*kick*quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:25 schreef Blawh het volgende:
Zijn er al veel sollicitanten?
Nederlandse spelling is ook niet belangrijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:20 schreef Prosac het volgende:
Nou ja.. een beeld van hoe je je normaal gedraagd op het forum is wel handig natuurlijk.
Al hoeft dat niet doorslaggevend te zijn.
Ik bedoel, Sjimz is ook al tijden mod.
Ik ben een provinciaal, don't blame me, blame the system.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nederlandse spelling is ook niet belangrijk.
En dat is doodzonde nummer 1?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef sjimz het volgende:
En je bent een Ajacied.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:25 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
En dat is doodzonde nummer 1?
Ghehe, ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:25 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
En dat is doodzonde nummer 1?
Waarom post je dit niet met je originele account?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:26 schreef Cacciatore het volgende:
Ach weet je, stereotypes zijn er om te doorbreken, ja alle Feyenoorders hebben maar 1 hersencel en inderdaad PSV'ers zijn allemaal boeren die enkel een tractor besturen maar wij Ajacieden zijn zeer divers en ik ga het bewijzen!
ik zie steeds meer kansenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het niet zeggen. Geschikte mensen hoeven niet te solliciteren.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je hebt heul niet gesolliciteerd.
Je moet altijd alleen even aangeven dat je wel bereidt bent om gevraagd te worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het niet zeggen. Geschikte mensen hoeven niet te solliciteren.
En dan graag met minder spellingsfouten dan in het bericht dat ik nu quote.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je moet altijd alleen even aangeven dat je wel bereidt bent om gevraagd te worden.
Daar was ik al achter gekomen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
En met meer humor dan de persoon waarvan ik het bericht nu quote.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan graag met minder spellingsfouten dan in het bericht dat ik nu quote.
Ik zie Hans Teeuwen geen mod worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
En met meer humor dan de persoon waarvan ik het bericht nu quote.
Deze post bevestigt mijn eerdere post!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie Hans Teeuwen geen mod worden.
Maar je mag blijven hopen.
Lachen om je eigen grapjes is zo negentiende eeuws.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:35 schreef sjimz het volgende:
Maar goed, dan is eigenlijk elke VBL user wel een kanshebber![]()
![]()
![]()
Er is al drie jaar lang niemand benaderd aan de hand van een solli.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het niet zeggen. Geschikte mensen hoeven niet te solliciteren.
Welke ?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Deze post bevestigt mijn eerdere post!
Nu maak zelfs jij een kans.quote:
Jij kan het weten want jij bestond toen al of niet stoffige pluizenbol?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grapjes is zo negentiende eeuws.
Nee, er is humor vereist.quote:
Wat is een pluizenbolquote:Op woensdag 2 september 2009 14:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij kan het weten want jij bestond toen al of niet stoffige pluizenbol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |