Die vraag is me al 100 maal in ongeloof gesteld. Nee.quote:Op maandag 14 september 2009 05:40 schreef RealZeus het volgende:
Maar zag je dat echt niet aankomen? Vrouwen zijn altijd zo trots op hun intuitie,maar in dit soort gevallen mag je ze wel een rood/witte stok geven.
Ik ben er ook nog steeds flabbergasted (mooi woordquote:Op maandag 14 september 2009 00:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er geen woorden voorEcht, wat een raar mens had je al die jaren om je heen! Of heel erg laf of sociaal volledig gehandicapt oid. Sterkte er verder mee, moet voor jou ook buitengewoon surrealistisch zijn geweest.
Zeg dat wel ja.quote:Op maandag 14 september 2009 06:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alhoewel, ik zie hier aardig wat opmerkingen over dat vrouwen 'zo' zijn dat ze plots zonder echte aanleiding opstappen, maar mannen kunnen er dus ook wat van
inderdaad...breek me de bek niet openquote:Op maandag 14 september 2009 10:39 schreef VonHinten het volgende:
Na 6,5 jaar uitmaken via de mail. Ow mijn godDat kan echt niet.
Eternal Sunshine Of The Spotless Mindquote:Kent iemand de film "Eternal sunshine of the spotless mind"??? Shit, als zo'n bedrijf als in die film echt zou bestaan zou ik er vandaag nog geen gaan
Is mij overkomen na een relatie van 3 jaar. Zij zat voor 3 maanden in het buitenland (Spanje) en ik woonde in haar huis (we waren daar gaan samenwonen). 2 Maanden voor ze terugkwam naar Nederland mailde ze mij dat ze het niet meer zag zitten en het wilde uitmaken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:52 schreef dick_laurent het volgende:
Binnen fucking 1 maand, heeft ze het via email vanuit de states uitgemaakt.
En dan zeggen ze dat vrouwen wraakzuchtig zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 12:30 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Is mij overkomen na een relatie van 3 jaar. Zij zat voor 3 maanden in het buitenland (Spanje) en ik woonde in haar huis (we waren daar gaan samenwonen). 2 Maanden voor ze terugkwam naar Nederland mailde ze mij dat ze het niet meer zag zitten en het wilde uitmaken.
Ik heb wel op een erg goede manier dit geheel afgesloten. Ik was erg erg boos. Ik ben gelijk een eigen woning gaan zoeken en had die snel gevonden. De woning waar ik op dat moment woonde was namelijk van haar (huur, dat wel). Ik heb met een vervalste handtekening de huur opgezegd en er was snel een nieuwe huurder. Met haar afgesproken dat ze alles voor 100 gulden kon overnemen en ze wilde alles wel hebben. De nieuwe huurder was heel blij met haar bed, bureau, vloerbedekking, computer en oven voor 100 gulden![]()
Een week voordat ze terugkwam uit het buitenland woonde de nieuwe huurder op het adres. Heb nooit meer wat van haar gehoord
Hoe kinderachtig ben je als je het per brief uitmaakt na 3,5 jaar samenwonen?quote:Op maandag 14 september 2009 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
En dan zeggen ze dat vrouwen wraakzuchtig zijn.
Hoe kinderachtig kan je zijn man, take your loss and get on with it...
Jeezz... maar zoiets is toch gestoord?? Bedoel ik niet perse jouw reactie mee, ik zit ook met een heleboel woede en onbegrip dus ik kan me voorstellen wat je hebt gedaan. Maar ik heb zoiets van we zijn fucking MENSEN, geen robots! Je hebt het hier over een relatie van 3 jaar, en in mijn geval nog een stuk langer!quote:Op maandag 14 september 2009 12:30 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Is mij overkomen na een relatie van 3 jaar. Zij zat voor 3 maanden in het buitenland (Spanje) en ik woonde in haar huis (we waren daar gaan samenwonen). 2 Maanden voor ze terugkwam naar Nederland mailde ze mij dat ze het niet meer zag zitten en het wilde uitmaken.
Ik heb wel op een erg goede manier dit geheel afgesloten. Ik was erg erg boos. Ik ben gelijk een eigen woning gaan zoeken en had die snel gevonden. De woning waar ik op dat moment woonde was namelijk van haar (huur, dat wel). Ik heb met een vervalste handtekening de huur opgezegd en er was snel een nieuwe huurder. Met haar afgesproken dat ze alles voor 100 gulden kon overnemen en ze wilde alles wel hebben. De nieuwe huurder was heel blij met haar bed, bureau, vloerbedekking, computer en oven voor 100 gulden![]()
Een week voordat ze terugkwam uit het buitenland woonde de nieuwe huurder op het adres. Heb nooit meer wat van haar gehoord
Ja das rot, erg vervelend. Maar dikke boehoehoe en wijvenactie om dan zoiets te flikken.quote:Op maandag 14 september 2009 12:35 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Hoe kinderachtig ben je als je het per brief uitmaakt na 3,5 jaar samenwonen?
Heb er nooit spijt van gehad.
Ja, dat blijkt.quote:Op maandag 14 september 2009 06:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die vraag is me al 100 maal in ongeloof gesteld. Nee.
Als iemand je elke dag vertelt hoeveel hij van je houdt en hou geweldig je wel niet bent dan zie je dat niet aankomen. Daarbij was ik met de pil gestopt omdat we kinderen wilden (en het was zijn idee om het nu te doen). Mijn eerste gedachte nadat hij zei niet meer verder met mij te willen was dan ook 'mijn hemel, ik kan zwanger zijn...'
Maar dit topic gaat niet over mijAlhoewel, ik zie hier aardig wat opmerkingen over dat vrouwen 'zo' zijn dat ze plots zonder echte aanleiding opstappen, maar mannen kunnen er dus ook wat van
Kijk dat is echte praat!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Hmm nou... ons seksleven was natuurlijk ook al niet meer je van het. En voor die tijd was ik vrij onervaren, mocht het inderdaad zo ver komen dan zal ik me waarschijnlijk een slag in de rondte ******, om er overheen te komen en dus niet in die put te raken.. dat heb ik wel verdiend vind ik.Dan maar liever even de man-slet uithangen dan gaan zitten janken in een hoekje.. ja makkelijk om te zeggen natuurlijk
<- doet stoer.
Yep, ze hebben er meestal al maandenlang over na gedacht terwijl jij nog 'vrolijk' in de relatie zit en het dus een enorme klap is als de ander er een punt achter zet. Aan de ene kant jammer dat mensen twijfels niet direct uitspreken zodat je er wat mee doet en aan de andere kant wel begrijpelijk als je zelf ook niet zeker bent en geen onrust in de relatie wilt veroorzaken... Ik denk zelf dat zo snel mogelijk er over praten de betere keuze is.quote:Op maandag 14 september 2009 15:31 schreef Swagger het volgende:
Mijn ex wou ook uit elkaar een tijdje maar meestal als ze dat al aan geven is het al klaar voor ze...
Ik had ook gekozen voor 2 maanden geen contact meer. En meneer die ("echt waar heus niet!") geen ander had was binnen 2 weken ingetrokken bij zijn nieuwe liefdequote:Op maandag 14 september 2009 15:46 schreef Chooselife het volgende:
Beste manier is om diegene volledig te negeren. Vooral niet meer zien.
Ik kots op dergelijke hypocrisie.quote:Op maandag 14 september 2009 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had ook gekozen voor 2 maanden geen contact meer. En meneer die ("echt waar heus niet!") geen ander had was binnen 2 weken ingetrokken bij zijn nieuwe liefdeMaar geen contact is het beste wat je jezelf kan aandoen om weer op te krabbelen
Ik heb hetzelfde meegemaakt.quote:Op maandag 14 september 2009 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had ook gekozen voor 2 maanden geen contact meer. En meneer die ("echt waar heus niet!") geen ander had was binnen 2 weken ingetrokken bij zijn nieuwe liefdeMaar geen contact is het beste wat je jezelf kan aandoen om weer op te krabbelen
Krijg het gewoon een beetje koud toen ik dat lasquote:Op maandag 14 september 2009 16:02 schreef dick_laurent het volgende:
Ik hoop gewoon dat ik op een gegeven moment iemand tegen kom die weer een beetje lief tegen me is... want ondanks dat het nog geen winter is, ik heb het nog nooit zo koud gehad
Dank jequote:Op maandag 14 september 2009 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krijg het gewoon een beetje koud toen ik dat lasSterkte en ik hoop ook dat je snel iemand tegen het lijf loopt die jou wel waard is
(ik ben ook weer super gelukkig, komt vast goed)
Maar de uitmaakmethode van je ex is dan is dan ook van ongekende wreedheid.quote:Op maandag 14 september 2009 16:02 schreef dick_laurent het volgende:
Ik hoop gewoon dat ik op een gegeven moment iemand tegen kom die weer een beetje lief tegen me is... want ondanks dat het nog geen winter is, ik heb het nog nooit zo koud gehad
Het komt altijd goed!quote:Op maandag 14 september 2009 16:02 schreef dick_laurent het volgende:
Ik weet nog wel dat ik de eerste weken de pijn echt zeer zwaar vond. Gebrek aan eten, slapen, e.d. had me een slecht weerbaar wrak gemaakt.quote:Op maandag 14 september 2009 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen die door die hel gaat weet ook wel dat het ooit goedkomt, daar klampte ik me dan maar aan vast bij gebrek aan andere positieve gevoelens. Alleen op het moment zelf heb je verder weinig aan 'het komt goed'.
quote:Op maandag 14 september 2009 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar geen contact is het beste wat je jezelf kan aandoen om weer op te krabbelen
Poets niet uit dat sommige mensen tijdens hun relatie al in een rouwproces zitten en zodoende gemakkelijker van de ene in de andere relatie stappen. Of de zaak nogal koud en emotieloos achterlaten.quote:Op maandag 14 september 2009 16:40 schreef dick_laurent het volgende:
Gelukkig heb ik goeie vrienden en mijn ouders steunen me ook enorm... dus daar heb ik wel heel veel mazzel mee.
Bovendien is het me inmiddels duidelijk dat zij gewoon emotioneel een flinke steek los heeft zitten, want een normaal mens gaat niet zo om met een relatie van 6,5 jaar![]()
Gelukkig doet iedereen wel eens iets geks.quote:...dus dat geeft me ook wel een soort van zelfvertrouwen... natuurlijk heb ik ook dingen fout gedaan in de relatie, ik ben heus geen engeltje... maar ik zou NOOIT iemand op zo'n gruwelijke manier laten vallen.
Ja, zoveel einde-relatie-ellende maakt mij maar verdrietig. En wat mij is overkomen en wat je hier dan weer leest maakt me wel een beetje huiverig in een relatie. Mijn ex was totaal geen type om vreemd te gaan en ik dacht altijd dat hij meer van mij hield dan ik van hem. En toch... op een dag is dan ineens alles voorbij. Familie en vrienden in verbijstering toekijkend, want wij waren zo'n geweldig stel. En die ervaring blijft dus altijd bij je waardoor je eigenlijk nooit meer met een rotsvast vertrouwen in een relatie zit. Ik was liever wat naiever gebleven.quote:Op maandag 14 september 2009 16:44 schreef Re het volgende:
en dat je de enige niet bent blijkt wel hieruit: De kunst van het loslaten van je ex - Deel 84.
Daarom heb ik zo'n hekel aan vreemdgangers. Zij verpesten het voor de mensen die het wel goed bedoelen en die moeten dan hemel en aarde bewegen om te bewijzen dat zij niet zo zijn. En dan nog helpt het niet omdat de vrouw in kwestie tot in elke vezel haar vertrouwen in mannen kwijt is.quote:Op maandag 14 september 2009 16:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zoveel einde-relatie-ellende maakt mij maar verdrietig. En wat mij is overkomen en wat je hier dan weer leest maakt me wel een beetje huiverig in een relatie. Mijn ex was totaal geen type om vreemd te gaan en ik dacht altijd dat hij meer van mij hield dan ik van hem. En toch... op een dag is dan ineens alles voorbij. Familie en vrienden in verbijstering toekijkend, want wij waren zo'n geweldig stel. En die ervaring blijft dus altijd bij je waardoor je eigenlijk nooit meer met een rotsvast vertrouwen in een relatie zit. Ik was liever wat naiever gebleven.
Weet je wel hoe moeilijk dat is? Als je stapel bent op iemand dan neem je zelfs dat soort dingen op de koop toe, ook al weet je dat de relatie verder kansloos is. Als je maar bij die ander kan zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 17:07 schreef RealZeus het volgende:
@ rencove: ik zou de eer aan mezelf houden. Als het al niet liep en ze heeft ook een ander lopen scoren voorspelt dat mijns inziens niet veel goeds.
Ja, ik weet hoe moeilijk dat is. Dat ik geen relatie heb gehad wil niet zeggen dat ik nooit hopeloos verliefd was. Waarbij je jezelf maar voorhoudt dat er misschien wel een wonder gebeurt en ze je leuk gaat vinden en de domper als ze voor jouw neus met een ander staat te zoenen.quote:Op maandag 14 september 2009 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wel hoe moeilijk dat is? Als je stapel bent op iemand dan neem je zelfs dat soort dingen op de koop toe, ook al weet je dat de relatie verder kansloos is. Als je maar bij die ander kan zijn.
Op www.ted.com staat een lezing over hoe liefde werkt in je hersenen (het kleine beetje wat we ervan begrijpen op fysiologisch gebied). Prachtig hoe bij liefdesverdriet precies die delen in je hersenen reuze actief worden waarbij je alleen maar nog meer gaat verlangen naar de verloren geliefde. De natuur is wreed.
Maar goed, RZ heeft wel gelijk: hou de eer aan jezelf, het is overEn je kan er een lange slopende kwestie van maken of de pleister er snel en zonder genade afrukken.
Oh yeah, been there.....quote:Op maandag 14 september 2009 17:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe moeilijk dat is. Dat ik geen relatie heb gehad wil niet zeggen dat ik nooit hopeloos verliefd was. Waarbij je jezelf maar voorhoudt dat er misschien wel een wonder gebeurt en ze je leuk gaat vinden en de domper als ze voor jouw neus met een ander staat te zoenen.
Jammer dat TS haar niet voor was. Kutwijf.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:58 schreef kikoooooo het volgende:
Ik had de eer aan mezelf gehouden en haar het huis uit gezet
Ik zie dat het in context plaatsen en empathie jou wereld vreemd.quote:Op zondag 13 september 2009 23:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik snap na deze post best dat je vriendin bij je is weggelopen
overblijfselen van vroeger, competitiedrang om te kunnen overleven en zo voor een nageslacht te zorgenquote:Op maandag 14 september 2009 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wel hoe moeilijk dat is? Als je stapel bent op iemand dan neem je zelfs dat soort dingen op de koop toe, ook al weet je dat de relatie verder kansloos is. Als je maar bij die ander kan zijn.
Op www.ted.com staat een lezing over hoe liefde werkt in je hersenen (het kleine beetje wat we ervan begrijpen op fysiologisch gebied). Prachtig hoe bij liefdesverdriet precies die delen in je hersenen reuze actief worden waarbij je alleen maar nog meer gaat verlangen naar de verloren geliefde. De natuur is wreed.
Zucht... vrouwen die het uitmaken via de email.... *ziet een patroon*quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:55 schreef willempjewever het volgende:
Nou, er mag wat vreugde in het topic, dus bij deze:
Anderhalf jaar nadat mijn ex mij verlaten had (uitmaken via mail na een relatie van een paar jaar) heb ik mijn huidige vrouw ontmoet, ben inmiddels 7 jaar met haar samen waarvan bijna 5 jaar getrouwd, heb een zoon van 2 en dochter op komst. Motto: het komt wel goed
Best een domme actie als zij juridische stappen (zoals Re al aangeeft) had gezet. Beter had je gewoon het veel subtieler aangepakt, maar goed.quote:Op maandag 14 september 2009 12:30 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Die film uit zich juist als een kritiek tegen die behandeling. En dat, hoe verrot ze ook zijn, die slechte herinneringen laten weghalen jou geen ander persoon maken. Maar goed, offtopic.quote:Op maandag 14 september 2009 09:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kent iemand de film "Eternal sunshine of the spotless mind"??? Shit, als zo'n bedrijf als in die film echt zou bestaan zou ik er vandaag nog geen gaan
en je denkt niet dat die vriendin op de barman wacht tot hij klaar is met werken, hem gaat batsen en dan terug gaat naar jullie huis?quote:Op maandag 14 september 2009 16:59 schreef rencove het volgende:
Een vriend van me precies zo: 4 jaar lang een relatie. Al tijden niet echt meer op stap geweest, komt ze een barman (! ja omg een barman!) en is op slag van de kaart. Binnen een week had ze het uitgemaakt met hem en nu zit ze op een wolk met die barman. Ik heb er geen goed woord voor over.
Vriend van me wil het niet inzien, maar ik zei al dat het niet anders kon dan dat het al lang niet goed ging. Maar voor hem was de relatie binnen een week ten einde. Ik heb nog nooit iemand zo door de grond zien gaan. En nu blijft ze hem nog opzoeken ook (msn, sms, face2face). Afgelopen zaterdag heeft ze onze (en de groep met wie we waren) stapavond gruwelijk naar de k***** geholpen. 'Ze wilde een biertje drinken met een vriend van haar' die ook bij ons was. Ze wist dat hij er ook was. Vervolgens heeft ze een uur met hem staan praten, waarbij hij op het eind jankend de kroeg verliet. 'Sterf' is het enige wat dan in me opkomt. Ook niet slim van hem, maar begrijpelijk dat hij aan de ene kant wel contact met haar wil.
Algoed. Het is zo makkelijk om nu over een ander te spreken.
Op diezelfde avond dat zij van de kaart raakte door die barman, heeft mijn vriendin ook staan zoenen met een vriend van die barman. (Oók een barman!) We wonen nu 5 maanden samen en hebben 2 jaar en 3 maand een relatie. Ze vertelde het me toen ik net vrolijk in de stad liep en even bij haar werk langswipte. (bijbaan schoenenwinkel, je kent het.) Ik heb uit woede een ravage aangericht in huis. Doordat ik nog enigszins mijn hoofd erbij kon houden bleef het bij een paar oude dozen die ik tot confetti heb geslagen. Ik heb nooit geweten dat ik zoveel woede en verdriet in me kon hebben. Ik ben absoluut geen agressief persoon nl.
Anyway: de twijfel sloeg ook toe bij haar. Ze wist niet meer of ze verder wilde, dat vreemdgaan had in haar ogen toch wel iets te betekenen. Ondertussen bleef ze maar uitgaan en maakte ze het rustig 9uur 's ochtends dat ze thuis kwam. (We kennen hier geen sluitingstijden <-- naïef?) Ze praatte veel (teveel imo) met die vriendin en zag het op den duur zo niet zitten dat ze voorstelde om een tijdje apart te gaan wonen. (Dit is echt kortgeleden)
Voor mijn gevoel was het inderdaad zo dat het al een tijd niet goed ging, hier waren we het over eens. We hebben serieus gesproken over uit elkaar gaan en een andere woonruimte te zoeken. Ik weet het nu zelf ook niet meer of ik daar goed aan doe.
Kan onze relatie van daaruit weer doorgroeien of niet? Ze heeft nu een paar dagen geleden aangegeven dat ze toch niet wil dat een van ons op zoek gaat naar andere woonruimte. Ik ben het gewoon allemaal ff kwijt :/
Sorry dat ik je topic ruïneer TS. Ik was bezig met het vergelijkbare verhaal over deze vriend van mij toen ik toch maar besloot om ook iets over mijn relatie te zeggenIk wens je erg veel sterkte toe de komende tijd. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zie nu van dichtbij hoe verschrikkelijk pijnlijk het is.
Dan kom je inderdaad uit op, zeg, negen uur thuis komen. Nee, dat ziet er niet fris uit.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:01 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
en je denkt niet dat die vriendin op de barman wacht tot hij klaar is met werken, hem gaat batsen en dan terug gaat naar jullie huis?
Ja klinkt gelukkig bekend ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:55 schreef willempjewever het volgende:
Nou, er mag wat vreugde in het topic, dus bij deze:
Anderhalf jaar nadat mijn ex mij verlaten had (uitmaken via mail na een relatie van een paar jaar) heb ik mijn huidige vrouw ontmoet, ben inmiddels 7 jaar met haar samen waarvan bijna 5 jaar getrouwd, heb een zoon van 2 en dochter op komst. Motto: het komt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |