Denk ik ook ja, al zitten we wel in een risicogebied. Als het nu verder wegzakken is de top definitief gezet, en gaan we nu al een enorme downturn zien. Als we boven de 300 geraken zal dit op zich laten wachten tot oktober/begin november.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:07 schreef pberends het volgende:
Short term shorters moeten nu echt sluiten.
Ooh noes!!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Oh Noes!!! ik heb ale een black swan gespot bij de beurskoers van AIG!
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat eerder een black goose.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Oh Noes!!! ik heb ale een black swan gespot bij de beurskoers van AIG!
[ afbeelding ]
DJ blijft redelijk rond de 0-lijn hangen. Ben benieuwd waar het eindigt...quote:Op woensdag 2 september 2009 18:05 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zou niet lekker slapen als ik nu long zou zitten...
De DJ gaat volgens mij de 9200 nog wel raken vanavond.
Ik weet ook niet of we dé top van dit jaar hebben gezien op 303, maar dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:09 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Denk ik ook ja, al zitten we wel in een risicogebied. Als het nu verder wegzakken is de top definitief gezet, en gaan we nu al een enorme downturn zien. Als we boven de 300 geraken zal dit op zich laten wachten tot oktober/begin november.
Heb een relatief kleine positie en met de winst van vanmorgen kan ik het wel veroorloven om een gokje te wagen.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:05 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zou niet lekker slapen als ik nu long zou zitten...
De DJ gaat volgens mij de 9200 nog wel raken vanavond.
Oh, ik zie dat we geen tijdelijk forum meer zijn![]()
quote:
quote:
Het is en blijft een neger natuurlijk. Ik voorspel ook green shoots bij kraaltjes, spiegeltjes en pipa's.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:02 schreef pberends het volgende:
Green shoots bij goud dat wel. Bernanke is nu helemaal fucked. Gaat hij nog meer geld printen en goud door de 1000 sturen, of laat hij de beurzen verder crashen? Decisions, decisions, decisions.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:42 schreef Oebele het volgende:
Ik vind een aantal fervente gebruikers van dit forum ontzettend grappig. Al geruime tijd volg ik dit en andere fora met veel genoegen. Met name de "die-hard / alles gaat kapot / hel en verdoemenis / wij zijn realist" gebruikers als pberends en vandergeld zijn erg grappig. Als je de posting history eens doorneemt zie je:
- Dat Pberends vóór september 2008 alleen nog interesse had in 'waar Sigme haar broekje uittrekt' en 'vrouw beweert zwanger te zijn van Bassie'.
- Van der geld nog niet veel heeft gepost maar in juli 2008 nog met stelligheid denkt dat de dollar zal stijgen doordat de schulden USD worden afgewikkelt.
Vervolgens zie je een patroon waarbij met name pberends erg veel tijd heeft en in eerste instantie allemaal nieuws verzameld en dit post. Zijn eigen sentiment veranderd daardoor en hij meet zich de houding van realist / 'dit kan zo niet langer' aan.
Erg grappig.
Shanghai ging in juli 2005 naar een dieptepunt en had toen weinig invloed op de westerse beurzen. Amerika is de leider, niet China.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:55 schreef LXIV het volgende:
Morgen weer lager openen als Shanghai niks vreemds doet.
Dat soort beurzen leiden toch hun eigen leven. Er zijn ook wel beurzen die bijna tegenovergesteld reageren. Je hebt immers een categorie beurzen zoals de grote van Amerika en Europa (grootste groep) dan heb je een aantal die daar x2, x3 of zelfs x4 op reageren en dan heb je nog ook de beurzen die tegenovergesteld van de massa reageren. Is best een leuk wiskunde onderzoek!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:59 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Shanghai ging in juli 2005 naar een dieptepunt en had toen weinig invloed op de westerse beurzen. Amerika is de leider, niet China.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |