SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry meissie, ik krijg al een volle bak vandaag.. Zus met zwager en kinders komen eten.. Pannekoeken bakkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:15 schreef koei het volgende:
Poit! Ik heb voor vanavond nog geen eetplannen!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Sorry meissie, ik krijg al een volle bak vandaag.. Zus met zwager en kinders komen eten.. Pannekoeken bakken![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:18 schreef Misan het volgende:
Edje, na 167 komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:21 schreef Poit het volgende:
Moet een windje laten
Ah bah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:21 schreef Poit het volgende:
Moet een windje laten
zolang je zelf maar in die geur zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Hotwings/bierpoepquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:27 schreef Reintji het volgende:
BBQ/Bierpoep, de beste combinatie
Leuke rookpluim trouwens bij Rubens
Dat vind ik ook de enige goede service van Ziggo...quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:41 schreef lkb9000 het volgende:
Yay mn internet is zomaar 1,5x zo snel geworden, danku ziggo
Het duurde lang voordat ik eindelijk internet had hier, maar dat kwam vooral door TNT. Maar daarnaast heb ik niks te klagen over ziggo, nog noooit uitgevallen en altijd exact zo snel als beloofdquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dat vind ik ook de enige goede service van Ziggo...
Haal net bij mordax 936KB/s max
Gewoon bij je moeder je hardloopschoenen op gaan halen en dan naar huis lopen!quote:
wat een kuttelefoon koeiquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:17 schreef koei het volgende:
[..]
Gewoon bij je moeder je hardloopschoenen op gaan halen en dan naar huis lopen!
Ik heb net de grote schoonmaak door mijn telefoonnummers heen gehaald! Nog maar 104 nummers over die ik over mag gaan typen straks
Hihihi je moet telefoonnummers overtikkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:17 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb net de grote schoonmaak door mijn telefoonnummers heen gehaald! Nog maar 104 nummers over die ik over mag gaan typen straks
welk toestel precies?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:26 schreef koei het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop screenprotectors kan halen? Dealextreme heeft niet degene die ik nodig heb en bij de officiele verkoopkanalen betaal ik 30 euro ipv de 3 die ik gewend ben te betalen
Wat is er mis met sim in oude telefoon, nummers op sim kopieren en sim in nieuwe telefoon?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:17 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom stop je niet gewoon eerst je oude simkaart in je nieuwe telefoon, nummers kopiëren naar het toestel zelf en klaar is kees.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:17 schreef koei het volgende:
[..]
Een Samsung Jet S8000quote:
Hmm, dat is best een goed ideequote:Op zondag 30 augustus 2009 16:32 schreef Reintji het volgende:
[..]
Wat is er mis met sim in oude telefoon, nummers op sim kopieren en sim in nieuwe telefoon?
Mijn schoenen heb ik gewoon hier.. en vandaag ff geen zin, gisteren ook al 6 km gedaan...quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:17 schreef koei het volgende:
[..]
er vast wel een optie die instellingen heet in je adresboek.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:41 schreef koei het volgende:
[..]
Een Samsung Jet S8000
[..]
Hmm, dat is best een goed ideeEr kunnen alleen maar 100 nummers op mn sim dacht ik, maar die vier kan ik nog wel overtypen. Moet ik alleen nog uitzoeken hoe ik ze van mn sim weer overzet op mn nieuwe telefoon, want daar moet over een maandje ofzo mn nieuwe simkaart weer in
Ik kende tot voorkort niet eens mijn eigen nummerquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:05 schreef peristilius het volgende:
Gewoon alle nummers uit je hoofd leren, ken een gast die altijd gezeik had met kapotte/geen telefoons, maar hij kende wel veel nummers.
mijn zakelijke nummer ken ik na twee jaar nog steeds nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:06 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik kende tot voorkort niet eens mijn eigen nummer
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:21 schreef Misan het volgende:
[..]
mijn zakelijke nummer ken ik na twee jaar nog steeds niet
Inderdaad, ik ben blij dat ik nog fatsoenlijk heb leren hoofdrekenen (mede doordat makkelijke sommen in mn hoofd gewoon een stuk sneller gaan dan met een rekenmachinequote:Op zondag 30 augustus 2009 17:28 schreef Fallen het volgende:
Het is wel het kwaad van de moderne technologie.
Jaren geleden wist ik van al mijn vrienden de telefoonnummers uit mijn hoofd, tegenwoordig geen idee. Ook met hoofdrekenen, je merkt het bij de kassen. Als je wat kleingeld bijpast om makkelijker terug te kunnen geven, raken ze totaal in de war. Want dat klopt niet met het aangeslagen bedrag bij de kassa...
Ik ken geen enkele man die moeite heeft met aftrekken eigenlijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben blij dat ik nog fatsoenlijk heb leren hoofdrekenen (mede doordat makkelijke sommen in mn hoofd gewoon een stuk sneller gaan dan met een rekenmachine). Maar zoveel mensen die nog niet eens normaal dingen kunnen optellen of aftrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |