Serieuze reacties in dit topic. Priceless.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:34 schreef GauloisesB. het volgende:
Als zij eraan toe is, knurft![]()
Wat denk je nou, dat een kind werpen niks met je hormonen doet? Heb respect en wacht tot zij er zelf weer aan toe is, ongeduldige, oversekste josti
ik vond het anders ook behoorlijk zwaar hoor, het eindeloze wachten en zien hoe je vriendin word opengereten door zon baby.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:34 schreef Mirjam het volgende:
hoeveel zin heb jij om te batsen vlak nadat je een zak zout uit je pik hebt geperst?
ik denk dat dat nog even duurt, geef het de tijd.
Je eigen baby geven, pervertquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Als de baby geboren is kan je gewoon weer je sletje geven hoor
Nou zeg, ik vind dat je wel erg hard bent voor ts. Die heeft ook negen maanden ontberingen moeten doorstaan. En zo'n bevalling is voor een man ook niet niks hoor! Nu mag zíj zich wel weer eens een keer aanpassen. Je kan best een beetje zin maken!quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:34 schreef GauloisesB. het volgende:
Als zij eraan toe is, knurft![]()
Wat denk je nou, dat een kind werpen niks met je hormonen doet? Heb respect en wacht tot zij er zelf weer aan toe is, ongeduldige, oversekste josti
mwa, het effect is hetzelfde denk ik, ik vond het wel een goeie vergelijkingquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
'Maar er zitten toch wel meer gaatjes dan 1'
Het is ongeveer hetzelfde als met het huwelijk. Ze heeft er nooit meer zin in en als ze zin heeft dan is het waarschijnlijk niet met jou.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:31 schreef LePetitColonel het volgende:
wij zijn net bevallen, nu heb ik alweer zin om te neuken maar mijn vriendin nog niet, wanneer komt deze zin weer een beetje op gang ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |