Ouwe rokkenjager.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom meteen allemaal van die slechte dingen over mij
Kennen jullie die MacDonalds-reclame van dat ventje dat continu op en neer loopt tussen 2 grootouders? Zo stond ik gister in de kroeg. Maar dan met 2 meisjes van mijn leeftijd. Allebei dezelfde naam
En dan weet je dat het mis moet gaan. En ja hoor, Breach smst tegen de een dat ie op de plek van de ander staat. En dan staan ze er ineens allebei
Nee. Maar dit was geen beste avondquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:08 schreef toma het volgende:
[..]
Ouwe rokkenjager.
Was je in Tilburg gaan stappen?
Dan zal ik maar niet vragen hoe het is afgelopenquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee. Maar dit was geen beste avond
Hoop werk in rook opgegaan
Zal straks de echte schade eens opmeten. Maar dit soort situaties zijn niet echt aan te radenquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:10 schreef toma het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet vragen hoe het is afgelopen
Op zich wel makkelijk, dan kan je je niet versprekenquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom meteen allemaal van die slechte dingen over mij
Kennen jullie die MacDonalds-reclame van dat ventje dat continu op en neer loopt tussen 2 grootouders? Zo stond ik gister in de kroeg. Maar dan met 2 meisjes van mijn leeftijd. Allebei dezelfde naam
En dan weet je dat het mis moet gaan. En ja hoor, Breach smst tegen de een dat ie op de plek van de ander staat. En dan staan ze er ineens allebei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Nu ff hun essential mix luisterenquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:00 schreef Prosac het volgende:
Swedish House Mafia is echt zo goed als iedereen zegt.
welke?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zo, eindelijk een nieuwe telefoon besteld.
Nokia 5800.quote:
Dat meen je hopelijk nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Godver wat was Bavaria Open Air geweldig.
Jawel, het was echt supertof.quote:
Ik heb na het judo (dat was verrassend interessant) het livescore topic gevolgd, maar dat gaat echt helemaal nergens meer over hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben benieuwd hoe veel bans er uitgedeeld worden aan Twentenaren vandaag.
Hehe, gewoon elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen. En dan speelde Ajax nog niet eens. Anders heb je er nog 50 users bij die zich als een debiel gedragen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb na het judo (dat was verrassend interessant) het livescore topic gevolgd, maar dat gaat echt helemaal nergens meer over hoor.
En ja, ooit ging het dat wel.
Er zijn gewoon zat gasten die gerust 20 keer in zo'n topic posten. Dat zegt eigenlijk ook weer genoeg over het niveau van die posts.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, gewoon elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen. En dan speelde Ajax nog niet eens. Anders heb je er nog 50 users bij die zich als een debiel gedragen.
Totale gekte daar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Houniet het volgende:
Wat een avond in die Flamingo tent zeg.
whehe, dat zijn de ekte ektequote:Op zondag 30 augustus 2009 18:09 schreef RayMania het volgende:
Hoezo clubliefde. In een caravan constant mobiele TT f5-en om Ajax te volgen.
Hoeveel amstel malt 'ie heeft gedronken bedoel je?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:17 schreef denthemen het volgende:
Wachten op Robinhoo die komt vertellen hoeveel bier hij gedronken heeft en hoe slecht de sfeer was
Hehe, maatje van me was gister schijnbaar zo bezopen dat ie zn vest in de prullenbak gooide omdat ie geen zin had om in de rij te staan bij de garderobequote:Op zondag 30 augustus 2009 18:36 schreef Superheld het volgende:
Bwuuuuuh. Gisteren mijn telefoon kapot gegooid op straat.
Gelukkig neem ik mijn 'oudjes' mee met stappen en NAC![]()
.
Haha nee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:51 schreef Robinhoo het volgende:
Kopbal was jij dan die ene die met de auto langskwam en de blote ass uit het raam stak?
Maar Den ik heb niet zoveel bier gedronken doe ik vanavond welEn de sfeer was wel redelijk heur.
Alleen dat spandoek_!
whut?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:04 schreef Breach het volgende:
Wow, wat is er aan de hand met die mods
Is dat serieus? Of zitten jullie nou te kutten?
Wat?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:04 schreef Breach het volgende:
Wow, wat is er aan de hand met die mods
Is dat serieus? Of zitten jullie nou te kutten?
Vond je geen sfeer dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Haha nee.
Zonder trommel geen sfeer aan jullie kant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |