quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef gers het volgende:
roma zijn dieven of oplichters die zogenaamd als messenslijpers nooit werken, ook niet zogenaamd.
Waar was jij dan in Bulgarije?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:30 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
In Bulgarije op vakantie waren ze echt kankervervelend waren altijd van die kleine meisjes met een half dood(?) hondje op hun schouder kwam dan naar je toe met een bekertje en als je niks gaf spuugden ze naar je en gaf je wel wat lienpen ze weg en steken ze alsnog hun middelvinger naar je op kwamen soms ook echt met 3 of 4 tegelijk naar je toe had ze graag een rotschop gegeven maarja
Ik vind dat niet zo heel erg gek als ze er allemaal zo uit zien als die op Leiden CS. Ik zou ze iig ook nooit aannemen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
Het probleem is vaak dat Roma gediscrimineerd worden en daarom geen baan krijgen. Om toch aan geld te komen stelen of bedelen ze, waardoor ze vervolgens een slechte naam krijgen en nog minder kans hebben op een baan. Daarom moeten ze stelen, etc. Vicieuze cirkel dus.
Wat ik er van vind? Ze zouden meer muziek moeten maken:
Ook kansarme mensen kunnen hun behoeften toch gewoon in de WC-pot deponeren en hun afval in de vuilnisbak kieperen ipv uit het raam.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
Het probleem is vaak dat Roma gediscrimineerd worden en daarom geen baan krijgen. Om toch aan geld te komen stelen of bedelen ze, waardoor ze vervolgens een slechte naam krijgen en nog minder kans hebben op een baan. Daarom moeten ze stelen, etc. Vicieuze cirkel dus.
Sunny Beach, je had daar ook wel meer zwervers maar die vielen je niet lastig dus die kregen ook wel wat van me maar die roma kindjes die drongen zich echt aan je op met die halfdode hondjes ( dat was echt vaag ) voor de rest heb ik er in me woonplaatst nog nooit 1 gezien volgens mijquote:
Ah okee. Ik zat in Varna - de meeste toeristen daar kwamen uit Oost-Europa. En daar heb ik dus nauwelijks bedelende zwervers of roma-kindjes gezien. Blijkbaar weten die allemaal dondersgoed waar de rijke westerlingen naartoe gaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:48 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Sunny Beach, je had daar ook wel meer zwervers maar die vielen je niet lastig dus die kregen ook wel wat van me maar die roma kindjes die drongen zich echt aan je op met die halfdode hondjes ( dat was echt vaag ) voor de rest heb ik er in me woonplaatst nog nooit 1 gezien volgens mijgelukig maar
Dat sowiesoquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Ah okee. Ik zat in Varna - de meeste toeristen daar kwamen uit Oost-Europa. En daar heb ik dus nauwelijks bedelende zwervers of roma-kindjes gezien. Blijkbaar weten die allemaal dondersgoed waar de rijke westerlingen naartoe gaan.
Dat komt doordat ze altijd gediscrimineert worden en daardoor geen baan kunnen krijgen. Zie post Sapstengel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Wonen er een aantal in Nieuwegein. Nu zag ik een tijdje geleden een documentaire op TVUtrecht, 100% van die lui genieten een uitkering. Zijn er een stuk of 500.
Makkelijke smoes weer, ik word gediscrimineerd en krijg daardoor geen baan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze altijd gediscrimineert worden en daardoor geen baan kunnen krijgen. Zie post Sapstengel.
Ik ken er 1 die hoogopgeleid is. Aangezien 100% van de Roma die ik ken hoogopgeleid zijn, is dit statistisch bewijs dat alle Roma hoogoplgeleid zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:11 schreef so-wie-so het volgende:
Was vandaag dus in Amsterdam, liepen er midden in de Nieuwedijk een stelletje zwaar irritante Roma bedelaartjes met bekertjes. Nogal stereotype bevestigend, gezien al die commotie over het criminele deel van deze bevolkingsgroep dat laatst nog in het nieuws was.
Dus weer zon leuke vraag: wat zijn jullie ervaringen met de Roma bevolking?
Roma zijn zigeuners.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:48 schreef Granaatappel het volgende:
Hoe onderscheid je zigeuners van Roma mensen, eigenlijk?
fixedquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:47 schreef stamppot het volgende:
In chersonissos heb je alleen maar schorem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |