abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72255810
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Mijn reactie was duidelijk en volkomen passend in de context. Jij bezoedelt die context door mij allerlei gedachten toe te dichten.

Ik herhaal dat ik de stelling 'aan mensen als Laura kun je later iets hebben' niet zonder meer onderschrijf. Ik zie een kind dat ondoordacht iets door wil drukken louter om in het Guinness Book of Records te komen. Voor mij valt daar totaal geen toekomstig nut voor de samenleving in te bespeuren zoals werd gesteld.
Ik dicht je niets toe, ik vraag of jij er iets aan moet hebben
pleased to meet you
pi_72255830
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:59 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik vertel anders al tig topics lang dat zij de pretroute (Passaat-route) neemt met altijd wind, waardoor die horrorverhalen van 'art of napping' en gek worden van windstilte niet van toepassing zijn, dat zij lange pauzes neemt tussen die etappes, waarvan de langste 3 weken duurt, cq geen langdurig eenzaam en alleen op een boot, dat het een druk bevaren route is en dat zij, gezien de vertrektijden die zij kiest, altijd in een grotere groep gaat zeilen, de anderen kiezen namelijk ook de gunstigste wind om te vertrekken.

Natuurlijk is het niet zonder gevaar, maar zoals gezegd, als je elk potentieel gevaar wil uitsluiten kan je maar beter thuis blijven. Er gebeuren dagelijks dodelijke ongelukken op de weg, ook met kinderen op de fiets, en die laat je wel op pad gaan .. daar kan je het risico dan blijkbaar wel calculeren, beredeneren en relativeren ..
Relativeren: De gevaren op volle zee zijn verhoudingsgewijs vele malen groter dan in het normale stadsverkeer. Ook voor ervaren zeilers.. En dan nog is er niet echt snel een ambulance of politewagen ter plaatse..

En ze ging nu opeens langs de kaap.. Dat is nu wel veilig voor haar?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:04:50 #103
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_72255880
quote:

[..]

Ik vertel anders al tig topics lang dat zij de pretroute (Passaat-route) neemt met altijd wind, waardoor die horrorverhalen van 'art of napping' en gek worden van windstilte niet van toepassing zijn, dat zij lange pauzes neemt tussen die etappes, waarvan de langste 3 weken duurt, cq geen langdurig eenzaam en alleen op een boot, dat het een druk bevaren route is en dat zij, gezien de vertrektijden die zij kiest, altijd in een grotere groep gaat zeilen, de anderen kiezen namelijk ook de gunstigste wind om te vertrekken.
Ik heb nog even gekeken op de site van Laura zelf en het ziet er gewoon naar uit dat ze langs de piraten ( ) heen wilt varen. Niet echt verstandig lijkt mij. En als ze dan om gaat varen moet ze ook langs een gevaarlijke route volgens jouw. Ook niet echt verstandig na alle verhalen van andere ervaren zeilers gelezen te hebben.
quote:
Natuurlijk is het niet zonder gevaar, maar zoals gezegd, als je elk potentieel gevaar wil uitsluiten kan je maar beter thuis blijven. Er gebeuren dagelijks dodelijke ongelukken op de weg, ook met kinderen op de fiets, en die laat je wel op pad gaan .. daar kan je het risico dan blijkbaar wel calculeren, beredeneren en relativeren ..
Dit argument is ook al meerdere keren ontkracht. Deelnemen aan het verkeer is noodzakelijk om deel te nemen aan de maatschappij. Rond de wereld zeilen is niet noodzakelijk.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  † In Memoriam † zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:05:25 #104
137949 Disana
pi_72255899
-edit: niet ingaan op gedram-
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:07:07 #105
78918 SeLang
Black swans matter
pi_72255953
Dat kind wordt onmiddellijk verkracht als ze door zo'n negergebied heenvaart
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:08:01 #106
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_72255972
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:07 schreef SeLang het volgende:
Dat kind wordt onmiddellijk verkracht als ze door zo'n negergebied heenvaart
Dit is nu al de tweede keer dit topic, dat je hard moet lachen om een mogelijke verkrachting. Best sneu
pi_72255990
quote:

[..]

En een paar berichten geleden zei je dat ze de kaap zou nemen.. Daar zijn alle horrorverhalen wél van toepassing. + dat piraterij overal wel voorkomt..
Bij druk bevaren routes heb je ook nog kans dat je overvaren wordt door een vrachtschip.. Of beweerde je een keer dat daar geen vrachtverkeer voorkwam?
pi_72256015
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:02 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik dicht je niets toe, ik vraag of jij er iets aan moet hebben
Er werd gesteld dat de maatschappij juist blij moest zijn met mensen die écht iets willen bereiken, waarop Disana volkomen terecht vroeg wat de maatschappij eraan zou hebben als Laura de wereld rondreist 2 jaar lang. Dat we als maatschappij dan meer hebben aan brandweermannen en verpleegkundigen.

Lezen Moussie.
pi_72256054
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Relativeren: De gevaren op volle zee zijn verhoudingsgewijs vele malen groter dan in het normale stadsverkeer. Ook voor ervaren zeilers.. En dan nog is er niet echt snel een ambulance of politewagen ter plaatse..
En dat weet jij dankzij je ruime ervaring op zee? Of heb je dat uit de commentaren van mensen die van alles erbij halen wat voor haar niet van toepassing is?
quote:
En ze ging nu opeens langs de kaap.. Dat is nu wel veilig voor haar?
Ik vind op je 16e rond de kaap best wel eng, ja, maar daar maak ik mij dan weer eerder zorgen om die andere meid van net even ouder als Laura tegen die tijd, die die route non stop en zonder hulp wil gaan doen, Laura doet die ronding als zij uitgerust is, die net even oudere meid heeft die lat een flink stuk hoger gelegd
pleased to meet you
pi_72256059
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

En een paar berichten geleden zei je dat ze de kaap zou nemen.. Daar zijn alle horrorverhalen wél van toepassing. + dat piraterij overal wel voorkomt..
Bij druk bevaren routes heb je ook nog kans dat je overvaren wordt door een vrachtschip.. Of beweerde je een keer dat daar geen vrachtverkeer voorkwam?
Daar vaart ze toch zo langs, net als bij de piraten
pi_72256170
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

pak anders de wereldkaart er eens bij
quote:
Ooit gehoord van zeewegen en scheepvaartroutes? Misschien kan je daar dan bij bedenken dat je op zee ook een soort fietspaden hebt, voor zeilers
pleased to meet you
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:16:18 #112
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_72256198
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:11 schreef moussie het volgende:

[..]

En dat weet jij dankzij je ruime ervaring op zee? Of heb je dat uit de commentaren van mensen die van alles erbij halen wat voor haar niet van toepassing is?
[..]

Ik vind op je 16e rond de kaap best wel eng, ja, maar daar maak ik mij dan weer eerder zorgen om die andere meid van net even ouder als Laura tegen die tijd, die die route non stop en zonder hulp wil gaan doen, Laura doet die ronding als zij uitgerust is, die net even oudere meid heeft die lat een flink stuk hoger gelegd
Die "net" oudere meid heeft anders wel een betere voorbereiding gehad. En waar gaat Laura uitrusten als zij die ronding wilt nemen?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_72256298
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:11 schreef moussie het volgende:

[..]

[..]
Nee, dat weet ik van familie en vrienden, en ik baseer me op commentaar van mensen die het weten kunnen, en die er helemaal niets bijhalen wat niet van toepassing is. De 'pretroute' is wel degelijk ook gevaarlijk, en als je de kaap wil ronden zijn alle horrorverhalen, zoals gezegd en beargumenteerd van toepassing.
quote:
Gaat het helpen als je uitgerust aan de kaap begint, denk je?
Dat kun je vast wel beargumenteren aan de hand van je eigen ruime ervaring op zee..
Daarom verschilt jouw commentaar ook van alle andere zeilers. Jij hebt er als enige een juiste kijk op.
pi_72256413
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:15 schreef moussie het volgende:

[..]

pak anders de wereldkaart er eens bij
[..]

Ooit gehoord van zeewegen en scheepvaartroutes? Misschien kan je daar dan bij bedenken dat je op zee ook een soort fietspaden hebt, voor zeilers
Waar komen dan de horrorverhalen van aanvaringen op druk bevaren routes vandaan?
pi_72256436
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er werd gesteld dat de maatschappij juist blij moest zijn met mensen die écht iets willen bereiken, waarop Disana volkomen terecht vroeg wat de maatschappij eraan zou hebben als Laura de wereld rondreist 2 jaar lang. Dat we als maatschappij dan meer hebben aan brandweermannen en verpleegkundigen.

Lezen Moussie.
hmz, zag daar toch echt 'ik' en 'mij' staan .. vandaar dus mijn vraag of zij er wat aan moet hebben ..

want als maatschappij hebben we wel degelijk iets aan die doorzetters .. mensen die een plan maken en die ook willen realiseren en niet opgeven bij de eerste beste tegenslag ..
En tja, als zij terug komt is zij 16 en doet als het goed is haar HAVO-diploma en kan daarna alsnog brandweervrouw of verpleegster worden .. dus waar slaat dat gelul over 'niets aan hebben' en 'geef mij maar liever' op ?
pleased to meet you
pi_72256475
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Waar komen dan de horrorverhalen van aanvaringen op druk bevaren routes vandaan?
Bezemer dacht ik, die had het ook over die voor haar irrelevante windstiltes
pleased to meet you
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:29:21 #117
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72256544
Die TT.....
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  † In Memoriam † zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:30:48 #118
137949 Disana
pi_72256569
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:25 schreef moussie het volgende:

[..]

hmz, zag daar toch echt 'ik' en 'mij' staan .. vandaar dus mijn vraag of zij er wat aan moet hebben ..

want als maatschappij hebben we wel degelijk iets aan die doorzetters .. mensen die een plan maken en die ook willen realiseren en niet opgeven bij de eerste beste tegenslag ..
En tja, als zij terug komt is zij 16 en doet als het goed is haar HAVO-diploma en kan daarna alsnog brandweervrouw of verpleegster worden .. dus waar slaat dat gelul over 'niets aan hebben' en 'geef mij maar liever' op ?
pi_72256623
Waar ik verder niemand over hoor, is dat het dat kutkind helemaal niet gaat om het zeilen, maar om met haar kop in het guinneish book of records te komen. Dat is echt haar enige beweegreden.

Als het om het zeilen en de reis zou gaan, zou ze niet zo moeilijk doen en gewoon wachten tot ze 18 is.

Laat dat verwende nest lekker mee doen met een wedstrijd hamburgers vreten, daarmee kan ze ook in dat book of loosers komen.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_72256641
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:25 schreef moussie het volgende:

[..]

Hij sprak misschien vanuit het oogpunt van een toekomstige werkgever bijvoorbeeld.. Zou jij iemand aannemen die alleen maar bezig is met wat ze zelf leuk vindt, en dan desnoods schijt heeft aan alle regels en wetten om haar zin te krijgen?
Of liever iemand die een vak heeft geleerd en een teamplayer is?

Natuurlijk werd hier 'ik' en 'mij' bedoeld als 'men' of als in 'als ik jou/hem was..
Dat had je wel kunnen bedenken..
pi_72256665
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:26 schreef moussie het volgende:

[..]

Bezemer dacht ik, die had het ook over die voor haar irrelevante windstiltes
En die baseerde zich op experts toch?

Maar jij weet het beter.. Komen windstiltes rond de kaap voor, of niet?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:36:52 #122
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72256696
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:33 schreef Sakura het volgende:
Waar ik verder niemand over hoor, is dat het dat kutkind helemaal niet gaat om het zeilen, maar om met haar kop in het guinneish book of records te komen. Dat is echt haar enige beweegreden.

Als het om het zeilen en de reis zou gaan, zou ze niet zo moeilijk doen en gewoon wachten tot ze 18 is.

Laat dat verwende nest lekker mee doen met een wedstrijd hamburgers vreten, daarmee kan ze ook in dat book of loosers komen.
in (bijna?) alle vorige delen is dat aan de orde geweest
pi_72256713
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

En die besaarde zich op experts toch?

Niet in de wereld van Moussie. Daar bestaan alleen maar 'pretroutes' met altijd perfect zeilweer.
pi_72256740
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hij sprak misschien vanuit het oogpunt van een toekomstige werkgever bijvoorbeeld.. Zou jij iemand aannemen die alleen maar bezig is met wat ze zelf leuk vindt, en dan desnoods schijt heeft aan alle regels en wetten om haar zin te krijgen?
Of liever iemand die een vak heeft geleerd en een teamplayer is?

Natuurlijk werd hier 'ik' en 'mij' bedoeld als 'men' of als in 'als ik jou/hem was..
Dat had je wel kunnen bedenken..
Alsof je na een solo zeiltochtje geen vak meer kunt leren en geen teamplayer meer kunt zijn dan wel worden.
Haal die duim eens uit je mond.
pi_72256793
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet in de wereld van Moussie. Daar bestaan alleen maar 'pretroutes' met altijd perfect zeilweer.
Ja, de fietspaden in de oceaan, waar nooit wat gebeurt..
pi_72256803
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:51 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Heb ik tot nu toe niks over gelezen.
13-jarig meisje wil solo de wereld rond zeilen deel 13

Denk dat het nu gaat over de link van deze reactie
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_72256836
Ik heb eigenlijk zoiets van, laat haar maar gaan. Als ze dood gaat of word ge-gangraped door piraten kunnen we iig tegen de ouders zeggen: "zie je wel, dat het geen goed idee was?"
pi_72256852
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Alsof je na een solo zeiltochtje geen vak meer kunt leren en geen teamplayer meer kunt zijn dan wel worden.
Haal die duim eens uit je mond.
Nu is het opeens een zeiltochtje?
pi_72256858
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik van familie en vrienden, en ik baseer me op commentaar van mensen die het weten kunnen, en die er helemaal niets bijhalen wat niet van toepassing is. De 'pretroute' is wel degelijk ook gevaarlijk, en als je de kaap wil ronden zijn alle horrorverhalen, zoals gezegd en beargumenteerd van toepassing.
Aah, dus geen windstiltes of art of napping verhalen .. en mensen die voor de wind uit de tocht gemaakt hebben, in z'n geheel of gedeeltelijk? Daar heb ik mijn info namelijk vandaan ..
En ja, natuurlijk is de zee gevaarlijk, water over het algemeen, daar kan je in verzuipen, maar als je weet wat je doet valt dat dus reuze mee .. er zijn jaarlijks kuddes mensen die die tocht (gedeeltelijk) maken, met jonge kinderen aan boord, dus het gevaar in deze wordt een beetje uitvergroot, overdreven .. net zoals het gevaar dat je loopt in het verkeer ridiculiseert wordt
quote:
Gaat het helpen als je uitgerust aan de kaap begint, denk je?
Dat kun je vast wel beargumenteren aan de hand van je eigen ruime ervaring op zee..
Daarom verschilt jouw commentaar ook van alle andere zeilers. Jij hebt er als enige een juiste kijk op.
Natuurlijk gaat het helpen, domme vraag.

En ja, ik heb enige ervaring op zowel zee alsook kust- en binnenwateren .. dus ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat voor de kust of op een binnenwater zeilen stukken zwaarder is dan een lange oversteek over open water, helemaal als je de wind mee hebt.
pleased to meet you
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:44:45 #130
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72256888
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:41 schreef paddy het volgende:

[..]

13-jarig meisje wil solo de wereld rond zeilen deel 13

Denk dat het nu gaat over de link van deze reactie
Ja, dank je
pi_72256944
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja, de fietspaden in de oceaan, waar nooit wat gebeurt..
Ja joh, net zo weinig als op de fietspaden aan land waar kinderen op fietsen nooit ongelukken hebben omdat een automobilist niet goed oplet
pleased to meet you
pi_72256952
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nu is het opeens een zeiltochtje?
Nog even en dan vergaat de aarde op de dag dat zij vertrekt.
pi_72257003
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

En die baseerde zich op experts toch?
nee, die is de expert ..
quote:
bij de kaap en windstiltes .. hmz .. was dat niet de kaap waar het altijd stormt ?
pleased to meet you
pi_72257128
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:43 schreef moussie het volgende:

[..]

Aah, dus geen windstiltes of art of napping verhalen .. en mensen die voor de wind uit de tocht gemaakt hebben, in z'n geheel of gedeeltelijk? Daar heb ik mijn info namelijk vandaan ..
En ja, natuurlijk is de zee gevaarlijk, water over het algemeen, daar kan je in verzuipen, maar als je weet wat je doet valt dat dus reuze mee .. er zijn jaarlijks kuddes mensen die die tocht (gedeeltelijk) maken, met jonge kinderen aan boord, dus het gevaar in deze wordt een beetje uitvergroot, overdreven .. net zoals het gevaar dat je loopt in het verkeer ridiculiseert wordt
[..]
En hoe steken die volksstammen de oceaan over?
En waarom verschillen ervaren zeilers van mening met jou?
Waar wordt het gevaar in het verkeer geridiculieerd?
quote:
Natuurlijk gaat het helpen, domme vraag.

En ja, ik heb enige ervaring op zowel zee alsook kust- en binnenwateren .. dus ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat voor de kust of op een binnenwater zeilen stukken zwaarder is dan een lange oversteek over open water, helemaal als je de wind mee hebt.
Denk je dat echt dat het nog uitmaakt als je een dagenlang in een storm zit, zonder te kunnen slapen?
Dom antwoord.

Oh daarom kun je meepraten over solozeilen op de oceaan..

En alle andere mensen die het kunnen weten en de onderneming van Laura becommentariëren worden geridiculiseerd, want die zien het helemaal niet juist omdat ze niet snappen dat ze een makkelijke route neemt. Geen van allen (!!)
En jij snapt als enige dat het eea. helemaal niet van toepassing is, terwijl je nog geen meter op de wereldzeeën hebt gevaren..

Ik geloof je onmiddellijk..
pi_72257142
Ik lees trouwens steeds vreemde voorbeelden. Voetbalwedstrijden worden afgelast bij noodweer etc. Dit gaat ook voor meerdere buitensporten op.

Niemand heeft het over haar zeilen op zich dus. Daar zit idd niet veel meer risico aan. Er is wel een verschil in het geval van noodweer etc. want dan gaat de vergelijking niet meer op. Bij plotseling noodweer, kan een sporter vaak snel dekking zoeken. Wanneer je midden op zee zit gaat dit niet.

Wil niet zeggen dat ze van mij niet mag gaan zolang ze de leerplicht gewoon vervult.

Zoals ik eerder al zei; ik maak mij liever druk om mensen die ongevraagd in nare situaties zitten.

Er is al veel te veel tijd en geld gespendeerd aan deze familie. Gewoon lekker in haar eentje laten gaan, na de handtekening dat de ouders alle kosten etc etc op zich nemen, en de zee op laten gaan. Verzuipt ze? Mja....

De leerplicht blijft uiteraard gelden. Ook voor haar (die is echt niet voor niets in het leven geroepen)

De ouders van de jongen pakten het in ieder geval beter aan. Zou liever die verhalen lezen, dan die van haar. Is er trouwens een link bekend naar de belevenis van die jongen?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_72257149
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:50 schreef moussie het volgende:

[..]

nee, die is de expert ..
[..]

bij de kaap en windstiltes .. hmz .. was dat niet de kaap waar het altijd stormt ?
Er komen veel stormen voor rond de kaap.. Het is niet gezegd dat het daar altijd stormt.. Alhans, zo heb ik het begrepen.. Maar ja, ik heb er nooit zelf gezeild.. Dus ik moet bij voorkeur mijn klep houden..
pi_72257213
Is ze al weg? Of wordt ze door de kinderbescherming paranoïde met camera's bewaakt?
pi_72257285
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:59 schreef woutabest het volgende:
Is ze al weg? Of wordt ze door de kinderbescherming paranoïde met camera's bewaakt?
Ze heeft momenteel een intake-gesprek met een 17-jarige stagiaire van Bureau Jeugdzorg. Hoeveel boterhammetjes ze krijgt van haar vader 's ochtends.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:05:24 #140
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72257334
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:02 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ze heeft momenteel een intake-gesprek met een 17-jarige stagiaire van Bureau Jeugdzorg. Hoeveel boterhammetjes ze krijgt van haar vader 's ochtends.
Mooi, er wordt dus aan gewerkt.
pi_72257367
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:02 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Goede zaak, straks raakt ze nog ondervoed!

Waarom is ze met al die heisa niet gewoon weggegaan, als ze op zoveel plekken heeft gewoond met d'r pa is ze toch niet afhankelijk van de achterlijke regels van Nederland?
pi_72257534
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:56 schreef paddy het volgende:
Ik lees trouwens steeds vreemde voorbeelden. Voetbalwedstrijden worden afgelast bij noodweer etc. Dit gaat ook voor meerdere buitensporten op.

Niemand heeft het over haar zeilen op zich dus. Daar zit idd niet veel meer risico aan. Er is wel een verschil in het geval van noodweer etc. want dan gaat de vergelijking niet meer op. Bij plotseling noodweer, kan een sporter vaak snel dekking zoeken. Wanneer je midden op zee zit gaat dit niet.

Wil niet zeggen dat ze van mij niet mag gaan zolang ze de leerplicht gewoon vervult.

Zoals ik eerder al zei; ik maak mij liever druk om mensen die ongevraagd in nare situaties zitten.

Er is al veel te veel tijd en geld gespendeerd aan deze familie. Gewoon lekker in haar eentje laten gaan, na de handtekening dat de ouders alle kosten etc etc op zich nemen, en de zee op laten gaan. Verzuipt ze? Mja....

De leerplicht blijft uiteraard gelden. Ook voor haar (die is echt niet voor niets in het leven geroepen)

De ouders van de jongen pakten het in ieder geval beter aan. Zou liever die verhalen lezen, dan die van haar. Is er trouwens een link bekend naar de belevenis van die jongen?
Als het juridisch mogelijk was, zou ze van mij mogen vertrekken, na een convenant te hebben getekend dat de Nederlandse staat helemaal nergens voor verantwoordelijk is..
Ik denk alleen dat zoiets niet kan.

Ja, er is iets voor te zeggen om tijd te steken in mensen die wél op een normale manier hun dromen waar willen maken en daar ook nog succesvol in zijn.. Maar ja, dat is net weer iets minder sensationeel
pi_72257564
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:06 schreef woutabest het volgende:

[..]

Goede zaak, straks raakt ze nog ondervoed!

Waarom is ze met al die heisa niet gewoon weggegaan, als ze op zoveel plekken heeft gewoond met d'r pa is ze toch niet afhankelijk van de achterlijke regels van Nederland?
'tis wel een spichtig ding ja...
  † In Memoriam † zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:18:50 #144
137949 Disana
pi_72257605
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Ja, er is iets voor te zeggen om tijd te steken in mensen die wél op een normale manier hun dromen waar willen maken en daar ook nog succesvol in zijn.. Maar ja, dat is net weer iets minder sensationeel
Ja, het is volgens mij ook juist dat Laura zo onopmerkelijk is en zo weinig aantoonbare kennis laat zien dat maakt dat veel mensen zich met haar vereenzelvigen.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:24:57 #145
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_72257751
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, het is volgens mij ook juist dat Laura zo onopmerkelijk is en zo weinig aantoonbare kennis laat zien dat maakt dat veel mensen zich met haar vereenzelvigen.
Niet iedereen.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
pi_72257828
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:01 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Voor Paddy: http://www.totallymoney.com/sailmike/
Dank je 16 en goed voorbereid
  † In Memoriam † zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:29:06 #147
137949 Disana
pi_72257835
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:24 schreef Whiskey_Tango het volgende:

[..]

Niet iedereen.
Nee jij niet, maar wel zo ongeveer de hele wereldpers en bijna heel Nederland. Ze wordt, in tegenstelling tot wat zij en haar vader kennelijk denken, gewoon gezien als 'the girl next door'.
pi_72257855
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als het juridisch mogelijk was, zou ze van mij mogen vertrekken, na een convenant te hebben getekend dat de Nederlandse staat helemaal nergens voor verantwoordelijk is..
Ik denk alleen dat zoiets niet kan.
Misschien iets om over na te denken dus.
pi_72257866
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee jij niet, maar wel zo ongeveer de hele wereldpers en bijna heel Nederland. Ze wordt, in tegenstelling tot wat zij en haar vader kennelijk denken, gewoon gezien als 'the girl next door'.
meer the next window whore
pi_72257904
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Mensen die ook een droom hadden maar die nooit hebben kunnen waarmaken en zich toen maar verbitterd hebben afgekeerd, terwijl ze iedereen die kritiek heeft als schuldige aanwijzen voor hun huidige situatie, spiegelen zich aan haar, bedoel je?

Ik zei eerder al dat ik het gedrag van haar vader mbt. die reis naar Engeland opmerkelijk vond.. Misschien dat ik haar houding toch wel beter ga begrijpen.. Opstandig worden en teleurgesteld dan maar helemaal alleen willen zijn en tegelijkertijd aandacht zoeken..
Haar vader was er niet op zo'n belangrijk moment, en dan is het gezin waar ze uitkomt ook nog verscheurd..
Ik heb wel te doen met het kind. In ieder geval heeft ze nu de aandacht waar ze om vroeg..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')