abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72279348

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje die dat snel gepimpt gaat worden!
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en misbruikt indien nodig zijn modrechten. Hij le bij een logeerpartijtje bij Poit
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is filiaalmanager bij Coach. Werkt niet veel, post wel veel. Dat maakt hem geliefd. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
Misan: De heel erg slowchatter. Meldt zich eens in de zoveel topics met redelijk nuttige bijdragen om daarna weer in vergetelheid te raken.
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Is sinds #127 verdwenen uit de SC
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio. Is daarnaast de grootste snurker uit de SC.
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zijn voor veel geld te koop bij Lennie
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen en katten die stikken in kabels. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft een maandban wegens ruzie maken met AQuila.
Fallen: De mysterieuse slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'.
Lagomorph: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie.
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
SummerBreeze: Het Breezersletje van Socialdisorder. Heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Nebo: De slowchatter die het woord slow wel erg letterlijk neemt en daardoor ook bijna nooit aanwezig is. Als hij er wel is patst hij met zijn vakantie!
GameBabe: De enige slowchatter die haar naam waar maakt. Met haar driedubbele leven is zij een sporadisch bezoekster. Ondanks haar uiterlijk dient men niet te zoetsappig over haar te denken aangezien ze je aars whooped met een ferme chokehold.
RitseB: Het broekie in de slowchat, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Heeft net examen gedaan en wacht nu een hele rits examenfeestjes, comazuipen en introweek?
De_Kok: De kookslaaf van Poit. Komt eten maken wanneer deze koning dat wil. Heeft een veel te grote TV voor z'n kamer en een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten. Is beroemd om zijn kwaliteiten in SingStar.
Skychat: Heeft zichzelf niet fatsoenlijk voorgesteld dus mag eigenlijk ook nog niet in de OP!
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet, maar probeert in te burgeren. Heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar hij wordt regelmatig Vladimir of Valentijn genoemd.
AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem maar irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan. Was sinds #99 verdwenen uit de SC maar kwam jammer genoeg terug in #126

DE OP IS HIER TE VINDEN
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:13:57 #2
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_72279367
Do androids dream of electric sheep?
pi_72279402
Poit! Ik heb voor vanavond nog geen eetplannen!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_72279427
*meldt

If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_72279450
Leef jij ook nog
pi_72279457
Briljante GP op RTL7 nu trouwens
pi_72279498
Edje, na 167 komt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72279647
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:15 schreef koei het volgende:
Poit! Ik heb voor vanavond nog geen eetplannen!
Sorry meissie, ik krijg al een volle bak vandaag.. Zus met zwager en kinders komen eten.. Pannekoeken bakken
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_72279811
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:24 schreef Poit het volgende:

[..]

Sorry meissie, ik krijg al een volle bak vandaag.. Zus met zwager en kinders komen eten.. Pannekoeken bakken

Maar wel een mooie combinatie, pannekoeken met creme brulee
pi_72279826
Peristildingus!
I'm not a malefactor, I'm a lagomorph
pi_72280022
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:18 schreef Misan het volgende:
Edje, na 167 komt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72280898
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:17 schreef Misan het volgende:
Briljante GP op RTL7 nu trouwens
Webber voor de deur bij rosberg!
pi_72281168
Moet een windje laten
SPOILER
pi_72281205
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:21 schreef Poit het volgende:
Moet een windje laten
SPOILER
Ah bah!
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:25:48 #15
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_72281298
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:21 schreef Poit het volgende:
Moet een windje laten
SPOILER
zolang je zelf maar in die geur zit
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_72281353
BBQ/Bierpoep, de beste combinatie

Leuke rookpluim trouwens bij Rubens
pi_72281486
ieuw
pi_72281494
Ik heb echt een hekel aan nieuwe telefoons. Ik begrijp niks van dat ding. Heb ik het bijbehorende programma op mn laptop geinstalleerd en probeer ik een afspraak in de agenda toe te voegen (gewoon even uitproberen) werkt het niet En mn telefoonnummers staan nog allemaal op mn oude telefoon, dus die moet ik eerst nog kopiëren, want als daar geen simkaart in zit dan doet hij helemaal niks...
pi_72281647
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:27 schreef Reintji het volgende:
BBQ/Bierpoep, de beste combinatie

Leuke rookpluim trouwens bij Rubens
Hotwings/bierpoep

Ik wil ook creme bruleeeeeeeeeeeeeeeee, maar ik ben nu soep aan het maken
pi_72281697
Ik brul de hele tijd CREME CREEEEEME
pi_72281709
Yay mn internet is zomaar 1,5x zo snel geworden, danku ziggo
pi_72281715
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:41 schreef Poit het volgende:
Ik brul de hele tijd CREME CREEEEEME
pi_72281780
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:41 schreef lkb9000 het volgende:
Yay mn internet is zomaar 1,5x zo snel geworden, danku ziggo
Dat vind ik ook de enige goede service van Ziggo...

Haal net bij mordax 936KB/s max
pi_72281797
Creme Brulee, heb jij zo'n brandertje? Meesterlijk toetje
pi_72281810
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:44 schreef Reintji het volgende:

[..]

Dat vind ik ook de enige goede service van Ziggo...

Haal net bij mordax 936KB/s max
Het duurde lang voordat ik eindelijk internet had hier, maar dat kwam vooral door TNT. Maar daarnaast heb ik niks te klagen over ziggo, nog noooit uitgevallen en altijd exact zo snel als beloofd
pi_72281854
Probeer maar eens alles in één te bestellen met een digitale decoder.
pi_72282067
Ik haal 3 MB / S
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:04:12 #29
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_72282336
Ik heb geen zin vandaag....
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_72282497
Zondag is ook een saaaie dag.
pi_72282704
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:04 schreef Fallen het volgende:
Ik heb geen zin vandaag....
Gewoon bij je moeder je hardloopschoenen op gaan halen en dan naar huis lopen!

Ik heb net de grote schoonmaak door mijn telefoonnummers heen gehaald! Nog maar 104 nummers over die ik over mag gaan typen straks
pi_72282791
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:17 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb net de grote schoonmaak door mijn telefoonnummers heen gehaald! Nog maar 104 nummers over die ik over mag gaan typen straks
wat een kuttelefoon koei
pi_72282911
quote:

[..]

Hihihi je moet telefoonnummers overtikken
pi_72282966
Weet iemand waar ik goedkoop screenprotectors kan halen? Dealextreme heeft niet degene die ik nodig heb en bij de officiele verkoopkanalen betaal ik 30 euro ipv de 3 die ik gewend ben te betalen
pi_72283119
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:26 schreef koei het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop screenprotectors kan halen? Dealextreme heeft niet degene die ik nodig heb en bij de officiele verkoopkanalen betaal ik 30 euro ipv de 3 die ik gewend ben te betalen
welk toestel precies?
pi_72283235
quote:

[..]

Wat is er mis met sim in oude telefoon, nummers op sim kopieren en sim in nieuwe telefoon?
pi_72283386
quote:

[..]

Waarom stop je niet gewoon eerst je oude simkaart in je nieuwe telefoon, nummers kopiëren naar het toestel zelf en klaar is kees.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_72283514
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef Misan het volgende:

[..]

welk toestel precies?
Een Samsung Jet S8000
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:32 schreef Reintji het volgende:

[..]

Wat is er mis met sim in oude telefoon, nummers op sim kopieren en sim in nieuwe telefoon?
Hmm, dat is best een goed idee Er kunnen alleen maar 100 nummers op mn sim dacht ik, maar die vier kan ik nog wel overtypen. Moet ik alleen nog uitzoeken hoe ik ze van mn sim weer overzet op mn nieuwe telefoon, want daar moet over een maandje ofzo mn nieuwe simkaart weer in
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:43:03 #39
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_72283554
quote:

[..]

Mijn schoenen heb ik gewoon hier.. en vandaag ff geen zin, gisteren ook al 6 km gedaan...
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:52:40 #41
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_72283835
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:41 schreef koei het volgende:

[..]

Een Samsung Jet S8000
[..]

Hmm, dat is best een goed idee Er kunnen alleen maar 100 nummers op mn sim dacht ik, maar die vier kan ik nog wel overtypen. Moet ik alleen nog uitzoeken hoe ik ze van mn sim weer overzet op mn nieuwe telefoon, want daar moet over een maandje ofzo mn nieuwe simkaart weer in
er vast wel een optie die instellingen heet in je adresboek.
pi_72284290
Gewoon alle nummers uit je hoofd leren, ken een gast die altijd gezeik had met kapotte/geen telefoons, maar hij kende wel veel nummers.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:06:13 #43
182714 RitseB
pi_72284312
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:05 schreef peristilius het volgende:
Gewoon alle nummers uit je hoofd leren, ken een gast die altijd gezeik had met kapotte/geen telefoons, maar hij kende wel veel nummers.
Ik kende tot voorkort niet eens mijn eigen nummer
pi_72284846
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:06 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik kende tot voorkort niet eens mijn eigen nummer
mijn zakelijke nummer ken ik na twee jaar nog steeds niet
pi_72284961
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:21 schreef Misan het volgende:

[..]

mijn zakelijke nummer ken ik na twee jaar nog steeds niet
pi_72284997
Ik ken mn eigen nummer, het nummer van mn ouders, het nummer van een ex waarmee het al 3 jaar uit is en het nummer van zijn ouders uit mn hoofd, meer niet Overigens kende ik die nummers al uit mn hoofd voordat ik mn eerste mobiele telefoon had, daarna was het niet meer nodig om nummers te onthouden dus doe ik dat ook niet meer.

En thanks Misan! 6 euro is wel een prima prijs voor een screenprotector!
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:28:17 #47
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_72285042
Het is wel het kwaad van de moderne technologie.
Jaren geleden wist ik van al mijn vrienden de telefoonnummers uit mijn hoofd, tegenwoordig geen idee. Ook met hoofdrekenen, je merkt het bij de kassen. Als je wat kleingeld bijpast om makkelijker terug te kunnen geven, raken ze totaal in de war. Want dat klopt niet met het aangeslagen bedrag bij de kassa...
pi_72285047
Ik ken het nummer van m'n ex ook nog steeds kom ik achter
pi_72285144
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:28 schreef Fallen het volgende:
Het is wel het kwaad van de moderne technologie.
Jaren geleden wist ik van al mijn vrienden de telefoonnummers uit mijn hoofd, tegenwoordig geen idee. Ook met hoofdrekenen, je merkt het bij de kassen. Als je wat kleingeld bijpast om makkelijker terug te kunnen geven, raken ze totaal in de war. Want dat klopt niet met het aangeslagen bedrag bij de kassa...
Inderdaad, ik ben blij dat ik nog fatsoenlijk heb leren hoofdrekenen (mede doordat makkelijke sommen in mn hoofd gewoon een stuk sneller gaan dan met een rekenmachine ). Maar zoveel mensen die nog niet eens normaal dingen kunnen optellen of aftrekken.
pi_72285273
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:31 schreef peristilius het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ben blij dat ik nog fatsoenlijk heb leren hoofdrekenen (mede doordat makkelijke sommen in mn hoofd gewoon een stuk sneller gaan dan met een rekenmachine ). Maar zoveel mensen die nog niet eens normaal dingen kunnen optellen of aftrekken.
Ik ken geen enkele man die moeite heeft met aftrekken eigenlijk

En dat ze bij de kassa in de war raken komt gewoon doordat de kassieres tegenwoordig ook een flink stuk dommer zijn Fallen. Vroeger moest je daar nog voor kunnen rekenen, maar tegenwoordig nemen ze iedereen aan. Op mijn werk hebben we er zelfs een die niet kan klokkijken (ook geen digitale klok) en die je dus moet gaan vertellen als het 13:01 is en ze een kwartier pauze heeft dat ze terug moet zijn als er 13:16 op de klok staat...
pi_72285378
Vind het stiekem wel een sport om mooie bedragen terug te krijgen,.. verwarring alom idd bij de dames en heren kassičres.
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:41:33 #52
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_72285504
Het is ook wel prettig om niet een hele portemonnee vol kleingeld te hebben.
pi_72285768
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:41 schreef Fallen het volgende:
Het is ook wel prettig om niet een hele portemonnee vol kleingeld te hebben.
Vooral als je een keer naar de aldi bent geweest en je opeens allemaal van die kenker 1 en 2 centjes hebt die je nergens kunt uitgeven.
pi_72286014
Tegenwoordig moet je toch alleen Nederlands kunnen spreken om achter de kassa te zitten?
pi_72286028
moet je twee keer gaan zodat je 5 cent bij elkaar hebt gespaard, dat moeten ze wel aannemen in winkels peri! En als je er op staat dan moeten ze het zelfs accepteren dat je 3,03 euro gepast betaald. Zulke klanten heb ik ook gehad

Op weekbasis maken we met zo'n 20.000 losse klanten per week door afronding een extra winst van ongeveer 7 euro
pi_72286078
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:49 schreef peristilius het volgende:

[..]

Vooral als je een keer naar de aldi bent geweest en je opeens allemaal van die kenker 1 en 2 centjes hebt die je nergens kunt uitgeven.
Andere winkels moeten de centjes nog accepteren
pi_72286297
Poging 451 om CoD4 op veteran te slachten
pi_72289356
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:02 schreef Reintji het volgende:
Poging 451 om CoD4 op veteran te slachten
pi_72289668
5:46 op de klok in "No fighting in the warroom",... de keren dat ik het tot de deuren heb gered zijn op twee handen te tellen.
pi_72290705
Shadow Complex uitgespeeld op insane nu weer overnieuw 100% van de items verzamelen
pi_72290773
Wat is Bruno een gare film.
pi_72290805
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:56 schreef koei het volgende:
moet je twee keer gaan zodat je 5 cent bij elkaar hebt gespaard, dat moeten ze wel aannemen in winkels peri! En als je er op staat dan moeten ze het zelfs accepteren dat je 3,03 euro gepast betaald. Zulke klanten heb ik ook gehad

Op weekbasis maken we met zo'n 20.000 losse klanten per week door afronding een extra winst van ongeveer 7 euro
Oh, hehe, dan ga ik ook een keer vervelend doen (als ik ooit nog naar de aldi ga ).
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:22:17 #63
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_72291032
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:13 schreef lkb9000 het volgende:
Shadow Complex uitgespeeld op insane nu weer overnieuw 100% van de items verzamelen
ik ben nu bezig met de 100% ik blijf gewoon bezig
pi_72291207
Echte Hollanders zijn jullie weer "het is gratis dus moeten we het helemaal uitspelen!"
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:47:26 #65
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_72291745
Damn, ik ben vergeten boodschappen te doen, moet nog koken en stik van de honger.
Heb nog wel gehakt in de koelkast liggen, maar die was eigenlijk tot gisteren goed (volgens de verpakking).
Ben altijd een beetje voorzichtig met houdbaarheidsdata van vlees... maar zal ik het maar gewoon proberen?
Eerst maar eens open maken en afwachten of het er goed uit ziet en nog okay ruikt.
pi_72291919
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:47 schreef Fallen het volgende:
Damn, ik ben vergeten boodschappen te doen, moet nog koken en stik van de honger.
Heb nog wel gehakt in de koelkast liggen, maar die was eigenlijk tot gisteren goed (volgens de verpakking).
Ben altijd een beetje voorzichtig met houdbaarheidsdata van vlees... maar zal ik het maar gewoon proberen?
Eerst maar eens open maken en afwachten of het er goed uit ziet en nog okay ruikt.

Met vlees neem ik de houdbaarheidsdatum altijd maar aan.
pi_72292011
1 dag moet kunnen in principe is zo'n datum alleen een indicatie
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:22:40 #68
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_72292840
Mja, het ziet er prima uit, ruikt niet anders dan anders en het bakt ook prima.
Sowieso ga ik dan ook maar gelijk de ovenvariant maken, dus eerst goed doorbakken en daarna ook nog de oven in.

Ik meld me vannacht wel als het niet goed is gegaan.... /
pi_72293043
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:22 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

ik ben nu bezig met de 100% ik blijf gewoon bezig
Op welke moeilijkheidsgraad? Insane is wel een must, is nog goed te doen en alles wordt veel vetter
pi_72293097
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:27 schreef koei het volgende:
Echte Hollanders zijn jullie weer "het is gratis dus moeten we het helemaal uitspelen!"
Na 2x uitspelen heb ik hem gewoon gekocht hoor
pi_72295800
Gaan er nog mensen naar de grote 10-jaar meet volgende week? Ik wil wel, maar de halve gamescrew is op vakantie of heeft andere smoezen

25 euro voor een avond gratis drank, bbq en campingplek is niet duur natuurlijk...
pi_72295858
ik ga iemand helpen verhuizen naar utrecht
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:47:59 #73
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_72295926
Chaaaarliiiieeeeeeee
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_72295939
Dat is in de buurt Misan! Kan je gelijk door!
pi_72298503
quote:
FROM THE DESK OF CBN GOVERNOR
Mr. Sanusi Lamido Aminu
Central. Bank Of Nigeria.
Federal Republic of Nigeria

Attention My Friend,
I am Mr. Sanusi Lamido Aminu Sanusi The New Executive Governor, Central Bank Of Nigeria. I decided to contact you because of the prevailing security report reaching my office and the intense nature of politics in Nigeria.This is to inform you about our plan to send your funds to you via cash delivery. This system will be easier for you and for us. We are going to send your contract part payment of US$10 Million to you via diplomatic courier service out of $65 Million.

Note: The money is coming on 2 security proof boxes. The boxes are sealed with synthetic nylon seal and padded with machine. This fund was brought to us from America.But since the money was not used, I will use my position as the Executive Governor, Central Bank Of Nigeria. to send this fund to you.The boxes are coming with a Diplomatic agent who will accompany the boxes to your house address. All you need to do now Is to send to me your full house address and your identity such as, international passport or drivers license including your contact phone numbers, The Diplomat will make use of your information to identify you and as a reciever. He will call you immediately he arrives your country's airport. I hope you understand me.

Note: The diplomatic does not know the original contents of the boxes. What l declared to them as the contents is Sensitive Photographic Film Material. I did not declare money to them please. If they call you and ask you the contents please tell them the same thing ok.

Call me on my direct mobile: +234-803-825-9271, email: cbngovernorsl2009@yahoo.com i will let you know how far I have gone with the arrangement. I will secure the Diplomatic immunity clearance certificate that will be tagged on the boxes to make it stand as a diplomatic consignment.This clearance will make it pass every custom checkpoint all over the world without hitch. Confirm the receipt of this message and send the requirements to me immediately you receive this message.
Please I need urgent reply because the boxes are schedule to be delivered as soon as we hear from you. Call me immediately you receive this message.

Best Regards,

Mohamed Hassan
Personal Assistant To
Governor Of Central Bank Of Nigeria

Mr. Sanusi Lamido Aminu
The New Governor Of Central Bank Of Nigeria
Federal Republic of Nigeria
Gekke meneer heeft mijn oude email adres gevonden.
pi_72298740
Ik zou er op in gaan Reintji! Dat e-mail adres straalt en en al vertrouwen uit!
pi_72298744
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 00:12 schreef Reintji het volgende:

[..]

Gekke meneer heeft mijn oude email adres gevonden.
Wtf?

Lijkt me op zich nog wel grappig om hem op te bellen, al is het wel belachelijk duur.
pi_72299084
Deed me denken aan een grap die lui online hadden uitgehaald met een bestelde laptop. Iets met rembours verzenden naar een callshop in de UK, kan het alleen niet weer vinden. Het einde van het verhaal was dat die 'laptop' bezorgd werd in die winkel terwijl daar een kerel op een forum zat te posten hoe het was afgelopen.
pi_72299137
Goed, pre-paid nummer aanschaffen en een goede "kopie" van een paspoort/rijbewijs gaan checken.
pi_72301005
pi_72301270
Daar ga ik jongens, ik sla mijn vleugels uit en ga beginnen met studeren!
  maandag 31 augustus 2009 @ 07:12:10 #82
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_72301286
Vandaag weer werken bij de apotheek. Ik hoorde op lowlands al dat na 2 dagen vakantie het daar een grote puinhoop was, nu maar kijken wat ik vandaag aantref. Dat word waarschijnlijk aardig aanpoten om die zooi op te lossen.
pi_72301393
Mogge! Het zonnetje schijnt nog niet maar dat gaat wel gebeuren!
pi_72301428
Goedemorgen
pi_72301720
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 07:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Vandaag weer werken bij de apotheek. Ik hoorde op lowlands al dat na 2 dagen vakantie het daar een grote puinhoop was, nu maar kijken wat ik vandaag aantref. Dat word waarschijnlijk aardig aanpoten om die zooi op te lossen.
Gewoon een schep pakken en die medicijnen in die machine scheppen alsof je een kolenschepper bent op zo een stoomboot van vroeger
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_72301839
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:41:57 #87
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_72302591
Mogguh
pi_72302666
Mogguh
pi_72302729
pi_72302747
Mogguh
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:05:19 #91
182714 RitseB
pi_72303063

Kaal en een ketting
pi_72303077
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:05 schreef RitseB het volgende:

Kaal en een ketting
En een shirt van de Bristol
pi_72303104
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:11:01 #94
182714 RitseB
pi_72303158
Waar is dat trouwens AQ in de Aspen Vally ?
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:16:42 #95
182714 RitseB
pi_72303263
Zo ja, dan weet ik in ieder geval waar ik niet moet komen
pi_72303266
Aan de vergulde patrijspoorten te zien de loveboat.
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:19:46 #97
182714 RitseB
pi_72303326
En aan het publiek te zie een lesbische love boat cruise
pi_72303343
pi_72303378
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:24:18 #100
182714 RitseB
pi_72303414
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:30:27 #101
182714 RitseB
pi_72303509
Waar heb je die foto's eigenlijk gevonden ?
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:35:57 #102
182714 RitseB
pi_72303606
Maar is dat nou in de Aspen Valley
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:38:51 #103
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_72303671
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:32 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Gast haal me foto weg of ik ga een klacht indienen in Feedback
wat ben je toch heerlijk hypocriet bezig. Ipv moeilijk doen bij de site waar de foto's op staan, klaag je over het feit dat hier word geplaatst. Had je vanaf het moment dat het daar geplaatst werd moeten weten dat het te pas en onpas tegen je gebruikt kan worden. Als jij zorgt dat niemand bij je privé items kan komen, kunnen personen als ed het niet doorlinken
pi_72303691
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:37 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik weet heel niet wat Aspen Valley is
http://www.aspenvalley.nl/

Dit of dat wintersportgebied in de VS.
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:40:40 #105
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_72303715
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:38 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

wat ben je toch heerlijk hypocriet bezig. Ipv moeilijk doen bij de site waar de foto's op staan, klaag je over het feit dat hier word geplaatst. Had je vanaf het moment dat het daar geplaatst werd moeten weten dat het te pas en onpas tegen je gebruikt kan worden. Als jij zorgt dat niemand bij je privé items kan komen, kunnen personen als ed het niet doorlinken
Gast

Die foto is helemaal niet van mij Ik heb al wel 10 keer gezegd bij foto's of ze ze er af wilden halen omdat ik er niet blij mee was en iedere keer was ik het niet

En dat wil HBO doen
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:40:40 #106
182714 RitseB
pi_72303716
En een tent in arnhem
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:46:20 #107
182714 RitseB
pi_72303838
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:42 schreef AQuila360 het volgende:
Nee het was in lokaal 99
Daar ga ik na school met onze intro groep naar toe
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:46:43 #108
182714 RitseB
pi_72303843
Jongens doe ff rustig...
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:48:19 #109
182714 RitseB
pi_72303876
Droeftoeter
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:49:01 #110
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_72303890
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:40 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Gast

Die foto is helemaal niet van mij Ik heb al wel 10 keer gezegd bij foto's of ze ze er af wilden halen omdat ik er niet blij mee was en iedere keer was ik het niet

En dat wil HBO doen
je doet 10x moeite met die 'grap' ik dacht ik reageer ff. Zo flauw als niemand erop reageerd. Ga je de grap weer doen dat niemand je aanwezigheid waardeert. Daarna kom je met de hilarische poll of je weg moet blijven. 2 personen zeggen dat je mag blijven. Kijk ik heb je een hele dag inspanning voorkomen. En dat voor een vbo'er kortom: kom eens met een originele grap, kunnen wij ook een keer lachen
pi_72303991
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:40 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Gast

En dat wil HBO doen
Wat heeft HBO doen te maken met jou 'grapjes'?
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:56:44 #112
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_72304048
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:49 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

je doet 10x moeite met die 'grap' ik dacht ik reageer ff. Zo flauw als niemand erop reageerd. Ga je de grap weer doen dat niemand je aanwezigheid waardeert. Daarna kom je met de hilarische poll of je weg moet blijven. 2 personen zeggen dat je mag blijven. Kijk ik heb je een hele dag inspanning voorkomen. En dat voor een vbo'er kortom: kom eens met een originele grap, kunnen wij ook een keer lachen

So true...
  maandag 31 augustus 2009 @ 11:01:16 #113
182714 RitseB
pi_72304131
Kom überhaupt een keer met een grap...
pi_72304133
Dat was grappig zeg, zit ik weer in die raketsilo (bij mijn 5m40s checkpoint) gaat Capt.Price zomaar een gang in richting zo'n raketbuis. Doet ie anders nooit, best handig. Helaas geraakte ik toch nog af..
pi_72304513
Neuh, veuls te moeilijk. Ik Halo online of gears
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:20:14 #116
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_72305888
De tering, het zal wel aan mij liggen, maar ik zit weer eens in de trein. 2 gasten die ruzie hebben, een stelletje naast mij dat halve pornoshow aan opvoeren is, een verliefd grietje achter me dat maar aan het bellen blijft en dan nog 3 die met hun MP3 speler solliciteren naar modellen voor Beter Horen.

Kut OV.
pi_72306012
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:20 schreef Fallen het volgende:
De tering, het zal wel aan mij liggen, maar ik zit weer eens in de trein. 2 gasten die ruzie hebben, een stelletje naast mij dat halve pornoshow aan opvoeren is, een verliefd grietje achter me dat maar aan het bellen blijft en dan nog 3 die met hun MP3 speler solliciteren naar modellen voor Beter Horen.

Kut OV.

Daarom heb ik ook een MP3 speler bij me, maar dan op fatsoenlijk geluidsniveau en goede oordopjes. Nergens meer last van alleen van mijn eigen tyfusherrie
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:32:01 #118
182714 RitseB
pi_72306199

Dat doe ik nog net niet
pi_72306488
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:35 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Als m'n telefoon gaat in de trein neem ik niet eens op. Dat komt vooral omdat ik me mateloos irriteer aan telefoneerde mensen in het OV.
Daar hebben ze stiltecoupe's voor in het leven geroepen. Ook eerste klas zitten werkt goed, daar telefoneert men op een fatsoenlijk niveau zonder dat je er last van hebt als je naast die telefonerende persoon zit.
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:44:59 #120
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_72306524
Ik neem meestal wel op, alleen zeg ik dan wel dat ik het kort houd omdat ik in de trein zit. Vraag meestal of ik later terug mag bellen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:48:05 #121
182714 RitseB
pi_72306595
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:44 schreef Fallen het volgende:
Ik neem meestal wel op, alleen zeg ik dan wel dat ik het kort houd omdat ik in de trein zit. Vraag meestal of ik later terug mag bellen.
Ja precies, gewoon even kort houden
pi_72306688
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:43 schreef Misan het volgende:

[..]

Daar hebben ze stiltecoupe's voor in het leven geroepen. Ook eerste klas zitten werkt goed, daar telefoneert men op een fatsoenlijk niveau zonder dat je er last van hebt als je naast die telefonerende persoon zit.
Zelfs in de stiltecoupe's ben je niet meer veilig voor de irritante medemens en als er dan wat van gezegd wordt geven ze rustig nog een grote smoel terug
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:56:37 #123
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_72306821
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:43 schreef Misan het volgende:

[..]

stilte coupés
als iets erg is, is dat het wel. Er zitten namelijk altijd meerdere personen in die het concept niet snappen en dan vind ik het nog veel ergelijker. Het klinkt dan ook veel harder.

Paar weken terug zat ik in de trein van Amsterdam naar Vlissingen, 1e klas. Stapt er een randdebiel in met een gitaar. Gaat zitten en begint te spelen. Zit er een stel achter me, kijkt pissig maar durft niks te zeggen, dus ik gevraagd of zij er net als ik last van hebben. Aarzelend antwoord, maar duidelijk. Dus ik schop die gast de coupé uit, iedereen blij. Begint die vent van dat stel zo van: "voor mij hoefde 'ie niet weg hoor, hij speelde wel goed. En wie ben jij om hem weg te sturen.... "
WTF dude,

ik zo van "iemand die veel geld betaalt voor een eerste klas kaartje en rustig wil zitten"

Blijkbaar was dat genoeg wat ze waren stil. 5 minuten later kwam controle, hadden ze geen eerste klas kaartjes.
pi_72306925
Voor de irritante mensen in het OV zouden ze speciale zitplaatsen boven op de trein moeten maken
pi_72306986
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:51 schreef Lagomorph het volgende:

[..]

Zelfs in de stiltecoupe's ben je niet meer veilig voor de irritante medemens en als er dan wat van gezegd wordt geven ze rustig nog een grote smoel terug
ja maar dat komt omdat er veel tokkies in de tweede klas zitten die vinden dat een stiltecoupe ook stil is als ze zachtjes praten en dat is dus niet stil. "Ja maar ik mag bel toch gewoon zachtjes?"

Mja, ik rij nu gewoon lekker eerste klas in die verschrikkelijke veekar voor sloebers. Noodgedwongen, aangezien ik geen 40-50 euro per dag aan parkeergeld wens te betalen in hartje Amsterdam
pi_72307037
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:01 schreef Lagomorph het volgende:
Voor de irritante mensen in het OV zouden ze speciale zitplaatsen boven op de trein moeten maken
probleem is dat niemand zichzelf irritant vindt en dat iedereen het er niet mee eens is als ze irritant worden genoemd (of ze steken of slaan er meteen op los).
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:13:37 #127
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_72307195
En daarom heb ik dus een auto. Kan mijn muziek lekker hard, niemand die zich eraan stoort
En als ik 's nachts mijn eigen dorp inrij zet ik geluid wel zachter. Dat dan weer wel
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:15:18 #128
182714 RitseB
pi_72307226
Iets mis met een dorp
pi_72307410
Die stilte units in de trein zijn te kansloos voor woorden. Dat er uberhaupt zoiets bestaat.. Is zo'n hoerige kut trein kneiter vol, vind je een plekje, wordt je geacht je smoelwerk te houden. Leuk idee hoor maar zorg ervoor dat er tijdens de spits 16 keer langere treinen rijden zodat je niet in zo'n unit gedwongen wordt te zitten.
Net als met die pauper rook gedeeltes vroeger. K to the ansloos.
pi_72307445
Wanneer gaan die tussenstukken weer eens open, of heeft de NS dat ook nog niet onder controle?

[ Bericht 0% gewijzigd door Reintji op 31-08-2009 14:58:34 ]
pi_72307459
Ohw, tevens goede morgen..
pi_72307531
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:24 schreef Reintji het volgende:
Wanneer gaan die tussen stukken weer eens open, of heeft de NS dat ook nog niet onder controle?
tussenstukken?
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:31:43 #133
182714 RitseB
pi_72307655
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:24 schreef Poit het volgende:
Ohw, tevens goede morgen..
Brak poit?
pi_72307696
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:31 schreef RitseB het volgende:

[..]

Brak poit?
Mwah, valt mee, eerder met verkeerde been uit ben gestapt. Eens kijken of een aflevering True Blood daar verandering in kan brengen.. Én koude pannekoeken
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:39:47 #135
182714 RitseB
pi_72307875
Ik heb op school al meteen een trucje geleerd om gratis koffie te krijgen, begint goed

Koude pannekoeken
pi_72307903
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:39 schreef RitseB het volgende:
Ik heb op school al meteen een trucje geleerd om gratis koffie te krijgen, begint goed
Lerarenpas?
pi_72308182
Ik klik wat rond op gamert.nl, blijkt dat het CCP feestje in Keulen helemaal niet over Eve Online ging (wat we al niet snapten) maar over een nieuw aangekondigde game World of Darkness Online Dat past ook een stuk beter bij het feestje

http://www.gamert.nl/specials/gc09_ccps_bizarre_world_of_dar.html
pi_72308199
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:50 schreef koei het volgende:
Ik klik wat rond op gamert.nl, blijkt dat het CCP feestje in Keulen helemaal niet over Eve Online ging (wat we al niet snapten) maar over een nieuw aangekondigde game World of Darkness Online Dat past ook een stuk beter bij het feestje

Goed opgelet Koei
pi_72308919
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:26:50 #140
182714 RitseB
pi_72309127
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:40 schreef Lagomorph het volgende:

[..]

Lerarenpas?
Nee, als je 5 cent in de automaat stopt en 2 keer op espresso met melk en suiker drukt krijg je hem voor 5 cent ipv 50 cent
pi_72309259
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:50 schreef koei het volgende:

pi_72309323
Jullie hebben mijn submit van World of Darkness ook nooit behandeld zie ik
pi_72309339
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:26 schreef RitseB het volgende:

[..]

Nee, als je 5 cent in de automaat stopt en 2 keer op espresso met melk en suiker drukt krijg je hem voor 5 cent ipv 50 cent
Dat is niet gratis maar hoe kwam je daar achter?
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:38:05 #144
182714 RitseB
pi_72309449
bijna gratis dan , iemand die ik had ontmoet op de intro was zo vriendelijk om het te vertellen
pi_72309526
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:33 schreef Lagomorph het volgende:
Jullie hebben mijn submit van World of Darkness ook nooit behandeld zie ik
dat gaat koei doen begreep ik uit bovenstaande
pi_72309744
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:41 schreef Misan het volgende:

[..]

dat gaat koei doen begreep ik uit bovenstaande
Nee, ik doe geen nieuws posten dat ik niet boeiend vind! sorry Lago En ik ben druk bezig met het bijwerken van mn blog. Ben nu bij woensdag 2 weken geleden
pi_72309869
True Blood was aardig.. Pannekoeken waren heerlijk.
pi_72309901
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:48 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, ik doe geen nieuws posten dat ik niet boeiend vind! sorry Lago
Dat had ik ook al een beetje gemerkt en je bent niet de enige... Van alle nieuwtjes die ik heb gesubmit worden er misschien 1 of 2 in totaal geplaatst
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:54:31 #149
182714 RitseB
pi_72309916
Van je ochtend humeur af ?
pi_72310002
humeur kan niet ochtend zijn
pi_72310022
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:53 schreef Lagomorph het volgende:

[..]

Dat had ik ook al een beetje gemerkt en je bent niet de enige... Van alle nieuwtjes die ik heb gesubmit worden er misschien 1 of 2 in totaal geplaatst
ik had 'r zondag nog één geplaatst!
SPOILER
pi_72310052
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:54 schreef RitseB het volgende:
Van je ochtend humeur af ?
Juah, voel me wat beter. Zo naar de papa en de mama, trouwdag vandaag.
pi_72310056
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:57 schreef Misan het volgende:

[..]

ik had 'r zondag nog één geplaatst!
SPOILER
zondag had ik niets gesubmit
pi_72310075
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:27 schreef Misan het volgende:

[..]

tussenstukken?
Die slurfjes tussen de treinstellen
pi_72310123
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:59 schreef Reintji het volgende:

[..]

Die slurfjes tussen de treinstellen
oh die dingen
daar kun je toch gewoon doorheen lopen? of zijn ze in de provincie dicht misschien?
pi_72310171
Lennie, Public Enemies of GI Joe?
pi_72310241
GI Joe!!!!
pi_72310251
Grapjas, volgens mij is het nu altijd zo.

Dit om de kosten te drukken, wanneer zo open staan zou het materieel teveel slijten.
pi_72310306
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:05 schreef Reintji het volgende:
Grapjas, volgens mij is het nu altijd zo.

[ afbeelding ]

Dit om de kosten te drukken, wanneer zo open staan zou het materieel teveel slijten.
ik ben er een paar weken geleden nog doorheen gelopen
pi_72310411
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:07 schreef Lagomorph het volgende:

[..]

Schande! Die keren dat ik eens met de trein naar Schiphol ga zijn ze altijd dicht. Ze mogen me niet!
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:11:02 #161
182714 RitseB
pi_72310433
quote:

[..]

Ik ben er nog nooit eentje dicht tegen gekomen
pi_72310436
quote:

[..]

Ik afgelopen donderdag nog. Intercity Gouda - Rotterdam.
pi_72310512
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:04 schreef Poit het volgende:
GI Joe!!!!
Heb je 'm gezien en is het een toffe film, of roep je gewoon GI Joe omdat het GI Joe is?
pi_72310569
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:11 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik afgelopen donderdag nog. Intercity Gouda - Rotterdam.
Ieuw, Rotterdam...

Moet daar binnenkort ook weer een keer heen voor een afspraak met mn afstudeerbegeleider
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:17:57 #165
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_72310651
Aquil,... Edwinuss,... kap met dat kansloze gedrag hier!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:17:57 #166
182714 RitseB
pi_72310652
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:13 schreef koei het volgende:

[..]

Heb je 'm gezien en is het een toffe film, of roep je gewoon GI Joe omdat het GI Joe is?
Vast het laaste, poit en jeugd sentiment
pi_72310658
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:13 schreef koei het volgende:

[..]

Die laatste, en omdat ik hoorde dat hij als laffe actiefilm behoorlijk nice is.
pi_72310674
Dan sluit je dat toch lekker af met een ijsco in de koopgoot. Daar zit toch zo'n hagendas?
pi_72310676
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:17 schreef RitseB het volgende:

[..]

Vast het laaste, poit en jeugd sentiment
Nooit GI Joe gekeken vroeger.. Ik was van Ghostbusters en TMNT
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:19:35 #170
182714 RitseB
pi_72310697
TMNT
pi_72310818
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:18 schreef Poit het volgende:

[..]

Nooit GI Joe gekeken vroeger.. Ik was van Ghostbusters en TMNT
Slimer!
pi_72310839
Ik was fan van Teddy Rukspin en Inspector Gadget! En de samurai Pizza Cats want die waren tussen de middag altijd op tv! Van ghostbusters vond ik alleen de films tof en de turtles was helemaal niks natuurlijk... ninja schildpadden

Maar goed, GI Joe it is dus!
pi_72310902
Mask, GI Joe al die crap..
pi_72311041
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:26 schreef Edwinuss het volgende:

DIE NICOLETTE
*fab*
pi_72311113
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:27 schreef Reintji het volgende:
wat hij zegt, behalve Teddy Rukspin
pi_72311142
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:27 schreef Reintji het volgende:
MASK!!! Dat was dan wel weer heldenvoer, net als Heman! Maar ik ben kas.
pi_72311183
Transformers natuurlijk niet vergeten
pi_72311220
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:36 schreef Poit het volgende:

[..]

MASK!!! Dat was dan wel weer heldenvoer, net als Heman! Maar ik ben kas.
He-Man
pi_72311306

Heb ik nog bij mijn ouders staan
pi_72311521
Fiets ik lekker rustig door het mooie zonige gouda kom ik fucking SD en SB tegen. Niet weg te slaan uit Gouda die lui
pi_72311606

En Zoids natuurlijk
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:53:40 #183
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_72311667
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:41 schreef Lagomorph het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik nog bij mijn ouders staan
Ik had vroeger een Trypticon en mn neef een Metroplex, jammergenoeg niet bewaard.
pi_72311695
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:48 schreef Poit het volgende:
Fiets ik lekker rustig door het mooie zonige gouda kom ik fucking SD en SB tegen. Niet weg te slaan uit Gouda die lui
Of zijn ze nog steeds in Gouda en kunnen ze de weg terug naar huis niet vinden?
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:59:42 #185
182714 RitseB
pi_72311886
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:54 schreef Lagomorph het volgende:

[..]

Of zijn ze nog steeds in Gouda en kunnen ze de weg terug naar huis niet vinden?
ze moeten lopen, ze zijn bang voor de bus.
pi_72312226
Koei, GI Joe!
pi_72312315
pi_72312430
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:19:27 #189
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_72312571
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:52 schreef Poit het volgende:
True Blood was aardig.. Pannekoeken waren heerlijk.
Poit!
Ik vind je stom. Door jou ben ik begonnen met seizoen twee en nu ben ik weer helemaal bij en moet ik wachten op episode 11 en 12.

ik haat series die ik niet volledig kan kijken.
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:24:14 #190
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_72312747
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:09 schreef lkb9000 het volgende:
Koei, GI Joe!

Best animated movie intro EVAH!

[ Bericht 16% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 31-08-2009 20:08:57 ]
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:28:29 #191
182714 RitseB
pi_72312853
Vandaag een een productieve dag, de basis van Java gehad (wat toch nog best wel lastig is als je geen ervaring hebt met programeer talen) en een stukje web development. Ik ben wel helemaal kapot na zo´n dag
pi_72312896
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:28 schreef RitseB het volgende:
Vandaag een een productieve dag, de basis van Java gehad (wat toch nog best wel lastig is als je geen ervaring hebt met programeer talen) en een stukje web development. Ik ben wel helemaal kapot na zo´n dag
Java

Waarom krijg je trouwens niet een programmeer taal waar je echt wat aan hebt?
pi_72312964
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:19 schreef Fallen het volgende:

[..]

Poit!
Ik vind je stom. Door jou ben ik begonnen met seizoen twee en nu ben ik weer helemaal bij en moet ik wachten op episode 11 en 12.

ik haat series die ik niet volledig kan kijken.
Haha, sorry kerell. seizoen 2 is nice of wat??
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:33:31 #194
182714 RitseB
pi_72313019
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:29 schreef Lagomorph het volgende:

[..]

Java

Waarom krijg je trouwens niet een programmeer taal waar je echt wat aan hebt?
Geen idee maar ik heb nu al een hekel vaan Java
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:38:28 #195
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_72313160
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:31 schreef Poit het volgende:

[..]

Haha, sorry kerell. seizoen 2 is nice of wat??
Yeah. Het is weer een heerlijk seizoen. Toffe verhaallijnen en eindelijk wat meer character ontwikkeling. Seizoen 3 kan niet snel genoeg beginnen.
pi_72313644
9sept ultimate survival met will ferrell
pi_72313661
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:55 schreef lkb9000 het volgende:
9sept ultimate survival met will ferrell
Die reclame is al geniaal
pi_72313704
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:56 schreef Lagomorph het volgende:

[..]

Die reclame is al geniaal
Die hele aflevering wordt echt absurd briljant
pi_72313777
pi_72313964
Ik ga het nog niet kijken, ik wacht tot 9sept, en dan met vrienden kijken
pi_72314405
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:09 schreef lkb9000 het volgende:
Valt toch een beetje tegen hoor.
pi_72314412

Pff, kom maar niet van m'n gaarheid af zeg... Die zon op m'n smuigeltje helpt ook niet echt..
pi_72314434
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:09 schreef lkb9000 het volgende:
als ie op jijbuis staat dan is ie ook wel als torrent te krijgen
pi_72314952
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:27 schreef Lagomorph het volgende:

[..]

als ie op jijbuis staat dan is ie ook wel als torrent te krijgen
Vorige week nog naar gezocht maar kon hem niet vinden
pi_72315078
Lennart, hoe gaat het met COD4 ?
pi_72315694
Zit net UFC te kijken tijdens het afwassen, is er een pot bezig. 7 seconden later istie alweer afgelopen
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:20:04 #207
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_72315889
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:13 schreef Poit het volgende:
Zit net UFC te kijken tijdens het afwassen, is er een pot bezig. 7 seconden later istie alweer afgelopen

pi_72315969
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:50 schreef Edwinuss het volgende:
Niet meer aangeraakt
pi_72316438
quote:
jaaaaa, maar dat is scripted. En daar was het eigenlijk kansloos
pi_72316463
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:50 schreef Edwinuss het volgende:
Wanneer begin jij op veteran?
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:45:43 #211
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_72316561
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:41 schreef Poit het volgende:

[..]

jaaaaa, maar dat is scripted. En daar was het eigenlijk kansloos
Zoveel verschil zit er toch niet tussen?
pi_72316621
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:42 schreef Reintji het volgende:

[..]

Wanneer begin jij op veteran?
Als online me begint te irriteren. En dat punt is er bijna.

Van die gastjes zonder skill die in een hoekje gaan zitten wachten tot je er bent en je dan neer knallen.

Ik ben dan iemand die daar blijft terug gaan om die dude te killen. Maar ze hebben soms belachelijk veel voordeel..
Jammer, want die gasten verpesen die game echt.
pi_72316688
Wanneer ik klaar ben met dat fukking 'no fighting in the warroom' kom ik online.
SPOILER
Heb je die mixtapes nog gedownload/
pi_72316763
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:49 schreef Reintji het volgende:
Wanneer ik klaar ben met dat fukking 'no fighting in the warroom' kom ik online.
SPOILER
Heb je die mixtapes nog gedownload/
Ja, maar ik moet ze nog beluisteren.

Ik ga dan ook beginnen op veteran nu
pi_72316776
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Zoveel verschil zit er toch niet tussen?
Nou, showworstelen vergelijken met mixed martial arts is niet echt realistisch
pi_72317291

En dit doet nog steeds pijn ook al is het scripted
pi_72317524
Zeker, ik volg die shit man. maar ondanks dat het echt is blijft het zo dat de winnaar van tevoren bekend is. Al WWE blijft vet.
pi_72317860
pi_72317901
pi_72317921
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:30 schreef Lagomorph het volgende:
[ afbeelding ]
pi_72318249
pi_72318374
quote:
[ afbeelding ]
Dit is.... ik..... waarom..... mijn god!
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:48:55 #223
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_72318471
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:19 schreef Poit het volgende:
Zeker, ik volg die shit man. maar ondanks dat het echt is blijft het zo dat de winnaar van tevoren bekend is. Al WWE blijft vet.
dat gescripte vind ik juist wel zn charme hebben idd
pi_72318605

Echt hč
pi_72318715
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:52 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hč
pi_72318868
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

dat gescripte vind ik juist wel zn charme hebben idd
Zekers
Heb genoten van WWE Summerslam vorige week.
pi_72318893
Ik heb Poit nog neergehaald op lowlands met een worstelmove
pi_72318901
Zoiets dan
pi_72318906
GI Joe was leuk! Geen ingewikkeld gedoe maar gewoon simpele actie en toffe nano-beestjes!
pi_72318945
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:02 schreef koei het volgende:
GI Joe was leuk! Geen ingewikkeld gedoe maar gewoon simpele actie en toffe nano-beestjes!
Precies! De film probeert ook niet meer te zijn dan dat en daarom is ie tof
pi_72319066
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:01 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb Poit nog neergehaald op lowlands met een worstelmove

Ik heb Lennart opgetild!!
pi_72319151
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:06 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik heb Lennart opgetild!!
En nu zijn jullie een stelletje?
pi_72319188
Beetje matig trouwens dat ik nogsteeds geen foto's van jullie van lowlands hier voorbij heb zien komen...
pi_72319221
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:08 schreef koei het volgende:

[..]

En nu zijn jullie een stelletje?

Hij is alleen vergeten dat hij, om dit te bekrachtigen, z'n pet aan mij heeft gegeven

[ Bericht 0% gewijzigd door Poit op 31-08-2009 20:15:58 ]
pi_72319224
quote:
[ afbeelding ]
Best Answer - Chosen by Asker
The only logical explanation is that you are, in fact, a vampire. Good luck adjusting to life as an immortal.

* 21 hours ago
pi_72319322
pi_72319357
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:09 schreef Lagomorph het volgende:

[..]

Best Answer - Chosen by Asker
The only logical explanation is that you are, in fact, a vampire. Good luck adjusting to life as an immortal.

* 21 hours ago
pi_72319495
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:09 schreef koei het volgende:
Beetje matig trouwens dat ik nogsteeds geen foto's van jullie van lowlands hier voorbij heb zien komen...
Dat heeft een reden.. Sterker nog, dat heeft meerdere redenen!
pi_72319521
dat Yahoo answers is af en toe best grappig
pi_72319545
quote:
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:25:58 #241
182714 RitseB
pi_72319879
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:17 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

pi_72319935
IK WIL FOTO'S

IK POST DAN OOK WEL EEN FOTO MET MIJ EROP WAAR IK EEN HART VAN EEN STIER EET NADAT IK EM HAD GESLACHT.
pi_72319994
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:27 schreef Edwinuss het volgende:
IK WIL FOTO'S

IK POST DAN OOK WEL EEN FOTO MET MIJ EROP WAAR IK EEN HART VAN EEN STIER EET NADAT IK EM HAD GESLACHT.
pi_72320084
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_72320163
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef Roi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi!
Ben jij nieuw hier?
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:35:59 #246
182714 RitseB
pi_72320252
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:33 schreef Poit het volgende:

[..]

Hoi!
Ben jij nieuw hier?
Ik hoop het want dan ben ik niet meer het broekie
pi_72320293
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef Roi het volgende:
[ afbeelding ]
Roi
pi_72320307
Ik zit er trouwens weer over te denken om mijn oude username weer te gaan gebruiken, maar die had ik getrashed...

Wat vinden jullie?
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:38:49 #249
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_72320339
quote:
ik had geen fototoestel meegenomen, die ruimte had ik gevuld met bier. Het is wachten op een van de andere 2
pi_72320357
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:37 schreef Lagomorph het volgende:
Ik zit er trouwens weer over te denken om mijn oude username weer te gaan gebruiken, maar die had ik getrashed...

Wat vinden jullie?

1 Tain is beter dan geen teen.
pi_72320366
quote:

Wat vinden jullie?
Gewoon doen gangster.
pi_72320379
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:39 schreef Poit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
1 Tain is beter dan geen teen.
kamelentain?
pi_72320385
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:35 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik hoop het want dan ben ik niet meer het broekie
Jammer jong.. Helaas voor jou een oude bekende
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:38 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

ik had geen fototoestel meegenomen, die ruimte had ik gevuld met bier. Het is wachten op een van de andere 2
Ik ook niet.
pi_72320409
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:39 schreef Lagomorph het volgende:

[..]

kamelentain?
-kamelen.
pi_72320434
Ik ga One Piece kijken
Aflevering 415
pi_72320456
Mijn wegwerpcamera foto's kan ik woensdag ophalen
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:42:43 #257
182714 RitseB
pi_72320496
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:39 schreef Poit het volgende:

[..]

Jammer jong.. Helaas voor jou een oude bekende

Jammer
pi_72320519
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:41 schreef Poit het volgende:
Ik ga One Piece kijken
Aflevering 415
Is dat niet dat Luffy ofzo?
pi_72320565
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:40 schreef Poit het volgende:

[..]

-kamelen.
pi_72321257
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:43 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Is dat niet dat Luffy ofzo?

En wat is het godver toch een fucking goeie serie.. Baal er echt enorm van dat ik "bij" ben.. Nu moet ik weer een week wachten en het is zo spannend...
pi_72321283
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:02 schreef Poit het volgende:

[..]

En wat is het godver toch een fucking goeie serie.. Baal er echt enorm van dat ik "bij" ben.. Nu moet ik weer een week wachten en het is zo spannend...
Een vriend van mij kijkt het ook en is er compleet fan van.

Zal binnenkort maar een aflevering wagen.
pi_72321421

Monkey D. Luffy!

http://www.animefreak.tv/(...)h-dubbed-online-free

Hier kan je alle afleveringen streamen, kwaliteit is niet super maar is goed te volgen..
pi_72321524

Heel dik moment waar je helaas bijna 400 afleveringen op moet wachten

Maar serieus, de serie is de moeite waard maar gaat je veel tijd kosten
pi_72321529
even eerste aflevering bekijken.
pi_72321538
Wanneer begint het nieuwe seizoen van HIMYM eigenlijk weer?
pi_72321850
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:09 schreef Nebo het volgende:
Zo te zien in september
pi_72321866
pi_72321867
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:09 schreef Nebo het volgende:
21sept
pi_72321868
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:09 schreef Edwinuss het volgende:
even eerste aflevering bekijken.
pi_72321915
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:18 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik trek die stemmen echt niet.
Ben na 10 minuten al gekapt met kijken

Ben ook niet echt in de stemming, Barcelona voetbalt zometeen
pi_72321931
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
Je avatar!!!
pi_72321955
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Poit het volgende:

[..]

Je avatar!!!
Inderdaad

Al zag ik hem volgens mij ook bij iemand anders hier op fok
pi_72322007
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik trek die stemmen echt niet.
Ben na 10 minuten al gekapt met kijken

Ben ook niet echt in de stemming, Barcelona voetbalt zometeen
Daar moet je echt overheen komen. Als je er eenmaal aan gewend bent wil je niet anders meer
pi_72322038
quote:

Wat vinden jullie?
Ik stem voor! Lagomorph is te lang en Lago is een stomme afkorting!
pi_72322126
Nu we het toch over Jappen hebben

Ik was met 4 vrienden de kroeg in geweest, toen we naar huis liepen kwamen we 3 jappen tegen, die zaten daar maar wat.
Het waren best knappe meiden.
Nadat we ze voorbij waren gelopen en 3 keer achterom hadden gekeken kwamen ze ons achterna. Na ons ingehaald te hebben stopte ze voor onze neus.
1 chick stapte af en begon naar ons te wijzen. We stopte uiteraard met lopen en stonden netjes stil. Ze wees ons 1 voor 1 aan en zei bij iedereen "no"
Tot ze bij de laatste was, en daar vroeg ze het nummer van. Daarna praatte ze nog wat in het Japans tegen een vriendin van haar.

Aangezien ik dacht dat ze geen Nederlands kon, ging ik voor het groepje staan met de handen over elkaar heen en ik zei dat ze allemaal kankerwijven waren. Ik schreeuwde dat keihard over straat.
Wat blijkt : ze konden gewoon Nederlands

Heb me nog nooit zo kapot gelachen.
pi_72322152
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:18 schreef Edwinuss het volgende:

Heldenavatar!
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:24:47 #277
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_72322168
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:21 schreef Poit het volgende:

[..]

Daar moet je echt overheen komen. Als je er eenmaal aan gewend bent wil je niet anders meer
Er zijn idd maar zeer weinig animeseries waarin de engelse stemmen beter zijn dan de japanse en met japanse stemmen loop je iig niet 2-3 seizoenen achter in het geval van een toffe serie.
pi_72322210
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Er zijn idd maar zeer weinig animeseries waarin de engelse stemmen beter zijn dan de japanse en met japanse stemmen loop je iig niet 2-3 seizoenen achter in het geval van een toffe serie.
Bij DBZ ( wat ik nog steeds een toffe serie vind ) waren de Engelse stemmen om het seizoen anders.
pi_72322235
Fallen / Poit / iemand anders zin in Killzone?
pi_72322281
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef koei het volgende:
Killzone is niet echt mijn ding online.

Al moet ik zeggen dat ik het ook niet zo lang online heb gespeeld.
pi_72322291
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik ken er geen een eigenlijk...

Must see animeseries zijn toch wel Elven Lied, Death Note en One Piece. Die eerste twee zijn niet zo lang dus makkelijk tussendoor te kijken..
pi_72322316
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef koei het volgende:
Nee sorry koei. Zit in m'n chillmode.. Geen zin om te gamen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:28:02 #283
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_72322327
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:25 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Bij DBZ ( wat ik nog steeds een toffe serie vind ) waren de Engelse stemmen om het seizoen anders.
Komt meer omdat ze bij cartoon network in der tijd gebruik hebben gemaakt van twee verschillende uitgaves, in de funimation dub is er volgensmij maar een keer een verandering geweest, op de helft van de frieza saga ofzo.
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:29:27 #284
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_72322391
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:27 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik ken er geen een eigenlijk...

Must see animeseries zijn toch wel Elven Lied, Death Note en One Piece. Die eerste twee zijn niet zo lang dus makkelijk tussendoor te kijken..
Death Note heb ik hier op DVD liggen (alsmede de 2 live action films, die best aardig gedaan zijn btw), One Piece heb ik wel eens geprobbert te bekijken maar ik had toen een hele gebrekkige stream. Trigun vind ik overigens ook een aanrader.
pi_72322395
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Komt meer omdat ze bij cartoon network in der tijd gebruik hebben gemaakt van twee verschillende uitgaves, in de funimation dub is er volgensmij maar een keer een verandering geweest, op de helft van de frieza saga ofzo.
Ik heb het zelfs een periode op Yorin gezien.
Als dat zo heet
pi_72322466
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Death Note heb ik hier op DVD liggen (alsmede de 2 live action films, die best aardig gedaan zijn btw), One Piece heb ik wel eens geprobbert te bekijken maar ik had toen een hele gebrekkige stream. Trigun vind ik overigens ook een aanrader.
Moet de live action film nog gaan zien.
One Piece heb ik vrijwel volledig gedownload via nieuwsgroepen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:33:22 #287
182714 RitseB
pi_72322533
nevermind
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:36:43 #288
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_72322693
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:33 schreef RitseB het volgende:
nevermind
Toch ben ik het niet eens met je opvatting.
pi_72322780
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Toch ben ik het niet eens met je opvatting.
Nu wil ik het weten ook
pi_72322792
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:33 schreef Poit het volgende:

[..]

Hoi!
Ben jij nieuw hier?
! Hoe raad je het?

En wie was jij Lagomorph ?
pi_72322939
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:38 schreef Roi het volgende:

[..]

! Hoe raad je het?

En wie was jij Lagomorph ?
Ik ben niemand
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:46:21 #292
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_72323088
Lagomorph , het klinkt een beetje als zo'n chinees kinderspeeltje wat onder die naam verkocht word omdat het bedrijf dat ze maakt geen lawsuit aan de broek wil krijgen van de Rechthebbende op de LOTR boeken.
pi_72323635
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:42 schreef Lagomorph het volgende:

[..]

Ik ben niemand
Da's niej veel..
pi_72324031
Komop, een beetje zelfvertrouwen!
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:06:11 #295
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_72324108
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:04 schreef Roi het volgende:
Komop, een beetje zelfvertrouwen!
hoe kan niemand vertrouwen hebben in zichzelf?
pi_72324325
Niemand of iemand ?
pi_72324428
Sletjes
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_72324497
Ik vond Lago liever...
pi_72324516
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:14 schreef Tain het volgende: