quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn stream loopt 30 seconden achter of jij bent helderziend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eredivisie live sinds gisterquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn stream loopt 30 seconden achter of jij bent helderziend
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:10 schreef toma het volgende:
[..]Eredivisie Live StreamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:13 schreef Kopbal het volgende:
Stoere jongens veel succes Wesley
quote:
Het kwam er niet uit zichzelf neequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Doek hadden jullie toch gejat of niet Superheld?
33. Niemand haalt een punt in Amsterdam. Oh wachtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:34 schreef lammegiraf het volgende:
VVV gaat zo 34 punten halen! zou wel uniek zijn lijkt me!
Ze hadden beter 2 keer kunnen winnen en 3x verliezen, levert meer punten op dan dit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:34 schreef lammegiraf het volgende:
VVV gaat zo 34 punten halen! zou wel uniek zijn lijkt me!
Gelukkig is het hier wel druk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:29 schreef Damzkieee het volgende:
Jezus ik zit een uur in het verkeerde topic te F5'en
Hoeft niet hoorquote:
Volgens Radio M juist een zeer aantrekkelijke eerste helft, met veel kansen en cornersquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:34 schreef Damzkieee het volgende:
Niet om aan te gluren Utrecht-Sparta
0-0
Roest.
Hm dan heb ik een andere interpretatie van een aantrekkelijke wedstrijd, vind het maar een saaie pot.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:49 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Volgens Radio M juist een zeer aantrekkelijke eerste helft, met veel kansen en corners
Geen idee, ik kan het niet zien. Hoop dat Mulenga er even twee in knaltquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm dan heb ik een andere interpretatie van een aantrekkelijke wedstrijd, vind het maar een saaie pot.
Andere Jacob is ook goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:54 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan het niet zien. Hoop dat Mulenga er even twee in knalt
En Van Dijk met de 2-0.quote:
2e helft niet meer. Vervangen in de rust door Keller.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:47 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:59 schreef Stampie22 het volgende:
Wat is er met Henny van Schoonhoven? Hoor op Radio M dat hij dodelijk ziek is?
quote:FC Utrecht-publiek eert zieke Van Schoonhoven
De fans van FC Utrecht hebben gisteren tijdens de match tegen Sparta (2-0) voormalig speler Henny 'De Tank' van Schoonhoven op indrukwekkende wijze een eerbetoon gebracht.
De spijkerharde verdediger heeft de strijd tegen kanker moeten opgeven en was samen met zijn gezin, familie en vrienden in een van de skyboxen in Stadion Galgenwaard aanwezig.
Door middel van massale spreekkoren en vele spandoeken wilden de Utrechtse fans Van Schoonhoven steunen in zijn laatste levensfase en hem bedanken voor zijn fanatieke inzet tijdens zijn FC Utrecht-periode.
Thx, jullie niet meerquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Leuk ploegje hebben jullie, Paulus.
Wat ik wel echt poep vind achteraf, is dat de dom nu op het shirt staat, lijkt net dat alle shirts vies zijnquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:22 schreef venomsnake het volgende:
Waarom hebbie zo'n poep kleur Paul?
Ben je nu alwéér aan het slijmen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:26 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind de shirts van Utrecht eigenlijk wel mooi dit seizoen.
Alleen staat dat Phanos iets te hoog.
Ik vond ze ook mooi maar kijk maar eens als ze spelen die dom komt er niet mooi uit lijkt gewoon een vieze zwarte vlekquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:26 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind de shirts van Utrecht eigenlijk wel mooi dit seizoen.
Alleen staat dat Phanos iets te hoog.
In je onderbroek vanmorgen ook.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vond ze ook mooi maar kijk maar eens als ze spelen die dom komt er niet mooi uit lijkt gewoon een vieze zwarte vlek
Ik erger me alleen dood aan die kale coach van jullie wiens naam als een goedkope Franse wijn klinkt.quote:
Kijjjjjk, je kunt het wel!quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:41 schreef venomsnake het volgende:
Ik erger me alleen dood aan die kale coach van jullie wiens naam als een goedkope Franse wijn klinkt.
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is nog augustus hoor. Als ze in maart nog zo hoog staan, is het goed ja.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik erger me alleen dood aan die kale coach van jullie wiens naam als een goedkope Franse wijn klinkt.
Tuurlijk. NAC stond vorig jaar in november op de eerste plaats en hebben dit jaar drie ronden europees gevoetbald. Erg jaloers, ik herken je weelde totaal niet.quote:
Ik geloof je nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:49 schreef Stofje het volgende:
Ik zat gisteren trouwens in de trein en moest via Rotterdam reizen. Ik moest nodig poepen, maar heb net zolang gewacht tot we langs de kuip reden. Toen heb ik heerlijk over Rotterdam gepoept. Dat poept echt serieus net wat lekkerder!
Ik vind dat altijd zulke ranzige plee's die ze in de trein hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:49 schreef Stofje het volgende:
Ik zat gisteren trouwens in de trein en moest via Rotterdam reizen. Ik moest nodig poepen, maar heb net zolang gewacht tot we langs de kuip reden. Toen heb ik heerlijk over Rotterdam gepoept. Dat poept echt serieus net wat lekkerder!
Ik heb 'm nog ranziger gemaakt! Het was namelijk niet echt vaste poepquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zulke ranzige plee's die ze in de trein hebben.
Heerenveen moet te verslaan zijn. Die spelen me toch een potje matig dit seizoen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:01 schreef Stofje het volgende:
Zo, koffie is op, flinke bak brinta achter de kiezen. Ik ga straks eens aan het bier en ga proberen om zoals altijd om 14:31aan te komen in het Rat Verlegh stadion.
Op 1:- Feyenoord - Twentequote:Op zondag 30 augustus 2009 13:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Venom, welke wedstrijden komen er op Eredivisie Live 1 en welke op Eredivisie Live 2?
Want dan weet ik welke wedstrijd ik om half 3 moet gaan kijken
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En Ajax komt ook op 1 toch?
Volgens mij maar 20 minuten van de wedstrijd van ajax.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En Ajax komt ook op 1 toch? Dan ga ik nu maar even geld betalen voor feyenoord-Twente. Kan ik twee wedstrijden zien
Idd, vorig jaar kon dat wel, maar sindsdien dat kutding mij twee keer liet betalen zonder te werken, doe ik er niet meer aan mee, blijf niet bezigquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vorige keer keek ik om half 1 psv-Ajax, daarna Heracles-feyenoord en daarna nog Gronignen-NAC.
Misschien dat ze voor één keer toch nog een beetje aan de supporters die naar het stadion gaan gedacht hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:02 schreef sjonbeton het volgende:
waarom is het eigenlijk zo dat ze alle wedstrijden tegelijk laten spelen? Ik will gewoon om half 1 me voetbal zien
Dat is van twee weken geledenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:02 schreef Bevin het volgende:
[..]
Idd, vorig jaar kon dat wel, maar sindsdien dat kutding mij twee keer liet betalen zonder te werken, doe ik er niet meer aan mee, blijf niet bezig
Laatst, bij iemand, keek ik psv-ajax en daarna volgens mij heracles tegen feyenoord, en na 20 minuten stopte EL ermee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vorige keer keek ik om half 1 psv-Ajax, daarna Heracles-feyenoord en daarna nog Gronignen-NAC.
Ja weet ik, maar vorig jaar deed ik het nog wel eens, toen kon dat nog wel, sinds maart niet meer gedaan ofzoquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is van twee weken geleden
Dan had ik misschien geluk de vorige keer. Ik ben benieuwd dan vandaag.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:04 schreef need2009 het volgende:
[..]
Laatst, bij iemand, keek ik psv-ajax en daarna volgens mij heracles tegen feyenoord, en na 20 minuten stopte EL ermee.
Vandaag kijk ik geen abbonoment EL thuis.
quote:Opstelling PSV:
Isaksson, Salcido, Lazovic, Koevermans, Pieters, Engelaar, Afellay, Dzsudzsák, Ooijer, Manolev en Bakkal.
Wissels:
Cássio Ramos, Kromkamp, Simons, Toivonen, Amrabat, Wuytens en Nijland.
Jopen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:25 schreef denthemen het volgende:
Jopen op een vernedering voor Feyenoord
quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En Ajax komt ook op 1 toch? Dan ga ik nu maar even geld betalen voor feyenoord-Twente. Kan ik twee wedstrijden zien
Mí tambiénquote:
EL is niet later dan de radio hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:30 schreef FL_Freak het volgende:
willen allen die radio luisteren een halve minuut later jaaaaa gaan roepen voor diegene die eredivisie kijken en streams?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:30 schreef FL_Freak het volgende:
willen allen die radio luisteren een halve minuut later jaaaaa gaan roepen voor diegene die eredivisie kijken en streams?
Sommige digitale televisie is echt wel tragerquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
EL is niet later dan de radio hoorZelfs eerder als ze moeten overschakelen naar een andere stadion.
Ja spectaculair weer. Die gasten proberen het elke keer weer, maar elke keer is het weer lachwekkend slecht.quote:
2 seconden of zoquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sommige digitale televisie is echt wel trager.
Feyenoord jopenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
ouwe tieten jager!
[ afbeelding ]
We hebben gewoon minder supporters dan Ajax of Feyenoord. En sowieso minder uitsupporters. Nu kun je dat wel elke uitwedstrijd gaan roepen, maar het wordt een beetje flauw...quote:
Het wordt dan ook een beetje flauw om Ajax uit te lachen als we weer eens kut spelen. Gebeurt ook bijna elke week.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:41 schreef Rucebo het volgende:
[..]
We hebben gewoon minder supporters dan Ajax of Feyenoord. En sowieso minder uitsupporters. Nu kun je dat wel elke uitwedstrijd gaan roepen, maar het wordt een beetje flauw...
Is het ook jaquote:
Wat wil je met 35.000 aan capaciteit, wij hebben zelfs nog meer seizoenkaarten verkochtquote:
Twente Calimero richting Ajax sinds 2008, epic fail.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:43 schreef need2009 het volgende:
[..]
ajax europacup thuis, 20000, nog hardere fail
Als je thuis wel 35.000 man hebt kun je mij niet vertellen dat je geen 1500 man mee kunt nemen naar een uitwedstrijdquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:41 schreef Rucebo het volgende:
[..]
We hebben gewoon minder supporters dan Ajax of Feyenoord. En sowieso minder uitsupporters. Nu kun je dat wel elke uitwedstrijd gaan roepen, maar het wordt een beetje flauw...
Walk Alooooooon.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:43 schreef need2009 het volgende:
[..]
twente europacup uit, 7, beat that.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:43 schreef need2009 het volgende:
[..]
Het waren er toch 3?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
twente europacup uit, 7, beat that.
6 man naar een Europa cup uitwedstrijd, dat is een failquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:43 schreef need2009 het volgende:
[..]
Scheelt 7.000 seizoenskaarthouders tussen Ajax en PSV, terwijl Ajax elk uitvak 1,5 keer kan uitverkopen en PSV meestal maar 300 man meeneemt. Dus niks 'minder supporters', gewoon famous for not travelling.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je thuis wel 35.000 man hebt kun je mij niet vertellen dat je geen 1500 man mee kunt nemen naar een uitwedstrijd
Ssssssst.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja ja geniet er nu nog maar van. Jol is watching.
Dan valt er niks meer te lachen voor ze.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kunnen de "Ajacieden" niet tot half 5 wachten?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Scheelt 7.000 seizoenskaarthouders tussen Ajax en PSV, terwijl Ajax elk uitvak 1,5 keer kan uitverkopen en PSV meestal maar 300 man meeneemt. Dus niks 'minder supporters', gewoon famous for not travelling.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
6 man naar een Europa cup uitwedstrijd, dat is een fail
Ben wel blij dat wij later spelen, kan ik tenminste met een normaal humeur dit voetbal kijkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan valt er niks meer te lachen voor ze.
Ik weet een goede stream. Die kost wel 6 euro thoughquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:47 schreef -SG- het volgende:
Heeft iemand hier een stream van Groningen - PSV die die mij kan PMen?
Jullie hebben ieder jaar nog in Almelo gewonnen, zou met niet al teveel zorgen maken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben wel blij dat wij later spelen, kan ik tenminste met een normaal humeur dit voetbal kijken
Ja, en je betaalt 3 tientjes voor Feyenoord uit en dan nemen jullie ook maar 500 man mee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:47 schreef DirkZz het volgende:
[..]Totale reiskosten van bijna 1000 euro en dan zit je in een oorlogs gebiedje met allemaal wannabee turken om je heen.
Dan nog? Ajax had tegen Zagreb ook gewoon meer dan 100 man mee, waarvan iedereen al wist dat ze kloppen zouden krijgenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:47 schreef DirkZz het volgende:
[..]Totale reiskosten van bijna 1000 euro en dan zit je in een oorlogs gebiedje met allemaal wannabee turken om je heen.
Wij kunnen best goed met de HK van Twente hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Twente Calimero richting Ajax sinds 2008, epic fail.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik ben student met weinig geld.
Als hij scoort ben ik zielsgelukkig, dat levert mij een hoop puntjes opquote:
Speelt niet onaardigquote:
Volgens mij loopt mijn stream achter, ik zie het nu pasquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oei oei bijna Koevermans. Maarja Groningen heeft Luciano
Ik kijk dan ook via Digitale TVquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij loopt mijn stream achter, ik zie het nu pas
Op zijn van Persie's.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:58 schreef StarGazer het volgende:
Bijna De Guzman
ook wij hebben TV hoor, en Boschker tikt hem niet zomaar naastquote:
Lucianoquote:
gaat redelijk gelijk op, maar die mietjes van feyenoord gaan de heletijd op de grond liggen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:59 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord toch flink sterker dan Twente.
Mwoah, dat valt wel mee. Ze houden Twente uit de wedstrijd, en dat doen ze erg goed. Twente heeft absoluut geen fijne eerste helft tot nu toe.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Spelen heel aardig voetbal feyenoord
Wat ben je toch ook een schatjequote:Op zondag 30 augustus 2009 15:01 schreef DirkZz het volgende:
[..]
gaat redelijk gelijk op, maar die mietjes van feyenoord gaan de heletijd op de grond liggen.
Zo'n opmerking uit de mond van een PSV supporter is natuurlijk wel een beetje vreemd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:01 schreef -SG- het volgende:
Groningen zal wel winnen, de vorige 5 wedstrijden slecht spelen en juist tegen PSV winnen. Netzoals Roda altijd doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |