Ik denk dat we de correctie wel even gezien hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:50 schreef Lemans24 het volgende:
Nou morgen even doorzetten en we hebben weer eens een correctie naar beneden te pakken.
Waarom denk je dat? Ben je geen bear meer?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat we de correctie wel even gezien hebben.
Mhaow, het slechte seizoen is wel begonnen, maar deze week nog up is mijn vermoeden. Begin van de maand is vaker prima. Mogelijk zelfs 2 of 3 weken nog opwaarts. Het is logischer dat de AEX eerst op een hoger niveau gaat toppen en dan de ultieme top zet in de komende weken. Daarna alleen maar down tot in 2011 muhahaha (met af en toe een flinke rally).quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:55 schreef zzzzzzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ben je geen bear meer?
Ik verwacht zelf een correctie tot ongeveer 280, waarna de aex weer verder kan stijgen.
De aex is in de afgelopen maanden erg hard gestegen en we zitten nog in het orkaanseizoen.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=auGWGWlnohNoquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:48 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Ik ga sprinters long inslaan
Veel plezier!quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:51 schreef SeLang het volgende:
Zo, ik vertrek NU voor 2 maanden naar Indonesie...
Tot in november
Veel plezier in Indonesië! Was het niet zo, dat je wanneer je telkens op FOK! terugkwam na een langere periode van afwezigheid de beurzen wereldwijd gekelderd warenquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:51 schreef SeLang het volgende:
Tot in november
Ik lees dit bericht en zie meteen de Midkap in het rood schieten...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:51 schreef SeLang het volgende:
Tot in november
Goh, SeLang geeft aan op vakantie te gaan & de AEX reageert meteenquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:51 schreef SeLang het volgende:
Tot in november
Goed punt, kzou zeggen bel RTLZ. Ze snapte net helemaal niet waar die daling vandaan kwamquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:23 schreef Lemans24 het volgende:
SeLang had tóch een miljoentje aan aandelen die nu verkocht zijn?
Maar de correctie zet vooralsnog wel door op de 1e van de maand!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Veel plezier in Indonesië! Was het niet zo, dat je wanneer je telkens op FOK! terugkwam na een langere periode van afwezigheid de beurzen wereldwijd gekelderd waren?
maand op maand is het iets gestegen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:04 schreef RvLaak het volgende:
Uitzendbureaus zien een licht herstel, net op RTLZ... Niet dat het aantal uren stijgt, nee... Deze dalen nog steeds (-20% tov y/y). Maar de daling is "iets minder".
Als we dat al zien als herstel, is en daling van het inkomen van mensen zeker het bewijs van groei...
Sprinters long terwijl SeLang op reis gaat...quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:48 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
g00dmorning! Een nieuwe dag, een nieuwe maand, een nieuw budget...
Ik ga sprinters long inslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |