Mwah, vind het niet eens zo'n prachtige wedstrijd hoor. Gaat veel mis.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zometeen maar eens Real kijken.
ManU-Arsenal is een prachtige wedstrijd, maar de verkeerde ploeg staat voor
Helftje Real en dan denk ik overschakelen naar Milano jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:50 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mwah, vind het niet eens zo'n prachtige wedstrijd hoor. Gaat veel mis.
Ben vooral benieuwd naar Inter-Ac Milan straks, alhoewel real ook wel leuk is om te kijken
Das vanavondquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:51 schreef toma het volgende:
Ben benieuwd naar Milan-Inter morgen.![]()
Toch leuk, Klaas en Clarence tegen Wesley.
das kut, waar heb je gevoetbald?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:41 schreef Robinhoo het volgende:
Fock 6-0 verloren
En we hadden het vanmorgen over kunstgras he, en je raadt het al ... kunstgras. Mijn copa's naar de kloten![]()
![]()
daar moeten wij de eerste competitiewedstrijd tegenquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:54 schreef Robinhoo het volgende:
Ik denk trouwens dat ik gewoon vannacht ga doorhalen en dan morgen naar Feyenoord uit
( 9christensen, ja ik ga naar pcf)
Hoe doe je dat in vredesnaamquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:05 schreef 9christensen het volgende:
[..]
![]()
ik denk 't nie, morgen 8 uur vertrek
het went wel. vorig jaar 1x verslapen, maar toen was 't afgelast.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat in vredesnaam![]()
Ik moest vanmorgen om 11 uur vertrekken en vond het al te vroeg
Hahaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:16 schreef 9christensen het volgende:
[..]
het went wel. vorig jaar 1x verslapen, maar toen was 't afgelast.
als je te laat bent kost t een krat bier.. dat helpt ook wel
Wel een leuke strafmaatregelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:16 schreef 9christensen het volgende:
[..]
het went wel. vorig jaar 1x verslapen, maar toen was 't afgelast.
als je te laat bent kost t een krat bier.. dat helpt ook wel
Voor zover ik het mee heb gekregen weer een degelijke potquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:43 schreef Kopbal het volgende:
Pff, net de hele wc ondergekotstBijkomend voordeel dat ik m,orgen dus geen kater heb.. morgen probeer ik half 10 op te staan..lekker vroeg weer aaant bier
's avonds een man, 's ochtends een man.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:18 schreef Breach het volgende:
Hmm, misschien was die 2e toch teveel gisteravond
@ Kopbal,![]()
!
Ik had het ook niet over drank.. Dat deed ik toen ik 16 wasquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:50 schreef toma het volgende:
[..]
's avonds een man, 's ochtends een man.
Heb gisteren ook flink door getankt op een verjaardag maar ik had vanochtend nergens last van.
Coke in your nosequote:Op zondag 30 augustus 2009 11:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over drank.. Dat deed ik toen ik 16 was
Je had het over die tweede paddo trip?quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over drank.. Dat deed ik toen ik 16 was
Waarom meteen allemaal van die slechte dingen over mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |