Zeikerdquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:14 schreef s0k het volgende:
Beetje hoge pet van jezelf op dan? Met zo'n nickname?
nee maar hij noemt zichzelf ook niet adembenemendquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
ZeikerdJij valt zeker alleen op topmodellen
?
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee maar hij noemt zichzelf ook niet adembenemend
Mijn nickname heeft niets te maken met hoe ik eruit zie of hoe ik vind dat ik eruit ziequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:14 schreef s0k het volgende:
Beetje hoge pet van jezelf op dan? Met zo'n nickname?
Schattige sproetjes welquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jouen omdat ik mezelf zo ontzettend adembenemend vind
![]()
!
Je bent serieus bloedmooi.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
!
Het zal toch niet zo zijn dat er daadwerkelijk op elke foto een ánder meisje staat hè. KB all over again.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
jij ziet er ook echt op elke foto anders uit lijkt het wel![]()
Maar we hebben iig een lekkere nieuwe mod
Haha. Notes doen me niks.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi hou op johals je maar niet denkt dat ik nu die onaardige notes ga verwijderen he
!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi hou op johals je maar niet denkt dat ik nu die onaardige notes ga verwijderen he
!
Je spreekt hier zowaar de waarheidquote:
Das wel BT jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik sta gemiddeld een uur voor de spiegel mijn haar te doen.... echte mannen geven om hun looks!
Nouquote:Op donderdag 3 september 2009 22:15 schreef Schieganger het volgende:
hmm, ik wil ook mijn haar stijlen, zou dat kunnen met mijn haar? (sterke krullen)
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
[..]
Nou.. Dan weet ik niet wat jij allemaal voor de spiegel doet in dat uurtje, maar dat lijkt mij toch echt 20 seconden werk
.
Ik had me haar ook niet gedaan die dag. Maar still, nice onequote:Op woensdag 16 september 2009 15:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
[..]
Nou.. Dan weet ik niet wat jij allemaal voor de spiegel doet in dat uurtje, maar dat lijkt mij toch echt 20 seconden werk
.
Dan nog gast, als je elke dag een uur met je haar bezig bent, valt volgens mij na een week je haar erafquote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik had me haar ook niet gedaan die dag. Maar still, nice one
Inderdaad, ik besteed er echt hooguit 20 seconden aan ofzoquote:Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan nog gast, als je elke dag een uur met je haar bezig bent, valt volgens mij na een week je haar eraf
dat niet maar waarom zou je daar zoveel tijd voor nemen kan me niet voorstellen dat het er veel beter uitzietquote:Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan nog gast, als je elke dag een uur met je haar bezig bent, valt volgens mij na een week je haar eraf
Dat heeft niks met klasse te maken. Het is net of er een dood beest op zijn hoofd ligt, zo futloos ziet het eruit.quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wat lul jij
Heimens haar is wat elke vrouw (met een béétje klasse) wilt voor een man
quote:
Arrogant stuk vreten!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Godverdomme wat ben jij een lekker ding.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:51 schreef slindenau het volgende:
reacties
op
vrouwelijke
fotos
in
dit
topic
Verrast jou dat?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:51 schreef slindenau het volgende:
reacties
op
vrouwelijke
fotos
in
dit
topic
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:51 schreef slindenau het volgende:
reacties
op
vrouwelijke
fotos
in
dit
topic
quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:51 schreef slindenau het volgende:
reacties
op
vrouwelijke
fotos
in
dit
topic
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, alleen die paarse waas.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:59 schreef Thory het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.Bovendien loop jij in het echt ook niet rond met een paarse waas. Ik heb toevallig een zwak voor paarse wazen, dus als ik je in het echt tegenkom is dat een hele schok.
True.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:06 schreef Thory het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf. Als je mij zonder paarse gloed tegenkomt ben je ook teleurgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |