Dat dus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef pfaf het volgende:
BS en Sjimz bedankt voor de inzet natuurlijk.
Jammer dit..quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:36 schreef RayMania het volgende:
Zoals ik in FC al zei; er is teveel gebeurd om alles 1 2 3 te vergeten. Toch bedankt.
Ik weet niet waar dit over gaat, maar je bent echt een stumperd 1e klas.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:36 schreef RayMania het volgende:
Zoals ik in FC al zei; er is teveel gebeurd om alles 1 2 3 te vergeten. Toch bedankt.
je weet niet waar het over gaat maar je hebt er wel een mening overquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat, maar je bent echt een stumperd 1e klas.
Ohja gelukkig welquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:41 schreef Rumille het volgende:
Jammer
Alhoewel sjimz over 2 maanden toch wel terugkomt.
Zo denken er meer over.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat, maar je bent echt een stumperd 1e klas.
Als je in een topic met deze insteek gaat lopen kankeren over iets dat in het verleden is gebeurt dan be je gewoon een triest geval.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
je weet niet waar het over gaat maar je hebt er wel een mening over
Ik dacht eerst dat dit sarcastisch was, maar toen ik verder las twijfelde ik toch aan mn eerste gedachte.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:18 schreef Prosac het volgende:
Kut man, hadden jullie dit beter niet eerst achter even kunnen melden?
Gek hoor, als ze hier net een trap na krijgen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:44 schreef Prosac het volgende:
BS, als jij je er nou ook nog mee komt bemoeien, doe dat dan nog even via PM of achter. sjeez
Jij moet je je er gewoon niet mee bemoeien, dan kan het nog leuk wordenquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik geef BS geen trap na, ondanks dat hij opstapt, hoeft hij zich niet direct zo te gedragen. Doe dat dan nog even in FC. Jammer dit..
Topic verpesten zo.
Het is dat lekken niet mag...quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gek hoor, als ze hier net een trap na krijgen.
Lek nou maar, anders is het wéér een rel.quote:
Ik wil er hier verder niet meer over zeggen. Niet de bedoeling om dat hier nogmaals uit te vechten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:49 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jij moet je je er gewoon niet mee bemoeien, dan kan het nog leuk worden.
Ze heeft gelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lek nou maar, anders is het wéér een rel.
Nee, dit is een afscheidstopic en niet een topic om dat nogmaals uit te vechten. Iedereen heeft er dan weer een mening overquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
TOESTEMMING! GEQUOTE!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:39 schreef RayMania het volgende:
[..].
Even een relletje starten in VBL.
quote:
quote:
Wat is een zondag op FOK! nu zonder relletje?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is trouwens wel waar dat BliksemSchigt en ik weggaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL zitten we jah, as if!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is een zondag op FOK! nu zonder relletje?
Duhquote:
daarom wordt het ook weer tijd voor een tukker modquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:57 schreef Prosac het volgende:
Hallo, met drie Ajax-mods tegen een niet-Ajaxmod dan is schijnbaar de niet-Ajaxmod altijd kut.
Blij dat jullie weg gaan.
Als het een democratie zou zijn had je mijn stem gehad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
daarom wordt het ook weer tijd voor een tukker mod
Fok is geen democratie!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als het een democratie zou zijn had je mijn stem gehad.
Duurt wel gauw 2 minuten voordat dat spul klaar is in de magnetronquote:
Beter een 4e Ajax-modquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
daarom wordt het ook weer tijd voor een tukker mod
Die is voor Ajax, dat wil Yvonne niet meer.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:59 schreef Palmboom313 het volgende:
Dinsdag sluit de transfermarkt he
Ik denk dat Houniet VBL mod wordt
Toch gaat het gebeurenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die is voor Ajax, dat wil Yvonne niet meer.
Dat zie je verkeerd, er blijven twee goede over!quote:
Oh, voor de schermen ineens wel?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, er blijven twee goede over!
Nee, dat zie jij verkeerd, er blijven twee bedorven over en er gaan 2 half rauwe weg.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, er blijven twee goede over!
Geen rel, BS en sjimz gaan wel weg.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:05 schreef Damzkieee het volgende:
Openheid van zaken graag, mijn popcorn wordt taai.
Moet je mod worden, kun je alles nalezen in FCquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:05 schreef Damzkieee het volgende:
Openheid van zaken graag, mijn popcorn wordt taai.
Huilliequote:
Waarom ga je opnieuw weg sjimz?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen rel, BS en sjimz gaan wel weg.
Nu is er een zoektocht naar nieuwe mods.
Of iemand speelt wat door via PM?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Moet je mod worden, kun je alles nalezen in FC
Ik ga serieus een druk leven tegemoetquote:
Tussen je bans door of wat?quote:
Toma 4 presidentquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:10 schreef toma het volgende:
BS en sjimz weg![]()
why!? tell me why!?
Bij gebrek aan nieuwe mods wil ik me ook wel beschikbaar stellen
Regel maar even zou ik zeggenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Moet je mod worden, kun je alles nalezen in FC
Nee.quote:
Mwoah, ik heb al teveel notes, dus ik zal eerst bij Yvonne onder het bureau moeten om te kunnen meedingen om een plekkie in het modteamquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
En niet na het nalezen weer opstappen he.
Ik heb meer notes dan jij.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb al teveel notes, dus ik zal eerst bij Yvonne onder het bureau moeten om te kunnen meedingen om een plekkie in het modteam
Zou best kunnen werkenquote:
Zoveel bans krijg ik ook weer niet.quote:
Je bedoelt verkeerslichten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
Sjimz, een stoplicht is er niets bij.
Afleidingsmanouvre?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:16 schreef Robinhoo het volgende:
Bedankt sjimz en BS.
Modden is niets voor mij
Jamaar ik heb kankernotes, die tellen dubbelquote:
Als Robinhooo gaat modden moet daarna een andere mod zijn spelling weer aanpassenquote:
Jij wint!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jamaar ik heb kankernotes, die tellen dubbel
Nee ik heb sinds kort Firefox met spellingscontrole dusquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als Robinhooo gaat modden moet daarna een andere mod zijn spelling weer aanpassen
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee ik heb sinds kort Firefox met spellingscontrole dus
Adothehague?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:30 schreef Superheld het volgende:
Robbie, kom er maar in.
Oh en wie was trouwens die kansloze vorige keer nou ook alweer, die het niet werd?
Ohja, die clownquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:10 schreef Beschouw het volgende:
Bedankt voor jullie inzet, sjimz en BS.
GVD net voor het sluiten van de transferperiodequote:Op zondag 30 augustus 2009 20:13 schreef sjimz het volgende:
BliksemSchigt en sjimz gaan het VBL mod team verlaten.
We vinden het beide leuk geweest en hebben het te druk met andere dingen.
Bijkomend voordeel is dat er weer een leuk speculatietopic kan worden opgezet.
We zullen ons moeten richten op transfervrije mods inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
GVD net voor het sluiten van de transferperiode
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
We zullen ons moeten richten op transfervrije mods inderdaad.
Hey. Hoi!quote:
Thx Sjimmie en BSquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:12 schreef Suijk het volgende:
Tss, zomaar uit eigen vrije wil stoppen.
Het verleden bewijst dat dat zelfs met een sollicitatieronde niet uitgesloten wordt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Mods dienen gewoon gevraagd te worden.
DAM wou niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Mods dienen gewoon gevraagd te worden.
Ik was al bang dat al mijn vijanden zouden verdwijnen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prosac blijft gewoon hoor, Tong.
Homo's.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:13 schreef Prosac het volgende:
En we vinden mekaar ook nog steeds lief.
Ik ook van jou Tong.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was al bang dat al mijn vijanden zouden verdwijnen.
Zou het wel saai maken.
Terecht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:23 schreef Prosac het volgende:
SCH wou alleen mod worden op GAY, maar Yvonne wou daar geen subforum voor
Zelfs zijn eigen kindje ELF wees hij af..quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:23 schreef Prosac het volgende:
SCH wou alleen mod worden op GAY, maar Yvonne wou daar geen subforum voor
Dan weet je tenminste zeker dat Barca gebanned wordtquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:42 schreef Dvm86 het volgende:
denthemen vind ik wel een goeie om mod te worden.
Mods kunnen niet bannen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:51 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste zeker dat Barca gebanned wordt
Wat denk je zelfquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Users kunnen wel solliciteren.
Doe dat eens.
Ze zijn op. Zei ik eerder al.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe dat eens.
Een minister kan geen mensen in de cel krijgen.quote:
Als wij wel konden bannen, was jij hier niet meer. Geloof je het nu?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een minister kan geen mensen in de cel krijgen.
Dat wist ik al.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als wij wel konden bannen, was jij hier niet meer. Geloof je het nu?.
ben bezigquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe dat eens.
Nee joh, Ambrosius was ons dan al lang voor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als wij wel konden bannen, was jij hier niet meer. Geloof je het nu?.
Ja snel zijn jullie nooit geweest.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee joh, Ambrosius was ons dan al lang voor.
Dan was ik ook al lang gebandquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:
quote:Joo nettkuierbegeleiders
k heb mangs geen donder te doan. t Lek mie doarum wa 'n mirakels best plan da-j mie d'r bie nemt. Woarumme moej moar bekieken in mien breefgeschiedenis. Henig an en ik heur wa wa-j d'r van vind.
quote:
quote:
Nee, dat ging zo.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
![]()
zo ben jij destijds binnen gekomen op SPT
quote:"Mitt? Neuken?"
lul de behangerquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:33 schreef sjimz het volgende:
Verwelkom hier Happel als nieuwe mod
Nog maar 1 plek open dus!
Gefeliciteerd Happel.
"Ik wil niet naar Inter modje worden"quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:47 schreef sjimz het volgende:
Er zijn allang 2 namen bekend maar deze sollicitatie is meer voor de schijn.
Buttplugquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:33 schreef sjimz het volgende:
Gefeliciteerd Happel.
Happel de beste trainer ooit.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:33 schreef sjimz het volgende:
Gefeliciteerd Happel.
Het begint met een D en eindigt op anny. Iemand had lopen ouwehoeren over lekken o.i.d.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:41 schreef tong80 het volgende:
Digger waarom most jij ook alweer weg als eerste mod ?
Waarom ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik laat Prosac er wel een slotje op doen.
Vond het jammer dat je wegging, Niemand begreep het.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het begint met een D en eindigt op anny. Iemand had lopen ouwehoeren over lekken o.i.d.
Zonder enige vorm van wederhoor - weet nl. nog steeds niet waar het over ging/gaat - was ik gebanned. Kwam er op die manier van de ene op de andere dag achter.
Tsja, dan ga ik er ook geen eigen tijd of moeite meer in stoppen, dan kun je de * insert Haagse medische encyclopedie* krijgen, dus modje word ik nooit meer.
He takes the ball, he shoots, he scooooooooooooooooores!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik laat Prosac er wel een slotje op doen.
Ik heb niet zo heel veel tegen Barca, komt meer omdat ik zijn berichten nooit meer leesquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:51 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste zeker dat Barca gebanned wordt
Bedankt hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:33 schreef sjimz het volgende:
Gefeliciteerd Happel.
Nee, dat is inmiddels al bij deel 1411.quote:
Die bagger is van te hoog niveau.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee, dat is inmiddels al bij deel 1411.
*kick*quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:25 schreef Blawh het volgende:
Zijn er al veel sollicitanten?
Nederlandse spelling is ook niet belangrijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:20 schreef Prosac het volgende:
Nou ja.. een beeld van hoe je je normaal gedraagd op het forum is wel handig natuurlijk.
Al hoeft dat niet doorslaggevend te zijn.
Ik bedoel, Sjimz is ook al tijden mod.
Ik ben een provinciaal, don't blame me, blame the system.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nederlandse spelling is ook niet belangrijk.
En dat is doodzonde nummer 1?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef sjimz het volgende:
En je bent een Ajacied.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:25 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
En dat is doodzonde nummer 1?
Ghehe, ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:25 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
En dat is doodzonde nummer 1?
Waarom post je dit niet met je originele account?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:26 schreef Cacciatore het volgende:
Ach weet je, stereotypes zijn er om te doorbreken, ja alle Feyenoorders hebben maar 1 hersencel en inderdaad PSV'ers zijn allemaal boeren die enkel een tractor besturen maar wij Ajacieden zijn zeer divers en ik ga het bewijzen!
ik zie steeds meer kansenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het niet zeggen. Geschikte mensen hoeven niet te solliciteren.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je hebt heul niet gesolliciteerd.
Je moet altijd alleen even aangeven dat je wel bereidt bent om gevraagd te worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het niet zeggen. Geschikte mensen hoeven niet te solliciteren.
En dan graag met minder spellingsfouten dan in het bericht dat ik nu quote.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je moet altijd alleen even aangeven dat je wel bereidt bent om gevraagd te worden.
Daar was ik al achter gekomen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
En met meer humor dan de persoon waarvan ik het bericht nu quote.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan graag met minder spellingsfouten dan in het bericht dat ik nu quote.
Ik zie Hans Teeuwen geen mod worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
En met meer humor dan de persoon waarvan ik het bericht nu quote.
Deze post bevestigt mijn eerdere post!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie Hans Teeuwen geen mod worden.
Maar je mag blijven hopen.
Lachen om je eigen grapjes is zo negentiende eeuws.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:35 schreef sjimz het volgende:
Maar goed, dan is eigenlijk elke VBL user wel een kanshebber![]()
![]()
![]()
Er is al drie jaar lang niemand benaderd aan de hand van een solli.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het niet zeggen. Geschikte mensen hoeven niet te solliciteren.
Welke ?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Deze post bevestigt mijn eerdere post!
Nu maak zelfs jij een kans.quote:
Jij kan het weten want jij bestond toen al of niet stoffige pluizenbol?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grapjes is zo negentiende eeuws.
Nee, er is humor vereist.quote:
Wat is een pluizenbolquote:Op woensdag 2 september 2009 14:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij kan het weten want jij bestond toen al of niet stoffige pluizenbol?
Quote die opmerking eens. Waar ik dat over mezelf beweer.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar dat heb jij toch? Althans.. dat zeg je altijd.
Beetje geloof in jezelf Tong.
Mijn geniale topics zijn niet om te lachen. Die zijn bloedserieus.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:40 schreef sjimz het volgende:
Die tong, ik lach me toch elke keer weer helemaal dolletjes met zijn geniale topics!![]()
Mijn god, wat een pareltjes.
Ow dan is het logisch dat ze een slotje krijgen.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn geniale topics zijn niet om te lachen. Die zijn bloedserieus.
Je beweert regelmatig dat anderen een gebrek aan humor hebben bij het sluiten van je topics, daaruit concludeer ik dat jij vindt dat je het zelf wel hebt.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Quote die opmerking eens. Waar ik dat over mezelf beweer.
Je beweert net dat ik dat vaak over mezelf beweer. Zou toch een eitje moeten zijn om ze op te sporen.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je beweert regelmatig dat anderen een gebrek aan humor hebben bij het sluiten van je topics, daaruit concludeer ik dat jij vindt dat je het zelf wel hebt.![]()
Ik ga geen quotes googlen, jij hebt zoveel posts, geen zin om daar tussen te zoeken.
Mooi dat je erkent dat het een hetze isquote:Op woensdag 2 september 2009 14:58 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop dat de 2 nieuwe modjes de hetze tegen Tong door blijven voeren!
Mooi om te zien dat je na weet ik veel hoeveel posts nog steeds als een klein kind aan het happen bent.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi dat je erkent dat het een hetze is
Dit heeft niks meer met happen te maken.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je na weet ik veel hoeveel posts nog steeds als een klein kind aan het happen bent.
tussen die 364.741 364.745 364.747 posts?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je beweert net dat ik dat vaak over mezelf beweer. Zou toch een eitje moeten zijn om ze op te sporen.
Hebben we al lang gehad.quote:
Clauwheee.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Is er een vrouwelijke niet-Ajax fan dan?
Ja D-K.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Is er een vrouwelijke niet-Ajax fan dan?
Allemaal dikke prut hequote:Op woensdag 2 september 2009 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Vrouwen en voetbal
En dan ook nog voor Ajax.
quote:
Altijd sympathie voor Twente gehad.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daarom die groeiende sympathie voor Twente?
Ik ook al vanaf de jaren 70quote:Op woensdag 2 september 2009 18:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Altijd sympathie voor Twente gehad.
Eerste club met een website? Of kwam je destijds nog buiten de deur?quote:
Ik ben net een homo die nooit uit de kast komt.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Eerste club met een website? Of kwam je destijds nog buiten de deur?
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:58 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop dat de 2 nieuwe modjes de hetze tegen Tong door blijven voeren!
Toch maar solliciteren dan.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
De Ajax vertegenwoordiging in dat lijstje is minimaalquote:Op donderdag 3 september 2009 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als pfap, zjroen, mitt, DatMeenJeNiet, Happel, mcyodogg, MaxPower, vitessezuid, Blawh, Venomsnake, Damzkieee en WeebI nou eens zouden solliciteren, schiet het wellicht op.
Naast betweters TerroRobbie, Grulez en The_Verve natuurlijk.
Plus borisz als vertegenwoordiger van Hools - en blijkbaar de blowende hangjeugd op de middelbare school.
En terecht. JBLquote:Op donderdag 3 september 2009 18:58 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
De Ajax vertegenwoordiging in dat lijstje is minimaal
Ik kan er nog niet postenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:35 schreef Ritmo het volgende:
Ze hebben alvast een subforum voor je aangemaakt Sjimz.
[..]
Je kent mijn standpunt.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als pfap, zjroen, mitt, DatMeenJeNiet, Happel, mcyodogg, MaxPower, vitessezuid, Blawh, Venomsnake, Damzkieee en WeebI nou eens zouden solliciteren, schiet het wellicht op.
Naast betweters TerroRobbie, Grulez en The_Verve natuurlijk.
Plus borisz als vertegenwoordiger van Hools - en blijkbaar de blowende hangjeugd op de middelbare school.
Het zou de beslissing wel vereenvoudigen. Stuur dan gewoon een sollicitatie met, "ja ik wil wel gevraagd worden"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |