jij zei net dat adam bijna 1000 jaar oud werd, was jij er ook bij dan met een moderne kalender?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:50 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je kunt niet bewijzen dat de cel in het begin erg simpel was , je was er immers niet bij met je moderne apparatuur.
Je kunt niet bewijzen dat de cel in het begin net zo complex was , je was er immers niet bij met je moderne apparatuur.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:50 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je kunt niet bewijzen dat de cel in het begin erg simpel was , je was er immers niet bij met je moderne apparatuur.
Goed artikel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:13 schreef Coatmine het volgende:
[..]
Dat heb je mis. nogmaals: http://www.daaromevolutie.net/default.asp?action=show&what=art&ID=67&topic=&segm=3
hoewel ik het jammer vind dat Harun Yahya moslim is, ben ik wel zeer gecharmeerd van die man dankzij zijn strijd tegen de evolutietheorie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:54 schreef leugenaar het volgende:
ben nu op deze site aan het kijken heel grappig
http://fossil-museum.com/article_index.php
95% van de artikelen gaat over "evolutionists and darwinist" die fouten gemaakt hebben of gewoon complete onzinnige veronderstellingen over wetenschappers zoals dit: http://us1.harunyahya.com(...)ATE_ON_THE_HAND_FISH:_
If the fish were extinct and Darwinists had discovered its remains, evolutionists would have no hesitation about claiming that it was an intermediate form in the passage from water to dry land and that its highly developed fins were legs in the course of development.
But since it is a perfect fish still living today, such likely claims are eliminated.
echt een belachelijke manier van redeneren, ik heb nog niet een artikel gelezen met enige wetenschappelijke waarde
als ze nou eens met keihard bewijs komen voor creatie ga ik overstag maar tot die tijd verdiep ik me liever in echte wetenschap.
EDIT: ik heb een flimpje gevonden van richard dawkins waarin hij deze site goed belicht en laat zien hoe die harun jahja dingen bij elkaar knipt en plakt en er een verhaaltje bij verzint.
http://video.google.nl/videosearch?sourceid=navclient&hl=nl&rlz=1T4ADBF_nlNL278NL278&q=richard%20dawkins%20harun%20yahya&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wv#
als je na het kijken van dit filmpje nog steeds die site gelooft geef ik het op, dan ben je gewoon te dom voor woorden
Weet je, wanneer je gewoon jouw positie zou beargumenteren en proberen te bewijzen, in plaats van het zwartmaken van jouw tegenstander, zou je al heel wat geloofwaardiger over komen.quote:
pfoeh over zwartmaken gesproken, ik heb dat filmpje gezien met dawkins hahahaha hihihihihi hohoho maar echt uitleggen , nee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:11 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Weet je, wanneer je gewoon jouw positie zou beargumenteren en proberen te bewijzen, in plaats van het zwartmaken van jouw tegenstander, zou je al heel wat geloofwaardiger over komen.
Nu lijk je meer een gefrustreerd persoontje dat het niet kan verkroppen dat zijn waarheid mogelijk niet juist is/bestaat.
Die site is één grote grap. Het mooiste is dat de schrijver de evolutie theorie aanvalt op basis van de woorden van Dawkins, maar eigenlijk niet begrijpt wat Dawkins bedoeld. En kennelijk één van de meest belangrijke elementen van de evolutie theorie niet begrijpt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hoewel ik het jammer vind dat Harun Yahya moslim is, ben ik wel zeer gecharmeerd van die man dankzij zijn strijd tegen de evolutietheorie.
Hij heeft Richard Dawkins uitgedaagd voor een tv debat over evolutionisme vs creationisme, maar Dawkins durfde dat niet aan, tevens heeft hij meer dan een jaar geleden een geldprijs uitgeloofd voor degene die met de eerste(!) overgangsfossiel zou komen, heden ten dage is er nog steeds niemand komen opdagen.
Let op het stukje film in de onderstaande link als Dawkins een normale vraag krijgt voorgeschoteld: 'uh uuuuhh uhhh...'![]()
http://harunyahya.com/new_releases/news/dawkins_challenge.php
die lachshow van dawkins heeft je wel overtuigd?quote:
Leuk dat dit ook nog wordt besproken, Dawkins debatteert namelijk nooit met creationisten, door dit filmpje waarin hij ogenschijnlijk met de mond vol tanden staat. Het ware verhaal is, en dit kan je opzoeken op internet, hij heeft deze mensen bij hem thuis toegelaten, nadat ze hadden aangeklopt bij hem voor een interview, zonder afspraak. Eerst was het plan om ze af te wimpelen, maar omdat ze helemaal uit Australie kwamen gevolgen voor een interview mochten ze toch binnen komen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hoewel ik het jammer vind dat Harun Yahya moslim is, ben ik wel zeer gecharmeerd van die man dankzij zijn strijd tegen de evolutietheorie.
Hij heeft Richard Dawkins uitgedaagd voor een tv debat over evolutionisme vs creationisme, maar Dawkins durfde dat niet aan, tevens heeft hij meer dan een jaar geleden een geldprijs uitgeloofd voor degene die met de eerste(!) overgangsfossiel zou komen, heden ten dage is er nog steeds niemand komen opdagen.
Let op het stukje film in de onderstaande link als Dawkins een normale vraag krijgt voorgeschoteld: 'uh uuuuhh uhhh...'![]()
Ach kennelijk probeer je mensen gewoon geïrriteerd te maken of iets dergelijks, en boeit het je allemaal eigenlijk niks. Jammer, het is namelijk wel een interessant topic.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
die lachshow van dawkins heeft je wel overtuigd?
Was dit Uw antwoord?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
pfoeh over zwartmaken gesproken, ik heb dat filmpje gezien met dawkins hahahaha hihihihihi hohoho maar echt uitleggen , nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je dat filmpje gezien? ik denk het niet want dat had je gezien dat harun jahja gewoon een plaatje uit een vitijdschrift heeft gefotoshopt maar dan nog steeds het haakje is vergeten weg te werken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je hebt een leuke nickname voor een evolutionistquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:54 schreef leugenaar het volgende:
[..]
heb je dat filmpje gezien? ik denk het niet want dat had je gezien dat harun jahja gewoon een plaatje uit een vitijdschrift heeft gefotoshopt maar dan nog steeds het haakje is vergeten weg te werken.
hoe kan je hem nou serieus nemen>? echt waar het is gewoon hartstikke duidelijk dat hij bewijs ontkent en verdoezelt.
kijk dat filmpje nu maar gewoon ik zal nog een link posten van het hele stuk
http://video.google.com/videoplay?docid=8861534404717969199
ga kijken en pas als je klaar bent met kijken reageren.
en ja hij moet gewoon lang nadenken voordat hij een antwoord geeft, altijd nog beter dan liegen en bedriegen.
Elke vorm kan een tussenvorm zijn. Richard Dawkins gaat niet in debat met creationisten, omdat dat de illusie wekt dat er uberhaupt iets te discussieren valt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:01 schreef TeenWolf het volgende:
Bovendien heeft hij niet eens uit kunnen leggen waarom er geen overgangsfossielen zijn gevonden, hij lachte alleen maar om het astronomische bedrag wat Harun Yahya had uitgeloofd voor degene die met een gangbare tussenvorm kwam om de evolutietheorie te bewijzen.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:07 schreef IHVK het volgende:
Hm. Zonder geloof verzinnen we wel wat anders om elkaar de genocideren. Kijk maar naar het nazisime en het communisme.
Wat de evolutietheorie betreft, tja, jij komt net zo gelovig over als een gelovige wat dat betreft. De wetenschappelijke houding is juist dat je open staat voor discussie.
Maar eigenlijk is dat meer een filosofische discussie. Je kan wetenschappelijk gezien best in de evolutie geloven en nog gelovig zijn. Het een sluit het ander niet uit.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:25 schreef Trannellius het volgende:
Mensen die alle bewijzen van de bijbel overboord gooien en denken dat de wereld zomaar toevallig is ontstaan.
Echt, de tering
Uhuh, Hitler was een hele christelijke man.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:21 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
Allereerst was Adolf Hitler een Christen die Joden uitmoordde.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:21 schreef sloopkogel het volgende:
Ten tweede in communisme netzoals religie ook een ideologieen.
Beiden zijn fout.......dat weten we inmiddels
You better be trollin'...quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:21 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
Allereerst was Adolf Hitler een Christen die Joden uitmoordde.
Ten tweede in communisme netzoals religie ook een ideologieen.
Beiden zijn fout.......dat weten we inmiddels
Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |