jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:39 schreef mr_anonimous het volgende:
PS zou ik ook op je blog mogen kijken?
Wat schuift het?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:39 schreef mr_anonimous het volgende:
PS zou ik ook op je blog mogen kijken?
Top! Wil je dan een linkje PM'en?quote:
Oeh moet je er voor betalen? Shit mijn creditcard is vorige week opgezegd.....quote:
Ja, ik was d'r al bang voor, ik was d'r al bang voor...quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh moet je er voor betalen? Shit mijn creditcard is vorige week opgezegd.....
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga douchen en dan zo weer naar het ziekenhuis..... Tot later misschien of anders tot morgen
Hoi Tanjaa.quote:
Ja, en ik wil alweer terugquote:
Oh. Doeiquote:
Internet zou best handig zijn daarquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:02 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Internet zou best handig zijn daar![]()
Dan kan ik op Fok! en campingachtig bezig zijn!
Je brengt me op ideeėn ^^
Het is gewoon heel gezellig daar, in het weekend dan. Door de weeks is er niemand. Dus gaan we volgend weekend weer ^^quote:
Camping vriendjequote:
Niet echt, alleen maar duitsers daarquote:
Und?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:06 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Niet echt, alleen maar duitsers daar
Niks mis meequote:
Terwijl jij nog moet lunchen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Blijt maf, al die mensen die "Avond' zeggen
Hoe laat is het bij jou?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Blijt maf, al die mensen die "Avond' zeggen
Französen kann man auch nicht richtig verstehen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:09 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Niks mis mee![]()
alleen versta ik er meestal geen zak van omdat ze te snel praten
end zoenot bigin abaut ze inglisquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Französen kann man auch nicht richtig verstehen.
Ja had ik eigenlijk al moeten doen. Just dont feel like itquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja had ik eigenlijk al moeten doen. Just dont feel like it
Nou ik heb net afgesproken met iemand van Knox die Nederlands spreekt en me een beetje de weg gaat laten zien. Op weg daarheen ga ik wel even een broodje halen. Voor vanavond ben ik uitgenodigd om met de familie van de B&B mee te eten..quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Lunch/diner je zo in de B&B of ga je de stad in?
Zijn er veel nederlandse studenten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou ik heb net afgesproken met iemand van Knox die Nederlands spreekt en me een beetje de weg gaat laten zien. Op weg daarheen ga ik wel even een broodje halen.
quote:Voor vanavond ben ik uitgenodigd om met de familie van de B&B mee te eten..
Nope. hij is van Curacao, en dan heb je nog dat meisje wat ik al ontmoet had. ik ben wegquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er veel nederlandse studenten?
[..]
Jahaaa dat wist ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
@ Etcie;
Hoe kan ik bij trivia mijn nickname vastleggen?
Doei PS!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nope. hij is van Curacao, en dan heb je nog dat meisje wat ik al ontmoet had. ik ben weg
thxquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jahaaa dat wist ikEven zien of ik het ergens kan vinden voor je
Ik ga het eens proberen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:30 schreef Etcetera het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/IRC
Hier staan een aantal nickserv commands, volgens mij heb ik het hiermee ook gedaan
He yuriquote:
fuckquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gloeiende gloeiende, 1 tegen 100 is vandaag 40 minuten eerder begonnen dan normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |