Geen behoefte aanquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dan niet gewoon in dee zomervakantie je rijbewijs gehaald?
WTF?! 16quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, 1 huisgenootje is heel lief. Maar ze is nu werken. En ik heb een huisgenootje van ! 16
! Dus die moet nog opgevoed worden, want die is ook nieuw
. En het huisgenootje wat ik al had gezien is naar d'r oma gegaan, omdat ze ziek is
.
En m'n moeder moest huilen toen ze wegging, dus daardoor stond ik ook een beetje te snotteren.
quote:
Er zit een friettentje naast de deur, dus ik heb daar even wat eten gehaaldquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga je nog samen met iemand eten vanavond ofzo of zit je in je uppie?
En 16, jong man! En hihi, mijn moeder moest niet huilen vreemd genoeg want ze huilt aaaaltijd. Maar ik ben zelf wel huilend weggelopen
natuurlijk wel toen m'n ouders uit zicht waren want anders had ik m'n moeder gegarandeerd aan het huilen gemaakt
!
Ik zou toch wel graag zsm mijn rijbewijs halen dan kan ik tenminste naar Duitsland/Frankrijkquote:
Ja hij faalt, Fa stinkt ook nog eensquote:
Ah handig, wel veel te verleidelijk joh als het zo dichtbij isquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zit een friettentje naast de deur, dus ik heb daar even wat eten gehaald.
Ja, echt idioot jong. Hehe ja ach, zo zijn moeders
.
Dit moet wel de slechtste reden voor een rijbewijs zijn die ik ooit gehoord heb.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou toch wel graag zsm mijn rijbewijs halen dan kan ik tenminste naar Duitsland/Frankrijk
goed ideequote:Op zondag 30 augustus 2009 18:52 schreef Allure_ het volgende:
Ik zal zo even een foto van d'r maken is terwijl ze aan het douchen is. Naakt he.
Niet Christ toch, daar bij de Mezz?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zit een friettentje naast de deur, dus ik heb daar even wat eten gehaald.
Ja, echt idioot jong. Hehe ja ach, zo zijn moeders
.
Dat is niet de hoofdredenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit moet wel de slechtste reden voor een rijbewijs zijn die ik ooit gehoord heb.
Sloeriequote:Op zondag 30 augustus 2009 18:49 schreef Fascination het volgende:
Ja ik wist geen TT.En nee, geen OP, niet janken.
Ahwquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:52 schreef gers het volgende:
mijn mamma moest ook huilen toch ik op mezelf ging wonen![]()
ik huilde natuurlijk niet want huilen is voor homo's en vrouwen
Mijn ouders hebben helemaal niet gehuild of iets wat daarop lijkt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah handig, wel veel te verleidelijk joh als het zo dichtbij is! En jup
maar goed ook, ik heb dat liever dan dat ze emotieloos was.
Maar ze begint wel gewoon met een studie? Op zich kan het, als je jong klaar bent met je havo..
Ik ga even kijken of ik een tosti voor mezelf in elkaar kan flansen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit waardeer ik. Ook linkje naar dr hyves graag.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:52 schreef Allure_ het volgende:
Ik zal zo even een foto van d'r maken is terwijl ze aan het douchen is. Naakt he.
jouw ouders geven dus niks om je en zijn blij dat je weg bentquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben helemaal niet gehuild of iets wat daarop lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |