Ik denk dat we de correctie wel even gezien hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:50 schreef Lemans24 het volgende:
Nou morgen even doorzetten en we hebben weer eens een correctie naar beneden te pakken.
Waarom denk je dat? Ben je geen bear meer?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat we de correctie wel even gezien hebben.
Mhaow, het slechte seizoen is wel begonnen, maar deze week nog up is mijn vermoeden. Begin van de maand is vaker prima. Mogelijk zelfs 2 of 3 weken nog opwaarts. Het is logischer dat de AEX eerst op een hoger niveau gaat toppen en dan de ultieme top zet in de komende weken. Daarna alleen maar down tot in 2011 muhahaha (met af en toe een flinke rally).quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:55 schreef zzzzzzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ben je geen bear meer?
Ik verwacht zelf een correctie tot ongeveer 280, waarna de aex weer verder kan stijgen.
De aex is in de afgelopen maanden erg hard gestegen en we zitten nog in het orkaanseizoen.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=auGWGWlnohNoquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:48 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Ik ga sprinters long inslaan
Veel plezier!quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:51 schreef SeLang het volgende:
Zo, ik vertrek NU voor 2 maanden naar Indonesie...
Tot in november
Veel plezier in Indonesië! Was het niet zo, dat je wanneer je telkens op FOK! terugkwam na een langere periode van afwezigheid de beurzen wereldwijd gekelderd warenquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:51 schreef SeLang het volgende:
Tot in november
Ik lees dit bericht en zie meteen de Midkap in het rood schieten...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:51 schreef SeLang het volgende:
Tot in november
Goh, SeLang geeft aan op vakantie te gaan & de AEX reageert meteenquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:51 schreef SeLang het volgende:
Tot in november
Goed punt, kzou zeggen bel RTLZ. Ze snapte net helemaal niet waar die daling vandaan kwamquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:23 schreef Lemans24 het volgende:
SeLang had tóch een miljoentje aan aandelen die nu verkocht zijn?
Maar de correctie zet vooralsnog wel door op de 1e van de maand!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Veel plezier in Indonesië! Was het niet zo, dat je wanneer je telkens op FOK! terugkwam na een langere periode van afwezigheid de beurzen wereldwijd gekelderd waren?
maand op maand is het iets gestegen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:04 schreef RvLaak het volgende:
Uitzendbureaus zien een licht herstel, net op RTLZ... Niet dat het aantal uren stijgt, nee... Deze dalen nog steeds (-20% tov y/y). Maar de daling is "iets minder".
Als we dat al zien als herstel, is en daling van het inkomen van mensen zeker het bewijs van groei...
Sprinters long terwijl SeLang op reis gaat...quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:48 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
g00dmorning! Een nieuwe dag, een nieuwe maand, een nieuw budget...
Ik ga sprinters long inslaan
Alle indices hebben te maken met patronen uit het verleden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:59 schreef Lemans24 het volgende:
De AEX det helemaal niks wat met TA te maken heeft, we wachten weer gewoon op de opening van WS en dan gaat de AEX mee.
Ja, en het weer ook. Daarom blijft het van dag tot dag nog wel onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:00 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Alle indices hebben te maken met patronen uit het verleden.
Mij verbaast deze daling ietswat, maar ik verwacht ook nog hogere koersen deze weekquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:51 schreef Vandergeld het volgende:
Verkeerd gezien van mij afgelopen vrijdag, correctie was toen nog in volle gang. Kan inmiddels aan het afronden zijn. Na afronding verwacht ik 310 binnen enkele dagen.
Ik snap ook niet waarom ik het gedaan heb... hoe kon ik zo stom zijn vanmorgen...quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Sprinters long terwijl SeLang op reis gaat...
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:51 schreef SeLang het volgende:
Tot in november
Ik heb wel eens van de KNMI-site het aantal uren zonnenschijn (een maat of het mooi weer is) uitgezet tegen de proc. verandering van de AEX over de laatste tien jaar ofzo. Er is een heel lichte positieve correlatie tussen die twee. Dus overdreven gesteld daalt de AEX bij weinig zonne-uren en stijgt ie bij veel zonne-uren. Het verband was echter behoorlijk zwak en niet de moeite waard om daar conclusies uit te trekken.quote:
Ik zal 's kijken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:54 schreef Zero2Nine het volgende:
off topic
Pberends, het wordt weer tijd voor een Ome Berlus op de frontpage. Meneer wil de EU blokkeren als er kritiek blijft komen het Italiaans asielbeleid.
http://www.spitsnieuws.nl(...)woest_op_europa.html
En minder consumptief lenen ziet men als negatief.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:30 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)s_hans.avi_plain.xml
14:00 Het is te hopen dat in VK niet de rechterpoot van de W inzet.
W000000000000000000t, raise the flags, 4 fucking billion, WE'RE OUT THE CRISIS! Na 13.000 miljard dollar aan toegezegde steun weer 4 miljard terug! Woeij!quote:Redding banken levert schatkist VS 4 miljard op
31 augustus 2009, 11:26 uur | FD.nl
De Amerikaanse overheid heeft tot nu toe dollar 4 mrd overgehouden aan de redding van verschillende banken vorig jaar.
Nu acht van de belangrijkste Amerikaanse banken het geld volledig hebben terugbetaald, is de Amerikaanse schatkist voorlopig de lachende derde.
Short term is het negatief, het liefst zien alle beursmannetjes dat zowel de overheid als consumenten zich massaal in de schuld steken zodat het feestje op de beurs kan blijven bestaan. Maar om een gezonde economie te krijgen moeten consumenten in vooral de UK en de US veel minder gaan lenen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En minder consumptief lenen ziet men als negatief.
Dus als we vanaf nu verstandig met ons geld omgaan, (lees eerst sparen en dan kopen) blijft het economisch herstel uit? Als dat zo is dan hebben we onszelf goed in de nesten gewerkt met ons systeem.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En minder consumptief lenen ziet men als negatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |