abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72289428
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:50 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Je kunt niet bewijzen dat de cel in het begin erg simpel was , je was er immers niet bij met je moderne apparatuur.
jij zei net dat adam bijna 1000 jaar oud werd, was jij er ook bij dan met een moderne kalender?
pi_72289888
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:50 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Je kunt niet bewijzen dat de cel in het begin erg simpel was , je was er immers niet bij met je moderne apparatuur.
Je kunt niet bewijzen dat de cel in het begin net zo complex was , je was er immers niet bij met je moderne apparatuur.

Dus we nemen dat maar aan dan?

Je kan niet beredeneren dat we niet gelijk hebben en jij wel, simpelweg door de gaten of onzekerhedenin onze theorie te noemen. Iets dat we nog niet zeker weten aanvoeren om iets te ontkrachten kan namelijk niet. Toon ook eens een bewijs voor je eigen theorie die de evolutietheorie ontkracht. Dat is in de wetenschap namelijk mogelijk, voorwaarden noemen waardoor een theorie de vuilnisbak in kan.

Als je zo'n bewijs kan geven, ben je een groot man en ga je de geschiedenisboeken in.

[ Bericht 10% gewijzigd door Fleischmeister op 30-08-2009 19:56:33 ]
pi_72290009
ben nu op deze site aan het kijken heel grappig

http://fossil-museum.com/article_index.php

95% van de artikelen gaat over "evolutionists and darwinist" die fouten gemaakt hebben of gewoon complete onzinnige veronderstellingen over wetenschappers zoals dit: http://us1.harunyahya.com(...)ATE_ON_THE_HAND_FISH:_

If the fish were extinct and Darwinists had discovered its remains, evolutionists would have no hesitation about claiming that it was an intermediate form in the passage from water to dry land and that its highly developed fins were legs in the course of development.
But since it is a perfect fish still living today, such likely claims are eliminated.

echt een belachelijke manier van redeneren, ik heb nog niet een artikel gelezen met enige wetenschappelijke waarde

als ze nou eens met keihard bewijs komen voor creatie ga ik overstag maar tot die tijd verdiep ik me liever in echte wetenschap.

EDIT: ik heb een flimpje gevonden van richard dawkins waarin hij deze site goed belicht en laat zien hoe die harun jahja dingen bij elkaar knipt en plakt en er een verhaaltje bij verzint.

http://video.google.nl/videosearch?sourceid=navclient&hl=nl&rlz=1T4ADBF_nlNL278NL278&q=richard%20dawkins%20harun%20yahya&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wv#

als je na het kijken van dit filmpje nog steeds die site gelooft geef ik het op, dan ben je gewoon te dom voor woorden

[ Bericht 11% gewijzigd door leugenaar op 30-08-2009 20:11:01 ]
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:41:36 #129
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_72291573
quote:
Goed artikel.

Verder een kansloos topic eigenlijk (ook al is het een terechte klacht) omdat geen van beide partijen de ander ooit zal overtuigen.
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:51:35 #130
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_72291859
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:54 schreef leugenaar het volgende:
ben nu op deze site aan het kijken heel grappig

http://fossil-museum.com/article_index.php

95% van de artikelen gaat over "evolutionists and darwinist" die fouten gemaakt hebben of gewoon complete onzinnige veronderstellingen over wetenschappers zoals dit: http://us1.harunyahya.com(...)ATE_ON_THE_HAND_FISH:_

If the fish were extinct and Darwinists had discovered its remains, evolutionists would have no hesitation about claiming that it was an intermediate form in the passage from water to dry land and that its highly developed fins were legs in the course of development.
But since it is a perfect fish still living today, such likely claims are eliminated.

echt een belachelijke manier van redeneren, ik heb nog niet een artikel gelezen met enige wetenschappelijke waarde

als ze nou eens met keihard bewijs komen voor creatie ga ik overstag maar tot die tijd verdiep ik me liever in echte wetenschap.

EDIT: ik heb een flimpje gevonden van richard dawkins waarin hij deze site goed belicht en laat zien hoe die harun jahja dingen bij elkaar knipt en plakt en er een verhaaltje bij verzint.

http://video.google.nl/videosearch?sourceid=navclient&hl=nl&rlz=1T4ADBF_nlNL278NL278&q=richard%20dawkins%20harun%20yahya&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wv#

als je na het kijken van dit filmpje nog steeds die site gelooft geef ik het op, dan ben je gewoon te dom voor woorden
hoewel ik het jammer vind dat Harun Yahya moslim is, ben ik wel zeer gecharmeerd van die man dankzij zijn strijd tegen de evolutietheorie.

Hij heeft Richard Dawkins uitgedaagd voor een tv debat over evolutionisme vs creationisme, maar Dawkins durfde dat niet aan, tevens heeft hij meer dan een jaar geleden een geldprijs uitgeloofd voor degene die met de eerste(!) overgangsfossiel zou komen, heden ten dage is er nog steeds niemand komen opdagen.

Let op het stukje film in de onderstaande link als Dawkins een normale vraag krijgt voorgeschoteld: 'uh uuuuhh uhhh...'

http://harunyahya.com/new_releases/news/dawkins_challenge.php
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:11:04 #131
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_72292434
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:51 schreef TeenWolf het volgende:
[...]
Weet je, wanneer je gewoon jouw positie zou beargumenteren en proberen te bewijzen, in plaats van het zwartmaken van jouw tegenstander, zou je al heel wat geloofwaardiger over komen.

Nu lijk je meer een gefrustreerd persoontje dat het niet kan verkroppen dat zijn waarheid mogelijk niet juist is/bestaat.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:14:37 #132
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_72292559
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:11 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Weet je, wanneer je gewoon jouw positie zou beargumenteren en proberen te bewijzen, in plaats van het zwartmaken van jouw tegenstander, zou je al heel wat geloofwaardiger over komen.

Nu lijk je meer een gefrustreerd persoontje dat het niet kan verkroppen dat zijn waarheid mogelijk niet juist is/bestaat.
pfoeh over zwartmaken gesproken, ik heb dat filmpje gezien met dawkins hahahaha hihihihihi hohoho maar echt uitleggen , nee.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_72292573
quote:

[..]

hoewel ik het jammer vind dat Harun Yahya moslim is, ben ik wel zeer gecharmeerd van die man dankzij zijn strijd tegen de evolutietheorie.

Hij heeft Richard Dawkins uitgedaagd voor een tv debat over evolutionisme vs creationisme, maar Dawkins durfde dat niet aan, tevens heeft hij meer dan een jaar geleden een geldprijs uitgeloofd voor degene die met de eerste(!) overgangsfossiel zou komen, heden ten dage is er nog steeds niemand komen opdagen.

Let op het stukje film in de onderstaande link als Dawkins een normale vraag krijgt voorgeschoteld: 'uh uuuuhh uhhh...'

Die site is één grote grap. Het mooiste is dat de schrijver de evolutie theorie aanvalt op basis van de woorden van Dawkins, maar eigenlijk niet begrijpt wat Dawkins bedoeld. En kennelijk één van de meest belangrijke elementen van de evolutie theorie niet begrijpt.

"That is due to the fact that according to the theory of evolution, which Dawkins supports, the existence of life is based on entirely random coincidences.

Dawkins has realized that he can get nowhere with the scenario of chance. But, he is now in the logical impasse as he basically claims that "evolution cannot be a result of coincidences, but has occurred by means of coincidences." What he should realize is that demagogy no longer works."

"Dawkins' recent statement along the logic that "evolution cannot be a result of coincidences, but has occurred by means of coincidences" is nothing but a laughable misery of reason."

De essentie is juist dat er mutaties zijn in het DNA (of wat voor soort deeltjes dat zich voortplant), deze mutaties zijn (for the sake of argument) willekeurig. De overlevingsselectie is vanzelfsprekend niet willekeurig.

Archeological researches unearthed over a hundred million fossils, proving that life forms were created out of nothing. Still, there is not a single transitional fossil supporting the theory of evolution. If Dawkins is sincere in his claim, he should bring a transitional fossil and announce it to the public as "a transitional form!"

Dit is hetzelfde niet-wetenschappelijke argument dat jij zelf al opperde.

The odds against a functional protein emerging randomly is 10^950 to 1—a practical impossibility. (In mathematics, probabilities smaller than 1 over 10^50 are accepted as "zero probability.") If Dawkins is honest, he should point at a mass of proteins that formed by chance or by means of the methods he espouses. Let Dawkins explain us how he can account for the origin of life in evolutionary terms, when even a single protein—the building block of life—cannot form by chance!

Even ervan uitgaande dat de cijfers kloppen beweert de evolutie theorie niet dat het starten van de evolutie is begonnen met iets dat leefde. Je moet veel simpeler dan dit denken. Ze vergeten ook even voor het gemak de tijdspanne waarover dit gebeurd.

Let Dawkins explain us how all colorful, lively, three-dimensional and perfectly clear images, shortly life itself, can form in the pitch dark human brain and who sees this image in the brain!
Let Dawkins explain us in evolutionary terms how conversations, music and all other sounds form in the sound-isolated brain; who listens to and enjoys these sounds, who knows their meaning, who reflects on them consciously and who answers back these sounds!

Dit is niet één twee drie uit te leggen. Dawkins heeft een soortgelijk argument wel uitgelegd in zijn boek the blind watchmaker (hoe hij denkt dat zintuigen zoals horen en zien ontstaan).

Verder vind ik het erg kinderachtig dat je maar een filmpje erbij plakt waarin iemand even niet weet wat die moet zeggen. Als je vaak gefilmd wordt kan je van iedereen wel dergelijke dingen vinden. Het heeft verder ook al helemaal niks te maken met de evolutie theorie of Dawkins argumentatie ervan. Het is ook niet erg vreemd dat hij niet op hun uitnodiging ingaat. Ze snappen duidelijk de principes geen eens van de evolutie theorie. Het wel of niet er mee eens zijn is weer wat anders, maar als je de essentie geen eens snapt dan heeft het weinig zin om daar een dergelijke discussie over te gaan voeren.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:20:03 #134
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_72292756
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:14 schreef BananamanP het volgende:

knip
die lachshow van dawkins heeft je wel overtuigd?
pi_72292790
quote:

[..]

Leuk dat dit ook nog wordt besproken, Dawkins debatteert namelijk nooit met creationisten, door dit filmpje waarin hij ogenschijnlijk met de mond vol tanden staat. Het ware verhaal is, en dit kan je opzoeken op internet, hij heeft deze mensen bij hem thuis toegelaten, nadat ze hadden aangeklopt bij hem voor een interview, zonder afspraak. Eerst was het plan om ze af te wimpelen, maar omdat ze helemaal uit Australie kwamen gevolgen voor een interview mochten ze toch binnen komen.

Op dit monent, nadat deze vraag was gesteld realiseerde Dawkins zich dat hij een paar creationisten had binnengelaten, en dat het helemaal geen gewoon interview was, maar een poging om hem in diskrediet te brengen. de pauze die in het filmpje te zien is gaat vooraf aan Dawkins die het interview afkapt. Hij is allerminst overvallen door de vraag, maar wel door deze mensen die hem hebben voorgelogen.

Wederom, hij heeft het meerdere malen uitgelegd, je moet zelf maar eens op internet zoeken naar het niet aangepaste materiaal, waarin hij de Australiërs sommeerde uit zijn huis te verdwijnen.

Als een resultaat hiervan debatteerd hij nooit meer met creationisten, om moddergooien te voorkomen.
Ik ben niet snel op mijn tenen getrapt, maar als onwaarheden worden aangeroepen om iemands standpunt te verdedigen (opzettelijk of niet) krijg ik toch die kriebels in mijn onderbuik .
pi_72293026
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:20 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

die lachshow van dawkins heeft je wel overtuigd?
Ach kennelijk probeer je mensen gewoon geïrriteerd te maken of iets dergelijks, en boeit het je allemaal eigenlijk niks. Jammer, het is namelijk wel een interessant topic.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:28:49 #137
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_72293057
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:14 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

pfoeh over zwartmaken gesproken, ik heb dat filmpje gezien met dawkins hahahaha hihihihihi hohoho maar echt uitleggen , nee.
Was dit Uw antwoord?

...

Dan bent U de zwakste schakel, tot ziens!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72293938
quote:

[..]

heb je dat filmpje gezien? ik denk het niet want dat had je gezien dat harun jahja gewoon een plaatje uit een vitijdschrift heeft gefotoshopt maar dan nog steeds het haakje is vergeten weg te werken.

hoe kan je hem nou serieus nemen>? echt waar het is gewoon hartstikke duidelijk dat hij bewijs ontkent en verdoezelt.

kijk dat filmpje nu maar gewoon ik zal nog een link posten van het hele stuk

http://video.google.com/videoplay?docid=8861534404717969199

ga kijken en pas als je klaar bent met kijken reageren.

en ja hij moet gewoon lang nadenken voordat hij een antwoord geeft, altijd nog beter dan liegen en bedriegen.
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:01:20 #139
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_72294207
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:54 schreef leugenaar het volgende:

[..]

heb je dat filmpje gezien? ik denk het niet want dat had je gezien dat harun jahja gewoon een plaatje uit een vitijdschrift heeft gefotoshopt maar dan nog steeds het haakje is vergeten weg te werken.

hoe kan je hem nou serieus nemen>? echt waar het is gewoon hartstikke duidelijk dat hij bewijs ontkent en verdoezelt.

kijk dat filmpje nu maar gewoon ik zal nog een link posten van het hele stuk

http://video.google.com/videoplay?docid=8861534404717969199

ga kijken en pas als je klaar bent met kijken reageren.

en ja hij moet gewoon lang nadenken voordat hij een antwoord geeft, altijd nog beter dan liegen en bedriegen.
Je hebt een leuke nickname voor een evolutionist

In plaats van Dawkins na te praten kun je ook een kijkje nemen in dat boek 'Atlas of Creation' . Die gefotoshopte stukjes waren puur om het uit te leggen en niet om het letterlijk te nemen, de plaatjes schetsten puur een intro om later met harde argumenten te komen.

Later in het boek van 'Atlas of Creation' kwamen de echte feiten over o.a. het ontstaan van de aarde, fossielen, de menselijke cel etc, die Dawkins natuurlijk heeft omzeild in zijn lachtheater.

Bovendien heeft hij niet eens uit kunnen leggen waarom er geen overgangsfossielen zijn gevonden, hij lachte alleen maar om het astronomische bedrag wat Harun Yahya had uitgeloofd voor degene die met een gangbare tussenvorm kwam om de evolutietheorie te bewijzen.
pi_72295017
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:01 schreef TeenWolf het volgende:
Bovendien heeft hij niet eens uit kunnen leggen waarom er geen overgangsfossielen zijn gevonden, hij lachte alleen maar om het astronomische bedrag wat Harun Yahya had uitgeloofd voor degene die met een gangbare tussenvorm kwam om de evolutietheorie te bewijzen.
Elke vorm kan een tussenvorm zijn. Richard Dawkins gaat niet in debat met creationisten, omdat dat de illusie wekt dat er uberhaupt iets te discussieren valt.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:35:00 #141
238029 King_Julien_XIII
I Like to Move It, Move It
pi_72295460
Heb een paar dagen geleden precies hetzelfe gehad. Hij vroeg mij om de bewijzen voor de evolutietheorie..
En nou was ik aardig aangeschoten dus in kon niet echt de bewijzen bedenken. Vertelde hij me dus dat er geen bewijs voor was etc

Ik heb het er maar bij gelaten, bij zulke mensen kan je toch nooit je gelijk krijgen
pi_72295482
waste of time
pi_72296249
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
pi_72310759
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:07 schreef IHVK het volgende:
Hm. Zonder geloof verzinnen we wel wat anders om elkaar de genocideren. Kijk maar naar het nazisime en het communisme.

Wat de evolutietheorie betreft, tja, jij komt net zo gelovig over als een gelovige wat dat betreft. De wetenschappelijke houding is juist dat je open staat voor discussie.

Maar eigenlijk is dat meer een filosofische discussie. Je kan wetenschappelijk gezien best in de evolutie geloven en nog gelovig zijn. Het een sluit het ander niet uit.

Allereerst was Adolf Hitler een Christen die Joden uitmoordde.
Ten tweede in communisme netzoals religie ook een ideologieen.
Beiden zijn fout.......dat weten we inmiddels
Als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie
pi_72310855
Mensen die alle bewijzen van de bijbel overboord gooien en denken dat de wereld zomaar toevallig is ontstaan.

Echt, de tering
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72311433
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:25 schreef Trannellius het volgende:
Mensen die alle bewijzen van de bijbel overboord gooien en denken dat de wereld zomaar toevallig is ontstaan.

Echt, de tering
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_72311926
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:21 schreef sloopkogel het volgende:

[..]

Uhuh, Hitler was een hele christelijke man. Heb je ooit 'Table Talk' gelezen?
Hitler had een schijthekel aan het christelijke geloof. Hij vond het te lief en zachtmoedig.
quote:

[ Bericht 0% gewijzigd door koningdavid op 31-08-2009 16:08:56 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_72312108
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:45 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vet, dat plaatje had ik nog niet
Hoera! Weer een kuttopic!
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:18:42 #149
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_72312544
quote:

[..]

You better be trollin'...
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:41:44 #150
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_72313259
quote:

[..]

Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen. Er zijn geen overgangs fossielen.

There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')