quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:12 schreef o.us het volgende:
Dit topic gaat niet over mij, maar over een vriend van mij. Hij zit nog op 5 havo en
adoreert <- ?
om net als mij met een diploma van school af te gaan. Toen ik hem vroeg of hij zijn boeken al opgehaald heeft, begon hij gelijk al over gym, wat zijn minst favoriete vak is. En over de 'kwellen' coopertest en piepjestest. Hij zegt dat hij die testen altijd moest herkansen vorig jaar om toch over te kunnen gaan.
Wat voor een man ben je, als je faalt in een coopertest/piepjestest? De piepjestest vind ik altijd leuk om te doen, niks mis mee.
Klacht: Ik weet niet of die vriend wel ballen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:13 schreef ploppperrrr het volgende:
Ik had trap 12
Kabouter Piepjes test zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Dan moet je eerst eens wat aan je Nederlands gaan werken....quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:12 schreef o.us het volgende:
Hij zit nog op 5 havo en hoopt om net als mij met een diploma van school af te gaan.
Mag ik er ook op mongooltje?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ken op mijn haatlijstje erbij :
>Penisbaard
>3keernix
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:14 schreef Quishendrikson het volgende:
ik faalde vroeger ook altijd met de piepjestest, maar toen hadden we nog geen radio die de piepjes maakte. Nee, we hadden een leraar die op een hoorn blies. Gym was de reden dat ik van school ging, omdat ik het stom vond, en het niet kon. Ik had geen conditie. Tegenwoordig heb ik wel weer een goede conditie, maar dat moet ook als je boswachter bent![]()
Dikkequote:Op zondag 30 augustus 2009 20:17 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik had trap 3, toen moest je gaan rennen en had ik er geen zin meer inNooit over moeten doen ofzo, altijd een 6 voor gym.
Ik ook. "Welke trap/afstand moet je halen voor een 6 meneer?"quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:14 schreef SeanFerdi het volgende:
ik ging altijd door totdat ik er een zes voor had, en dan vond ik het wel genoeg...
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:12 schreef o.us het volgende:
Dit topic gaat niet over mij, maar over een vriend van mij.
Juist jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:12 schreef o.us het volgende:
wij noemen hem ook gewoon de bieptestquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:14 schreef classpc het volgende:
Die piepjestest heet de Shuttle run test.
Ik hoorde altijd bij de stoere jongensquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit topic loopt vol met kneusjes die altijd als laatst gekozen werden met gym..
Oh ik stond gewoon een 7-8 voor gym en wij blowde nogal regelmatig tussendoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:21 schreef TNA het volgende:
Sowieso, wat nou 'falen'? Al haal je trap 2, je doet verder een beetje vriendelijk en helpt met opruimen, klaar, een 6. De enige mensen die onvoldoendes halen voor gym spijbelen continu of roken wiet tijdens de les.
Ik werd inderdaad altijd als laatst gekozenquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja idd dat is hier ook.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:21 schreef TNA het volgende:
Sowieso, wat nou 'falen'? Al haal je trap 2, je doet verder een beetje vriendelijk en helpt met opruimen, klaar, een 6. De enige mensen die onvoldoendes halen voor gym spijbelen continu of roken wiet tijdens de les.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik hoorde altijd bij de stoere jongens
Last but not least.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En we weten allemaal inmiddels dat als je wiet rookt, er een grote kans is dat je als cocaine verslaafde eindigt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:21 schreef TNA het volgende:
Krijgen we dat weerquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En we weten allemaal inmiddels dat als je wiet rookt, er een grote kans is dat je als cocaine verslaafde eindigt.
Wanneer de mods enig trollinzicht krijgen ben jij de eerste met een permbanquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En we weten allemaal inmiddels dat als je wiet rookt, er een grote kans is dat je als cocaine verslaafde eindigt.
Mijn broertje haalde anders maar 1400 m.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:29 schreef littledrummergirl het volgende:
je kan de coopertest halen door driekwart van de tijd te wandelen en daarna eventjes te rennen.. het stelt echt geen drol voor
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:14 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Ha die test is naar mij vernoemd![]()
hehehe
Blijven hopen!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:12 schreef o.us het volgende:
Hij zit nog op 5 havo en hoopt om net als mij met een diploma van school af te gaan.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:14 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Ha die test is naar mij vernoemd![]()
hehehe
hoorde? Als in al jaren niet meer?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik hoorde altijd bij de stoere jongens
Ik geloof niet dat er ooit iemand is geweest die geen diploma haalde omdat hij de coopertest niet goed genoeg deed.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar wie legt me nu eens uit waarom je het 1 of ander debiel gymoefeningetje moet doen om een diploma te krijgen?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn broertje haalde anders maar 1400 m.
En hij is niet eens dik.
Sterker nog: Ik heb zo'n gare test nooit hoeven doen. Gewoon gemiddeld een 8 staan was al ruim voldoende.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:34 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er ooit iemand is geweest die geen diploma haalde omdat hij de coopertest niet goed genoeg deed.
lijkt mij ook... echt die coopertest stelt geen hol voor, kan je ook prima als je amper conditie hebtquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:35 schreef Quishendrikson het volgende:
zelfs wandelend haal je 1400 meter in 12 minuten![]()
Je hebt vast wel eens stiekem naar zijn ballen gekeken tijdens het douchen na het gymmen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:12 schreef o.us het volgende:
Ik heb het juist nooit op de basisschool gehad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:40 schreef jortkeldert het volgende:
Op wat voor kut school zit je als je dit op de middelbare nog hebt?
Sinds de basisschool al niet meer te maken met dit soort mongolen tests
Amper conditie? Dan haal je de 3 kilometer echt niet in 12 minuten hoor..quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lijkt mij ook... echt die coopertest stelt geen hol voor, kan je ook prima als je amper conditie hebt
right, net als die foto van het vriendje van je zusje die je wilde laten raten op fok en wat je stiekem zelf bleek te zijn. Loserquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:12 schreef o.us het volgende:
Whehe, ik was ook nog eens degene die het onthulde.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:42 schreef pisnicht het volgende:
[..]
right, net als die foto van het vriendje van je zusje die je wilde laten raten op fok en wat je stiekem zelf bleek te zijn. Loser
2 kilometer is meestal voldoende.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Amper conditie? Dan haal je de 3 kilometer echt niet in 12 minuten hoor..
De laatste keer dat ik een coopertest moest doen, was 2100 meter ook voldoende voor een 6 hoor. (was wel in de 2e maar toch)quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Amper conditie? Dan haal je de 3 kilometer echt niet in 12 minuten hoor..
Wat voor niveau deed je dan? Op de havo heb ik het iig niet gehadquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het juist nooit op de basisschool gehad.
Heb even gekeken op internet en dan behoor je tot de grootste mongolen van je leeftijdsgroep. En stoppen bij een 6? Loop gewoon door tot je die 10 hebt. Is de jeugd van tegenwoordig nou echt zo anti sport?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:50 schreef bioloogje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een coopertest moest doen, was 2100 meter ook voldoende voor een 6 hoor. (was wel in de 2e maar toch)
Vwo, en dit jaar havo en dan heb ik het weer.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:54 schreef jortkeldert het volgende:
[..]
Wat voor niveau deed je dan? Op de havo heb ik het iig niet gehad
Ik had iets van 2800 meter toen, en ik was idd zeker niet de beste van de klas. maar een 2100 meter was een 6.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb even gekeken op internet en dan behoor je tot de grootste mongolen van je leeftijdsgroep. En stoppen bij een 6? Loop gewoon door tot je die 10 hebt. Is de jeugd van tegenwoordig nou echt zo anti sport?
Ik had trap 12
Dat is kankerlaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Bij ons niet hoor, bij trap 8 had je voldoende volgens mij.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:22 schreef Japsnars het volgende:
Gemiddelde voor 15-16 jarige was iets van Trap 14/15
Omdat het nederlandse onderwijssysteem gewoon compleet ZUIGT.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar wie legt me nu eens uit waarom je het 1 of ander debiel gymoefeningetje moet doen om een diploma te krijgen?
Dat was toen de Tweede Fase net nieuw was.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Op wat voor school zit je als je blijft zitten doordat je de coopertest niet goed aflegt?
Bij ons kon je niet zakken op gym, behalve als je een verslag niet inleverde. Ikzelf scoorde enorm kut op speerwerpen. Was ook wel belachelijk geweest als ik daarop was gezakt, en iemand anders op afstandlopen conditiequote:Op zondag 30 augustus 2009 21:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat het nederlandse onderwijssysteem gewoon compleet ZUIGT.
Begrijp me niet verkeerd: ik ben ZEER voor voldoende lichamelijke oefening op school. Wat mij betreft krijgen de koters veel meer uren per week gym, zwemmen, of andere fysieke activiteiten, al is het alleen maar zodat ze niet de hele dag in die lokalen opgesloten zitten, maar ook even 'kind', of in dit geval 'tiener/puber/jong-volwassene kunnen zijn.
... maar om mensen te laten zitten omdat ze niet goed met gym mee kunnen komen, is volstrekt belachelijk.
Maar goed, ik vind wel meer zaken in het onderwijs volstrekt belachelijk.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat een sukkel is die vriend van je. Trap 15 piepjestest en 4,2km coopertest
Al deden ze op mijn school niet moeilijk over kutscores.
Iemand met score 4 piepjestest had een 5,5 Net zo bij coopertest. Bij ons kon je niet zakken op gym, behalve als je een verslag niet inleverde.
Toen wel ja.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
4,2 km? Dus jij loopt 21 km per uur en dat 12 minuten lang?
Bij ons werd er wel rekening gehouden met de mensen die niet zo sportief waren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat het nederlandse onderwijssysteem gewoon compleet ZUIGT.
Begrijp me niet verkeerd: ik ben ZEER voor voldoende lichamelijke oefening op school. Wat mij betreft krijgen de koters veel meer uren per week gym, zwemmen, of andere fysieke activiteiten, al is het alleen maar zodat ze niet de hele dag in die lokalen opgesloten zitten, maar ook even 'kind', of in dit geval 'tiener/puber/jong-volwassene kunnen zijn.
... maar om mensen te laten zitten omdat ze niet goed met gym mee kunnen komen, is volstrekt belachelijk.
Maar goed, ik vind wel meer zaken in het onderwijs volstrekt belachelijk.
Verslagen inleveren voor gym!?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Bij ons kon je niet zakken op gym, behalve als je een verslag niet inleverde. Ikzelf scoorde enorm kut op speerwerpen. Was ook wel belachelijk geweest als ik daarop was gezakt, en iemand anders op afstandlopen conditie![]()
Jep een verslag voor gymquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Verslagen inleveren voor gym!?
WTF!?
Het begint bijna op kindermishandeling te lijken, wat die scholen onze koters laten ondergaan![]()
Je geeft mij té veel eerquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Wanneer de mods enig trollinzicht krijgen ben jij de eerste met een permban
4,2 kilometer in 12 minuten, dan kan je bijna meelopen op het WK. En dat voor iemand die nog op de middelbare zat. Het klinkt niet heel erg geloofwaardig..quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Toen wel ja.Fietste elke dag 30km naar school. Zat daarnaast op voetbal en wielrennen en mijn conditie is altijd goed geweest.
4 mijl van Groningen toen 25:11
Tja, echt schandaligquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jep een verslag voor gym.
Mijne ging over merken in de sport. Hoe ze zich ontwikkeld hadden enzoGeloof 5 pagina's.
was een 7,5 waard geloof ik
En het allerergste is nu als resultaat op Fok! het gehele internet te zien. Kutkinderen die niet eens fatsoenlijk kunnen spellen of hoofdrekenen. Hele volksstammen die niet weten wat de hoofdstad van pak-'m-beet Australië is of het verschil weten tussen een verassing en een verrassing.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Verslagen inleveren voor gym!?
WTF!?
Het begint bijna op kindermishandeling te lijken, wat die scholen onze koters laten ondergaan![]()
/carequote:Op zondag 30 augustus 2009 21:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
4,2 kilometer in 12 minuten, dan kan je bijna meelopen op het WK. En dat voor iemand die nog op de middelbare zat. Het klinkt niet heel erg geloofwaardig..
Ik had trap 12
Hahaha, ik had 25 in het leger, maar als je niet doorrende kreeg je een schot hagel in je reet, nou dan rende je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schei toch uit.een wizzewazje, meer niet.
Het grootste probleem zijn de Nederlands-leraren. Op mijn middelbare school waren die er nauwelijks. Twee leraren zijn overspannen geraakt, één had steeds een wazige ziekte, een ander zat domme onnozele verhaaltjes te vertellen, nog een ander was een kuthippie en uiteindelijk is er maar één persoon een goede Nederlands-leraar geweest voor mij. 1/6 is dus goed.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En het allerergste is nu als resultaat op Fok! het gehele internet te zien. Kutkinderen die niet eens fatsoenlijk kunnen spellen of hoofdrekenen. Hele volksstammen die niet weten wat de hoofdstad van pak-'m-beet Australië is of het verschil weten tussen een verassing en een verrassing.
Maar ze kunnen een kilometer afleggen in een half uur en twintig keer opdrukken. En daarvan een verslag maken. Nou, bravo. Goede kennis heb je dan opgedaan. Sportjournalisten zijn er blijkbaar niet genoeg op de wereld.
God allemachtig, een ruige rebel op Fok!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:49 schreef tralalala het volgende:
Wij hadden zo'n oude casette speler die je op slow kon zetten.![]()
Klopt, zo ging het bij ons ook... Ook al kon je helemaal niks toen je begon, als je inzet toonde en vooruitgang boekte dan kreeg je een prima cijfer. En dan was van 'niks' naar 'aardig' net zo goed als van sportheld naar een iets grotere sportheld. Je inzet en je ontwikkeling ten opzichte van je startpositie telde, dat je iedere keer weer iets beter werd en het weer ietsje langer uithield.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:31 schreef bioloogje het volgende:
Dus die vooruitgang was belangrijker dan de oorspronkelijke eis. In dat geval is het prima denk ik.
Misschien is het wel een topatleet!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
4,2 kilometer in 12 minuten, dan kan je bijna meelopen op het WK. En dat voor iemand die nog op de middelbare zat. Het klinkt niet heel erg geloofwaardig..
Wij moesten ook zo'n verslag inleveren. De enige keer dat ik een compliment kreeg van mij gymleraarquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Bij ons kon je niet zakken op gym, behalve als je een verslag niet inleverde. Ikzelf scoorde enorm kut op speerwerpen. Was ook wel belachelijk geweest als ik daarop was gezakt, en iemand anders op afstandlopen conditie![]()
Idem, hoe slecht ik ook was met gym, ik kreeg altijd wel een 6, en een 7 als ik er niks van bakte maar echt mijn best deed.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:23 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wij moesten ook zo'n verslag inleveren. De enige keer dat ik een compliment kreeg van mij gymleraar![]()
Bij ons kon je niet zakken voor die coopertest, sowieso, als je bij gym kwam opdagen kreeg je al een zes, deed je ook nog een gymbroek aan dan kreeg je een zeven, deed je ontzettend je best dan kreeg je een acht.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:22 schreef Japsnars het volgende:
Gemiddelde voor 15-16 jarige was iets van Trap 14/15
4.2 km in 12 minuten is echt absurd snel. Dat is bijna WK niveau...quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Toen wel ja.Fietste elke dag 30km naar school. Zat daarnaast op voetbal en wielrennen en mijn conditie is altijd goed geweest.
4 mijl van Groningen toen 25:11
Kreeg gewoon n voldoende...quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:21 schreef TNA het volgende:
Mja, ik zou het nu ook niet meer kunnen. grotendeels doordat toen ik 17 was, astma op kwam te spelen en ik toen met elke sport die ik deed gestopt ben. Achteraf dom, alle conditie weg, veel zwaarder geworden doordat ik nog zelfde hoeveelheid bleef eten. (van 55 naar 70kg) :/ maar ik heb gewoon 2 jaar lang geen deugdelijke hulp gehad van huisarts, en daarom zag ik het door ademhalingsproblemen niet meer zitten. Wil nu, nu ik goede (maar verboden) medicatie heb (staat op dopinglijst), wel de draad met voetbal weer oppakken. En wie weet haal ik dan weer 3km in een coopertest. 4,2 zal niet meer lukken, net als 4 mijl van groningen in 25:11. Maarja, ik moet er mee leren levenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:15 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
4.2 km in 12 minuten is echt absurd snel. Dat is bijna WK niveau...
In dat tempo had je in 1930 een wereldrecord gelopen op de 5km. Eerlijk is eerlijk, toen deden er nog geen Kenyanen mee, maar het blijft een hele prestatie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:15 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
4.2 km in 12 minuten is echt absurd snel. Dat is bijna WK niveau...
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef DuTank het volgende:
Ik vond die dingen altijd mega saai, als ik de trap had gehaald voor een 5,5 stopte ik
Coopertest is gewoonlijk 12 minuiten rennen rondom pilonnen of iets dergelijks. Wij moesten om een voetbalveld rennen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:59 schreef Posergoth6667 het volgende:
ik weet niet wat een cooper test is (is dat met die piepjes?)
de persoon die na mij klaar was, was bewusteloos op de vloer gevallen.
Nee, de coopertest is 12 minuten hardlopen en dan kijken welke afstand / hoe veel rondjes je hebt gehaald.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:59 schreef Posergoth6667 het volgende:
ik weet niet wat een cooper test is (is dat met die piepjes?)
de persoon die na mij klaar was, was bewusteloos op de vloer gevallen.
Oehh kut voor je. Succesquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Vwo, en dit jaar havo en dan heb ik het weer.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
op een legpress lukt me 300kg met 1 been wel![]()
Met name om te zien hoe de dikkerds afvielen of omvielenquote:
Licht geheel aan je leraar kan ik je vertellen, bij sommige leraren kan je beter (onopgemerkt) wegblijven zodat de docent totaal geen indruk van je heeft dan dat je slechte indruk maakt doordat je loopt te kutten...quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:21 schreef TNA het volgende:
De enige mensen die onvoldoendes halen voor gym spijbelen continu of roken wiet tijdens de les.
Dat is ook een beetje het grootste nadeel van dergelijke tests bij gym. Veel mensen zien de lol van heen-en-weer rennen totaal niet in. Verpak het in een fanatieke pot basketbal, en je krijgt zo aardig wat mensen mee die anders bij een zesje meteen naar de kant rennen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:36 schreef CAP. het volgende:
Rennen is misschien wel het meest kansloos, zeker als je tussen twee lijnen gaat rennen met piepjes. Verzin een oplossing voor oorlogen, vindt het wiel opnieuw uit, doe wat, maar niet dat kansloze geren![]()
Het hele idote van conditietestjes is dat ze niet alleen op leeftijd kunnen worden beoordeeld. Cooper had de Coopertest bedacht voor het leger; waar iedereen die mee doet voldoet aan een leeftijds-, lengte en gewichtscategorie. Op de middelbare school loopt die range veel verder uit elkaar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:30 schreef LuxAeterna het volgende:
Overigens zijn conditietestjes echt kut, vooral omdat ik altijd in de groep met de hockeyers/hardlopers zat, waardoor ik vaak werd ingehaald... Ook al liep ik best een redelijk tempo :/
Ook daar zit wat in. Ik was een stuk langer en een stuk zwaarder dan mijn klasgenoten, wat dus ook niet helemaal vergelijkbaar was.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:43 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het hele idote van conditietestjes is dat ze niet alleen op leeftijd kunnen worden beoordeeld. Cooper had de Coopertest bedacht voor het leger; waar iedereen die mee doet voldoet aan een leeftijds-, lengte en gewichtscategorie. Op de middelbare school loopt die range veel verder uit elkaar.
IDD. Ik had hetzelfde maar dan met voetbal. Gaf me in die tijd een bal en een paar flessen water, en ik kon de hele dag rennen, maar rennen zonder bal vond ik geen reet aan. Ik zorgde wel meestal dat ik bij de top3 van de klassen kwam (we gymden met meerdere klassen tegelijkertijd), maar dat was echt puur op 'eergevoel' dan op iets anders.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het grootste nadeel van dergelijke tests bij gym. Veel mensen zien de lol van heen-en-weer rennen totaal niet in. Verpak het in een fanatieke pot basketbal, en je krijgt zo aardig wat mensen mee die anders bij een zesje meteen naar de kant rennen.
Ik zat zelf tijdens de middelbare school op basketbal, en als center zijnde rende ik mijzelf helemaal de tering in tijdens een wedstrijd, en zonder zeuren. Maar zodra de leraar ook maar begon over de piepjestest had ik al zin om te gaan zitten.
Herken ik, ik deed veel aan sport naast gym. Sport dat veel interessanter is dan rondlopen als een aap. Ik had altijd een 1, compenseer het wel met andere onderdelenquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het grootste nadeel van dergelijke tests bij gym. Veel mensen zien de lol van heen-en-weer rennen totaal niet in. Verpak het in een fanatieke pot basketbal, en je krijgt zo aardig wat mensen mee die anders bij een zesje meteen naar de kant rennen.
Ik zat zelf tijdens de middelbare school op basketbal, en als center zijnde rende ik mijzelf helemaal de tering in tijdens een wedstrijd, en zonder zeuren. Maar zodra de leraar ook maar begon over de piepjestest had ik al zin om te gaan zitten.
Das echt onzin, ik heb best veel conditie maar bij zo'n coopertest faal ik altijd keihard. Maar van een leuke wandeling van 8u door de bergen of een lange fietstocht heb ik echt niks.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef sciter het volgende:
Als je een héél pietsje wietsje klein béétje conditie hebt is dat ongeloofelijk makkelijk...
COnclusie: Je vriend heeft geen conditie (en geen ballen)
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:01 schreef Trannellius het volgende:
Alleen werd het beloond met een vrije avond doordat ik de eerstvolgende wedstrijd niet werd opgesteld
Leraren Nederlands?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Het grootste probleem zijn de Nederlands-leraren. Op mijn middelbare school waren die er nauwelijks. Twee leraren zijn overspannen geraakt, één had steeds een wazige ziekte, een ander zat domme onnozele verhaaltjes te vertellen, nog een ander was een kuthippie en uiteindelijk is er maar één persoon een goede Nederlands-leraar geweest voor mij. 1/6 is dus goed.
Je moeder op een schip met 40 Afrikanen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ken op mijn haatlijstje erbij :
>Penisbaard
>3keernix
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:21 schreef TNA het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |