abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72279348

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje die dat snel gepimpt gaat worden!
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en misbruikt indien nodig zijn modrechten. Hij le bij een logeerpartijtje bij Poit
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is filiaalmanager bij Coach. Werkt niet veel, post wel veel. Dat maakt hem geliefd. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
Misan: De heel erg slowchatter. Meldt zich eens in de zoveel topics met redelijk nuttige bijdragen om daarna weer in vergetelheid te raken.
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Is sinds #127 verdwenen uit de SC
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio. Is daarnaast de grootste snurker uit de SC.
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zijn voor veel geld te koop bij Lennie
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen en katten die stikken in kabels. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft een maandban wegens ruzie maken met AQuila.
Fallen: De mysterieuse slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'.
Lagomorph: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie.
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
SummerBreeze: Het Breezersletje van Socialdisorder. Heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Nebo: De slowchatter die het woord slow wel erg letterlijk neemt en daardoor ook bijna nooit aanwezig is. Als hij er wel is patst hij met zijn vakantie!
GameBabe: De enige slowchatter die haar naam waar maakt. Met haar driedubbele leven is zij een sporadisch bezoekster. Ondanks haar uiterlijk dient men niet te zoetsappig over haar te denken aangezien ze je aars whooped met een ferme chokehold.
RitseB: Het broekie in de slowchat, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Heeft net examen gedaan en wacht nu een hele rits examenfeestjes, comazuipen en introweek?
De_Kok: De kookslaaf van Poit. Komt eten maken wanneer deze koning dat wil. Heeft een veel te grote TV voor z'n kamer en een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten. Is beroemd om zijn kwaliteiten in SingStar.
Skychat: Heeft zichzelf niet fatsoenlijk voorgesteld dus mag eigenlijk ook nog niet in de OP!
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet, maar probeert in te burgeren. Heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar hij wordt regelmatig Vladimir of Valentijn genoemd.
AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem maar irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan. Was sinds #99 verdwenen uit de SC maar kwam jammer genoeg terug in #126

DE OP IS HIER TE VINDEN
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:13:57 #2
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_72279367
Do androids dream of electric sheep?
pi_72279402
Poit! Ik heb voor vanavond nog geen eetplannen!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_72279427
*meldt

If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_72279450
Leef jij ook nog
pi_72279457
Briljante GP op RTL7 nu trouwens
pi_72279498
Edje, na 167 komt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72279647
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:15 schreef koei het volgende:
Poit! Ik heb voor vanavond nog geen eetplannen!
Sorry meissie, ik krijg al een volle bak vandaag.. Zus met zwager en kinders komen eten.. Pannekoeken bakken
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_72279811
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:24 schreef Poit het volgende:

[..]

Sorry meissie, ik krijg al een volle bak vandaag.. Zus met zwager en kinders komen eten.. Pannekoeken bakken

Maar wel een mooie combinatie, pannekoeken met creme brulee
pi_72279826
Peristildingus!
I'm not a malefactor, I'm a lagomorph
pi_72280022
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:18 schreef Misan het volgende:
Edje, na 167 komt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72280898
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:17 schreef Misan het volgende:
Briljante GP op RTL7 nu trouwens
Webber voor de deur bij rosberg!
pi_72281168
Moet een windje laten
SPOILER
pi_72281205
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:21 schreef Poit het volgende:
Moet een windje laten
SPOILER
Ah bah!
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:25:48 #15
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_72281298
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:21 schreef Poit het volgende:
Moet een windje laten
SPOILER
zolang je zelf maar in die geur zit
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_72281353
BBQ/Bierpoep, de beste combinatie

Leuke rookpluim trouwens bij Rubens
pi_72281486
ieuw
pi_72281494
Ik heb echt een hekel aan nieuwe telefoons. Ik begrijp niks van dat ding. Heb ik het bijbehorende programma op mn laptop geinstalleerd en probeer ik een afspraak in de agenda toe te voegen (gewoon even uitproberen) werkt het niet En mn telefoonnummers staan nog allemaal op mn oude telefoon, dus die moet ik eerst nog kopiëren, want als daar geen simkaart in zit dan doet hij helemaal niks...
pi_72281647
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:27 schreef Reintji het volgende:
BBQ/Bierpoep, de beste combinatie

Leuke rookpluim trouwens bij Rubens
Hotwings/bierpoep

Ik wil ook creme bruleeeeeeeeeeeeeeeee, maar ik ben nu soep aan het maken
pi_72281697
Ik brul de hele tijd CREME CREEEEEME
pi_72281709
Yay mn internet is zomaar 1,5x zo snel geworden, danku ziggo
pi_72281715
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:41 schreef Poit het volgende:
Ik brul de hele tijd CREME CREEEEEME
pi_72281780
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:41 schreef lkb9000 het volgende:
Yay mn internet is zomaar 1,5x zo snel geworden, danku ziggo
Dat vind ik ook de enige goede service van Ziggo...

Haal net bij mordax 936KB/s max
pi_72281797
Creme Brulee, heb jij zo'n brandertje? Meesterlijk toetje
pi_72281810
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:44 schreef Reintji het volgende:

[..]

Dat vind ik ook de enige goede service van Ziggo...

Haal net bij mordax 936KB/s max
Het duurde lang voordat ik eindelijk internet had hier, maar dat kwam vooral door TNT. Maar daarnaast heb ik niks te klagen over ziggo, nog noooit uitgevallen en altijd exact zo snel als beloofd
pi_72281854
Probeer maar eens alles in één te bestellen met een digitale decoder.
pi_72282067
Ik haal 3 MB / S
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:04:12 #29
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_72282336
Ik heb geen zin vandaag....
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_72282497
Zondag is ook een saaaie dag.
pi_72282704
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:04 schreef Fallen het volgende:
Ik heb geen zin vandaag....
Gewoon bij je moeder je hardloopschoenen op gaan halen en dan naar huis lopen!

Ik heb net de grote schoonmaak door mijn telefoonnummers heen gehaald! Nog maar 104 nummers over die ik over mag gaan typen straks
pi_72282791
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:17 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb net de grote schoonmaak door mijn telefoonnummers heen gehaald! Nog maar 104 nummers over die ik over mag gaan typen straks
wat een kuttelefoon koei
pi_72282911
quote:

[..]

Hihihi je moet telefoonnummers overtikken
I'm not a malefactor, I'm a lagomorph
pi_72282966
Weet iemand waar ik goedkoop screenprotectors kan halen? Dealextreme heeft niet degene die ik nodig heb en bij de officiele verkoopkanalen betaal ik 30 euro ipv de 3 die ik gewend ben te betalen
pi_72283119
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:26 schreef koei het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop screenprotectors kan halen? Dealextreme heeft niet degene die ik nodig heb en bij de officiele verkoopkanalen betaal ik 30 euro ipv de 3 die ik gewend ben te betalen
welk toestel precies?
pi_72283235
quote:

[..]

Wat is er mis met sim in oude telefoon, nummers op sim kopieren en sim in nieuwe telefoon?
pi_72283386
quote:

[..]

Waarom stop je niet gewoon eerst je oude simkaart in je nieuwe telefoon, nummers kopiëren naar het toestel zelf en klaar is kees.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_72283514
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef Misan het volgende:

[..]

welk toestel precies?
Een Samsung Jet S8000
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:32 schreef Reintji het volgende:

[..]

Wat is er mis met sim in oude telefoon, nummers op sim kopieren en sim in nieuwe telefoon?
Hmm, dat is best een goed idee Er kunnen alleen maar 100 nummers op mn sim dacht ik, maar die vier kan ik nog wel overtypen. Moet ik alleen nog uitzoeken hoe ik ze van mn sim weer overzet op mn nieuwe telefoon, want daar moet over een maandje ofzo mn nieuwe simkaart weer in
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:43:03 #39
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_72283554
quote:

[..]

Mijn schoenen heb ik gewoon hier.. en vandaag ff geen zin, gisteren ook al 6 km gedaan...
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:52:40 #41
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_72283835
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:41 schreef koei het volgende:

[..]

Een Samsung Jet S8000
[..]

Hmm, dat is best een goed idee Er kunnen alleen maar 100 nummers op mn sim dacht ik, maar die vier kan ik nog wel overtypen. Moet ik alleen nog uitzoeken hoe ik ze van mn sim weer overzet op mn nieuwe telefoon, want daar moet over een maandje ofzo mn nieuwe simkaart weer in
er vast wel een optie die instellingen heet in je adresboek.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_72284290
Gewoon alle nummers uit je hoofd leren, ken een gast die altijd gezeik had met kapotte/geen telefoons, maar hij kende wel veel nummers.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:06:13 #43
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_72284312
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:05 schreef peristilius het volgende:
Gewoon alle nummers uit je hoofd leren, ken een gast die altijd gezeik had met kapotte/geen telefoons, maar hij kende wel veel nummers.
Ik kende tot voorkort niet eens mijn eigen nummer
Do androids dream of electric sheep?
pi_72284846
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:06 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik kende tot voorkort niet eens mijn eigen nummer
mijn zakelijke nummer ken ik na twee jaar nog steeds niet
pi_72284961
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:21 schreef Misan het volgende:

[..]

mijn zakelijke nummer ken ik na twee jaar nog steeds niet
pi_72284997
Ik ken mn eigen nummer, het nummer van mn ouders, het nummer van een ex waarmee het al 3 jaar uit is en het nummer van zijn ouders uit mn hoofd, meer niet Overigens kende ik die nummers al uit mn hoofd voordat ik mn eerste mobiele telefoon had, daarna was het niet meer nodig om nummers te onthouden dus doe ik dat ook niet meer.

En thanks Misan! 6 euro is wel een prima prijs voor een screenprotector!
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:28:17 #47
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_72285042
Het is wel het kwaad van de moderne technologie.
Jaren geleden wist ik van al mijn vrienden de telefoonnummers uit mijn hoofd, tegenwoordig geen idee. Ook met hoofdrekenen, je merkt het bij de kassen. Als je wat kleingeld bijpast om makkelijker terug te kunnen geven, raken ze totaal in de war. Want dat klopt niet met het aangeslagen bedrag bij de kassa...
pi_72285047
Ik ken het nummer van m'n ex ook nog steeds kom ik achter
pi_72285144
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:28 schreef Fallen het volgende:
Het is wel het kwaad van de moderne technologie.
Jaren geleden wist ik van al mijn vrienden de telefoonnummers uit mijn hoofd, tegenwoordig geen idee. Ook met hoofdrekenen, je merkt het bij de kassen. Als je wat kleingeld bijpast om makkelijker terug te kunnen geven, raken ze totaal in de war. Want dat klopt niet met het aangeslagen bedrag bij de kassa...
Inderdaad, ik ben blij dat ik nog fatsoenlijk heb leren hoofdrekenen (mede doordat makkelijke sommen in mn hoofd gewoon een stuk sneller gaan dan met een rekenmachine ). Maar zoveel mensen die nog niet eens normaal dingen kunnen optellen of aftrekken.
pi_72285273
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:31 schreef peristilius het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ben blij dat ik nog fatsoenlijk heb leren hoofdrekenen (mede doordat makkelijke sommen in mn hoofd gewoon een stuk sneller gaan dan met een rekenmachine ). Maar zoveel mensen die nog niet eens normaal dingen kunnen optellen of aftrekken.
Ik ken geen enkele man die moeite heeft met aftrekken eigenlijk

En dat ze bij de kassa in de war raken komt gewoon doordat de kassieres tegenwoordig ook een flink stuk dommer zijn Fallen. Vroeger moest je daar nog voor kunnen rekenen, maar tegenwoordig nemen ze iedereen aan. Op mijn werk hebben we er zelfs een die niet kan klokkijken (ook geen digitale klok) en die je dus moet gaan vertellen als het 13:01 is en ze een kwartier pauze heeft dat ze terug moet zijn als er 13:16 op de klok staat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')