Ik geloof je nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:49 schreef Stofje het volgende:
Ik zat gisteren trouwens in de trein en moest via Rotterdam reizen. Ik moest nodig poepen, maar heb net zolang gewacht tot we langs de kuip reden. Toen heb ik heerlijk over Rotterdam gepoept. Dat poept echt serieus net wat lekkerder!
Ik vind dat altijd zulke ranzige plee's die ze in de trein hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:49 schreef Stofje het volgende:
Ik zat gisteren trouwens in de trein en moest via Rotterdam reizen. Ik moest nodig poepen, maar heb net zolang gewacht tot we langs de kuip reden. Toen heb ik heerlijk over Rotterdam gepoept. Dat poept echt serieus net wat lekkerder!
Ik heb 'm nog ranziger gemaakt! Het was namelijk niet echt vaste poepquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zulke ranzige plee's die ze in de trein hebben.
Heerenveen moet te verslaan zijn. Die spelen me toch een potje matig dit seizoen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:01 schreef Stofje het volgende:
Zo, koffie is op, flinke bak brinta achter de kiezen. Ik ga straks eens aan het bier en ga proberen om zoals altijd om 14:31aan te komen in het Rat Verlegh stadion.
Op 1:- Feyenoord - Twentequote:Op zondag 30 augustus 2009 13:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Venom, welke wedstrijden komen er op Eredivisie Live 1 en welke op Eredivisie Live 2?
Want dan weet ik welke wedstrijd ik om half 3 moet gaan kijken
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En Ajax komt ook op 1 toch?
Volgens mij maar 20 minuten van de wedstrijd van ajax.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En Ajax komt ook op 1 toch? Dan ga ik nu maar even geld betalen voor feyenoord-Twente. Kan ik twee wedstrijden zien
Idd, vorig jaar kon dat wel, maar sindsdien dat kutding mij twee keer liet betalen zonder te werken, doe ik er niet meer aan mee, blijf niet bezigquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vorige keer keek ik om half 1 psv-Ajax, daarna Heracles-feyenoord en daarna nog Gronignen-NAC.
Misschien dat ze voor één keer toch nog een beetje aan de supporters die naar het stadion gaan gedacht hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:02 schreef sjonbeton het volgende:
waarom is het eigenlijk zo dat ze alle wedstrijden tegelijk laten spelen? Ik will gewoon om half 1 me voetbal zien
Dat is van twee weken geledenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:02 schreef Bevin het volgende:
[..]
Idd, vorig jaar kon dat wel, maar sindsdien dat kutding mij twee keer liet betalen zonder te werken, doe ik er niet meer aan mee, blijf niet bezig
Laatst, bij iemand, keek ik psv-ajax en daarna volgens mij heracles tegen feyenoord, en na 20 minuten stopte EL ermee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vorige keer keek ik om half 1 psv-Ajax, daarna Heracles-feyenoord en daarna nog Gronignen-NAC.
Ja weet ik, maar vorig jaar deed ik het nog wel eens, toen kon dat nog wel, sinds maart niet meer gedaan ofzoquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is van twee weken geleden
Dan had ik misschien geluk de vorige keer. Ik ben benieuwd dan vandaag.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:04 schreef need2009 het volgende:
[..]
Laatst, bij iemand, keek ik psv-ajax en daarna volgens mij heracles tegen feyenoord, en na 20 minuten stopte EL ermee.
Vandaag kijk ik geen abbonoment EL thuis.
quote:Opstelling PSV:
Isaksson, Salcido, Lazovic, Koevermans, Pieters, Engelaar, Afellay, Dzsudzsák, Ooijer, Manolev en Bakkal.
Wissels:
Cássio Ramos, Kromkamp, Simons, Toivonen, Amrabat, Wuytens en Nijland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |