hoeft ook niet wmb. Deze reeks loopt nu al zoveel delen met dezelfde groep users..quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
Het zijn klanttevredenheidsonderzoekenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Derde generatie klanttevredenheidonderzoeken.
Pff, de bus is voor paupers.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ging er nog wel een bus terug dan?
fapfapfapquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pff, de bus is voor paupers.
Ik ben samen met dat meisje in een auto gestapt.
Maar de openingspost moet wel met zorg in elkaar worden gezet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een vaste OP hoeft ook niet wmb. Deze reeks loopt nu al zoveel delen met dezelfde groep users..
Ik ben de braafheid zelve.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wij weten ons wel te gedragen ja, maar jij..?
Juistem.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een vaste OP hoeft ook niet wmb. Deze reeks loopt nu al zoveel delen met dezelfde groep users..
Dan ben je een halve pauper...quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pff, de bus is voor paupers.
Ik ben samen met dat meisje in een auto gestapt.
Dat weet ik.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het zijn klanttevredenheidsonderzoeken
Vanwege de heenreis?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ben je een halve pauper...
Ja.quote:
Koop een taart en ga het vieren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:30 schreef dagdag het volgende:
vanmiddag fey twe in kuip , en ik was der
Ik werd 10 minuten voor tijd gebeld dus ik had geen tijd fatsoenlijk vervoer te regelen.quote:
JAJAJAJAJAJAJAJAJAquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik werd 10 minuten voor tijd gebeld dus ik had geen tijd fatsoenlijk vervoer te regelen.
Op dit tijdstip?quote:
JA.quote:
De AH is nog 25 minuten open.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:30 schreef dagdag het volgende:
vanmiddag fey twe in kuip , en ik was der
koop een taart en ga het vierenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:34 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb trouwens mijn Van Bommels weer terug. Ze hebben er nieuwe zolen onder gezet. Ze lopen weer alsof ik een koning ben.
Wat toevallig, JW loopt ook op Van Bommel. Wat een toeval zeg.
Dat heb ik vanavond ook gedaan.quote:
quote:
Eindelijk, waardering.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:39 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond de vorige albums ook heel leuk
You know me!quote:
Klopt jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Eindelijk, waardering.
Je luisterde vannacht naar Arcade Fire.![]()
"Hallo met 4EBE, ik had wat vraagjes over Zotheid....quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JA.
En als je me niet gelooft, bel dan zelf maar met mijn werk!
Ik weet niet waar dagdag woontquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |