jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:39 schreef mr_anonimous het volgende:
PS zou ik ook op je blog mogen kijken?
Wat schuift het?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:39 schreef mr_anonimous het volgende:
PS zou ik ook op je blog mogen kijken?
Top! Wil je dan een linkje PM'en?quote:
Oeh moet je er voor betalen? Shit mijn creditcard is vorige week opgezegd.....quote:
Ja, ik was d'r al bang voor, ik was d'r al bang voor...quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh moet je er voor betalen? Shit mijn creditcard is vorige week opgezegd.....
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga douchen en dan zo weer naar het ziekenhuis..... Tot later misschien of anders tot morgen
Hoi Tanjaa.quote:
Ja, en ik wil alweer terugquote:
Oh. Doeiquote:
Internet zou best handig zijn daarquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:02 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Internet zou best handig zijn daar![]()
Dan kan ik op Fok! en campingachtig bezig zijn!
Je brengt me op ideeėn ^^
Het is gewoon heel gezellig daar, in het weekend dan. Door de weeks is er niemand. Dus gaan we volgend weekend weer ^^quote:
Camping vriendjequote:
Niet echt, alleen maar duitsers daarquote:
Und?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:06 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Niet echt, alleen maar duitsers daar
Niks mis meequote:
Terwijl jij nog moet lunchen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Blijt maf, al die mensen die "Avond' zeggen
Hoe laat is het bij jou?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Blijt maf, al die mensen die "Avond' zeggen
Französen kann man auch nicht richtig verstehen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:09 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Niks mis mee![]()
alleen versta ik er meestal geen zak van omdat ze te snel praten
end zoenot bigin abaut ze inglisquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Französen kann man auch nicht richtig verstehen.
Ja had ik eigenlijk al moeten doen. Just dont feel like itquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja had ik eigenlijk al moeten doen. Just dont feel like it
Nou ik heb net afgesproken met iemand van Knox die Nederlands spreekt en me een beetje de weg gaat laten zien. Op weg daarheen ga ik wel even een broodje halen. Voor vanavond ben ik uitgenodigd om met de familie van de B&B mee te eten..quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Lunch/diner je zo in de B&B of ga je de stad in?
Zijn er veel nederlandse studenten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou ik heb net afgesproken met iemand van Knox die Nederlands spreekt en me een beetje de weg gaat laten zien. Op weg daarheen ga ik wel even een broodje halen.
quote:Voor vanavond ben ik uitgenodigd om met de familie van de B&B mee te eten..
Nope. hij is van Curacao, en dan heb je nog dat meisje wat ik al ontmoet had. ik ben wegquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er veel nederlandse studenten?
[..]
Jahaaa dat wist ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
@ Etcie;
Hoe kan ik bij trivia mijn nickname vastleggen?
Doei PS!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nope. hij is van Curacao, en dan heb je nog dat meisje wat ik al ontmoet had. ik ben weg
thxquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jahaaa dat wist ikEven zien of ik het ergens kan vinden voor je
Ik ga het eens proberen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:30 schreef Etcetera het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/IRC
Hier staan een aantal nickserv commands, volgens mij heb ik het hiermee ook gedaan
He yuriquote:
fuckquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gloeiende gloeiende, 1 tegen 100 is vandaag 40 minuten eerder begonnen dan normaal
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
Zit je er eigenlijk nog in Tim?
wat een mutsquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over deze kandidate heb ik medespelers gehoord die echt niet geloofden dat zij door puur toeval werd geselecteerd
Volgende week is de laatste van het seizoen en bij tv-series is de laatste aflevering van het seizoen vaak wel interessantquote:
Heb je ons iets te vertellen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgende week is de laatste van het seizoen en bij tv-series is de laatste aflevering van het seizoen vaak wel interessant
Nee hoor, ik hou m'n mond.quote:
is dat een hint?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgende week is de laatste van het seizoen en bij tv-series is de laatste aflevering van het seizoen vaak wel interessant
PM dan maar.quote:
quote:
Als je het maar wel op tijd doet!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Kijk zelf maar. Ik post wel een reminder volgende week
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:41 schreef Whiteguy het volgende:
Depressing comic week @ cyanide & happiness !
[ afbeelding ]
Ok vertel op. WAAROM LEES JIJ IN /OUD !?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:36 schreef Etcetera het volgende:
wanneer neuken na de bevalling? And they just feed the troll
Nu ben ik geen medisch expert, maar daar ziet er gebroken uitquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:43 schreef Whiteguy het volgende:
Niet geschikt voor kinderen EN volwassenen.
Potje voetbal Anderlecht - Luik
Mr Anon valt hierbij in het niet.
http://i29.tinypic.com/33e1wfd.gif
http://www.hln.be/static/FOTO/pe/7/1/9/media_xl_1297764.jpg
En dan verbaasd reageren op rode kaart
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmz, spoiler werkt niet echt best zo te zien... dan maar linkjes.
Omdat de TT in de AT mijn aandacht trok.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ok vertel op. WAAROM LEES JIJ IN /OUD !?
Daar draait mijn maag van omquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:43 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zou ik niet gaan poepen voor het weer normaal is, lijkt me erg smerig andersquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zou ik niet gaan poepen voor het weer normaal is, lijkt me erg smerig anders
Wel met een beker en een rustig pianomuziekje er bijquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Meisjes poepen niet.
[ afbeelding ]
Ja wel hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Meisjes poepen niet.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu ben ik geen medisch expert, maar daar ziet er gebroken uit
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
mwa, pijnstiller en doorgaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inclusief wijnproeven om negen uur in de ochtend?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:49 schreef Nesle het volgende:
Morgen mn eerste schooldagVaag idee zeg.
Maarre Tim, je kunt voorlopig nog geen broodjes bij me kopen hoor, eerste module heb ik lekker theorie
Uh jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inclusief wijnproeven om negen uur in de ochtend?
En dat uitgerekend Marcin Wasilewski, ook niet een toonbeeld van sportief gedrag.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:43 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit dus?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan uitgerekend door Axel Witsel, winnaar van de Gouden Schoen in Belgiė.
Echt ongelooflijk hoe snel dat talent afglijdt. Als het aan mij en Co Adriaanse ligt, mag Axel pas spelen op het moment dat Wasyl weer inzetbaar is.
Enkele Anderlecht-fans houden er zelfs rekening dat Marcin niet meer terugkomt op de voetbalvelden.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wilde wel even doorgaan dat ik het heel leuk heb gehad. Al veel mensen ontmoet en....
De eerste waterpijp alweer achter de kiezen
quote:En een heel lief mailtje gehad van mijn papa![]()
Gelukkig maar PSquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wilde wel even doorgaan dat ik het heel leuk heb gehad. Al veel mensen ontmoet en....
De eerste waterpijp alweer achter de kiezen
En een heel lief mailtje gehad van mijn papa![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelukkig maar PS. Het komt vanzelf wel goed
Als we je een pakket moeten toesturen met stroopwafels en drop zeg je het maar
Nee ik ben gewoon dol op waterpijpenquote:
quote:
De eerste vrienden zijn dus al gemaakt.quote:
C4, Ets... wie van jullie was het?quote:sbientje hawaii tim doet me denken aan die my way knakker van idols
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net in trivia-IRC:
[..]
C4, Ets... wie van jullie was het?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net in trivia-IRC:
[..]
C4, Ets... wie van jullie was het?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De eerste vrienden zijn dus al gemaakt.
Goed om te horen!quote:
Nog niet echt eigenlijk... Zij hebben allemaal training van het een of het ander. Maar ik ga wel daar eten wslquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed om te horen!
En? Al plannen voor morgen?
Is het wat, dat I-house?quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nog niet echt eigenlijk... Zij hebben allemaal training van het een of het ander. Maar ik ga wel daar eten wsl
Ja tis erg mooi. maar ik woon ergens andersquote:
Wel in de buurt van het I-house? Want dat lijkt me wel DE ontmoetingsplaats voor alle internationele studenten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja tis erg mooi. maar ik woon ergens anders
Jup. Maar ik wil wel ook connecten met de Amerikanen hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel in de buurt van het I-house? Want dat lijkt me wel DE ontmoetingsplaats voor alle internationele studenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |